Alverde Zell Aktiv noční krém

27. 2. 2015

Poslední dobou se zde objevovaly recenze především dekorativní kosmetiky a navíc jedna pochvalná recenze vedle druhé. Dnes bude změna rovnou dvojitá - pečující kosmetika, která mě i přes veškerá očekávání vůbec nepotěšila. Jedná se o nový noční krém Alverde Zell Aktiv.

Zakoupeno v drogérii dm za cenu 160 Kč, objem 50 ml.


Když jsem viděla cenu kolem 160 korun, která je na Alverde vcelku nezvykle vysoká, přemýšlela jsem, zda si připlácím za kvalitu obsahu nebo kvalitu balení. Bohužel v tomto případě se jednalo o kvalitu balení, které, musím uznat, je rozhodně propracovanější, než na co jsme u této značky běžně zvyklí. Za bytelné pumpičkové balení s příjemným designem dávám tedy plný počet bodů.



Krém samotný má neuvěřitelně bonbónovou vůni. Na tu jsem u přírodní kosmetiky, zvláště Alterry a Alverde zvyklá, ale v tomto případě se opravdu jedná o tekuté bonpari. Trefněji to nazvat nejde. Mě tahle vůně vyloženě netrápí a jsem schopna ji akceptovat, ale rozhodně je třeba ji zmínit, protože si dokážu představit, že velké skupině lidí bude proti srsti.

To že si mne tenhle produkt nezískal pramení z kombinace konzistence a hydratačních schopností. Krém je neuvěřitelně hutný a lepivý, nedobře se roztírá a dlouho se vstřebává. Člověk by s ohledem na hutnost čekal, že bude krém pěkně hydratovat a bude fajn pro suchou pleť. Tady ale narážíme na hlavní problém - krém suchou pleť téměř vůbec nehydratuje a ve finále končím se suchým obličejem namatlaným hutným bonbónovým lepivým čímsi. A přes tuhle hutnou lepivou vrstvu stejně cítím, jak kůže na obličeji pne z nedostatku hydratace.

Popravdě si nejsem jista, pro jaký typ pleti je tenhle krém vlastně určen, protože suchou pleť nehydratuje a mastná pleť bude pod tímhle hutným nánosem fakt trpět.



Krém jsem vybírala (kromě zaujetí balením) především s ohledem na složení, které neobsahuje zbytečně velké množství alkoholu. Bohužel, jak jsem zjistila, ani to není zárukou použitelnosti pro suchou pleť. 
V této řadě je k nalezení více produktů a možná se rozhoupu k vyzkoušení nějakého dalšího, protože, upřímně, fakt žeru ty obaly :-)



Máte zkušenosti s nějakými produkty z této řady? Abych zase nestřílela naslepo...


11 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Ty jo, to koukám. Mám denní a oční krém z téhle řady a ty jsou fakt příjemné, lehké, dobře se roztírají... Ještěže na noc používám olejíčky a tohle mě tedy úplně nelákalo... :)
    Ani bonpary z nich necítím... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom denním asi bude více vody, takže bude trochu použitelnější. Dost taky bude podle mě záležet na typu pleti. Každopádně díky za tip. Vyzkouším - uvidím :-)

      Vymazat
  2. Ja som teraz minula krem od Alverde so svetlikom a tiez nic moc. Zato mi vsak velmi vyhovovalo serum Alverde s vytazkami z goje. Tomuto sa teda tiez radsej vyhnem, lebo peknym obalom ma veru lakalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já můžu zatím doporučit jen tři krémy Alverde - noční s růží, avokádový a sensitive. Zbytek mě zatím bohužel zklamal. Ale zbytek téhle řady nemusí být špatný, jak psala An výše. Ale zrovna mám doma vcelku zásoby, takže se v nejbližší době na jejich zkoušení nechystám.

      Vymazat
  3. Já se strašně bojím zkoušet krémy, jen málokterý mi sedne :( Takže jedu jen v Mixe :D

    Jahoda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhodou, i když "nepřírodním" krémům moc nefandím, tak Mixa není vůbec špatná. Právě mi třeba ten červený přišel podobný růžovému od Alverde (ale růžový Alverde je trochu lepší).

      Vymazat
  4. Abych řekla pravdu tak od alverde moc nenakupuji. Já nevím nějak mě moc neláká :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, já zase moc nemusím třeba Laveru nebo Dermacol a nemá to vyloženě opodstatnění :-) Ale zrovna u Alverde si podle mě najde každý to svoje. Jen si bohužel musí projít tím procesem zkoušení. U mě zatím pořád vede noční růžový krém :-)

      Vymazat
  5. Ahoj, moc dekuji za upozorneni, taky jsem po nem posilhavala - ja pouzivam uz druhou zimu od Alverde detsky proti neprizni pocasi, je hoooodne mastny, ale rychle se vsakuje. Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si teď kupovala dětský od Weledy, v takovém bílo-fialovém obalu, tak jsem na něj taky zvědavá :-) Na ten dětský od Alverde jsem myslím taky koukala, ale pokud si dobře pamatuji, tak to je ten s heřmánkem(??) a mě heřmánek nedělá na pleti moc dobrotu...

      Vymazat
    2. Jaj, tak to vubec nevim, musela by ses podivat.

      Vymazat