Řasenkujem s Alverde

13. 2. 2015

Už asi tak dva kilometry rolování kolečkem myši tady nebyl žádný článek o řasenkách. Dnes to tedy napravím a představím vám rovnou dvě. 

Řasenky Alverde se obecně netěší moc velké oblibě (což vlastně i zbytek dekorativky; výjimkou budiž tvářenky a některé rtěnky), ale například já mám mezi nimi svou oblíbenou, která mi perfektně oddělí a (relativně) prodlouží řasy - False Lashes. No a pak tady máme taky jednu novinku - Eye Catcher...



Alverde Eye Catcher


U řasenky Eye Catcher vás jako první praští do oka neobvyklý tvar kartáčku. Jeden by si myslel, že má tento tvar aplikaci usnadnit, opak je však pravdou. Ten širší konec tam prostě překáží. A nikdo mi to nevymluví. Když řasenkuju pravou rukou levé oko, tak pracuji především se špičkou řasenky, takže mi ten široký konec tolik nevadí. Ale když řasenkuju pravou pravé oko, tak dojde řada na zápěstní a loketní gymnastiku, protože není šance ten tlustý konec narvat do vnějšího koutku.

Kartáček je naprd, to jsme si vyjasnili. Ale ani ta náplň mě zrovna do varu nepřivádí. Řasenka je až příliš suchá a i přes veškerou mnou vynaloženou snahu na řasách téměř není vidět. Natož aby něco vylepšila (viz foto dole).

Jo a taky nemám ráda tmavě zelenou...

Řasenka byla součástí obsahu dm boxu. Běžná cena však bude kolem stovky.




Alverde False Lashes


Už předem je mi jasné, že ani tohle nebude každého šálek čaje, ale já si prostě potrpím na to, aby řasy vypadaly přirozeně, bylo jich hodně a byly super oddělené a natočené. Nesnáším totiž takový ten  slepený efekt á la "sice mám na každým víčku jen čtyři řasy, zato jsou tlustý jak předloktí". 

Tahle řasenka řasy fakt hezky pročeše "od kořínků ke konečkům" a když u kořínků trochu přitlačíte, řasy vám i dostatečně natočí. Řasy sice nijak extra moc neprodlouží a je trochu tekutější, ale já ji mám stejně ráda. A navíc se dá slušně vrstvit bez toho, aby řasy slepila. Efekt si ostatně můžete zhodnotit sami na fotu níže. 

V její prospěch navíc hraje nízká cena a přírodní složení. V neprospěch asi to, že docela rychle vysychá. První balení mi vydrželo přibližně 2-3 měsíce.

Zakoupeno v drogérii dm za cenu 100 Kč.




  bez --------------------------- eye catcher ------------------------ false lashes

vlevo: bez řasenky, uprostřed: Alverde Eye Catcher, vpravo: Alverde Falsh Lashes


Co vy a dekorativka Alverde? Ano nebo ne?

19 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Já mám jejich dekorativku ráda. Jasně, není všechno úžasné, ale nevím, proč někdo, kdo zkusí jeden typ produktu, už odsoudí celou značku. :) Moc ráda mám jejich gel na obočí, tvářenky, vůbec pudrové věci,... :)
    Řasenky jsem ještě nezkoušela, ale efekt False lashes se mi velmi líbí, takže ji klidně někdy zkusím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oční stíny měly kdyby suprový. Já mám doma ještě jeden historickej kus v šedozelené a když je porovnám s těmi, co produkují dnes, tak přemýšlím, kde se stala chyba. Oblíbenou tvářenku mám Soft Rose, ale tu už asi nedělají. Gel na obočí mám taky, ale jen ten průhledný, protože ty další dva mi absolutně nesedí odstínem :-/
      Řasenku zkus, přinejhorším mě prokleješ :-D

      Vymazat
  2. Ja mam Alverde velmi rada. Z dekorativky su podla mna najlepsie tvarenky, ruze, puder a niektore ocne tiene. Ale ich rasenky ma vobec nelakaju. A ich ceruzky na oci su zvacsa tvrde ako kamen.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvářenka soft rose od Alverde byla moje první a do dneška je jedna z nejoblíbenějších. Tak tři roky zpátky byla jejich dekorativka opravdu dobrá, ale přijde mi čím dál tím horší.
      Tužky jsou děsné :-D A makeupy taky.

      Vymazat
  3. Já mám od nich ráda jen jednotlivosti. Pastelky na rty třeba, ty jsou skvělé. A dostalas mě s tím popisem řasenek, které preferuješ. :D Mám to úplně stejně. Efekt umělých řas, případně dlouhých, ale slepených chuchvalců mě fakt neláká, taky mám radši přirozené řasy. Takže po té False Lashes se asi podívám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, tak pastelky na rty vůbec nevedu a s mým "spodním tenkým" a "vrchním ještě tenčím" rtem se stejně moc nekamaráděj.
      Řasenku zkus, zas tak drahej risk to není. Jako nečekej žádnej wow efekt, ale když dáš třeba dvě vrstvy a trochu na řasy zatlačíš, aby se natočily, tak to vypadá fakt hezky a přirozeně. Já mám po nanesení vždycky pocit, že mám těch řas najednou tak o polovinu více :-)

      Vymazat
  4. Od Alverde nic nemám, ale chtěla bych zkusit jejich tvářenky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co přestali dělat moji 04 soft pink (taky ji, nevím proč, nazývám soft rose) mě od nich už žádná moc nezaujala. Měla jsem Apricot, ale nějak mě nepřesvědčila. Možná by za zkoušku stál odstín Flamingo.

      Vymazat
  5. Zrovna včera jsem si koupila ten odstín tvarenky flamingo a za mě dobry :-) jen to chce lehkou ruku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, to věřím :-) Já už moc tmavých tvářenek raději nekupuji, protože mi muž pak vždycky nadává, co jsem si to zas vytvořila za tmavý fleky na obličeji (naposledy třeba teď s tvářenkou UMA) :-D

      Vymazat
  6. a jak jsou na tom řasenky s výdrží během dne? toho jsem se u nich vždycky bála, takže jsem se ještě neodhodlala žádnou vyzkoušet...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, to jsem tady zapomněla napsat :-) No ta eye catcher vůbec nevím, protože s ohledem na to, že nevidím na řasách žádnou změnu, nemůžu pozorovat výdrž :-)
      False lashes mi přijde s výdrží stejná jako jiné řasenky, ale bude to asi tím, že jí nanáším třeba ve třech vrstvách (protože neslepuje, tak ji můžu vrstvit, jak je libo).

      Vymazat
    2. Mám od Alverede taky řasenku-zřejmě nemá název, na obale je pouze nápis Verlängerung (prodlužující). Ze začátku mi vydržela celý den beze změny, teď už jí mám opravdu dlouho, skoro rok (ano, vím, že bych už jí neměla používat :D ) a behem dne se mi "vytratí". Tak kolem oběda jí už prostě nemám, ale aspoň u toho nedělá žádný nepořádek pod očima :) Dokud byla ve stavu vhodném pro používání, tak jsem si na ní nemohla stěžovat :)

      Vymazat
    3. Každá řasenka časem takhle vyschne a právě pak na řasy už tolik nepřilne, takže se přes den "ofouká". To chce koupit nové balení :-)

      Vymazat
    4. Právě. Nemám jí to za zlé, ale současně zatím nechci kupovat novou řasenku, protože jí nosím jednou za uherský rok, takže se mi nová vůbec nevyplatí :)

      Vymazat
  7. Mi 90% rasenek smouhuje pod oci (i vodeodolnych) a Alverde toto bohuzel zvlada velmi rychle a velmi intenzivne :-( ale plus bylo, ze jsem na rasenku nemela zadne reakce, coz bylo vzhledem k cene super :) V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je pak blbý... já mám taky někdy dny, kdy se mi obtiskává řasenka, ale nijak to nesouvisí a určitým kusem, jako spíše s tím, co zrovna dělám. Ale je pravda, že přírodní řasenky pouští lépe, než ty chemické. Ale zase se pak lépe odličují...

      Vymazat
  8. Mne sa efekt tej False Lashes riasenky veľmi páči, pretože ja hľadám objem, predĺženie nepotrebujem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tahle mi řasy zázračně vynásobí :-) Ale je potřeba dát více vrstev a řasy fakt pročesat už od kořínků.

      Vymazat