Oblíbenci roku 2014: Pečující kosmetika

17. 1. 2015

Konečně jsem rozdejchala to neuvěřitelné štěstí ze složení státnic a přišel čas dodat vám druhou část mých oblíbenců za předchozí rok. Tak nějak celkově teď budu mít více času (a méně stresu), takže články budou přibývat častěji, počítám tak dvakrát až třikrát týdně.

A jak už vyplynulo z názvu, dnes se bude jednat o oblíbence z řad pečující kosmetiky. Ještě než začneme, chtěla bych poznamenat, že tohle nemusí být nutně nejlepší produkty, které jsem kdy zkoušela, ale jednoduše jsou to ty produkty, které mě loni něčím oslovily. Více už ale v popiscích jednotlivých oblíbenců :-)

Dekorativní část si můžete připomenout ZDE.



Deep Steep Sugar Scrub ve variantě grapefruit - bergamot: Peeling je tak přírodní, že už to víc ani nelze. Díky vysokému podílu citrusových výtažků neuvěřitelně svěže a přirozeně voní (žádný chemický odér) a pleť pěkně projasní. Používám ho výhradně na obličej, na celé tělo by ho asi byla škoda. 

Weleda Kosatcový noční krém: Pro tenhle krém jsem se nadchla hned při prvním použití. Ta hydratace, kterou pleti nadělí je prostě nepopsatelná. Úplně cítíte, jak ta vysušená a stažená pleť pod krémem začne chrochtat blahem. Kupovala jsem ho sice za polovinu (v DM, blížilo se datum spotřeby), ale klidně bych do něj těch plných 360 korun investovala. Určitě doporučuji některý z pleťových krémů od Weledy vyzkoušet, rozhodně nezklame.

Saloos Hydrofilní odličovací olej ve variantě Neutral: Ono je asi jedno, kterou verzi tohohle odličovače zvolíte, všechny fungují skvěle. Používám ho výhradně na odlíčení očí (na mokrou houbičku od EcoTools nanesu trochu oleje a řasenka, stíny, ani linky nemají šanci). Účinky jsou stejné jako u klasických dvoufázových odličovačů, jen si do rovnice přidejte ještě přírodní složení. Volba je pak jasná.

Alverde tužidlo na vlasy Zelený čaj a citrónová tráva: Každý, kdo má vlnité nebo kudrnaté vlasy se určitě po ránu setkal s hrůzným výjevem v zrcadle, ze kterého na něj koukala osoba s vrabčím hnízdem na hlavě. Přesně v takových chvílích používám tohle tužidlo. Vetřu ho do suchých vlasů, které hezky uhladí, spojí do vln a díky šelaku dodá lesku. Nemá vysokou tužící sílu, takže vlasy vyloženě neslepuje, ale donutí je držet se daného tvaru.

Urtekram Sprchový gel Brown Sugar: Naprosto skvělý, ultra šetrný sprchový gel s 30% podílem třinového cukru. Vůbec nepění, ale fakt příjemně zklidní pleť a nevysušuje. Používala jsem ho často i na odličování obličeje.

Alterra Repair-Shampoo: Teď se dostáváme k tomu, co jsem psala v úvodu, aneb produkt, který sice není nejlepší, ale i přesto byl příjemným překvapením. Šampón seženete v drogériích Rossmann za 39 (nekecám) Kč. Krásně jemně voní po makadamových oříšcích a díky vyššímu obsahu panthenolu zklidňuje pokožku hlavy. Vlasy nezatěžuje, dostatečně umyje a zbytečně nevysušuje. No neber to, za tu cenu.

Lavera Basis Sensitiv Lip Balm: Tenhle balzám od Lavery je u mně stálicí. Když máte štěstí, seženete duopack v akci za 80 Kč. Přírodní složení, bez barvy, chuti a zápachu, přesně tak mi to vyhovuje :-)

Alverde Kúra na vlasy s aloe vera a ibiškem: Opět jsme u produktu, který rozhodně není nejlepší, co jsem kdy zkoušela, ale díky dostupnosti, ceně a přijatelným výsledkům jsem si ho moc oblíbila a loni jsem ho koupila celkem třikrát. Vlasy zjemní a zároveň neumastí ani nezatíží. Jen je tedy asi vhodnější pro sušší vlasy.



Urtekram Tělové mléko Rose: Používala jsem ho vlastně jen v létě, kdy nemám kůži tolik vysušenou a stačí mi jen takové to symbolické přemáznutí po sprše. Mléko je silně cítit po růžích a je opravdu lehoučké a velmi rychle se vstřebává. S příchodem zimy už ale byly účinky nedostačující.

Escada Cherry in the air EDT:  Už asi dva roky nepoužívám jinou vůni. Tahle kombinace třešní, malin, marschmellow, vanilky a santalového dřeva mě asi nikdy neomrzí.

Alverde krém na ruce s granátovým jablkem: Tak dlouho jsem hledala účinný a levný krém na ruce, až jsem narazila na tenhle granátový od Alverde. Asi to nebude každého šálek čaje, protože je krém dost hutný a voskový a rozhodně zanechává na rukou film, ale pro ty moje přesušené pařátky je naprosto ideální. Každý rok s příchodem zimy se mi totiž začnou neuvěřitelně vysušovat a praskat ruce, dělá se mi ekzém a vůbec je to k zlosti, když jsou takovéhle problémy s částí těla, kterou používáte prakticky nejčastěji. Musím uznat, že letošní zimu si moje ruce můžou stěžovat tak maximálně na trochu sušší klouby. 

Saloos sprchový olej Grep: Zima začíná, obrňme se sprchovými oleji od Saloosu. Užívám si je všechny, ale grep prostě vede. V létě mě sice tolik neberou, ale na zimu není lepšího mytí. Kdo ještě nevyzkoušel, ať to utíká rychle napravit. 

Alverde sprchový gel s mátou a bergamotem: Naopak v letních měsících neměl tenhle sprchový gel konkurenta. Opět má horší pěnivost, ale o to je šetrnější. Nevysušuje, díky vysokému podílu mátového oleje krásně svěže voní a ochladí a zklidní rozpálenou kůži. Vysoký podíl mořské soli má regenerační účinky. 

Fa Sport Double Power ve verzi Sporty Fresh: Ani téhle vůně se asi v životě nenabažím. Je taková květinově ovocná ale zároveň i svěží. Účinky jsou takové průměrné, ale ta vůně!

MuLondon Organic White Chocolate Truffle Moisturiser: V létě mám ve zvyku používat na pleť jen lehké denní krémy, protože se mi pleť až podivuhodně mastí. Když ale lehký pleťový krém nestačil, přidala jsem na sušší oblasti tváře pár máznutí tohohle bezvodého olejového přírodního krému (on to asi není krém, když v tom není voda... ale neví, jak to lépe nazvat). A ta vůně bílé čokolády... mít po ruce lžíci, tak ho snad sním :-)

Alverde tělové máslo: Je mi vcelku jedno, která verze to je. Nejraději mám tria z limitek, ale neopovrhnu ani verzí s makadamovým oříškem. Vhodnější jsou tyhle másla ale spíše na zimu, v létě si na hutné tělové mazání totiž moc nepotrpím (páč když se pod tím člověk zapotí, tak to je hnus).

Rimmel Nail Nurse Nail Rescue: Prostě záchrana pro lakované nehty. Tahle výživa mě zbavila slabých a štěpících se nehtů. Používám jako podlak a vždycky, když zkusím něco jiného, tak se mi nehty zase dost zhorší. Takže už vlastně ani nic nového nezkouším a zůstávám věrná Rimmelu.



12 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Alverde másla mám ráda jsou super teď mám to s mandarinkou nebo co to je a nádherně voní :)
    Chtěla bych tě pozvat k nám na giveaway o masku na vlasy Kallos
    KlarissAddell

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě letos nejvíc dostala varianta brusinka-čokoláda, z vánoční limitky :-)

      Vymazat
  2. Moc gratuluju ke státnicím!!! A super přehled, MuLondon, Deep Steep, Alverde tužidlo, to je tutovka! Ten krém na ruce bych potřebovala taky... a Escadu používá mamka, myslím, že má i tuhle, je úplně jedlá :)!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, moc díky... byl to neuvěřitelně traumatický zážitek :-D
      Tužidlo se chystám vyzkoušet i v té nové růžové verzi, ale první musím dobrat tohle... jsem zvědavá, jestli mezi nimi bude nějaký rozdíl :-)
      Escady všechny voní neuvěřitelně jedle (mám doma i verzi s lesníma jahodama), ale tahle je nej :-)
      Skvělý krém na ruce je i granátovýod Weledy, ale tenhle vychází tak na třetinu ceny a účinky jsou obdobné.

      Vymazat
  3. Balzám od Lavery a lak Nail Rescue od Rimmelu patří také mezi moje nejoblíbenější produkty. :-)
    Denisa
    SVĚT KOSMETIKY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna tyhle dva produkty jsou fakt dost rozšířené, chválu jsem četla už na mnoha dalších blozích :-)

      Vymazat
  4. Môžem sa spýtať,ktorú hubku od Ecotools používaš? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesne tyhle:
      http://www.babybaby.cz/ecotools-houbicky-na-oblicej-myci-2ks--/
      Kupuju je v DM. Mají jednu stranu z hrubší tkaniny a druhou takovou jemnou, chlupatou. Každá mi vydrží pár měsíců.

      Vymazat
  5. Díky za spoustu přírodních tipů! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hi Zdeňka! I'm so happy that you're enjoying your MuLondon Organic White Chocolate Truffle Moisturiser, and that it's one of your 2014 favourites. Yay! Thank you! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. There is no need to thank, the pleasure is all mine :-)

      Vymazat