Sleek Blush By 3 Palette... a hned dvakrát!

19. 1. 2015

Jak už jste se možná dočetli v článku o prosincových nákupech, pořídila jsem si za velmi příjemnou cenu paletku Sleek blush by 3 v odstínu Pink Lemonade, na kterou jsem měla už delší dobu políčeno. A aby toho nebylo málo, přihodím recenzi další paletky z řady blush by 3 a to konkrétně v odstínu Sweet Cheeks.

Když jsem poprvé viděla tohle trio tvářenek od Sleeku, bylo mi jasné, že si prostě musím alespoň jedno pořídit. Přišly mi jako ideální společnice na cesty, kdy v jednom malém, na místo nenáročném balení, povezete rovnou tři tvářenky. A to, že provedení vypadá moc hezky, asi netřeba moc rozvádět :-)


Trio tvářenek vám dorazí v černé voskované krabičce. Na zadní straně krabičky naleznete název odstínu a informaci o složení. Samotný obal krabičky je pak černý, bytelný, matný a plastový, pro Sleek  tak typický. Zavírání funguje naprosto skvěle a nemusíte se bát, že by se víčko rozviklalo nebo samo otevíralo. Ve vrchní části je pak umístěno velké zrcátko. Dokud jsem paletky neviděla naživo, netušila jsem, jak jsou maličké. Po přeměření zjišťuji přesně 10,5 x 6 cm.

Set obsahuje vždy dvě kompaktní suché tvářenky a jednu krémovou. 


Náhled na složení Pink Lemonade (předpokládám ale, že se u ostatních verzí nebude složení nijak extrémně lišit):


Verzi Sweet Cheeks jsem koupila asi před půl rokem. Pořídila jsem si ji hlavně s ohledem na chladné zbarvení odstínů. Očekávané nadšení se nakonec ale nekonalo, protože každá ze tří tvářenek je prostě špatná. Krémová je dost výrazná a špatně se roztírá do ztracena. Navíc v případě, že máte na tvářích sušší šupinky, což se třeba mně dost často v chladnějších obdobích roku stává, každou šupinku pěkně obleze a zvýrazní. Taktéž jakýkoli pupínek a jinou nerovnost. A že je to barva řvavá, celkový dojem jen umocní. Poku ale máte pleť v oblasti líček hladkou jak dětskou prdelku, bude vám rozhodně sedět z tohohle tria nejlépe. Další dvě tvářenky jsou totiž dost prašné, špatně na pleť sednou (= hned se ofoukají). Taky dost šmouhují, což je vidět i na fotce níže. Světlejší z nich ještě ujde, protože je opravdu světlounká a dá se navrstvit, aniž by byl výsledek do-očí-bijící.

*zakoupeno někde na internetu (fakt už si nevzpomínám kde) za cca 320 Kč




Před měsícem jsem si pořídila druhou paletku v odstínu Pink Lemonade. Obsahuje dvě suché tvářenky se shimmerem a obě jsou o poznání kvalitnější než suché tvářenky z paletky Sweet cheeks. Nešmouhují a mají mnohem lepší výdrž. Krémová tvářenka je kvalitou srovnatelná s krémovou tvářenkou z první paletky, ale díky trochu decentnějšímu odstínu se lépe ztrácí a tolik nezvýrazňuje nerovnosti. Barevně mi odstín vlevo a uprostřed sedí, poslední (pravý) je už na mě trochu teplejší, ale pořád to není žádná tragédie.

*zakoupeno na eshopu Ladybox za cca 230 Kč




Obecně jsou tvářenky z tria velmi dobře pigmentované, bohužel matné odstíny mají tendence šmouhovat a nemají zdaleka takovou výdrž jako odstíny se shimmerem. Krémové tvářenky jsou na tom trochu lépe než matné, ale já osobně mám trochu problém s tím, že zvýrazňují sušší místa na pleti. Lesklým verzím suchých tvářenek pak nemám moc co vytknout.

Abych to tedy nějak uzavřela -  za mě tyto tvářenky ano, ale doporučuji volit lesklejší verze a s ohledem na vysokou pigmentaci jsou určitě lepší ty ve světlejší barvách. Pink Lemonade u mě tedy rozhodně přebíjí Sweet Cheeks.

8 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Tak to je škoda, Sweet Cheeks mě hodně láká.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy je, já jsem se na ní taky těšila. Ale jak je vidět už podle swatchů, kvalita nic moc :-/

      Vymazat
  2. Já mám pouze sweet cheeks a jsem s nimi spokojená. Vůbec neprasi, nevytváří fleky a připadají mi kvalitní, tak nevím no, je to individuální

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, žádná značka se nemůže zavděčit všem :-) Ona ta paletka není zas tak tragická, ale v porovnání s tou druhou je o dost horší a navíc bych od ní čekala něco víc, když se navíc jednalo o limitku.

      Vymazat
  3. Díky za vypíchnutí plusů i mínusů u obou, už jsem o nějakém tom Sleek triu uvažovala, ale nakonec jsem si to vždycky rozmyslela...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuju vyzkoušet. Osobně bych ale volila buď Pink lemonade nebo California :-)

      Vymazat
  4. já jsem na Pink Lemonade koukala v tom LB výprodeji, ale nakonec jsem si to rozmyslela... pokud se dostanu na jařa na nějaký veletrh, tak si je omrknu naživo, ale spíš bych asi vzala nějakou samotnou, tři tvářenky už je na mě moc, vzhledem ke stávajícím zásobám :D nejvíc se mi líbí ten odstín Macaroon, to je moc pěkná barva!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš možnost si je prohlédnout naživo, tak je to rozhodně lepší. Na ty monotvářenky jsem taky koukala, ale nějak mě žádný odstín nevzal za srdce :-)
      PS: Moje zásoby jsou taky nad limit, ale když musíš, tak musíš :-D

      Vymazat