Novinka ze stojanu Catrice - Velvet Matt Eyeshadows

23. 8. 2014

V drogériích se už konečně začínají postupně objevovat novinky Catrice a to znamená, že můžu začít pomalu ale jistě odškrtávat z wishlistu.

Před pár dny se mi poštěstilo narazit na matné monostíny, které mě překvapily svou pigmentací, a to dokonce ještě v drogérii. Znáte to... strčíte ukazováček do testeru, řeknete si "no jo, matnej stín, tak to nebudu šetřit" načež prst otřete o hřbet druhé ruky. V tu chvíli jsem zjistila, že jsou stíny pigmentované opravdu dost a podobných čar bych si na ruce mohla udělat ještě pět, než by barva z ukazováčku zmizela. Následovala tedy fáze dvě, aneb snaha o rozmazaní stínu do ztracena na obou rukách. Nicméně testem kvality stíny prošly, takže jsem dva čapla, zaplatila a před krámem tahala z kabelky vlhčené ubrousky, abych si mohla ruce konečně očistit.


Kromě šedého stínu (vpravo), který jsem plánovala už dříve, jsem do košíku přihodila i světlý šedozelený (vlevo). Na první pohled jsou skoro totožné, ale na kůži už je rozdíl vcelku viditelný.

Balení je taková klasika, jako u všech "bonbónových" stínů Catrice. Co vás ale překvapí, je ta textura. Už při prvním přetření po ruce vás oslní naprosto jemný semišový efekt. Měla jsem silné nutkání se tím namazat od hlavy až k patě. Pigmentace, jak už jsem zmiňovala, je na matný stín až nezvykle vysoká.

Výdrž je takový lepší průměr. Nepočítejte ale, že vydrží nějak extrémně dlouho. I přesto, že je stín dobře pigmentovaný, je stále dost suchý a má tendence se postupně ztrácet. Do čárek se neslévá, jen prostě časem mizí. Klasický pracovní den v kanceláři ale zvládá.

Parfemaci jsem žádnou nezaznamenala :-)

zleva: šedozelený -  060 Moss Wanted Colour, šedý - 050 Welcome To Greysland

šedozelený -  060 Moss Wanted Colour

šedý - 050 Welcome To Greysland

dole: šedozelený -  060 Moss Wanted Colour, nahoře: šedý - 050 Welcome To Greysland

Pokud bych měla výrobku něco vytknout, bude to za a) kratší výdrž, než jsem čekala a za b) malý výběr odstínů
Cena 104 Kč.

Shrnula bych to tak, že pokud prahnete právě po matném šedém stínu, jako to bylo v mém případě, raději sáhněte po L'Oreal Infalliable eyeshadow v odstínu 020 Pebble Grey. Běžná cena se sice vyšplhá na 250 Kč, ale kvalita je úplně jinde a Rossman i Teta často mívají 30% slevy a stíny tedy koupíte za nějakých 170 Kč. A v případě, že ještě vlastníte nějaký ten slevový kupón, co Rossmann sem tam háže do schránek, vyjde vás stín, jako mne, na necelých 150 Kč.

Nicméně stíny rozhodně patří mezi to lepší, co nám drogérie nabízí a pokud hledáte jiný odstín, než šedý, za tu stovku je kvalita dobrá.


20 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Taky jsem stíny už zkoušela a ta textura a pigmentace je fakt bomba. Pro ten šedý si co nevidět půjdu :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, jen škoda té výdrže. Nevím, jestli to bylo tím, že bylo vedro, ale po dvanácti hodinách jsem mrkla a na víčkách skoro nic nezbylo :-/ Jak jsem psala, více se opravdu vyplatí ten L'Oreal, to je fakt držák.

      Vymazat
  2. Bože tak krásné odstíny!!!! :) Miluju oba dva, musím je mít!
    Soutěž o paletku Catrice

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou oba nádherné! Já jsem si z novinek Catrice pořídila Beautifying Lip Smoother a stíny jsem se snažila ignorovat s tím, že už jich mám doma moc. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jich mám doma taky moc, ale stejně se ještě místo vždycky najde :-) Z produktů na rty se nejvíce těším na nové pastelky, resp. na malinový odstín :-)

      Vymazat
  4. Přesně tyto dva plus ten světlých stín bych si ráda pořídila.. Musím ale počkat, Catrice stojany v okolí nemám a zase kvůli tomu jezdit na výlet se mi nechce :D Ale doufám, že je někde seženu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Troufám si tvrdit, že šedý zmizne rychle. Cestovat by se mi kvůli nim taky nechtělo, ale třeba se zkus dohodnout s někým, kdo bydlí poblíž prodejny, kde je mají a byl by ochoten ti je poslat :-)

      Vymazat
  5. Zelený mám, pro šedý si půjdu. Nejdou vyfotit, potvory, viď? Používám bazi pod stíny od Art Deco a s ní je výdrž stínů celodenní, ani neztrácí na intenzitě.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc se jim před foťák nechce, to je pravda :-) Ale swatche jsem vyfotila už reálně, díkybohu :-) Taky používám Artdedco, ale mě prostě stín nějak zmizel.. ale je pravda, že jsem ho měla asi 13 hodin a bylo docela vedro, tak to mohlo být i tím.

      Vymazat
  6. Musím říct, že teda vypadají skvěle! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně se vyplatí, alespoň jeden si pořídit, protože matné stíny ve vyšší kvalitě bývají raritou :-)

      Vymazat
  7. Už se těším, až se někde dostanu ke Catrice, na tyto stíny mám zálusk :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak honem, jinak za chvíli nebudou, jak to tak sleduji :-)

      Vymazat
  8. Mám ten nejsvětlejší a je super, drží mi i bez báze celkem dlouho, s bází celodenně, tak snad tak budou držet i ty ostatní, ještě se pro nějaký vypravím... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A už jsme zase u toho, že mám divný víčka, pač mě se fakt ta šedá přes den venku úplně "ofoukala", jen ostatním drží, jak to tady tak sleduju :-)

      Vymazat
  9. já bych chtěla ten bílý, ale neviděla jsem testery :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakože tam měli stín a neměli tester? Zrovna ty hodně světlé se asi nevyplatí kupovat jen tak na slepo, protože je tam dost velká pravděpodobnost špatné pigmentace. Ráda bych poradila, ale ten jsem nezkoušela. Sahala jsem jen do toho vínového a ten mi přišel taky fajn.

      Vymazat
  10. Tak tohle je pro mne velmi milá zpráva. Nejaké matné stíny sháním, mám zatím od MUA a ty nejsou úplně dobré, tak se porozhlédnu ještě u Catrice. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S MUA jsem skončila už před dávnou dobou, tam to byla pohroma pokaždý. Zato tyhle můžu doporučit všema deseti :-)

      Vymazat