Vyplatí se investovat do Makeup Revolution?

21. 9. 2014

Nikomu z nás nemohlo v posledních dnech ujít, že na trh vstoupila nová značka dekorativní kosmetiky - Makeup Revolution. A protože jsem zatím četla samé pochvalné recenze a sama mám ráda "hodně muziky za málo peněz", rozhodla jsem se pár kousků také objednat.


Paletka, rozjasňovač, tvářenka a dva laky na nehty - vše dohromady za 537 Kč. No nekup to.


Tentokrát začneme od nejhoršího - rozjasňovač a tvářenka. Ani za ty téměř symbolické částky prostě nestojí. Obal bych ještě nějak překousla, ten u mě nikdy nehrál prim. Parfemace jsem si nijak nevšimla. Co se mi ale vůbec nelíbí je prašnost obou produktů. Pokud není produkt ani trochu máslovitý, na pleti nebude tvořit hezkou jednolitou vrstvu a hlavně se "nepřilepí", takže prd vydrží. 

Makeup Revolution Highlighter Pink Lights - 139 Kč, Makeup Revolution Blush Wow! - 39 Kč

Rozjasňovač vypadal po nabrání na prst hodně dobře, ale po otření na jinou část kůže se objeví jen takové jemné třpytky, posazené dost daleko od sebe v nesouměrné vrstvě. Osobně mám raději, když rozjasňovač vytváří jednolitou lesklou vrstvu, než když vás obsype spoustou malých třpytek. Za sebe tenhle produkt rozhodně nemůžu doporučit.

Pokud ale hledáte dobrý levný rozjasňovač, můžu doporučit tyto dva, které jsou stokrát lepší než zmíněný MUR:
a) rozjasňovač z paletky korektoru od Dermacolu,
b) rozjasňovač z nové limitky Essence soo glow!, dostupný ve dvou odstínech, stojící asi 40 Kč.

Dostáváme se k tvářence. Jak mne rozjasňovač pohoršil, tak tvářenka ve mně nevyvolala pocity naprosto žádné. Obyčejná matná světle růžová, prašná, se slabší pigmentací. A ani těch 39 korun to nezachrání. Ba si dokonce dokážu představit desítky lepších věcí, do kterých bych těch třicet devět kaček investovala raději. Přirovnala bych ji k obyčejným Essence nebo She. Nalíčíte se tím, ale že byste z nich měli nějakou radost? To fakt ne...

Makeup Revolution Highlighter Pink Lights, Makeup Revolution Blush Wow!

Tři vrstvy rozjasňovače (škoda, že jsem nedala jen jednu, aby byly vidět ty třpytky) a dvě vrstvy tvářenky:

dole: Makeup Revolution Highlighter Pink Lights,
nahoře: Makeup Revolution Blush Wow!

Docela mě mrzí, že nejsou na eshopu v nabídce zapečené tvářenky, ze kterých bych si vybrala raději a určitě i lépe. I swatche na internetu vypadají nadějněji, než u základních, matných tvářenek.

zdroj

Největší chválu jsme si asi všichni vyslechli na paletky očních stínů. S tím se také musím ztotožnit. Paletka má moc hezký a poměrně kvalitní obal (až na to, že je na ní patrná každá šmouha, jak je ostatně níže vidět - a to jsem ji před focením leštila). Ve víku je pak vloženo zrcátko.

Samotné stíny nejsou nijak extra prašné. Pigmentace je takový lepší průměr, i když u matných zástupců, jako obvykle, lehce pokulhává. Na víčku poměrně dlouho vydrží a snadno se prolínají a roztírají do ztracena (s čímž mám, například u Sleeku, často problém).

Oceňuji i výběr odstínů, které se k sobě hodí a lze je snadno kombinovat. Co jsem ale naprosto vůbec nepochopila, jsou jejich názvy... nevidím totiž naprosto žádnou spojitost s barvou a působí na mě, jako by je generoval random (což samozřejmě nemá na kvalitu absolutně žádný dopad, jen mě to trochu pobavilo).

Makeup Revolution Salvation Palette Dia de los Muertos - 269 Kč

Moje nejoblíbenější odstíny jsou Affirmation, Smile, Or get busy dying, Turn the tv off a Comeback queen.


V paletce je přiložený pěnový aplikátor, který většinou hned vytahuji, abych ho nemusela honit po zemi pokaždé, když paletku otevřu (a navíc ho stejně nepoužívám).

Love life, Laugh more, Redemprion is near, Get busy living, Affirmation, Get out there
Live life, Smile, Salvation is inside, Or get busy dying, Celebrate life, Turn the tv off
Theres no time to waste, There is always a way back, Comaback qeen, Go and get the world, Live with passion, Be you

Love life, Laugh more, Redemprion is near, Get busy living, Affirmation, Get out there

Live life, Smile, Salvation is inside, Or get busy dying, Celebrate life, Turn the tv off

Theres no time to waste, There is always a way back, Comaback qeen, Go and get the world, Live with passion, Be you

Dostáváme se k poslední položce na seznamu. Laky na nehty. Takhle rozporuplné pocity jsem neměla už dlouho. Zatím jsem zkoušela jen světlejší odstín. Při lakování jsem ale měla ohromnou touhu mrsknou s ním o zeď. Má totiž naprosto pitomý štěteček s hrozně tlustými a hrubými štětinami, takže zanechává děsivé šmouhy. Je to, jako byste jeli po laku rýčem a čím vícekrát přejedete, tím hlubší jsou vrypy. Po druhé vrstvě je to trochu lepší a po zaschnutí už skoro ani není patrné, ale je třeba nanést dost silnou vrstvu, aby se lak sám slil. Bohužel já jsem zvyklá dávat pouze jednu vrstvu, takže mi tohle není úplně pohodlné (ano, vím, že by se měly dávat dvě, ale lenost je prostě lenost)... 

Po nanášení jsem tedy byla pevně rozhodnuta lak už nikdy nepoužít, ale začala jsem váhat, když jsem viděla tu výdrž. On se prostě rozhodl mě nikdy neopustit! :-) Odlakovat jsem musela až po pěti dnech od nanesení a to jen proto, že jsem loupala asi tak tunu pistácií, takže jsem ho z některých nehtů za aktivní pomoci skořápek prostě a jednoduše oškrábala.

Makeup Revolution Nail Polish Love etc - 45 Kč, Makeup Revolution Nail Polish Lilac love - 45 Kč

Foceno po ČTYŘECH! dnech nošení - kromě malého defektu na ukazováčku drží jako přibitý:



Abych tedy odpověděla na otázku z titulku, za se vyplatí do produktů této značky investovat:
 - do paletek očních stínů určitě ANO,
 - do tvářenek a rozjasňovačů rozhodně NE,
 - do laků na nehty ANO, ale jen jedincům s pevnými nervy.


A co vy? Už jste od této značky něco vyzkoušeli?


4 komentáře:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Lakaju ma "ikonicke" paletky ocnych tienov a zapecene licenky. Vobec ich sice nepotrebujem, ale asi im neodolam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám In the Nude od W7 a jsem s ní spokojená, i když bych možná raději, kvůli skladnosti, volila Iconic 3, která vychází i cenově trochu lépe. Ale zase MUR má silněji nalisované stíny, takže mě osobně se lépe pracuje s W7.
      Na zapečené tvářenky taky čekám, i když je taky vůbec nepotřebuju :-)

      Vymazat
  2. Já jsem si koupila rozjasňovač v odstínu Peach Lights a jsem s ním moc spokojená je takový lehký krásně rozjasní pleť .. Prostě dělá to co dělat má za mě super .
    Ještě si brousím zuby na paletku tvářeknu a na tu zapečenou tvářenku :)
    KlarissAddell

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele já si na něj vlastně nakonec taky zvykla... jen to chtělo probrousit se přes nejsvrchnější vrstvu :-) Mě se ty zapečené tvářenky taky moc líbí.. jen je tam bohužel v době, kdy jsem nakupovala, ještě neměli :-/

      Vymazat