Novinky Catrice

15. 2. 2015

Kdo ještě nepřepadl nejbližší stojan dekorativky Catrice, nechť tak učiní co nejdříve. Konečně k nám totiž dorazily jarní novinky. Na co jsem měla políčeno já, jste mohli vidět minulý měsíc na mém wishlistu.

Bohužel jsem si domů přinesla méně než polovinu původně zamýšlených položek, a to z následujících důvodů. Fialový stín byl dost tuhý a hrudkovatý, mátový zase ohromně prášil a špatně kryl. Růžová paletka vypadala docela dobře, ale s ohledem na to, že jsem si nedávno pořídila Nude tude, rozhodla jsem se, že ji zas tak moc nutně nepotřebuji. Matt mousse makeup byl děsivě suchý, divně kryl a prostě celkově se jim moc nepovedl. Nad smokey tužkou ještě stále přemýšlím, ale přišla mi dost mazlavá a obávám se, že by se hodně obtiskovala. Chybí mi tedy už jen nude top coat, který jsem ve stojanu zatím nenašla.

Nakonec jsem si tedy odnesla bázi pod oční stíny, korektor, nude meruňkový lak na nehty a přihodila krásné zrcátko z aktuální limitky.

Všechny produkty byly zakoupeny v drogérii Rossmann. Báze - 99 Kč, korektor - 84 Kč, lak - 70 Kč, zrcátko - 90 Kč.



Ty, co nedočkavě vyhlíželi novou bázi pod oční stíny Prime and fine, musím potěšit, protože báze je dle mého názoru použitelná. Jako ok, je o fous horší než taková Artdeco, ale rozhodně lepší než třeba Sephora a za cenu necelých 100 korun prostě není co řešit.

Báze má naprosto úžasné pevné, bytelné a lehce matné balení. Aplikátor je klasická "houbička na tyčce" a barva je tělová. Je neparfemovaná. Roztírá se rovnoměrně a po nanesení na víčku lehce oschne. 

Nedá se říct, že by vyloženě zvýraznila barvu stínu, ale rozhodně prodlužuje jejich výdrž. Včera jsem měla stíny na očích 8 hodin a i poté vypadalo líčení uspokojivě. Dnes jsem měla na očích stíny 4 hodiny + jsem si je pak nechala na očích když jsem šla běhat a i po takovém sportovním výkonu stíny stále držely. Víc důkazů snad už ani není třeba.






Stav stínů na bázi po čtyřech hodinách a pěti odběhnutých kilometrech:



Korektor Allround mě bohužel tolik nenadchnul. Opravdu jsem čekala něco více krémového. V podstatě mi dost připomíná ten klasický kalíškový, který znají všichni. Tenhle je dost suchý ale i mastný zároveň. Fakt špatně se to popisuje, budete muset prubnout tester. 

Po nanesení  zvýrazní každou vrásku a po rozmazání, si do nich drze zaleze. Navíc mě vůbec neuspokojuje obal. Působí na mě dojmem, že sem přicestoval časem někdy z roku jedna-dva a navíc se korektor v balení tak divně kývá.






Z matného meruňkového laku na nehty z řady Luxury Nudes jsem trochu rozpačitá. Štěteček je stejný jako u všech ostatních Catrice laků - široký, s jemnými štětinami a pracuje se s ním dobře. Barva je nádherná, o tom není pochyb. Zpočátku mě překvapilo, jak moc matný lak je. To je ten nejmatnější ze všech matných laků, jaký jsem kdy měla. Nakonec jsem zhodnotila, že se mi tenhle efekt docela líbí. Jenže lak dost špatně kryje. Pro optimální krytí jsou potřeba tři vrstvy. Navíc má dost ubohou výdrž. Nehty jsem lakovala včera dopoledne a dnes abych nehty dělala znovu. 

No, prostě mrkněte níže na foto, jak vypadá lak na nehtu, a rozhodněte se sami, zda se vám barva a efekt líbí. Já už si ale z této matné řady rozhodně další nepořídím.





Neuvěřitelnou radost mi ale udělalo zrcátko. Limitku jsem vyhlížela už nějakou dobu a ne a ne se objevit. Trošku jsem se obávala, aby na mě nějaké to zrcátko zbylo. Měla jsem štěstí a ještě dva kusy na stojanu byly. 

Zrcátko je kovové, lehoučké, ale zároveň dost bytelné. Zrcadla jsou uvnitř dvě - jedno běžné, druhé zvětšovací. Cena byla s ohledem na design a kvalitu celkem nízká a pokud na zrcátko někde ještě narazíte, rozhodně stojí minimálně za prohlédnutí.




To je z novinek Catrice pro letošní jaro vše. Trochu mě mrzí, že z celkového počtu devíti položek na wishlistu jsem shledala použitelnými pouze bázi a růžovou paletku. Tak snad to na podzim bude lepší...

Co vy a novinky v sortimentu? Už jste si něco pořídili, chystáte se nebo vás novinky zcela minuly?



16 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. No som zvedavá kedy sa novinky od Catrice dostanú k nám na Slovensko. Starú bázu od Catrice som mala rada a veľmi mi vyhovovala tak sa teším že vyskúšam aj túto, aj keď mám obavu že tú starú neprekoná nakoľko väčšinou mi bázy takéto tekutejšie nevyhovujú ale uvidíme :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec jsem netušila, že Catrice dřív bázi měla :-) Tahle je fakt kupodivu dobrá, navíc za tu cenu....

      Vymazat
  2. Já nějak nevím, ale z letošních novinek mě téměř nic nezaujalo, krom toho třikrokového systému lakování nehtů, na který jsou ale u zahraničních blogerek dost rozporuplné recenze, zejména, co se týká prodloužení výdrže. Z "aktuální" limitky jsem nakoupila už v prodinci ve Vídni, kdy byla skutečně aktuální :). Zrcátko, jsem nakonec nevzala, protože to byl asi zrovna vadný kus a nedovíralo. Rozhodně ale doporučuju zapečené stíny, jsou nádherně hebké, nepráší a na oku vypadají skvostně (u mě na blogu najdeš recenzi a swatche), stejně tak mi přijde fajn tvářenka.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, my chudáci tady máme aktuální prosincovou limitku až v půlce února :-D Mě se z té limitky líbil i ten flakónek s rozjasňovačem, ale uznala jsem, že bez něj přežiju a že bych ho stejně asi neměla kam postavit. Na tvářenku jsem nekoukala, ale na stíny jo. Jenže já toho mám doma už tolik, že jsem uznala, že asi nemá brát další. Na recenzi mrknu a doufám, že si je kvůli tobě nebudu muset jít koupit zejtra taky! :-D

      Vymazat
  3. Zrcátko je nádherné, taky jsem o něm uvažovala. Ten meruňkový lak se mi náhodou líbí, ten efekt je takový saténový. A jse ráda, že báze pod stíny je použitelná, já na ni neměla odvahu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten meruňkový lak vypadá hezky, ale ta kvalita mě opravdu zklamala. Kdyby jen slézal z konečků, tak to s ohledem na nude barvu ten den dva vydržím, ale on se štípe v docela velkých kusech. A při dnešním mytí oken mi, i když jsem měla na rukou gumové rukavice, slezl až do půlky nehtů.
      Bázi určitě zkus, za mě dobrý :-)

      Vymazat
  4. No nevím, půjdu to omrknout, ale zatím mě podle popisu zaujalo akorát zrcátko. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta báze není špatná. A ta růžová paletka byla taky fajn. Furt to ve mně hlodá, jestli se pro ni nemám ještě zastavit :-)

      Vymazat
  5. Naštěstí mě to nezaujalo, essence se mi zdá lepší, hezčí i levnější a zrcátko za 90 se mi zdá taky drahé (protože i hezčí kupuji na ebay za polovinu). Ale článek je fajn, moc ráda se dívám, co která značka přináší za novinky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem každého půl roku plna očekávání, co přijde za novinky a teda musím uznat, že nic moc... báze je fajn, ale zbytek bych klidně oželela. Bohužel ty nejlepší novinky jsou u nás opět nedostupné.
      Co do souboje Essence x Catrice, tak já zase nemůžu přijít na chuť Essence :-)

      Vymazat
    2. Ja zjistuju, ze u nas se nektere novinky dostavaji s dalsim pulrocnim zpozdenim...viz treba paletky od Essence...ta chokoladova byla novinka v zahranici uz pred pul rokem a na tu morskou si budeme jeste muset pockat.

      Lee

      Vymazat
    3. Bohužel je to tak. A spousta novinek se k nám nedostane vůbec.

      Vymazat
  6. O bázi jsem uvažovala, ale na moje mastný víčka by to asi nebylo :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že bylo. Já mám taky mastná víčka a málokterá báze vyhovuje mým požadavkům. Tahle je fajn.. navíc za stovku :-)

      Vymazat
  7. Zrkadielko som aj chcela, ale teraz neviem, či som ho už nevedela nájsť alebo sa mi naživo tak nepáčilo :D Zato lak, ktorý si si vybrala, ma svojím odtieňom zaujal. "Našťastie" mám už veľkú zbierku lakov, tak sa snažím vyberať už len také, ktoré by pre mňa boli unikátne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten lak je v mé sbírce určitě unikát, ale má fakt divnou konzistenci (takovou gumovou) a hodně slézá z nehtů a to v docela velkých kusech :-/

      Vymazat