Malá odměna za velkou přízeň

16. 11. 2014

V posledním článku jsem slibovala malou odměnu k oslavě překročení první stovky čtenářů. A co slíbím, to taky splním!

A ceny? 

1. Nejoblíbenější přírodní krém na obličej - Noční krém Alverde s Divokou růží,
který nakope zadek i mnohem dražším značkám, jako je Kivvi, Urtekram, Weleda, i+m, Lavera, Logona...
Velebila jsem ho tady na blogu už mnohokrát, a to například ZDE, ZDE a ZDE.

2. Nejoblíbenější oční dekorativka - Oční stín L'Oreal Color Infallible v odstínu 006 All Night Blue,
který je prostě boží. Není třeba dále rozvádět :-)
Zmiňovala jsem jej v článku ZDE.



Soutěžit budeme příštích 14 dnů, takže do konce listopadu. 
Výherce kontaktuji začátkem prosince a čeká ho předběžná mikulášská nadílka :-)

A podmínky? 

1. Byt pravidelným odběratelem blogu.
2. Nechat na sebe emailový kontakt v komentáři, pokud jej nemáte na svém blogu.

Závěrem bych chtěla poděkovat všem svým čtenářům za jejich přízeň a milé komentáře, protože především díky nim mám radost z každého napsaného článku :-)

Užijte si prodloužený víkend!

19 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Moc hezká soutěž :)
    Sleduji jako Charmedka
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. My děkujem tobě za skvělé články ;-) Sleduji jako Sedmikráska a e-mail mám uveden na svém blogu v pravém panelu.

    OdpovědětVymazat
  3. GFC: Biela Macka. V pripade vyhry ma mozno kontaktovat na mojom blogu:
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
  4. gfc Barbora Perháčová
    Barborqaaa1@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Jů supr soutěž růžový krém jsem ještě nezkoušela, ale růžové věci mám ráda. Sleduju přes bloglovin i GFC jako Markéta Polidarová a mail mám na blogu.

    OdpovědětVymazat
  6. ty stíny vypadají úžasně !!! :-)
    GFC Anna Vágnerová
    anna.vagnerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, já chci :D A nemáš zač :)

    Takže pro formu:
    Markéta K.
    email víš, nemám zájem zjišťovat, že mám příbuzné v Angole :D

    OdpovědětVymazat
  8. Super soutěž. Noční krém od Alverde jsem měla zatím jednou, jiný, ale byl velmi příjemný. Oční stíny od L'Oréalu jsem zatím nezkoušela.
    Sleduji jako Hanďa. mojekosmetika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Vybrala jsi krásné ceny! :-)
    GFC: Ilka
    Ilka01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, sleduji jako Šárka Beranová, sabera@hotmail.cz
    Na ty Loreal stíny koukám už dlouho;)
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  11. Sleduji jako Elysia. :)
    elie.krios@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Jůů supr výhra :)
    Sleduji jako Lady eS a email mám na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  13. tak ten krém by mě zajímal :)
    kiss.iii@seznam.cz
    Sleduji jako Kriss

    OdpovědětVymazat
  14. Na krém si robím zálusk už dlho, ale ešte furt som sa nejak nedokopala k tomu ho kúpiť, takže by spravil radosť :)
    iva.skalicanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sleduji jako Tardis a potěšil mne tvůj článek o vývoji vkusu při nákupu oblečení, přišel mi hodně trefný. philosoraptorka@gmail.com

      Vymazat