Tvářenkový TAG

10. 9. 2014

1. Kolik máš tvářenek?
Přesně 25, počítám-li dobře... měla bych se krotit.



2. První tvářenka, kterou jsi měla nebo dostala?
Abych odlišila otázku č. 2 a 3, vybrala jsem tvářenku, kterou jsem dostala (tzn. nevybrala jsem si ji sama). Je to FdS v odstínu Soft Rose. Každopádně jsem byla dost překvapená, protože ten odstín je naprosto suprovej a troufám si tvrdit, že bude sedět skoro každému.

Fleur de Sante Soft Rose


3. První tvářenka, kterou sis koupila?
Tak to už je pekelně dávno! Taky podle toho chudák vypadá... Alverde v odstínu Soft Pink.

Alverde 04 Soft Pink


4. Jakou tvářenku jsi nejvíc unosila?
Opět Alverde Soft Pink (viz č.3). Naprosto nádherná světlá růžová s chladným perleťovým shimmerem. Bohužel už se nevyrábí, takže si nemůžu koupit nové balení.


5. Nejoblíbenější tvářenka?
V současnosti je to Milani. Bohužel mi přišla s vypadnutou výplní víčka a než jsem ho stihla přilepit, tak mi víčko kus tvářenky "odrejplo".

Milani Baked Blush 10 Delizioso Pink


6. Poslední tvářenka, kteoru sis koupila?
Milani Tea Rose a chudáka zmrzačeného Milani Delizioso Pink. Objednávala jsem je společně a mám je asi 3 týdny.

zleva: Milani Powder Blush 08 Tea Rose, Milani Baked Blush 10 Delizioso Pink


7. Po které tvářence teď nejvíce toužíš?
Já jich mám teď docela dost a (kupodivu) nemám pocit, že bych nutně potřebovala novou, ale až ten pocit přijde (a že se to stane), bude to určitě theBalm v odstínu DownBoy.

zdroj


8. Od jaké značky máš nejvíce kousků?
Remíza 4:4 - Inglot, Alverde.

Nahoře - zleva: Inglot 72, 56, 28, 29
Dole - zleva: Alverde 04 Soft Pink, Rouge & Lippenbalsam 10 Candy Rose, 01 Apricot, Black & Red 20 Winter Rose


9. Oblíbená neutrální tvářenka?
Inglot v odstínu 28. Poslouží perfektně i pro konturování.



10. Nejoblíbenější meruňková tvářenka?
Kupodivu Essence z limitky Me & My Ice Cream v odstínu 01 Ice Bomb. Jedna z nelepších tvářenek, co jsem kdy zkoušela. Ta barva, konzistence i výdrž je neuvěřitelná. Cena samozřejmě také.

Essence Me & My Ice Cream 01 Ice Bomb


11. Oblíbená zářivá růžová?
No jasně, že Milani Delizioso Pink! (viz č. 5).


12. Oblíbená fialová?
Já těch fialových zas tak moc nemám, ale když se tedy musím rozhodnout, budiž to Sleek Dolly Mix.

Sleek Candy Collection - Sweet Cheeks
dole: Candy Floss, uprostřed: Dolly Mix, nahoře: Cupcake


13. Taková ta tvářenka, když prostě nevíš?
Opět Inglot 28 (viz č. 9). Hodí se prostě ke všemu a ke každému a navíc, jak jsem zmiňovala, poslouží perfektně pro konturování.


14. Nejoblíbenější barva tvářenky?
Chladná růžová.


15. Nejhezčí obal tvářenky?
Sleek! Kvalitně provedený obal, jednoduchý černý design, velké zrcátko. Jen by na něm nemusela být vidět každá šmouha.

Sleek Candy Collection Sweet Cheeks


16. Nejhorší obal tvářenky?
Nemůžu se rozhodnout mezi Paese a Dermacolem. Dermacol obal je méně kvalitní, ale Paese zse musím děsně dlouho šroubovat...

zleva: Dermacol Duo Blusher 3, Paese blush with argan oil 35


17. Nejlevnější tvářenka, kterou máš?
Krémová Essence z limitky Guerilla Gardening.

Essence Guerilla Gardening cream to powder blush 01 Mission Flower


18. Nejdražší tvářenka, kterou máš?
Ani nevím. Asi Bourjois?

Bourjois 95 Rose de Jaspe (Jasper Rose)


19. Unáhlená koupě?
Yves Rocher. Chtěla jsem nějakou matnou chladnou růžovou. YR byl po cestě a měla jsem kupóny, tak jsem ji vzala. Bohužel pigmentace nic moc a výdrž taktéž.

Yves Rocher Blush Naturel 50 Rose Vif


20. Nejmilovanější tvářenka?
Alverde soft pink (viz. č 3). Prostě a jednoduše moje srdcovka. Fakt nechápu, proč ji už nedělají :-(


Dovolila jsem si přidat pár otázek navíc, aby byl výčet kompletní:


21. Tvářenka s nejdelší výdrží?
Alverde z limitky Black & Red. Když potřebuji tvářenku, která vydrží celý den nebo horší podmínky (počasí, cvičení), nemá konkurenci.

Alverde Black & Red Cream to Powder Rouge 20 Winter Rose


22. Tvářenka s nejhorší výdrží?
YR nebo Dermacol. U obou je už samotná pigmentace na dost nízké úrovni, takže mě to vlastně ani nepřekvapuje.

Dermacol Duo Blusher 3, Yves Rocher Blush Naturel 50 Rose Vif


23. Nejhorší tvářenka?
Bezkonkurenčně Alverde . To prostě ani není tvářenka. Je to takový hodně špatně vyvedený korektor, který je čirou náhodou v růžovém odstínu, takže se rozhodli nazývat jej tvářenkou.

Alverde 2in1 Rouge & Lippenbalsam 10 Candy Rose


PS: Jsem si při psaní všimla, že skoro všechny mé tvářenky mají v názvu buď "pink"  nabo "rose" :-)

Pokud jste tento TAG také psaly, napište mi do komentáře odkaz, moc ráda si počtu!


17 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. To je nadherna sbirka. Ja mam nejradeji asi tu od Paese, je uzasna.
    Nejvic se mi libi Sleek a Milani Tea Rose :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ta od Paese přijde, že má dost malou výdrž, takže když chci nějakou výrazně růžovou, Milani je jasná volba. Sleek je fajn, kvalita se mu nedá upřít, ale má docela silnou pigmentaci, takže musí mít člověk při nanášení lehkou ruku.

      Vymazat
  2. krásná sbírka! tu Paese jsem měla a přišla mi překvapivě fajn, i pigmentací, dokonce se mi rozpadla asi až po roce. tak jsem ji pak už vyhodila... jinak moje nej jsou od Catrice taky z té 123 limitky a pak od MACu Alluring Aquatic limitka. ta je taky nejdražší :) ale teď používám bronzery, těch pár týdnů v roce, kdy si to můžu dovolit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paese neměla špatnou pigmentaci, jen mi prostě přišlo, že než jsem došla z domu do práce, tak mi z obličeje opadala :-) Třeba taková Inglotka, ta drží jak přibitá...
      Bronzery mám doma tři a nepoužívám ani jeden... potřebovala bych hodně chladný odstín a ten bohužel v našich končinách není k dostání.

      Vymazat
  3. Takže, ja vlastnim jednu tvarenku od Rimmelu. V podstate si stale kupujem tuto rovnaku. Som s nou spokojna. V tomto Tagu by som teda toho vela nenapisala :-)

    Kaviaren-u-macky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud jsi s ní spokojená a stačí ti jen jedna, tak mi nezbývá než závidět :-) I když já jsem taky dříve myslela, že mi nějaká tvářenka vyhovuje a když jsem pak vyzkoušela další značky, tak jsem narazila na mnohem lepší. Za sebe můžu doporučit Inglot a Milani. Nejsou nějak závratně drahé a jsou opravdu kvalitní.

      Vymazat
  4. To je opravdu krásná sbírka :) Je vidět, že máš s tvářenkami bohaté zkušenosti. Jak se ti jeví ta Catrice, která je dole na první fotce? Mám ji taky a zajímalo by mě, jestli ti připadá ve srovnání s ostatními lepší, horší,... Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych si měla vybrat tvářenku z drogérie, byla by to určitě Catrice - lepší průměr a za fajn cenu (ale třeba ta z limitky une doix trois mě moc nenadchla). Rozhodně se vyplatí více, než ostatní tvářenky z drogérie. Ale třeba Inglot, Sleek nebo Milani mi přijdou lepší a v ceně zas tak obrovský rozdíl není.

      Vymazat
  5. Týýjo, takových tvářenek! :) Nejvíc se mi snad líbí ta Alverde, ačkoli se mi nelíbí ten obal :)
    Hedwica♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem už někde psala, že raději kvalitu v plastovým pytlíku než shit ve zlaté krabičce. Stejně to člověk tak maximálně doma vytáhne na pět minut z šuplíku... i když chápu, že hezký obal je přijemný bonus :-)
      Nedávno jsem narazila na podobnou růžovou od Alverde, jen byla matná... ale mají ji málokde.. když jsem ji hledala znovu, tak už jsem ji nesehnala.

      Vymazat
  6. Moc hezká sbírka :)
    Já vlastním od Alverde mimo jiné č.03 pretty terra, což je příjemná chladnější růžová barva. A naprosto skvělá mi připadá - kupodivu - minerální tvářenka Regina! Mám odstín 3 - nádherná růžová s jemným shimmerem - skvěle pigmentovaná za skvělou cenu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ....a ta malá kulatá Alverde...není podle názvu určená spíše na rty??

      Vymazat
    2. Reginu jsem taky chtěla, ale vždycky, když jsem někde objednávala, jediný odstín, který zrovna neměli byl ten světlý růžový odstín :-) Klasika....
      Ta malá kulatá Alverde je cokoli, jen ne balzám na rty. Na obal můžou napsat co chtěj, ten toho snese... Opravdu to je jako hodně suchý korektor (jako takový ten retro, v tyčince).

      Vymazat
  7. Šmarja! Ty tvoje tvářenky, to je naprostý ráj! :D Jedna krásnější než druhá! Och! Jsem z tvoji sbírky naprosto unešená ;)

    °°Instantní krása°°

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš, moc děkuju :-D Ale mám jich zbytečně moc, vystačila bych si i se čtyřma. Jen prostě vždycky potřebuju vyzkoušet nějakou novou :-)

      Vymazat
  8. Hezký tag. Konečně u někoho vidím tuto od essence. Ta mě také nadchla tou konzistencí. Mám ji už pěkně dlouho, ale ulomilo se mi z ní víčko. Přesto ji nehodlám vyhodit, ale pořád pokukuji, jestli ji někde znova neseženu :)

    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Taky mám tuhle Essence tvářenku moc ráda. Rozjasní, ale ne až moc a má krásnou univerzální barvu a dlouhou vydrž.

      Vymazat