Přírodní kosmetika Soaphoria

26. 8. 2014

Dnešní článek bude především o fotkách a spokojeném áchání a óchání nad roztomilými obaly a kvalitou složení. Produkty mi totiž přišly poměrně nedávno a ještě zdaleka jsem se jim nepodívala na dno. Prvotní dojmy jsou však velice pozitivní :-)

Předpokládám, že většině z vás bude tato značka velkou neznámou. Kosmetika je to tedy slovenská, přírodní, ručně vyráběná, netestovaná na zvířátkách a navíc skladovaná v ekologických obalech.


Konečně jsem tedy našla využití pro pár z mých nastřádaných Ladybox bodů, o kterých jsem si myslela, že je nikdy nevyužiji... kdo už někdy koukal na eshop LB totiž jistě pochopil, že jsou ceny docela nastřelené a že po odečtení věrnostních bodů se vlastně dostanete na stejnou cenu, za kterou pořídíte všude jinde. Jelikož ale Soaphoria nemá žádný ofiko český eshop, jeví se tato koupě jako logicky nejjednodušší. Výběr padl na tělový peeling, tělové suflé a bathbomb. 

Třeba  takový tělový peeling vás vyjde po odečtení bodů na 191 Kč, což je už samo o sobě hodně slušná cena za přírodní kvalitu. A jako bonus k tomu, navíc obdržíte produkt v praktickém skleněné balení, které jistě časem nalezne další uplatnění.


Peeling s aloe jsem otevřela hned v ten den, kdy přišel. Jenže pak nastalo dilema, zda první peelingovat a pak až mydlit nebo první mydlit a pak peelingovat. Nakonec vyhrála možnost číslo dvě, jelikož mi přišlo vymydlení všech těch pečujících olejů jako nebetyčná škoda.
Jedná se vlastně jen o sůl a oleje. No dobře, a ještě teda trochu toho aloe. Samotných zrníček soli je zde vcelku dost a jsou trochu hrubší a ostrouhají vás opravdu poctivě, nicméně oleje zbytek práce zvládají na jedničku a kůže je po použití jemná a promaštěná, takže se nemusíte děsit žádného vysušení, o čemž mě přesvědčilo především to, že jsem se asi poprvé v životě po koupeli nemusela ničím mazat. Takže přesně tak hodně oleje v tomhle peelingu je :-)
Jediné, na co bych si trochu postěžovala, je skutečnost, že díky soli peeling docela slušně štípe v otevřených rankách. Pozor tedy na různé odřeniny, puchejře od bot apod... na druhou stranu, dezinfekční účinek k nezaplacení.


Co se mi na značce dále líbí, je složení, které je jednoduché jak facka a vyzná se v něm naprosto každý...

chlorid sodný, jodid draselný, olivový olej, kokosový olej, palmový olej, bambucké máslo, extrakt aloe vera

Medový peeling čeká, až přijde na řadu, ale tipuji (dle složení), že až na tu vůni (kterou verze aloe zcela postrádá), budou oba produkty stejné. 
Balení 250 g, cena 191 Kč.


Ve složení nalezneme navíc med, kokos a vanilkový extrakt.

chlorid sodný, iodid draselný, olivový olej, kokosový olej, palmový olej, bambucké máslo, med, kokos, vanilkový extrakt

Z tělového suflé jsem snad ještě nadšenější, než z olejového peelingu. Trochu jsem prohloupila, když jsem objednala jen jedno
Prakticky se jedná o našlehané oleje, které se právě díky té našlehané struktuře výborně nabírají a roztírají. Na kůži se pak směs rychle rozpustí, zprůhlední a vstřebá. Ale mastný to je jak blázen, to je vám doufám jasný...
Používám na obličej i na tělo a mám silné nutkání si kolikrát i líznout, jak hezky karamelově voní :-)


Balení vychází na 180 Kč, objem čítá 125 ml a opět ho obdržíte v rozkošné zakrslé skleničce.


kokosový olej, panenský olivový olej, bambucké máslo, kakaové máslo, přírodní aroma

Koupelová bomba Mléčné potěšení to schytala hned při druhé koupeli. Hezky voněla, to jo... nějaký ten olej tam asi taky byl... ale hrozně rychle zmizí! Jsem se kochala šuměním sotva dvě minuty a byla pryč
Ona vám ta soda s kyselinou citrónovou vlastně stejně nijak extra neprospěje a oleje je tam tak málo, že pak vás může těšit už jen ten efekt, který je vlastně za chvíli taky fuč. Takže rozhodně, pro příště, žádné must-have.
Cena 57 Kč za kus, což mi na jednu koupel přijde až až.


kyselina citrónová, soda, olivový olej, kokosový olej, (mléčná: vanilka / růžová: přírodní extrakt?, sušené bylinky)

Mýdla mám z posledního Ladyboxu. Růžové mi přišlo, mentolové jsem vyměnila, už ani nevím, za co. V současnosti nepoužívám ani jedno, takže pro vás info vlastně nemám, jen jsem vám to chtěla zdokumentovat kompletně :-)





Já osobně jsem z téhle kosmetiky nadšená a to hned z vícero důvodů:

  • jednoduché, přírodní složení, 
  • nízká cena, 
  • kvalitní a použitelný obal. 

Jen jedno negativum nacházím, a to, že nevím, kde budu objednávat, až po téhle recenzi vybrakujete LB eshop :-D

21 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Tak peelingy si můžeš udělat doma téměř totožné ale i tak mě to zaujalo, mrknu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to samozřejmě můžeš (můžeš si udělat i to suflé), ale znamenalo by to držet si doma velká balení různých olejů a dalších surovin + práci + obal a na to já jsem moc pohodlná :-)

      Vymazat
  2. tělové suflé jsem měla doma (myslím, že levandulové?)... a musím říct, že ta konzistence je úplně boží. přišlo mi to jak hodně hustá šlehačka, naprosto skvěle se to nabíralo i tálo... jen tedy to bylo fakt brutálně mastné, takže vhodné tak akorát na trošku toho večerního mazání. navíc malé balení mi vydrželo možná na pět mazání? ale nové si někdy ještě koupím, zrovna tohle karamelové bych dost ráda vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to, patlat na celé tělo, přijde docela škoda, takže si tím mažu na noc obličej a přívlastek "tělové" směle ignoruju :-) Ale dokážu si představit, že kdybych se tím mazala celá tak je hned pryč.
      Podle toho, co jsem koukala, tak se složení jednotlivých suflé liší jen v poslední ingredienci "aroma", takže ve finále člověk stejně vybere jen dle toho, co mu voní. A karamel voní dobře :-)

      Vymazat
  3. Zaujali ma peelingy. Dobry napad na darcek.

    www.kaviaren-u-macky.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A navíc můžeš nakupovat rovnou na SK eshopu a budeš mít mnohem větší výběr :-)

      Vymazat
  4. Velice zajímavé.. :) Pokud ti to nebude vadit.. Ráda bych tě pozvala k sobě na blog na probíhající giveaway. :) Budu ráda, když se zúčastníš. :) Corculum♥

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné obaly, kosmetika vypadá velmi dobře ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně ty ceny! Jen ten obal musí stát půlku :-)

      Vymazat
  6. Jéé všechno to vypadá moc dobře. Máš pravdu o téhle značce slyším rozhodně poprvé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No však se po dlouhé době LB zase vytáhnul. Mýdla, co v něm přišla, mě nějak neoslnila, ale další produkty jsou super :-)

      Vymazat
  7. Páni ty skleničky jsou skvělý nápad jako obal na kosmetiku :-) Měla jsem v podobné tělové máslo od Avonu a byla jsem z toho nadšená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem z nich taky nadšená. Po spotřebování si do nich můžu vyrobit něco vlastního nebo je šoupnout třeba do kuchyně :-)

      Vymazat
  8. :))) akurat som si robila soaphoria peeling :))) takze suhlasim, uzasna a lacna kozmetika!


    Pozyvam na giveaway o prirodne vlasove vyrobky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/08/koncoletna-skin-in-blossom-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  9. Bohužel jsem ještě nic od této značky nevyzkoušela, ale moc se mi líbí jejich obaly a hlavně mě zaujal jejich peeling s aloe!

    PS: Nominovala jsem tě na Liebster blog award u mě na blogu. :)
    http://colourfulelysia.blogspot.cz/2014/08/tag-liebster-blog-award.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě trochu zklamalo, že nijak nevoní, ale to je jen detail :-)
      Děkuji za nominaci!

      Vymazat
  10. Nad touhle značkou jsem si uslintla na instagramu, hrozně se mi líbí :) Snad se jí dočkáme i u nás na nějakém rozumném eshopu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky z toho objednávání nebyla dvakrát nadšená. Po dvou nebo třech dnech od zaplacení se mi ozvali, že nemají jeden z peelingů, že si mám vybrat jinej a odeslali to zase až za dva dny, takže jsem čekala snad týden. Ten samej den, jsem objednávala z z galaxie přání nebo od madaleny a přišlo to takřka hned... Ale objednávat to až ze Slovenska je docela blbý...

      Vymazat
  11. Díky za tip o této kosmetice slyším poprvé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen škoda, že není český eshop. Hrozně se mi líbí jejich jílové masky...

      Vymazat