Oblíbenci roku 2014: Dekorativní kosmetika

8. 1. 2015




Tak to vezmeme odvrchu zleva:

Catrice Nude Illusion Make up odstín 010 Nude Ivory (článek ZDE)
Do nebe jsem ho vychválila už dříve v článku, takže to nebudu moc rozpitvávat. Pro mě prostě nejlepší makeup, který jsem zkoušela. Skvělý odstín a zmatnění, rozzáří pleť, sjednotí a nezalézá do pórů. Až ho dodělám, poběžím pro nové balení.

Yves Rocher Sexy Pulp ultra-volume mascara (článek ZDE)
Musím přiznat, že by mě nenapadlo si jí sama pořídit. Obdržet jste ji mohli jako dárek ke každému nákupu u YR (někdy v létě, tuším). Řasenka měla skvělou konzistenci a vyhovoval mi i štětinový kartáček, který obvykle nevyhledávám. Neslepovala řasy, přidala na objemu, prodloužila a tak nějak celkově jsem s ní byla spokojená. Jak už tomu ale u řasenek bývá, po pár měsících začala vysychat, tak jsem musela sáhnout po jiné. Kdyby byla zase podobná akce, tak jí určitě využiji. Zatím mám ale doma jiné kusy, které musím dobrat, tak nad koupí nijak vážně nepřemýšlím.

Makeup Revolution Vivid Baked Highliter v odstínu Pink Lights (článek ZDE)
Rozjasňovač si zasluhuje omluvu, protože jsem ho v článku trochu nespravedlivě shodila. Pravdou ale je, že je docela fajn (navíc za tu cenu!) a ze všech rozjasňovačů, co mám, jsme právě tenhle používala loni asi nejčastěji. Takže fakt sorry kámo, odvolávám.

Sumita Beauty Champagne Eyeshadow Pencil (článek chystám)
Těmhle "tužkostínům" na oči jsem nikdy moc nevěřila, ale musím uznat, že na nich něco bude. Tahle má navíc moc hezký přirozený odstín, který bude slušet téměř všem typům (všem, když ho vhodně doplní dalším líčením). Já tužku používám většinou jen jako takovou "rychlovku", když někam spěchám a nemám čas se moc prdět s líčením. Výdrž je rozhodně lepší, než kdybych použila jen samotný stín bez báze.

New York Color Minute Quick Dry Nail Polish v odstínu 355 Lavender Blossom
TAHLE BARVA JE TAK NÁDHERNÁ! Přesně to si opakuju při každém nanášení. A ono to není ani tak úplně o tom odstínu, ale i o tom výsledném efektu, který je jaksi gelový a šťavnatý. Výdrž průměrná, ale ta barva prostě přebijí všechny ostatní aspekty.

Absolute New York Eyeshadow Primer (článek chystám)
Nejvíce jsem sice používala bázi Artdeco, ale v prosinci mi přišla tahle báze a musím uznat, že je srovnatelná, ne-li lepší. Hlavně mi vyhovuje aplikátor. I když s tímhle aplikátorem se nikdy v ničem nedostanete až na dno, takže si nejsem tak úplně jistá, jestli je to výhra.

Inglot Freedom System Blush odstín 28 (článek ZDE a zmíněno i ZDE)
Je to taková hezká univerzální chladnější tlumená barvička, která obstará i konturování. Používala jsem ji asi nejčastěji ze všech mých tvářenek.

Jelly Pong Pong Mineral Foundantion v odstínu Fair
Tenhle minerální makeup jsem nedala z ruky celé léto. Dobře mi seděl odstín, je opravdu jemně namletý a na to, jak je lehoučký obstará slušné krytí. Na léto, když se člověk víc mastí a potí je tenhle "suchý" přípravek ideální volbou.

Catrice Eye Brow Set (článek chystám)
Stín na obočí u mně rozhodně válcuje všechny tužky, gely, tinty a podobné produkty na zkrásnění obočí. Neříkám, že nejsou lepší stíny ale díky minimální spotřebě nemám nutkání investovat do dalších kusů. Vyhovuje mi popelavý odstín, malé zrcátko a společnost pinzety s malým štětečkem. Na cesty ideální balíček.  

Paese Nail Enamel long lasting  v odstínu 183
Další skvělý odstín. Jako kolega zmíněný výše, ani tenhle nemá žádné speciální vlastnosti, ale může se pochlubit nádhernou barvou.

Alva Green Equinox (článek chystám)
Tyhle pigmenty jsou skvělým spojením přírodního složení, matného efektu, barvy a výdrže. Je jedno jaký odstín, všechny jsou stejně skvělé a cena je taky příjemná.

L'Oreal Color Infallible (článek ZDE)
Bezkonkurenčně nejlepší stíny, které jsem kdy zkoušela. Opět tady nebudu moc rozpitvávat vlastnosti, kompletní vychvalování naleznete v samostatném článku.

Alverde Puderrouge v odstínu 04 Soft Pink (zmíněno ZDE)
Druhá nejpoužívanější tvářenka. Má nádhernou světlounkou růžovou barvu se studeným perleťovým shimmerem. Slouží vlastně taky trochu jako rozjasňovač a vypadá na pleti skvěle v létě i v zimě.



6 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Vyzerá to tak, že si si našla ideálnych každodenných spoločníkov. Tiež to mám tak, že aj keď niektoré beci nie sú top, akosi si ma získali a rada po nich siaham :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když mě třeba u toho rozjasňovače docela mrzí, že jsem se s hodnocením trochu unáhlila a zbytečně ho shodila, protože je fakt docela fajn.
      Ideální společníky jsem si našla, ale předpokládám, že se během roku zase změní, protože čím víc toho člověk zkouší, tím lepší věci nachází :-)

      Vymazat
  2. Stíny L'Oréal taky miluju a všude vychvaluju. :) A ten mu od Catrice vážně budu muset prozkoumat, protože ho všichni velmi chválí! :)
    Zaujala mě báze pod stíny, pořád hledám nějakou dobrou (a vkládám naděje do té, co má přijít nově do sortimentu Catrice, teda jestli dojde až k nám), tak jsem zvědavá na recenzi. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No určitě ten makeup vyzkoušej, já jsem fakt byla překvapená, že kvalitou převálcuje i mnohem dražší značky (navíc tenhle je bez olejů, parfemace a parabenů). Není teda úplně nejvhodnější pro hodně suchou pleť - já pod něj každé ráno dám trochu hydratačního krému, ale v kombinaci s ním drží fakt skvěle. Hlavně vypadá fakt přirozeně. Už nemůžu ani použít jiný, protože mám pak pocit, že v porovnání s ním vypadají ostatní makeupy na pleti jako maska. Ta báze pod oční stíny vychází poměrně dráž, myslím, že pokud nemá někdo vyloženě mastná víčka (jako mám já) a nemá problém s výdrží stínů (já teda mám problémy dost velké), tak mu bude stačit i něco levnějšího. Já jsem nedávno u Yvonne koukala na chválu na vylepšenou bázi od Alverde, tak ji zkusím dát ještě šanci (ta původní byla fakt děsná).
      Jinak díky za připomenutí, že musím konečně okouknout budoucí novinky v sortimentu Catrice :-) Jen doufám, že to nedopadne jako s těmi minulými a že větší část z nich u nás opět nebude dostupná.

      Vymazat
  3. Souhlasím s tebou asi v devadesáti procentech, jen ten Inglot mě za srdce nevzal:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, to mě taky ze začátku ne. Měla jsem pocit, že tvářenka musí být světlá a růžová a ne tmavá a zašedlá, ale časem jsem si našla zalíbení i v takovýchhle typech (nemusím pak totiž konturovat tmavým pudrem) :-)

      Vymazat