Christmas TAG

21. 12. 2014

Po delší době si dáme zase jeden TAG. Děkuji Yvonne za nominaci a běda ji, jestli to nepřečte celý, páč mi to dalo zabrat! :-)


1.  Jaký je tvůj oblíbený vánoční film?

Nejraději mám Pyšnou princeznu. Vím, že to je asi trochu netradiční volba, ale tahle pohádka má pro mě  prostě krásnou myšlenku. Líbí se mi, jak se z rozmazlené a nafoukané fifleny stane v podstatě pohodová ženská, která si umí zavázat střevíček sama a nevadí ji pohrabat se holejma rukama v záhoně. Princ je navíc neuvěřitelné milý a charismatický a dodává zpívající květiny. No neber to!

Přes květiny se na ženský musí!


2. Nejoblíbenější vánoční jídlo?

Čokoládová vánoční kolekce. Ale jen ta, co visí na stromečku. Fakt jako nechápu čím to je, ale z něj prostě chutná nejlépe. Cukroví jinak moc nejím, ale dám si ráda různé exotické ovoce (mango, papája, ananas, kokos, kaki, karambola...), kterého je o Vánocích vcelku dostatek. Co do večeře, tak rozhodně nepohrdnu čerstvou rybou.


3. Jaký typ baliče dárků jsi: profík nebo amatér?

Já jsem takzvaný balič "estét". Mám ráda, když se u balení nemusím moc nadřít, ale výsledek je efektní. Docela důsledně vybírám balící papír, který musí být vánočně laděný, ale zároveň má jednoduchý design. Nemám totiž ráda takové ty kýčovité santy a sněhuláky a soby apod. Většinou u mě vede vzor vloček nebo stromků. Pak na to přivážu nějakou silnější stužku ve vhodné barvě a je hotovo. Dala bych vám sem nějakou fotku, nicméně se musím přiznat, že ještě nemám zabalený ani jeden dárek :-)


4. Jaký byl nejlepší dárek, jaký jsi dostala?

Nový mobil s barevným displejem, když jsem byla v pubertě. Všichni měli takové ty staré nerozbitné Nokie a já machrovala s pár barvami navíc :-)


5. Jaké štědrovečerní tradice dodržuješ?

Já držím jen ty nejpodstatnější - večeři a rozbalování dárků. Jo a taky večerní pohádku, vybíranou z každoroční aktuální nabídky. 


6. Dáváš si novoroční předsevzetí?

Vůbec. Podle mně je to naprostá hloupost. Když chci s něčím začít, začnu hned a nečekám až na nový rok.

Poslední neděle, poslední svíčka :-)


7. Kdy ses dověděla pravdu o Ježíškovi?

Já si vlastně ani nepamatuju, že bych kdy věřila. Já jsem byla děsnej pragmatik snad už od batolecích let a prostě mi nikdo nemohl nakukat, že nějakej Ježura stihne oběhnout všechna děcka během pár hodin, neudělá něchtěnej swap aniččiny bárbíny a pepíčkova autíčka  na ovládání a ještě ho navíc u toho nikdo nikdy neuvidí. Prostě blbost. Ale co si pamatuju, držela jsem basu s našima, protože ségra věřila celkem dlouho :-)


8. Oblíbená vánoční vůně?

V létě si frčím na ovocných vůních, v zimě (o Vánocích) vede vanilka, kokos, čokoláda, karamel a podobné "jedlé" jemné sladké vůně. Teď se mi třeba moc zalíbil Black coconut od Yankee candle.



9. Bílé nebo barevné svíčky na stromečku?

No svíčky bych na stromeček asi nedala, ale pokud se bavíme o dekoraci jako celku, tak u mě vede stříbrná a chladnější barvy, osvětlení mám nejraději jednobarevné teplejší bílé. Tradičně zdobím stromek na Štědrý den, jen letos jsme s mužem udělali výjimku, protože se až do vánočního odpoledne sotva potkáme, tak jsme poslední adventní neděli využili ke zdobení.

Jedna dopolední stromečková :-)


10. Jaké vysněné místo bys o Vánocích navštívila?

Já mám Vánoční svátky spojené se sněhem, zimou a lenošením. Ideálně se vidím někde v horách, u krbu, v ruce horkou čokoládu. A samozřejmě s lidmi, které mám nejraději :-)



11 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Naprosto souhlasím s tvojí odpovědí na ty předsevzetí. Je to naprostá zbytečnost. Jinak se mi celkově tvé odpovědi líbí. Na některé otázky bych odpověděla v podstatě stejně. :)
    Janie Reinde

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, a na které? Vsadím se, že ti taky nejvíc chutnaj čokolády ze stromku (to totiž každýmu) :-D

      Vymazat
    2. Ano, to také. :D To je jedna z otázek na které se +- shoduji. :D Pak ještě přinejmenším 5,6,8,9,10 :D Samozřejmě to není úplně stoprocentní. :) U zbytku se shoduji třeba jenom s částí a nebo logicky vůbec. :D :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Tyjoo, tak tuhle pohádku vůbec neznám. Musím dohnat! :-)

      Vymazat
  3. samozřejmě, že jsem to přečetla celý, všechny tvoje články čtu celý ;)). Ohledně barev mě napadlo, že asi preferujeme barvy podle barevné typologie :D. Já jsem teplý typ a miluju zlatou a červenou, ty studený a má ráda studené tóny! S Ježíškem to máme stejné, taky jsem byla spíš pochybovač :D. A musím říct, že letos nějak nemám chuť na sladké, cukroví natož čokoláda mi moc nejede, tak na jednu stranu tím líp...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *máš (jiná klávesnice!)

      Vymazat
    2. S těmi barvami to je trochu složitější. Ono si totiž ani tak nevybíráš podle toho, jaký jsi barevný typ, ale jakou máš barevnou osobnost (ale to by bylo na delší vysvětlování). Já mám naštěstí letní barevnost i osobnost, tak se mi to netluče :-) Ale celkově se nevyhýbám žádným světlým barvám. Mám prostě Vánoce spojené se světlými a mrazivými tóny.
      Chtěla bych sdílet tvou nechuť k čokoládě. Neuvěřitelně by se mi to hodilo. Alespoň tak po dobu jednoho roku :-D
      A překlepy neřeš, důležitý je obsah sdělení :-)

      Vymazat
    3. a nechceš o tom napsat článek? To by mě zajímalo... ale myslím, že to mám stejně, naučila jsem se preferovat barvy, co mi i sluší podle typologie. :)

      Vymazat
    4. Obávám se, že nejsem zas takovej profík, abych tady mohla machrovat s nějakým článkem :-)
      Ale nějaké info + test najdeš tady:http://www.supervizaz.net/blog/farebná-typológia-test-vašej-farebnej-osobnosti

      Vymazat
    5. díky. Jsem v šoku, protože jsem jaro (kontrastní) a vyšlo mi v testu jaro! Takže něco na tom být musí :)!

      Vymazat