Zajíci v krabici ZÁŘÍ 2014

14. 9. 2014

Žádný balíček s kosmetikou nevyhlížím s takovým nadšením jako balík plnej jídla. A na tenhle jsem se extra těšila, a to hned z vícero důvodů. Tak za prvé, nás nechal tým zajíců v nedočkavosti o měsíc déle (protože v srpnu krabička nebyla), za druhé jsem ke krabičce přiobjednala další produkty z eshopu, ale dodání jsem si domluvila až s krabičkou, abych neutrácela za poštovné (zdravím LB, u kterého tato možnost není z nepochopitelného důvodu podporována, ba je dokonce zavrhována...) no a za třetí se, logicky, prostě těším na spoustu dobrého, zdravého jídla, které mi vrátí motivaci k vaření...


Obsah krabičky, jako obyčejně, nezklamal. Nicméně ani nijak extra nenadchnul. Zatím u mně vede minulá, červencová, raw krabička, jejíž recenzi jsem, bohužel pro vás, trochu zazdila...

Největší radost jsem měla z tahini (sezamové pasty), kterou u mě často také potkáte a připravuji z ní například výborný hummus, který je skvělý k pečivu nebo jen tak, se zeleninovými tyčinkami. Sezam je dle všeho znám vysokým obsahem vápníku a vitamínu B. 
Kešu máslo je zase výborné například spolu s marmeládou na čerstvém pečivu. Konzumace kešu oříšků (které prý nejsou oříšky ale semena), má opět nespočet pozitivních dopadů na organismus, které nám zaručuje vysoký obsah železa, hořčíku nebo kyseliny listové - to jsem netušila, opsala jsem to z průvodního dopisu :-)


Brusinkovou tyčinku jsem si ani nestihla pořádně prohlédnout a už jsem ji měla v sobě. Rozhodně nepochybuji o vysokém obsahu brusinek (a navíc prý třešní a kaktusu), ale popravdě mi moc nechutnala. Trpkokyselou chuť brusinek doplňovaly už jen lehce gumové kuličky nějaké obilniny. Antipatie se ale, u takového čokoládového rozmazlence, jakým jsem já, daly čekat. 
Zeleninové chipsy jsem vytáhla následující den v práci a všichni jsme se jednohlasně shodli na tom, že jsou jako fakt fujtajbl. Na můj vkus byly hrozně sladké a mastné. Osobně bych ubrala na oleji a přidala sůl.
Topinamburové plátky jsem dostala namísto sušených banánů (na které mám alergii). Musím se s ostudou přiznat, že je to už druhé balení, přičemž to první jsem ještě ani neotevřela. Už jsem si ale stihla zjistit, že si je můžu nasypat do polévky, do jogurtu, upražit a používat jako náhražku kávy a nebo třeba pojídat jen tak samotné.


Dobrou luštěninou nikdy nepohrdnu, takže mi, fazolky s černým flekem, které jsem ještě neměla tu radost ochutnat, udělaly radost. Hned druhý den jsem běžela pro menší hokaido a pórek a jala se připravovat, dle přiloženého receptu, zakouřené dýňové kari s fazolkami. Navíc jsem tak našla využití nejen pro výše zmíněnou tahini, ale hlavně pro uzenou papriku, která neuvěřitelně voní i chutná a naprosto skvělá bude třeba i v obyčejném guláši. Až ji spotřebuji, rozhodně se začnu shánět po dalším balení.



Navíc jsem pak v balíčku našla přiobjednané kousky, čítající umeocet, jemné mandlové máslo a mega balení Mixit Dr.Mačatý:


Z přiložených receptů mě pak nadchly fazolové brownies, vepřová panenka s kořením pěti chutí a kešu máslem, quinoa s fazolemi a kešu omáčkou nebo už zmíněné zakouřené kari s fazolemi :-)

Holt některé krabičky (a hlavně pracovní týmy) umí a některé jen čumí (opět zdravím Ladybox). Vždy mě tady potěší přístup k zákazníkům, ať už možnost zvolit si potraviny, na které máte alergii, které vám tedy budou nahrazeny alternativními, vlídná komunikace nebo ochota připojit ke krabičce osobní objednávku z eshopu. Navíc je zde už několik měsíců dopředu dáno, kdy má krabička datum vydání a to je vždy dodrženo. Nesetkáte se zde s rozčílenými reakcemi zákazníků nad klamavou reklamou nebo nad tím, že by v krabičce dostali méněcenný produkt, než ostatní. Objednávky se berou do daného data a žádné slevy a bonusy na poslední chvíli. Všichni mají stejný obsah a stejné podmínky. Prostě mám tak nějak pocit, že je tahle práce prováděna z radosti a přesvědčení, nikoli proto, aby si někdo namastil kapsu.
Teď už mě ale omluvte, jdu si objednat další tříměsíční předplatné...

Předchozí recenze: Zajíci květen 2014


PS: Dýňové kari, ze kterého na vás každým coulem dýchá indická kuchyně, je výborné (a také levné a zdravé!) a za chvíli k němu jdu dodělat pár naan placiček, abych ho pozvedla na ještě vyšší úroveň :-)


5 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. tak já jsem Zajíce absolutně neznala, zdravý potravinový box je super nápad :). Využila bych z tohohle všechno, mňam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě udivuje, že tohle nikdo nezná a Brandnooz box, který vlastně nedodává extra zajímavé produkty, znají všichni :-)

      Vymazat
    2. Tohle je určitě zajímavější, než Brandnooz:) Kouká z toho inspirace na sto honů:) Brandnooz jsou samé kečupy, chipsy a sladká pitíčka, ble:)

      Vymazat
    3. Přesně nějak takhle jsem to komentovala hned v prvním článku o zajících :-) A to se mi první a druhý brandnooz docela líbil. U zajíců je taky super, že přibalí kartičky s recepty, které navíc nevyžadují málo dostupné potraviny, takže většinou stačí skočit do supermarketu, dokoupit jednu nebo dvě položky a můžu se dát do vaření :-)

      Vymazat
  2. Aaa, jak je možné, že mi něco takového uniklo? Hned příští boxik musím objednat :) btw mají super design stránek, ti zajove jsou boží :)

    OdpovědětVymazat