Nej nej nejlepší oční stíny!

19. 10. 2014

Přeji pěkné slunečné nedělní odpoledne. Ano, slunečné. Čtete správně. V Pardubicích totiž nastal jev v posledních týdnech nevídaný a na nebi se opět objevila ta koule, do které se nedá kouknout holým okem a u které si vlastně si už skoro nejsme jisti, jak se vlastně jmenuje. Zato mlhu umíme určit naprosto bezchybně. Taky je u vás tak hezky?

Dnes jsem přemohla lenost rozhodla jsem se své tradiční nedělní "nicnedělání" změnit v "něcodělání" a nafotila jsem vám oční stíny, které jsou dle mého názoru vůbec to nejlepší, co kdy L'Oreal napadlo. Jedná se o stíny La Couleur Infallible.

Pokud bych měla být pokusným králíkem pro testování nějakého kosmetického produktu, byly by to určitě oční stíny. Nejen, že mám mastná víčka, na kterých logicky stíny nedrží a slévají se, ale taky je mám navíc ještě trochu převislá, tudíž se mi stíny bežně obtiskávají. Pokud tedy vyrobíte stíny, které odolají i mému dvojitému kombu, máte vyhráno a můžete produkt s klidným svědomím zpeněžit.

Tyhle stíny plní mé požadavky nad očekávání a navíc jsou perfektně pigmentované a mají krásný efekt ve formě různých nečekaných odlesků... no však uvidíte na fotkách dále :-) .. jo a taky jsou sehnatelné v každé drogérii. 


Stíny sídlí v bytelném plastovém kalíšku, který na první pohled působí jako skleněný. Víčka a popisky jsou buď stříbrné, nebo černé. Osobně jsem nějak nepochytila, proč jsou některé stříbrné a některé černé, ale obsah je u obou naprosto stejný. 

Uvnitř kalíšku je pak taková "záklopka", která, při uzavření víčka stlačí stín a tím ho udržuje slisovaný. Stíny mají totiž hrozně neobvyklou konzistenci, která je sice máslová, neprašná ale stín není úplně silně slisovaný takže má tendenci se drolit. Malé vydrolené hroudičky pak právě tenhle černý udělátor nalisuje zpět ke zbytku obsahu, aby stín po měsíci užívání nevypadal jak rozrytý záhon.



V současnosti L'Oreal nabízí 24 odstínů, přičemž u nás je dostupná tak polovina (klasika). Já mám odstínů 5, takže prakticky všechny chladné, u nás dostupné. Klidně bych investovala i do dalších, ale ve zlatých a hnědých tónech nejedu, sorry :-)

Pro ty, co by se ale poohlíželi po něčem zemitějším, neutrálnějším nebo teplejším, se v nabídce určitě také něco najde. 



Já vlastně ani nevím, jak stíny popsat. Jsou prostě dokonalé ve všech směrech. Výdrž je bomba. Pigmentace je asi nejlepší, na kterou jsem zatím u stínů narazila. Navíc jsem naprosto okouzlena efektama, které mají po nanesení. Uvidíte je v kalíšku a řeknete si "no jo, tak lesklá stříbrná, to tady fakt ještě nebylo", ale po nanesení pak koukáte na to, jak se ta stříbrná najednou mění na perleťovou a béžovou a pak zase zpět na stříbrnou. Stejně tak třeba tmavě modrá... no já fakt nikdy neviděla nádhernější tmavě modrý stín. A matný šedý? Ruku do ohně za to, že lepší než tenhle neseženete

Ať si vyberete kterýkoli odstín, rozhodně nešlápnete vedle. Bohužel, jak jsem zjistila, v drogériích si barvy moc neotestujete a neužijete, protože kalíšky bývají otevřené a stíny v nich jsou totálně vyschlé a zatvrtdlé, tudíž nepoužitelné ani na porejpání prstíčkem. Prostě si vyberte barvu, která se vám líbí nejvíc a tutově nebudete zklamaní.

L'Oreal La Couleur Infallible 015 FLASHBACK SILVER

L'Oreal La Couleur Infallible 020 PEBBLE GREY

L'Oreal La Couleur Infallible 007 UNLIMITED SKY

L'Oreal La Couleur Infallible 006 ALL NIGHT BLUE

L'Oreal La Couleur Infallible 005 PURPLE OBSESSION


Docela mě překvapilo, že tyhle stíny málokdo zná. Přisuzovala bych to jedině tak ceně (a taky těm vyschlým testerům), která není úplně uživatelsky přívětivá a v základu čítá nějakých +/- 250 Kč . Často ale bývají akce (Rossmann, DM i Teta), při kterých jsou v nabídce s 30% slevou, což pak vychází na necelých 170 Kč. Já osobně nakupuji při těchto akcích v Rossmanu, kdy přihodím ještě slevový kupón na 10% a najednou jsem na nějakých 155 Kč.

A teď schválně - kolik z vás má s těmito stíny zkušenost? Případně, který odstín u vás vede?


18 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Já mám zatím jen jeden odstín - Naughty Strawberry, ale jsem s ním moc spokojená, do budoucna uvažuju o pořízení dalších. :-) Z tvých se mi nejvíc líbí All Night Blue a taky Unlimited Sky. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ten jsem taky koukala, ale mám podobný růžový od Color Tattoo, takže jsem nechtěla nosit dříví do lesa :-)
      All Night Blue můžu jen doporučit, bude sedět fakt každému.

      Vymazat
  2. Už jsem se po nich v drogerii několikrát dívala a dloubala do testerů, a i když se mi spousta odstínů moc líbila, ztroskotalo to právě na ceně, jak píšeš. Z těch tvých se mi asi nejvíc líbí All Night Blue :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak koukám, že tmavě modrá zatím vede :-)
      Já osobně bych za ně těch 250 asi taky nedala, ale když je vychytám za těch 150, tak si vždycky nějaký pořídím. Dokonce ten světle modrý mě stál jen 42 Kč. Vůbec netuším, jak se to stalo... přišla jsem na to až doma, když jsem koukala na účtenku :-)

      Vymazat
  3. Já mám jen zlatý a kupovala jsem ho nedávno, ale pořád se nějak nemám k tomu se s ním nalíčit. Vychytala jsem akci, kdy mě vyšel na 110 korun a asi je škoda, že jsem jich nekoupila více. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kde se takové akce berou, prosím? Taky by se mi nějaká hodila :-)
      Já teda nejsem fanoušek zlaté, ale osobně bych zkusila nějaké přirozenější líčení se zlatou spodní linkou, to by mohlo vypadat dobře :-)

      Vymazat
  4. Mám v plánu po některém odstínu mrknout :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Tý jo, ten první silver vypadá suprově, na monitoru se jeví jako trochu dohněda, ten bych asi potřebovala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten stříbrný vypadá v kalíšku lehce do béžova, ale na kůži je pak stříbrný s takovým teplejším béžovým až perlovým odleskem. Hrozně blbě se to vysvětluje, to musí člověk prostě vidět na vlastní oči :-)

      Vymazat
  6. já o nich vím už dlouho, páč je jednu dobu všichni chválili, ale já prostě nejsem na ten obal, nějak mě odpuzuje ... moc nejde poznat, kde je předek a kde zadek a prostě jsou divné :D ... navíc mono stíny moc nekupuju, mám raději paletky, ale když se teď dívám na ten tmavě modrý, ten je teda úplně nádherný! ... takže jsi mě zvyklala a taky si počkám na nějakou akci ;) u nás v lese by se Ti líbilo, páč mají tyto stíny právě ve studených odstínech neustále v těch slevových košíčcích v Rossmannovi za stovku, jenže já zas potřebuju ty teplé :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zase víc na monostíny než na paletky, protože málokteré paletky se mi líbí kombinací barev. V poslední době mě barevně chytla asi fakt jenom UD Naked 3, jinak se mi v platkách líbí vždycky tak 3-4 stíny a se zbytkem nevím, co bych dělala :-)
      Ta tmavě modrá je fakt nádherná a hlavně teplotně neutrální a není tak tmavá a tvrdá jako třeba černá, takže bude sedět každému typu. Pak jsem tam koukala ještě na tmavě hnědou, tak vypadala taky suprově.

      Vymazat
  7. týjo se musím přiznat, že mám doma asi tři odstíny a ještě jsem je nepoužila. všechny jsme kupovala v nějakém záchvatu ve slevě. u nás jsou často v těch slevových košíčcích v Rossmannovi. ve Fashion Areně v Praze je taky mají kolem stovky. a na FragranceDirect je mají za dvě libry. plnou cenou bych za ně asi nikdy nedala... ovšem si mě teď nakopla a asi je zítra vyzkouším (nebo tak něco).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je skoro hřích, nechat je jen tak ležet :-)
      Ty slevové košíčky vám všem závidím, protože u nás v nich maj tak maximálně rozbité essence stíny a pár laků na nehty od GS v příšerných odstínech...

      Vymazat
  8. Velmi pěkné odstíny, škoda že jsi je nepředvedla na očích

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přemýšlela jsem nad tím, ale bohužel je nemám na žádných fotkách z dřívějška a počasí teď focení líčení moc nepřeje. Ale pro příště se polepším :-)

      Vymazat
  9. Stíny používám už asi dva roky a říkala jsem, co budu dělat až je přestanou vyrábět a je to tu:(((( v DM, v Rossmanovi, už je nemají, chjo... prostě drží od rána do večera a protože jsou voděodolné přežijou i koupání...
    těžko budu hledat lepší...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se divila! Místo toho, aby přidali další odstíny, tak je zruší :-/ Nahradili je novými monostíny, ale ty tak dobré nejsou. Nejsou špatné, ale tyhle byly prostě lepší. Sem tam se ale ještě dá něco sehnat ve výprodejovém košíčku.

      Vymazat