Catrice wishlist II

22. 1. 2015

Jak už je tradicí, na letošní jaro si pro nás Catrice opět připravilo pár novinek do stálého sortimentu. Minulý wishlist jsem si bohužel nemohla splnit, protože většina novinek u nás nebyla dostupná (páč asi žijeme na konci světa). Tentokrát jsem tedy vybírala pouze z novinek, které u nás dostupné budou. 


1. Oční stíny Absolute Eye Colour 900 Li-La Bamba
2. Paleta očních stínů Absolute Rose 010 Frankie Rose To Hollywood
3. Korektor Allround 010 Nude
4. Lak na nehty Luxury Nudes 03 Way Too Beautiful
5. Oční stíny Absolute Eye Colour 910 My Mermint
6. Matující pěnový make-up 12h 010 Soft Ivory
7. Lak na nehty Luxury Nudes 04 Your Fresh Apri-Coat
8. Podklad pod oční stíny Prime and Fine
9. Tužka na oči Velvet Matt Smokey Eyes 030 Blueny Tunes

Monostínů na oči této značky už mám doma vcelku slušnou sbírku a stále mám z čeho vybírat. Líbí se mi, že se nabídka obměňuje, což ji činí téměř nevyčerpatelným zdrojem nových barev. Nad paletkou očních stínů Absolute Rose však stále trochu váhám a rozhodnu se pravděpodobně až na místě dle testeru (protože třeba Absolute Bright byla docela propadák a Absolute Nude mě taky moc nepřesvědčila). 
Moc se těším i na nový krémový korektor, protože jsem stále ve fázi hledání toho "ideálního". Stejně tak nedočkavě vyhlížím bázi pod oční stíny a tajně doufám, že to konečně bude levnější varianta s dostačujícími výsledky. 
No a protože mě makeup Catrice už jednou přesvědčil o své kvalitě, chci dát šanci i matujícímu pěnovému zástupci této značky (tady se budu rozhodovat především podle reálného odstínu).
Tužka na oči s "rozmazávacím" štětečkem mě zaujala hlavně neobvyklým odstínem a bude se hodit na takové to rychlé líčení, když jsem ve fázi nic-nestíhání.
Z laků na nehty mě pak zaujala v podstatě celá řada Luxury Nudes, ale absolutním favoritem je nude top coat a pomyslné druhé místo si zabírá světlá meruňka. I když... vybírám jen dle obrázků, takže až je uvidím naživo, třeba výběr ještě přehodnotím.


No a tady je pak seznam novinek, které u nás nebudou dostupné, ale taktéž mě zaujaly:

Oční stíny & oční linky Satin Stay 050 Love Me Lavender
Pero na oční linky Lash Boost Lash Growth 010 Black
Pudr Nude Illusion Transparent Matt
Krycí Lak Silk Matt
Krycí Lak Gel Like
Lak na nehty Luxury Vintage 01 Shabby Cadilac
Korektor v peru Express
Pečující lak Luminous Nails 5v1 30 Mon Blanc
Pečující lak Luminous Nails 5v1 40 Parfait Violet


Seznam všech novinek pak naleznete ZDE.


No a pro ty, co ještě nenašli nejbližší prodejnu s produkty Catrice mám tip - na stránkách Catrice si ji můžete najít. Stačí jen vybrat Českou republiku a zadat své PSČ.

6 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Odpovědi
    1. Jen si musíme počkat na test kvality :-)

      Vymazat
  2. Líbí se mi ty první stíny, ale téměř totožný odstín už mám doma, takže je pořizovat nebudu. Ale podívat se na ně zajdu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je dost možný, že naživo budou vypadat úplně jinak :-) Já to taky musím první očíhnout, rozhodně nepůjdu pro většinu najistotu :-)

      Vymazat
  3. Moc se mi líbí ta paletka, ale asi si jí nepořídím, mám podobných odstínů už dost :-) ale co si určitě koupím je ten korektor a ten lak z řady Luxury Nudes. Ten je fakt boží.

    Maru Giveaway o tři balíčky Magic Nails

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se taky líbí... ale pro každého, kdo má doma Naked3 (nebo její dupe) bude asi trochu zbytečná :-) Na korektor se taky moc těším. A pak ještě na tu bázi pod oční stíny :-)

      Vymazat