Nákupy PROSINEC 2014

4. 1. 2015

Po hooodně dlouhé době jsem tady opět s nákupy za předchozí měsíc. Poslední článek jsem byla schopna vytvořit někdy v létě (no fuj! styď se!) a od té doby nic. Problém s tvorbou tohoto typu příspěvku pramenil primárně z toho, že jsem si nově zakoupené produkty nedávala na jednu hromádku, ale každý jednotlivý kus putoval na jiné místo bytu a na konci měsíce už jsem nevěděla, co je novinka a co není a po nafocení jsem zjistila, že jsem ještě na spoustu dalších zapomněla. No a celý tenhle proces byl natolik k zlosti, že jsem focení novinek na nějakou dobu zavrhla.
Jenže v prosinci už mi to fakt nedalo a koupila jsem si spešl košíček na novinky a všechny nákupy si teď nechávám až do focení v košíčku (odkud je samozřejmě pravidelně vytahuji a zase vracím - to mi taky trochu leze na nervy, ale co bych pro vás neudělala). Proč to sem ale vůbec pletu - to abyste věděli, že se konečně můžete těšit na pravidelné nahlédnutí na pečující i dekorativní kosmetiku, kterou používám. Na mnoho zakoupených věcí totiž článek nedělám nebo ho mám "připravený" i několik měsíců. Kdyby vás tedy zajímal konkrétní produkt, nestyďte se zeptat.

Dost už ale řečí, jdeme kouknout na to, co se za prosinec nahromadilo v mém "nákupním košíčku":


  • Weleda regenerační tělové mléko granátové jablko + regenenerační krém na ruce granátové jablko: Weledu jsem si za posledních pár měsíců moc oblíbila a všechny produkty ve výprodeji beru všemi deseti. Co si budeme povídat, ony jsou ty weleďácké ceny poměrně vysoké. Tuhle dvojici jsem ve druhé vlně slev pořídila za 352 Kč. Pořád to asi bude pro velkou většinu lidí dost vysoká částka, ale mně za to tyhle  produkty prostě stojí.
  • Sleek Blush By 3 Pink Lemonade + Alva Green Equinox Warm Azure: Pořídila jsem je dohromady při předvánočním výprodeji na eshopu Ladyboxu. Paletku tvářenek Pink Lemonade jsem měla už nějakou dobu vyhlédnutou a pigmenty od Alvy už mám doma dva, ale s ohledem na cenu (+ poštovné) jsem se snažila sama sebe přesvědčit, že žádné další "nutně" nepotřebuji. Po slevě mě ale produkty vyšly včetně poštovného na nějaké tři stovky a to už jsem prostě dál odolávat nedokázala. 
  • Catrice set na obočí: Obvykle používám na obočí stín z paletky, ale chtěla jsem se poohlédnout po něčem více cestovním, co nezabere moc místa. U téhle Catrice sady se mi líbí, že jsou stíny s popelavým podtónem, což se zas tak moc často nepotká (většina hnědých stínů na obočí je tónovaná do žluté nebo do červené). 
  • Alverde Hydratační vlasová kúra s aloe a ibiškem: Tahle kúra je už tak trochu mojí stálicí a vždy, když mě zrovna do oka nepraští nic jiného, sáhnu s jistotou po ní. 
  • Alverde Noční krém s modrým ibiškem: Jedná se o novinku v sortimentu. Složení mi přišlo docela fajn a navíc je krém (pro tuto značku trochu netypicky) v balení s pumpičkovým aplikátorem. Chystám se na něj jen co dorazím kosatcový noční krém od Weledy (tzn. za pár dní).


  • Alverde Krémový mycí gel s kakaovým máslem a ibiškem: Tenhle sprchový krém mě neuvěřitelně baví. Ale to už jistě víte z předchozího článku :-)
  • Alverde Vánoční limitovaná tělová másla: Vlastně jsem  koupila hned dvě balení (opět syndrom limitované edice). Favoritem je bezkonkurenčně varianta s brusinkou a čokoládou (ach ta vůně!). Už se nemůžu dočkat toho, čím nás limitka tří máslíček překvapí příště.
  • Yves Rocher Pánský sprchový gel: Pořízen pro muže, abych zase vyplácala nějaké ty slevové kupóny a dostala razítka. Minule měl hnědou variantu a byl s ní moc spokojený, tak jsem mu tentokrát na zkoušku vzala modrou (on to stejně hodnotí jen podle vůně).



  • Catrice Mono stín 810 Petrolling Stones: Další odstín do mé sbírky monostínů od Catrice (už jich mám dvanáct!!). Fakt nechápu, jak je to možné, ale chtě-nechtě si vždycky od Catrice stojanu nějaký ten monostín odnesu.
  • Yves Rocher Toaletní voda Hruška v karamelu: Prostě jsem potřebovala využít kupóny (kdo nakupuje YR, chápe). Navíc tahle limitka moc hezky voní (v listopadu jsem měla i svíčku) a pro Vánoce jako by byla stvořená.
  • Yankee Candle Season Of Peace: Rozhodla jsem se, že si udělám po delší době radost, plácnu se přes kapsu a pořídím si zase něco od Yankee Candle. Po dlouhém očichávání, při kterém už mi lezly oči z důlků a hlava se mi točila (Snowflake Cookie je fakt pěsťovka pro čichové buňky) jsem se rozhodla pro tuhle vůni. Je taková jemná, pudrová, s kapkou mentolové svěžesti.

No a co se týká vánočních dárků, jediný kosmeticky laděný byla kulma na vlasy od Remingtonu. Ale o té až někdy jindy :-)



8 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Konečně už mám taky svíčku YC, moje první, dostala jsem od přítele k Vánocům. Máslíčka Alverde už jsem spotřebovala a souhlasím, brusinka je nej. S pigmentem Alva jsem spokojená a Sleek tvářenky bych taky ráda :):)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem napoprvé trochu s koupí YC váhala kvůli ceně, ale je pravda, že neuvěřitelně dlouho hoří, takže se to ve finále vlastně vyplatí. Jen to očichávaní mě vždycky děsně unavuje, protože to všechno voní tak hezky, že nevím kterou :-)
      Do Sleeku určitě jdi, ale vybírej spíše tvářenky se shimmerem. Ty matné se jim moc nepovedly. Na eshopu LB je mají ještě pořád za docela fajn cenu, když použiješ body.

      Vymazat
  2. Pozeram, ze Alverde bude Tvoja oblubena znacka :-)
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe... no ono to není ani tak o oblíbenosti, jako spíše o dostupnosti :-) Já s ohledem na alergie namůžu používat téměř jinou než přírodní kosmetiku. Alverde je dostupná jak umístěním, tak cenově. Ale kupuji u nás ve zdravých výživách například i Kiss my face, Urtekram, Saloos, Jason a v poslední době i Weledu. Všechno ostatní musím objednávat na internetu, platit poštovné a pak si to ještě běžet vyzvednout na poštu... a to se mi moc nechce :-)

      Vymazat
  3. Nějakou paletku od Sleeku chci také vyzkoušet :)
    thrillofme.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za sebe můžu doporučit jak stíny, tak tvářenky :-)

      Vymazat
  4. Teda teď mě mrzí, že jsem ten výprodej u Ladyboxu prošvihla... :(
    Pěkné nákupy! Těším se na případné recenze přírodních produktů. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono podle mně nebylo zas moc o co stát, do výprodeje šlo jen pár druhů zboží. Ještě pořád tam ale tohle trio tvářenek mají za 200 + pár desetikorun, což se vyplatí v porovnání s ostatními eshopy.
      Recenze přírodních produktů budou, neboj :-) Teď připravuji oblíbence za minulý rok a pak se na ně vrhnu.

      Vymazat