Ona ta dekorativky Yves Rocher vlastně není vůbec špatná!

5. 9. 2014

Tak mám zase po dlouhé době pocit, jako kdybych objevila Ameriku. No vážně... proč mi nikdo neřekl, že YR dělá tak dobrou dekorativku?

To jsem se takhle nechala zlákat na jednu jejich akci, k nákupu si pořídila kartičku a dostala pakl slevovejch kupónů, tlustej jak zlatý stránky. No a za použití dalších kupónů prej jakože dostanu další věci. No a jako průměrná ženská, se na věci "zdarma" samozřejmě nechám nalákat, takže jsem pokukovala, co za ty svý kupóny pořídit...

Jako první mi do oka padly oční stiny. Jako jo... ony vás i se slevou vyjdou asi na 150, což není úplně zanedbatelná částka, ale prostě za ty prachy stojí. A navíc si tam určitě každý najde svůj odstín.

YR Mono Poudre Couleur Intense (Intense Color Single Eyeshadows)
zleva: 31 - Taupe Rose, 53 - Vert Émeraude, 32 - Violet Sombre

Jako první to u mě vyhrál fialový odstín. Na tom jsem jakože odzkoušela, jestli má cenu kupovat další. A má. Stíny téměř nepráší, jsou skvěle pigmentované, neslévají se, barva vydrží dlouho sytá. Mají zajímavý efekt - ani lesklý, ani úplně matný. A navíc - skoro z nich neubývá. Následovaly další dva odstíny, které jsou kvalitou na téže úrovni. Bohužel netuším, jak jsou na tom matné verze. Kdybyste s nimi měli zkušenosti, dejte vědět!

dole: 32 - Violet Sombre,
uprostřed: 53 - Vert Émeraude,
nahoře: 31 - Taupe Rose

Řasenku jsem dostala jako dárek k nákupu (tipla bych, že to byl nákup dalšího stínu). Popravdě jsem od ní neměla přehnaně vysoká očekávání, ale, jak se říká, darovanému koni na zuby nehleď. O to větší překvapení bylo, když jsem zjistila, že je vlastně docela dobrá - náplň má parádní konzistenci (ani suchou, ani mokrou, prostě tak akorát), Neobtiskává se. I přesto, že není voděodolná, trochu té vody vydrží (na rozdíl od Alverde) a kartáček řasy moc hezky rozčeše a natočí. Jo, a dá se vrstvit. Prodejní cena údajně kolem tří stovek, ale znáte to, jak to u YR chodí...

Bohužel jsem vám nevyfotila, jak vypadá na řasách, jelikož, když se ráno líčím, tak rozhodně není dost světla na focení, takže mi prostě budete muset věřit :-)

YR Sexy Pulp Ultra-volume Mascara (Máscara Ultra Volumen)

Makeup byla první věc, co jsem u YR vůbec kdy pořídila. Hodně se mi líbí, že mají na výběr z řady pro růžový podtón pleti a z řady pro žlutý podtón pleti a v každé řadě pak naleznete po čtyřech odstínech tmavosti. Já mám nejsvětlejší verzi pro růžový podtón, který je opravdu světloučký a i přesto, že jsem se letos nijak extra neopalovala, je pro mě v tohle roční období moc světlý (nikdy bych nevěřila, že tohle o nějakém makeupu řeknu!). V zimě mi ale barevně sedí perfektně.

Samotný obsah je dost krémový, hutný a hydratační. Přijde mi docela fajn na zimu, ale na léto už je prostě dost těžký. Titulovala bych ho jako jeden z nejlepších makeupů, které jsem kdy měla, nebýt té šílené parfemace. Ta je fakt dost silná, nic co by mi vonělo a navíc ji cítím z obličeje ještě delší dobu po nanesení. Doporučuji tedy před případnou koupí poctivě očuchat a zhodnotit, zda to snesete, či ne. Cena asi 350?

YR Teint Créme Confort (Comfort Creme Foundation), odstín Rosé 100 - Teint Très Clair

Následuje ukázka krytí. Tečka byla vytvořena za asistence běžně sehnatelné tužky na obočí :-)




Co ale bohužel nemůžu doporučit, je tvářenka. To bylo lehké šlápnutí vedle, protože její pigmentace je vážně dost slabá a navíc na tváři ani moc dlouho nevydrží. Škoda, ten odstín je perfektní. Cena, tipuju,  kolem 200 Kč (kdyžtak mě opravte).

Blush Naturel (Natural Blush), odstín 50 - Rose Vif

Na fotce asi tři vrstvy, než se zadařilo :-/



A co vy a YR? Nějaké zkušenosti, ať už pozitivní nebo negativní? Případně, co byste doporučili vyzkoušet? (ať vím, na čem spotřebovat kupóny příště...)



11 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. já mám YR moc ráda, krémy, oční krémy, sprcháče, i ta dekorativka. momentálně miluju jejich nový pudr (takový velký zlatý obal). jinak tenhle MU mám taky a z té parfemace šílím! taky se mi moc nelíbí to balení, líčím se prsty a nabírá se to divně. ale je skvětlounký, já mám ten žlutý podtón a na zimu mi sedí relativně dobře

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, to balení jsem zapomněla zmínit (i když to je dle fotky očividné). Fakt dost blbě se nabírá a ani ta díra, kterou se do něj leze není moc velká :-/ Já ho teda nabírám většinou na plochý štětec od Ebelin z růžové řady, páč rukama se mi do toho moc nechce.
      Krém jsem zkoušela nějaký s okurkou a nebyl špatný..

      Vymazat
  2. Ty stíny teda vypadají skvěle :))) Já mám od téhle značky rtěnku a je skvělá :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtěnku jsem z LB měla taky a byla fajn... jen mi jako obvykle přišel děsně tmavej odstín. O další koupi ale moc neuvažuju, protože rtěnky prakticky nepoužívám.
      Ale ty stíny můžu doporučit všemi deseti! :-)

      Vymazat
  3. Taky mám ten makeup a mně naopak krásně voní:) Ale já mám obecně ráda výrazné vůně, třeba NUXE suchý olej jsem po různých článcích čekala hodně silně voňavý a pak mi přišel celkem jemný:)
    Jinak u YR pravidelně nakupuju sprcháče a nějaké další věci na tělo, nechávám se taky strhnout slevovými akcemi:) A taky mám pár příjemných toaletních vodiček:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, tak alespoň někomu voní :-) A ty toaletní vody... hele, já ti nevím, ale mě přijdou dost drahý... i ve slevě :-)

      Vymazat
    2. Mají ty malé ovocné, ty jsou levné. A Voile d´Ambre je moje oblíbená, kupovala jsem jí tuším se 40% slevou, tak to už šlo. A k nějakým nákupům jsem dostala Neroli, která mi přijde fakt zajímavá a taky se mi tu sešly malé So Elixir a So elixir purple, které mi připadají trochu nuda.

      Vymazat
  4. Rtenky su fakt super :)) a i laky na nechty, ale tie vacsie...ale zas ta cena no.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtěnky jsou moc fajn konzistencí i pigmentací, bohužel já je moc nevyužiju. Laky na nehty nemám vyzkoušené, protože na mě mají moc malý výběr odstínů.

      Vymazat
  5. Já vždycky moc nevím, co v YR nakupovat. Z dekorativky jsem měla lesk a teď jsem si koupila tužku na rty a je fajn. Stíny vypadají nádherně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky nevím! :-D A ony jsou tam děsně aktivní prodavačky, které se fakt jako snažej a mě je jich pak po půl hodině už líto, když mi tam tahaj různý věci z regálů a já jen kroutím hlavou, že tohle taky ne...
      A na ty stíny se příště koukni, z dekorativky tutově nejlepší volba.

      Vymazat