dm Box leden 2015

27. 1. 2015

Do třetice všeho dobrého, aneb konečně se mi poštěstilo "vyhrát" dm box. Vyhrát je v uvozovkách, protože přítel tvrdí, že když za to musíš zaplatit, není to výhra :-). Ale což! Já to jako výhru beru a radost z krabičky mi to nepokazí! :-P 

Tentokrát byl box proveden v tmavě modré, přičemž vnitřek zdobily stejně modré puntíky na bílém pozadí. Zdá se to jenom mně, nebo často právě vnitřek krabičky vypadá lépe než vnější část? (Aneb co bych dala za puntíkovanou krabičku...)


Náplň samotná mě velmi mile překvapila:



Obsah je takový "od každého trochu, od ničeho příliš". V krabičce najdete tělové a vlasové mytí, nějaké to mazání na obličej i na zbytek člověka, dekorativku pro krásu a nějaké ty jedlé kusy pro zdraví. Jen s těmi vložkami netuším, co budu dělat.


Vlasové péči od Dove moc nefandím, šampón tedy obdrží přítel. Stejně na tady ty jejich kyslíky moc nevěřím a rychlý náhled do složení mě tady nějak nepřesvědčil.
Naopak pohled na složení tělového balzámu Balea mě přesvědčil a troufám si tvrdit, že je plus mínus kvalitou na stejné úrovni jako mazání od Alverde. Určitě vyzkouším, snad nebude mít moc agresivní parfemaci a neodnesu to opět nějakou tou alergickou reakcí.


Přesně tenhle makeup od Rimmelu jsem si asi před týdnem chtěla koupit. Tým dm se trefil dokonce i odstínem (100 Ivory, 010 už i na mě byla moc světlá). Dnes ho poprvé zkouším a zatím fakt spokojenost. Jen ta tubička! Šroubovací uzávěr a ještě navíc aplikátorem dolů... já radějc pumpičky.
Řasenkou Alverde mě nikdy nikdo neurazí a ráda vyzkouším i tuhle. Škoda, že  jsem vám nevyfotila kartáček. Je fakt zajímavě divnej (recenze bude, i kdyby jen kvůli kartáčku).
Sprchové gely Aroma ritual od Dermacolu na tělo nepoužívám, protože mi zaprvé hodně vysušují kůži a zadruhé dráždí kůži silnou parfemací. Přelévám je ale do dávkovače na mýdlo (na ruce). Minimálně každá návštěva tohle ocení.


Kotexky fakt nevyužiju. A ani nevím o nikom, kdo by je využil. (Kdyby tady byl někdo, kdo by po nich fakt jako vážně prahl, ať mi napíše mail.) 
A pak tady máme pro velký úspěch další vložky. Tentokrát slipovky od Ria. Taky nic pro mě.
V koncentrovaném séru L'Oreal je dost hodně silikonu. Zatím přemýšlím, zda ho daruji někomu staršímu (protože mladá pleť má na silikony ještě dost času) nebo jestli ho budu používat na zbytek těla. Na obličej fakt ne, protože bych  měla zase děsivě ucpané póry.


Kdo hádá, že prvním odzkoušeným kusem byly delikátní chlebíčky, hádá správně. Fakt mě překvapilo, jak jsou dobré. Připomněly mi takové ty bylinkové preclíky od Bohemia (měly jste je už? jestli ne, zkuste!). Úplně s přehledem nahradí různé chipsy, křupky, tyčinky a podobné pochutiny.
Kaši/nápoj Chimpanzee jsem nikdy nezkoušela a popravdě ani nevím, co si mám pod ní(m) představit. Vyzkouším, uvidím.
Zdravou tečku na konec byl Vitamin C komplex. Céčko běžně v zimě beru, takže rozhodně nic, co by mi doma leželo netknuté několik let.


Tak jakpak se vám krabička líbila? Poštěstilo se vám a máte ji doma také?



25 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Já úplně zasklila přihlašování, neregistrovala jsem se. :D Ale stejně nevím, já radši na vlasy i obličej přírodní věci, takže bych ji asi moc nevyužila...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to já sice taky, ale krabičku s přírodními produkty v hodnotě 700 korun mi za 149 korun nikdo nedá :-)

      Vymazat
    2. Taky pravda. :) Kdyžtak bych měla dárečky pro své okolí...

      Vymazat
    3. Je to tak, já taky minimálně šampón a sérum někomu daruji :-)

      Vymazat
  2. s vložkama taky moc netuším, co budu dělat :D jinak ten MU mi hrozně oxiduje a ucpává póry, mám svoje balení doma, tohle dám asi do soutěže, se sérem se ještě rozhoduju, jestli obětuju obličej, ale spíš ne, poslední dobou používám samé přírodní pečující věci, tak proč si to kazit... céčko už baštím a chlebičky taky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho mám dneska na obličeji první den a nemůžu si zatím stěžovat... ale uvidím až po delším používání. Chlebíčky už taky zpracovávám a na céčko se chystám :-D

      Vymazat
  3. fakt mě mrzí, že jsem nevyhrála, protože obsah je teda na jedničku! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem s obsahem spokojená. A tobě to určitě vyjde příště. Já se přihlašovala už třikrát a vyhrála jsem až teď :-)

      Vymazat
  4. Ja uplne nechapem,ze sledujem 40beauty blogeriek a z toho 35 ich DMbox vyhra /cisla su pouzite obrazne/. Pekny clanok,len uz dnes citam to iste x-tykrat.. :-D :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se obávám, že ještě chvíli o dm boxech číst budeš :-D Myslím, že to bude jen náhoda a nebo se přihlásilo málo lidí. Já soutěžila celkem třikrát a poštěstilo se mi až teď.

      Vymazat
    2. :-D ani mi to nevadi,vacsina nazorov je podobnych,tak si asi nieco z toho i fakt kupim :-D :-D

      Vymazat
    3. Za mě určitě ty chlebičky a makeup, oboje super :-)

      Vymazat
    4. Jj wasu kupujem u nad v Bille,ale za 80kc je to trochu drahsi spas,cakavam na akciu. Odtien 010 uz je doma :-D ach jaj :-D :-D

      Vymazat
    5. Nevěřila bych, že to o makeupu někdy řeknu, ale na mě ta 010 byla fakt světlá :-)

      Vymazat
  5. Ja po treti stale nic ach jo 😀
    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se obávám, že mě teď taky nějakou dobu zase mine :-)

      Vymazat
  6. Článek o boxu jsem také psala, jsem s obsahem spokojená, dle mého lepší než minule!
    Recenze kosmetiky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dle prozatímních ohlasů jsou zatím spokojení všichni :-) Na recenzi určitě mrknu :-)

      Vymazat
  7. Taky si už pro něj musím zajít :D Jsem z něj nadšená podle fotek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já pro něj běžela jen co otevřeli prodejnu, hehe :-)

      Vymazat
  8. Absolutne suhlasim s tvojim priatelom :) Slovne spojenie "vyhrat DM box" ma vytaca do biela. Nazvala by som to "ziskat moznost zakupit si DM box" a nie vyhrat. Mna by toto balenie dost sklamalo. Make-up mam doma a jedina vec, ktoru by som vyuzila je sprchovy gel, ktory stoji 1,59 eur, takze 3,41 eur (na Slovenku DM box stoji 5 eur) by som vyhodila do luftu. Som zvedava na recenziu tej Alverde riasenky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U těchhle krabiček je to s ohledem na obsah vždycky sázka do loterie. Já to beru tak, že když se mi produkty zrovna nebudou líbit, tak podaruju kamarády nebo rodinu :-) I když je pravda, že kdyby mi sedl jen jeden produkt z celé krabičky, tak bych asi nebyla moc nadšená :-D Recenze bude, ale už po prvním použití jsem si téměř jistá, že bude stručná, jasná a ne moc pozitivní :-)

      Vymazat
  9. Bohužel jsem neměla možnost si DM box koupit, i když jsem se přihlásila.. tak snad to vyjde příště. Balíček by mě potěšila využila bych určitě všechno :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byla podobně smutná při posledních dvou vydáních :-) Ono se poštěstí příště. A když ne, tak přespříště :-)

      Vymazat