Nákupy LEDEN 2015

3. 2. 2015

První měsíc roku byl na nákupy extra bohatý a popravdě jsem pár kusů z posledního lednového týdne přesunula do únorových nákupů, protože jsem se za to hrozné utrácení docela styděla :-D Na mou obranu ale musím poznamenat, že mi došly například šampóny, balzámy na rty, vlhčené ubrousky nebo tělové mléko do sprchy, takže nákupy byly docela opodstatněné. No a pak tady samozřejmě bylo pár neopodstatněných, jako je dekorativka...


Sprchový krém s vůní růží od Weledy mi tak nějak padl do oka, protože v zimě preferují právě sprchové krémy nebo oleje. No a přičtěte si k tomu vůni růží, kterou mám moc ráda a nákup byl jasný. 
Ochranu před teplem jsem nevlastnila, ani nepamatuji. Asi bylo na čase si zase připomenout, že se jedná spíše o placebo a že když si budete denně vlasy mořit horkem, nepomůže vám ani ta nejlepší tepelná ochrana na světě.
Vlhčené ubrousky mi naráz došly ve dvou baleních, takže jsem si pořídila nové. Tyhle od Balea mám ráda, v podstatě se mezi sebou liší jen vůní. Tentokrát mi do oka padl grep.
Hydratační mandlový krém jsem si pořídila jako náhradu za spotřebovaný kosatcový noční krém, s ohledem na vidinu vysoké hydratace, která mě u Weledy zatím nezklamala.


Tip na Nehtový gel od Alverde jsem viděla u Lišky a jelikož  mi přišel jako fajn produkt, vzala jsem si ho na zkoušku taky. Používám ho po každém odlakování nehtů a zatím spokojenost. 
Péči o suché vlasy s arganovým olejem Alverde jsem viděla u pár blogerek a všude byla chválena, takže jsem si dvojici šampón + kondicionér taky pořídila. Zatím zkouším a jsem pozitivně překvapena.
SOS balzám od Alterry jsem si opět pořídila na popud Lišky. No a protože mi došly oba balzámy od Lavery, rozhodla jsem se pořídit si na zkoušku i balzám Weleda. V nejbližší době můžete čekat porovnání těchto dvou + dalšího od Alverde.


Ve spotřebovaných produktech jste mohli vidět medové tělové mléko do sprchy. Chtěla jsem si opět pořídit medovou verzi, která mi vůní vyhovuje nejvíce, ale základní verze byla jako jediná za polovinu (cca 55 Kč), takže jsem se nakonec rozhodla pro ni.
Čistič štětců Ebelin jsme si už představili v samostatné recenzi, není tedy moc co dodávat. 
Krém na oči Weleda jsem brala opět ve slevě. Vždy, když v dm narazím na zlevněné produkty od Weledy, tak je na zkoušku vezmu a v 90% případů nejsem zklamaná, takže v tom hodlám pokračovat :-)
Delší dobu jsem pokukovala po nějakém středně velkém štěteci, který bych použila pro konturování a když byla v Sephoře akce 2+1 zdarma, konečně jsem si jeden pořídila. Cena byla vyšší, ale myslím, že jsem neprohloupila. 
Ke štětci jsem pak přihodila bázi pod oční stíny stejné značky. Původně jsem měla v ruce tu "lepší", co vydrží 24 hodin, ale bohužel jsem si ji paní prodavačkou nechala rozmluvit a vzala si obyč 12 hodin, což byla trochu chyba. Více ale v chystané recenzi.
V neposlední řade mi pak přibyl nový přírůstek do skupinky oblíbených očních stínů L'Oreal Color Infallible a to v odstínu 556 Smoldering Plum, na který jsem narazila ve slevovém košíčku v Rosmannu. Jedná se o tmavou šedo-hnědo-fialovou, která u nás není běžně k sehnání (zatím jsem ji nikdy na stojanu se standardní nabídkou neviděla).


Jako třetí produkt v Sephoře jsem si vybrala tmavý pudr, který používám pro konturování. Cena byla v porovnání s jinými pudry celkem lidová a kvalita je dostačující a nemám pocit, že by mi Benefit za tronásobnou cenu posloužil lépe.
Z nové limitky Alverde jsem si vybrala duo rozjasňovačů, které jsem už delší dobu sháněla, ale ve stojanu s dekorativkou ho u nás nikdy nemají.
Útokem jsem na eshopu Ladyboxu vzala značku MeMeMe a pořídila si hned několik produktů. Mezi ně patří trio a quatro stíny, černé linky ve fixu (které si nemůžu vynachválit), černou tužku na oči a tvářenku v odstínu rouge.
Na své si přišlo i obočí a tomu jsem pořídila tužku na obočí Catrice a dva gely - transparentní Alverde a hnědý Catrice, který byl zrovna v akci.


A dnešní nákupy uzavřeme jak jinak, než svíčkou. Jako správný "svíčkofil" jsem si i minulý měsíc pořídila jeden kousek a to v F&F. Už mám jednu v levandulové barvě a tuhle modrou jsem tam za 150 korun prostě nemohla nechat :-)




12 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Taky jsem v lednu hodně utrácela a stydím se za to. :D Péči na nehty jsem si taky koupila. Těším se na srovnání balzámů a doufám, že bude recenze MeMeMe. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se nestydím jediná :-D
      Balzámy chystám někdy na příští týden. Zatím jsem se zasekla u Alterry, která je fakt dobrá a nemůžu se dokopat k tomu, abych zkoušela i ty ostatní :-) MeMeMe taky plánuji, ale musím první nafotit swatche.

      Vymazat
  2. Odličovací ubrousky od Baley mám ráda, ale tyto s grepem mi nevyhovovaly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala ve spotřebovaných produktech, já je používám skoro jen na úklid, takže to zas tak moc neřeším :-) hlavně musí být pevné, savé a nedělat šmouhy :-)

      Vymazat
  3. Taky bych chtela zazit den, kdy mi dojdou balzamy :D Jinak libi se mi kosmetika MeMeMe :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mě došly 2 a koupila jsem si místo nich 4, takže mám na nějakou dobu zase vystaráno :-)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Tak to doporučuji pleťové krémy a sprchové krémy :-)

      Vymazat
  5. s tou Weledou jsme na tom úplně stejně, jakmile vidím nějaký jejich produkt v DM ve výprodeji, tak ho beru :D nedávno jsem ukořistila taky noční růžový krém, ale bohužel mi ucpává póry :( a jejich balzám na rty (stejný, jako sis koupila) je bohužel velké zklamání, je moc tuhý, takže se špatně nanáší, zkusila jsem ho jen párkrát a od té doby mi stojí smutně na stole :( ... jinak krásné nákupy, já si na Tvé doporučení koupila stíny od Loreal, tmavě modré a jsou fakt úžasné, konečně tmavě modrá, která na víčku nevybledne ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S balzámem souhlasím. Je děsnej... člověk má suché a popraskané rty a poslední, co od balzámu chce, je to, aby si při nanášení rty potrhal ještě víc... ale třeba v létě, až budou venku třicítky, tak trochu povolí :-D Té Weledy škoda. Mě od ní sedí zatím všechny pleťové krémy, ale asi na to má dost vliv typ pleti a mastnější pleť asi může zatěžovat. A jsem moc ráda, že ti stíny sedí :-)

      Vymazat
  6. Pre obidva moje účty (slovenský i zahraničný) bol minulý mesiac riadny zaberák. Problém je, že nákupná mánia ma stále neprešla... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky ne :-D V únoru to je naopak skoro samá dekorativka :-)

      Vymazat