Sleek See You At Midnight

24. 2. 2015

Dnes bych se vám ráda pochlubila s novou paletkou, která mě naprosto okouzlila a v poslední době se stala mou nejoblíbenější a hlavně nejpoužívanější. Jedná se, jak je poznat už z titulku, o paletku Sleek See You At Middnight, která patří do "série" Eye & Cheek Palette, ve které můžete kromě této verze najít ještě "teplejší" verzi Dancing Til Dusk, inspirovanou paletkou Au Naturel a obsahující tvářenky Mirrored Pink a Sahara.

Zakoupeno na eshopu lovelyhair.cz za cenu 415 Kč.

Pozn: Kytičkovým pozadím fotek se snažím přivolat jaro, protože mě ta zima už upřímně se*e...



Balení paletky je opět černé, bytelné, plastové a matné, pro tuto značku typické. Ve víku je velké zrcátko a součástí balení jsou dva (tradičně nepoužitelné) aplikátory.



Paletka obsahuje čtyři oční stíny a dvě tvářenky. Oční stíny byly vybrány z paletky Vintage Romance a jejich názvy jsem vám dohledala a vložila do fota níže. 

Všechny stíny s výjimkou Forever in Florence jsou lesklé. Poslední, zmíněný hnědo-fialový, je spíše matný a obsahuje jemné stříbrné třpytky. Všechny stíny jsou naprosto úžasné, perfektně pigmentované a miluju jejich odstíny. Trošku problém vidím ve velké podobnosti odstínů Bliss in Barcelona a Romance in Rome, protože pokud je nevidíte  přímo vedle sebe, jen těžko rozeznáte, který je který. Ale budiž jim odpuštěno, protože odstín Bliss in Barcelona je bezkonkurenčně nejhezčí modrofialová, na které mé oko kdy spočinulo...
Výdrž stínů je taková stará dobrá "sleek klasika" a kdo nějakou paletku už má, dokáže si to  živě představit. Konzistence téměř neprašná.

Tvářenky v odstínech Antiqe a Pomegranate jsou taky perfektní a okamžitě jsem se zamilovala do obou. Momentálně používám tyhle dvě tvářenky asi nejčastěji. Obě mají shimmer, jsou pigmentované přesně tak, jak mi to vyhovuje a výdrž je celodenní. Tvářenku Antique navíc můžete použít i pro konturování, a to jak tváří, tak oka.





Ještě jsem včera ráno před odchodem do práce narychlo pořizovala fotky líčení, abyste si nemuseli tu nádhernou modrofialovou jen představovat, ale viděli ji i v praxi. Chtěla jsem vyfotit i zavřené oko, aby bylo vidět líčení komplet, ale ani za zlaté prase nechtěl foťák na zavřené víčko zaostřit a fakt už jsem spěchala :-) Stejně tak jsem chtěla vyfotit Antique tvářenku, kterou jsem měla na tvářích, ale i ta se s foťákem prala a nechtěla odhalit skutečnou barvu, potvora :-/

Každopádně odstín Bliss in Barcelona perfektně sedí modrozeleným očím a vytáhne barvu duhovky až do takové výrazné tyrkysové (naprosto netuším, jak to dělá, ale vypadá to hezky!).

Na celém víčku odstín Bliss in Barcelona, kontura Forever in Florence, ve vnitřním koutku kapka Meet in Madrid.

Z mého předchozího psaného nadšení si můžete logicky odvodit, že paletku rozhodně doporučuji. Co hůř, začala jsem díky ní přemýšlet i o konturovací paletce Face Form v odstínu Light.





20 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Je prekrasna, take jsem nad ni slintala, ale jelikoz mam Vintage romance, tak je zbytecna :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to určitě :-) Ale ty tvářenky....

      Vymazat
  2. Moc pěkná recenze! Dost jsem ji chtěla, ale bohužel mám tvářenky Pomegranate i Antique samostatně, tak by mi byla asi k ničemu. :( Ale ty stíny stojí za to, asi mrknu po Vintage Romance. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, tady má každý buď tvářenkovou část nebo stínovou část :-) Mě se v té paletce právě moc nelíbilo, že má tři dost podobné zlaté a tři podobné vínové stíny... no a pak jsem narazila na tuhle, ve které byly navíc tvářenky Antique a Pomegranate, které se mi líbí ze všech Sleek tvářenek asi nejvíce :-)

      Vymazat
  3. Tato paletka je krásná, ale já už mám paletku Vintage Romance, tudíž je pro mě zbytečná. Jinak ten Face form v odstínu Light mám taky a můžu doporučit :) akorát se mi ta tvářenka co je součástí zdá moc třpytivá, ale záleží na vkusu a kvalitou je výborná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď mi ale vůbec nepomáháš, protože jsem chtěla slyšet, že je ten face form fakt hroznej a že ho vůbec nepotřebuju :-D

      Vymazat
  4. Odstiny vypadaji skvele.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Tak paletka vypadá skvěle, ale asi bych si radši koupila celou Vintage Romance :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala výše v komentářích - na paletku jsem už dříve koukala, ale moc se mi nelíbilo, že obsahuje tři téměř totožné vínové a tři téměř totožné zlaté stíny + fialová a modrá jsou taky skoro stejné, takže mi z paletky pak zbyde na kombinování tak polovina stínů :-) navíc se mi fakt hodně líbí ty dvě tvářenky, které by mě vyšly dráž, kdybych je kupovala zvlášť + navíc celou paletku :-)

      Vymazat
  6. Je fakt pěkná, taky ale už mám Vintage Romance. Když jsem ji kupovala, tahle paletka v prodeji ještě nebyla, takže jsem vybírat nemohla. Ale jak jsi psala výše, že jsou ty stíny ve VR podobné, tak ony se tak jen zdají na pohled. Při použití mi přijdou dost odlišné, i ty tři růžové, co tam jsou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to možný... Teda vlastně jistý, když to říkáš :-) Já vybírám podle swatchů, co najdu na netu a tam mi podle fotek přišly fakt dost podobné. A u téhle jsem šla taky hlavně po tvářenkách :-)

      Vymazat
  7. Nádhera, Sleek prostě zbožňuju. :) Ale tuhle paletku vidím u Tebe na blogu teď úplně poprvé!! Musím omrknout co všechno mají nového :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho mám taky ráda :-) Jen jsem si všimla, že se pořád točím jen kolem jeho tvářenek a stínů... chtělo by to taky vyzkoušet něco jiného :-)

      Vymazat
  8. Tak jo tak jo, sleek miluju a tohle potřebuju! :D Teď budu tak dva týdny nad tím slintat a pak se konečně rozhoupu :D

    Jahoda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to teda bezpochyby potřebuješ, vůbec nad tím nepřemýšlej :-D

      Vymazat
  9. Paletka je opravdu nádherná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! A hlavně je fakt kvalitní a použitelná :-)

      Vymazat
  10. Táto paletka by ma normálne vôbec nebrala, ale keď vidím odtieň lícenky Pomegranate, začínam slintať. A to nehovorím o tej dokonalej farbičke Bliss in Barcelona. Wow!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta pomegranate je fakt perfektní. Dokonce jsem podobný odstín ještě nikde jinde nepotkala. A Bliss in Barcelona je nejhezčí fialová, jakou mám doma (a to že jich mám docela dost) :-D

      Vymazat