Třikrát bio krém na ruce s granátovým jablkem

30. 1. 2015

Zima má na mé ruce každoročně dost destruktivní účinky a zhruba od října do března zaznamenávám obrovskou spotřebu různých krémů na ruce. Má potřeba mazání rukou se asi nedá moc porovnávat s potřebou běžného smrtelníka a pokud na vysoušení rukou moc netrpíte nebo nefandíte hutným krémům na ruce, dnešní článek asi nebude pro vás. Pokud ale hledáte účinný krém na ruce, který se popere i s velmi suchou a citlivou pokožkou rukou, jste tady správně.

Letos se mi sešly přesně tři kousky - Alverde, Alterra a Weleda. Někdo si může ťukat na čelo a divit se, co by asi tak dělal se třemi krémy na ruce najednou, nicméně pro mě má tento počet hlubší význam, a to takový, že jeden krém mám běžně v kabelce (Alverde), jeden v práci na stole (Weledu) a jeden doma na nočním stolku (Alterru). A i toto rozmístění má význam, s ohledem na jednotlivé vlastnosti jednotlivých produktů.


Proč granátové jablko? Upřímně... nevím... asi se najednou všichni výrobci dohodli, že bez výtažků z granátového jablka krém prostě nebude plnohodnotný :-)


Alverde Krém na ruce Intensiv s granátovým jablkem


Ze zmíněné trojice je právě tohle můj favorit. Nejen, že kůži hydratuje, ale taky po vstřebání zanechá na rukou jakoby voskový film, který ruce chrání před dalším vysoušením. Navíc mi vyhovuje vůně, která je spíše sladší ale jemná a nenápadná. Ze všech tří je asi nejhutnější a také se nejdéle vstřebává. Zároveň ale poskytuje (dle mého názoru) nejlepší ochranu pro vysušené ruce. V kabelce ho nosím právě proto, abych ho měla k dispozici když jsem například venku a ruce mi promrznou, protože právě v těchto chvílích je jeho hutnost a vosková struktura nejlepší zbraní. Co se týče složení, vybírala jsem s ohledem na nižší obsah alkoholu (v porovnání s jinými krémy na ruce). Obal je takový průměrný - neurazí, nenadchne.

Zakoupeno v drogérii dm za cenu cca 70 Kč, objem 75 ml.




Alterra krém na ruce granátové jablko a aloe vera


Zástupce od Alterry je stále dost hutný a hydratační, i přesto, že za bráchou od Alverde trochu pokulhává. Používám ho většinou na noc, protože se o něco hůře vstřebává a na rukou docela dlouho lepí, ale to mi při spánku vážně nevadí. Obal je o kousek lepší a pevnější než u Alverde, ale bohužel mě irituje vůně. Je dost výrazná, sladká, ovocná, trochu chemická (podobnou vůni má i krém na obličej s aloe). Alverde má o kousek lepší složení, Alterra ale zase cenu.

Zakoupeno v drogérii Rossmann za cenu cca 45 Kč, objem 75 ml.




Weleda regenerační krém na ruce granátové jablko


Poslední krém z trojice je nejřidší konzistence a na rukou zanechává jen jemný film. Poměrně rychle se vstřebává a dostatečně hydratuje. Konzistence je spíše olejová než vosková. Mně osobně ale trochu chybí právě to finální "zavoskování", které bude ruce chránit i delší dobu po použití. Já krém vidím jako takovou okamžitou dávku hydratace, která ale po čase přejde a na rukou nezůstane nic, co by je dále chránilo. Balení mě fakt nenadchlo. Zaprvé, nemám ráda šroubovací uzávěry a u krému na ruce je to vůbec kontraproduktivní, protože si potřebuju namazat ruce, což logicky znamená, že uzávěr nebudu držet, že jo. Zadruhé má tuba dost velký otvor v aplikátoru a krém je poměrně řídký, takže se z tuby hrne ve  větším množství, než by se mi líbilo. V neposlední řadě mi taky vadí vůně, kdy kombinace seznamového oleje a dalších ingrediencí vytváří dost nelibou kompozici. Krém tedy našel své místo na pracovní desce a používám ho, když potřebuji jen tak rychle přemáznout ne tak suché ruce (například po umytí na toaletě).

Zakoupeno v drogérii dm v balení s tělovým mlékem za 352 Kč (běžná cena samotného krému +/- 220 Kč), objem 50 ml.





S většími nebo menšími "ale" mi vyhovují všechny tři tyto krémy. Rozhodně doporučuji vyzkoušet Alverde a naopak bych si asi znovu nekoupila Weledu, která s ohledem na vysokou cenu pro mě nemá dostačující plusy. Pokud chcete něco opravdu levného, vyzkoušejte Alterru. Za tu cenu je to určitě výhra.


13 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Ten od Alverde mám a mohu ho doporučit, už dlouho jsem neměla tak dobrý krém na ruce. Letošní zima teda není zas tak strašná, ale já si musím často umývat ruce, takže potřebuji pořádné promazávadlo celoročně. Rychle se vstřebá, nelepí, účinek nějakou dobu vydrží a na jedno použití ho není potřeba moc. Navíc je to akorátní velikost do kabelky. Prostě ideál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, taky u mě vede :-) Navíc za tu cenu...
      Ona ta zima není tak třeskutá, jako třeba loni, ale stejně se ty přechody z tepla do zimy a opačně na kůži dost podepíšou.

      Vymazat
  2. Opět moc pěkná recenze, líbí se mi, jak umíš jednotlivé výrobky zanalyzovat a vypíchnout ty odlišnosti, i když se jedná o stejný typ produktu. :) Po Alverde krému jsem už pokukovala, ale teď mám celkem zásobu a zase tak vysušené ruce nemám, takže s koupí asi počkám. Za to od Weledy bych za tu cenu čekala víc a kupovat ji tedy nebudu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, taková chvála vždycky potěší :-) Ten alverde krém bude dobrý na jakýkoli ruce, akorát jsem chtěla jasně poznamenat, že pokud někomu vadí mastné a hutné krémy na ruce, tak tohle nebude dobrá volba (a takových lidí je poměrně dost). Ta Weleda není špatná, ale za tu cenu... když mi něco poslouží stejně dobře, ne-li lépe a za třetinu ceny, tak je volba celkem jasná :-) Ale co se týče Weledy, tak jsem třeba ještě nenarazila na lepší pleťový krém než je její noční kosatcový (teď mám mandlový a taky super) - takže jestli zrovna Weleda něco umí, tak jsou to pleťové krémy.

      Vymazat
    2. Tak to pak jo, díky za tip! :)

      Vymazat
  3. Pokuď máš fakt problém se suchými rukami doporučiju vyzkoušet krém a masku na ruce od Natura Siberica (mají je na dekorativka.cz). Koupila jsem je kámošce, co má fakt suchý ruce (až jí praskají žilky) k vánocům a nemůže si je vynachválit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip. Určitě mrknu, případně vyzkouším, jen mám dost problémy se složením takovýchhle rádoby přírodních značek, protože zrovna Natura Siberica obsahuje například syntetickou parfemaci, která mi dost často způsobuje alergické reakce. Hlavně se mi taky dělá na kloubech rukou ekzém, který například na alkohol nebo zmíněnou parfemaci dost bouřlivě reaguje.

      Vymazat
  4. tak to je dobrý, tři granátový krémy :). Já mám Weledu a právě mi přijde hodně hutná, ne mastná, ale nechává mi film i několik hodin a nevsákne se úplně... to mi trochu vadí, hlavně kvůli prstýnkům, no ale používám ji. Alverde bych chtěla vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A Weledu máš taky tuhle "granátovou"? Jinak pokud ti vadí ten film, co zanechává, tak ti Alverde moc nedoporučuji, protože to je ještě větší mazec :-)

      Vymazat
  5. mala som alterru a weledu, ta weleda mi prisla tiez taka nic moc (tiez som ju mala v sete s telovym mliekom nastastie a dokocna este lacnejsie), alterra fajn, ale ziadny zazrak a asi vyskusam aj to alverde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alverde určitě vyzkoušej. Krém je podobný právě tomu od Alterry, ale míň smrdí a je trochu účinnější :-)

      Vymazat
  6. Já zas ten film právě nemám ráda, nemůžu pak na nic sáhnout, abych to neumatlala...Mám radši, když se krém hned vstřebá, asi by mě tyhle krémy trochu štvaly/každopádně ten od Alverde mě láká/
    Simushka in Wonderland

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, já mám taky všechno kolem sebe hned upatlaný :-D Ale jako úklidový maniak hned zase všechno otírám, takže to taková hrůza není :-) Problém rychle se vstřebávajících krémů je ten, že mají jednak velký obsah vody a pak hlavně vysoký podíl alkoholu, který dost vysušuje. Kdyžtak alverde zkus a používej ho třeba jen na noc, kdyby ti ta hutnost moc vadila.

      Vymazat