theBalm Nude Tude

11. 2. 2015

Se člověk až diví, na co všechno po Vánocích nenarazí na portálech jako je vinted nebo omlazení. Bazar je plný nevhodně darované kosmetiky a stačí si jen vybrat. A když na mě vybafla tahle paletka Nude Tude, o čtvrtinu levnější a ještě navíc téměř netknutá, nerozmýšlela jsem se dlouho.

Pořízeno na portálu vinted.cz za cenu 600 Kč.



Balení je prostě super. Líbí se mi, že je paletka papírová a poměrně tenká - tloušťka paletky je asi jen cenťák, takže ji hravě zašoupnete celkem kamkoli. Pochvalu si určitě zaslouží i velké zrcátko. Zavírání je na magnet a můžete se spolehnout na to, že se vám sama jen tak z vlastní vůle neotevře. Design je povedený, hravý a cenzurované slečny jsou už jen třešničkou na dortu :-)

Osobně mám jen trochu problém s tím, že je vnitřek paletky vyveden ve světlé barvě a díky tomu, že je papírová, jdou případné nečistoty dost špatně odstranit. To je ostatně patrné na fotce výše - ty skvrnky nejsou na paletce z důvodu toho, že bych byla líná ji před focením otřít, ale prostě proto, že odstranit už nejdou.
Jo a taky štěteček je dost tragickej, ale k tomu se ještě vyjádřím dále.


Asi by bylo vhodné vyjádřit se ke kvalitě stínů. Zpočátku, když jsem zkoušela barvičky nabírat jen prsty, mi přišlo, že jsou dost tuhé a málo pigmentované (hlavně světlejší odstíny). Nakonec to ale vypadá tak, že se prostě musíte jen prohrabat přes svrchní vrstvu. I přesto je ale pigmentace trošku horší, než bych za tu cenu čekala. Záhadou mi je navíc to, že když do stínů hrábnu prstem, nikdy nenaberu tolik barvy, jako když nabírám na štětec (asi dětská pojistka, či co). Výdrž je super, tady nemám co vytknout, konzistence stoprocentně neprašná.

Složení barev má své mouchy a osobně bych ho trochu upravila (ale nikdy se nezavděčíte každému, chápu). Barvy Stubborn a Stand offish (růžová a růžová) vypadají skoro totožně a klidně bych jednu z nich vynechala a nahradila béžovou (povšimněte si totiž, že v celé paletce není jediný béžový stín). Naprosto úžasná barva je Selfish, i když, jak teď koukám, moc se mi nevyvedlo foto, protože doopravdy je stín tmavší a chladnější, než vypadá na swatchi. Dále mi v paletce chybí středně tmavý matný hnědý (šedohnědý) stín, který by byl použitelný pro konturování horního víčka. Nejpoužitelnější je zde pro tento úkon asi Sultry, ale ta barva mě fakt odpuzuje a je taková divně "hovnově" (omlouvám se za tento výraz) hnědá. Z dalších barev se mi moc nelíbí zrzavá Seductive, ale to jednoduše proto, že mi vyloženě teplé barvy nesedí a vyhýbám se jim. No a nakonec nevidím význam vložení stínů Silly a Sleek do jedné paletky, protože kromě lehkého třpytkování u Silly mezi nimi není téměř žádný rozdíl. Jinak jsou ale barvy super - musela jsem to zmínit, aby to nevypadalo, že se mi všechny barvy v paletce nelíbí! :).





Teď k tomu štětečku... vidíte níže na fotce obrázek štětečku? Přijde vám stejný jako ten, co je v paletce doopravdy? Mně teda jako fakt ne... aneb, ten z obrázku bych brala, ale ten, co je v paletce reálně, je fakt divný tuhý nepoužitelný koště.


Složení, kdyby na něj byl někdo náhodou zvědavý:



Za sebe paletku určitě doporučuji, jen bych pokukovala, zda ji někdo nenabízí na bazaru, protože cena 820 korun + poštovné je dle mého názoru trochu vyhrocená.

Tak se schválně přiznejte, kolik z vás má paletku doma. Mně totiž přišlo, že aspoň tak třičtvrtina blogosféry :-)

PS: Už jste koukali na paletku Nude Dude? Ta vypadá taky dobře (a je v ní i nějaká ta béžová) ;-)

12 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Já Paletka zatím doma nemám ale uvažuji jen si myslím ze peněženka rozhodne za me :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paletka je fajn. Pokud někdo nemá doma podobnou, určitě si tuhle zamiluje. Dokonce mi stíny na očích vydrží bez slévání déle než třeba ty od UD. Jenže jak bylo zmíněno - ta cena není z nejnižších :-)

      Vymazat
  2. Ja ju nemam a myslim, ze bez nej prezijem. Ja som uz dlhsie spokojna s mojou Gosh paletkou. Inaek ja by som sa bala kupovat kozmetiku cez bazar. Predsa len je to pouzite a clovek nevie ci predavajuci nema nieco prenosne ...
    /kaviareň/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud nějakou podobnou paletku máš a jsi s ní spokojená, tak asi není moc potřeba vyhazovat takhle vysoké částky za další. Já kromě W7 žádnou jinou s přirozenými odstíny nemám (a ta W7 mě poslední dobou už moc neuspokojovala), takže jsem ráda, že jsem si ji pořídila. Já s bazarovými věcmi nijak extra problém nemám. Jen mrknu na stav dle fotek a když vidím, že není vyložené používaná, tak ji beru. Ale až dostanu svrab, vzpomenu si, že jsem byla varována! :-D

      Vymazat
  3. Já ji mám. :) A mám pocit, že po videu Lou, která ji označila za propadák, teďka frčí ji hanět, ale myslím si, že si to nezaslouží. Je fakt, že ty světlé stíny vypadají na víčku dost podobně, ale výdrž mi přijde fajn, konzistence taky. Problém je, že ty světlé stíny jsou fakt dost podobné, takže na víčku podobně vypadají. Ale ten bílý spolu s nejtmavšími používám skoro denně, na rozjasnění vnitřního koutku oka a linkování spodní linky, případně ztmavování stínů. A ostatní taky často kombinuju s dalším líčením. Sultry taky moc nemusím - hovnově hnědá. :D Tos vystihla. :D Líbí se mi Silly, ten ale není tak dobře pigmentovaný jako Sleek a navíc oproti ostatním na mně moc nevydrží, strašně brzo se mi slije do záhybů, a to hodně (když ho chci použít na celé víčko na kouřovky). Dva růžové vypadají skoro totožně, akorát jeden je saténový a druhý metalický, takže poskládat by ta paletka šla asi líp. Štěteček mi přijde OK, tím tenkým si kreslím linku každý den, i když jako ten na obrázku teda rozhodně nevypadá. :D
    Paletka se mi ale celkově líbí a Nude Dude si asi v budoucnu pořídím, tam vypadá ta skladba stínů líp a jsou asi i studenější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, taky jsem si všimla, že je v módě ji trochu pomlouvat :-) Výdrž je naprosto super a mně třeba stíny vydrží déle než stíny od Urban Decay. Jen bych teda pár stínů vyměnila (třeba zmíněný zrzavý nebo hovnově hnědý). Štěteček na linky je ok, tam není většinou co zkazit (dokonce i Essence ho zvládne vyrobit), ale ta druhá strana je hrozná. Nad Nude Dude taky přemýšlím... ale ta cena!! Asi si počkám na další Vánoce :-D

      Vymazat
  4. Vypada bozsky.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Já se u the Balm asi nikdy nepřenesu přes to, jak se mi nelíbí ty obaly. :) Věřím, že jinak je paletka super. :)
    Na druhou stranu mám Naked, takže jsem asi v oblasti "nudných" stínů docela zásobená. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty obaly buď miluješ nebo nesnášíš :-) Mě osobně se moc líbí. Pokud máš Naked, tak by byl nákup téhle paletky nošení dříví do lesa :-)

      Vymazat
  6. Je zvláštne, ako sa po obrovskom ošiali s touto značkou zrazu začali objavovať negatívne recenzie... Pravdupovediac, mne je theBalm dosť sympatická, páčia sa mi obaly i výrobky, ano zatiaľ vlastním len jedinú paletku - Balmsai. Tá je farebne vystavaná perfektne, avšak stále sa mi zdá, že na oku farby akob splývali a musím priznať, že od tejto paletky som mala naozaj veľké očakávania.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se obaly taky moc líbí. Ne že bych tak úplně souhlasila s výší ceny, ale jsem ochotna ji akceptovat.
      Balmsai jsem chtěla taky! Na ní se mi právě líbily barvy. Bohužel jsem ji nikde se slevou nesehnala a teď jem si pořídila dvě od UD, takže mám asi na nějakou dobu zákaz kupování paletek :-)

      Vymazat