Zbytečnost, kterou nutně potřebujete!

31. 12. 2014

Poslední den v roce, tak rychle dohnat všechny resty! Taaakže... jako první, bych vám chtěla ukázat produkt, který sice svými účinky nijak extra nevyčuhuje a na zadek si z nich rozhodně nesednete, ale je tak atypický svým druhem a konzistencí, že si jeho používání prostě musíte zamilovat :-) 

Doufám, že nejdu s křížkem po funuse, protože se jedná o limitku... ale minulý týden jsem ho v hojném množství v drogérii ještě potkala, takže dostupný asi ještě bude. Takhle to dopadá, když máte článek nachystaný už měsíc a pořád ho odsouváte.


Jedná se o krémový sprchový gel, který skoro nevysušuje a je dostatečně šetrný i pro citlivější kůži a i přesto pleť důkladně čistí. Já ho právě díky zmíněné šetrnosti používám i pro odličování a opravdu není po makeupu ani stopy (na oči ho samozřejmě nedávám). 
Na tom všem by asi nebylo vůbec nic neobvyklého a produktů s podobnými účinky byste našli spoustu... co vás ale bude na tomhle produktu hodně bavit, je, jak už jsem zmínila v úvodu, jeho konzistence. Tu bych přirovnala k takovému řidšímu kondicionéru (prostě takový pudinkový "soploid"). Vůbec to nepění a člověk to honí po celý vaně, rychle to ubývá a stejně si stojím za tím, že tohle potřebuje doma každá kosmetická nadšenkyně :-)

Já jsem první balení kupovala někdy v půlce listopadu a vydrželo mi asi tři týdny. Zvýšenou spotřebu bych přiřkla právě neschopnosti pěnit a horšímu mísení s vodou, protože pak vás to nutí plácat toho na sebe více. Ale nebojte se, i když se špatně mísí s vodou, smývat jde docela dobře. Připodobnila bych ho k takovému slabému odvaru tělového mléka do sprchy. 

No a hned co jsem první balení dopotřebovala, běžela jsem pro další. Co kdyby pak už nebylo, žejo... říkejme tomu třeba syndrom limitované edice.




Bohužel z fotek toho moc nevykoukáte, to chce prostě vyzkoušet. Jediné, co by vás mohlo odradit, je trochu svérázná vůně, která ale není nijak extra výrazná a do-nosu-bijící. Měla by být kakaovo-ibišková, mně ale ze všeho nejvíc připomíná čokoládový kefír (jen trochu méně kyselý).

Objem produktu je 200 ml, cena kolem 70 Kč a seženete (snad ještě stále) v síti drogérií DM.



No a druhým restem je vyhlášení soutěže, která se tady na blogu v průběhu listopadu konala. Štěstí měl komentář číslo 2 a Lenka se z balíčku už nějaký ten týden těší - tedy alespoň doufám, že těší! :-)




Tak to už je z blogových restů doufám vše a v závěru posledního článku tohoto roku bych ráda popřála všem pravidelným, i těm náhodným čtenářům blogu vše nejlepší v novém roce, mnoho úspěchů v práci i při studiu a hlavně pevné zdraví!


... a já jdu chystat chlebíčky.



4 komentáře:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. měla jsem ho, a musela si teď zas koupit nový, je fakt super :)). Šťastný, úspěšný a kosmetický rok 2015! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za přání! :-)
      Já jsem koukala, žes ho na blogu ukazovala taky. Jsem ráda, že mám s kým sdílet nadšení :-)

      Vymazat
  2. Tiež som sa ním nechala zlákať, ale to, ako slabo pení bol pre mňa dosť šok, minula som ho asi za dva týždne a ku koncu som to už s umývacou hubkou proste vzdala, ale nemám rada sprcháče, ktoré vôbec nepenia.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si po tolika letech s přírodní kosmetikou už zvykla :-) Beru to tak, že menší pěnivost = méně tenzidů = menší vysušování. Jinak ony jsou všechny sprchové krémy v tomhle stejné. Teď mám Weledu a taky vůbec nepění.

      Vymazat