Urban Decay Smoked

17. 2. 2015

Tomuhle se prostě nedá odolávat donekonečna. Dříve nebo později si každá kosmetická závislačka nějakou tu UD paletku prostě pořídit musí. I já se musím oficiálně uvítat v klubu těch, kteří propadli stínům této značky, protože jsou (SPOILER ALERT!) prostě skvělé.

Zakoupeno na bazaru vinted.cz za cenu 990 Kč.



Ty barvy! Ta pigmentace! Ta konzistence! Nepochopíte, dokud nevyzkoušíte :-)

Ok, abych zase nebyla tak přehnaně pozitivní,  matné světlé stíny nejsou tak skvělé, jako zbytek, ale i tak je kvalita naprosto ucházející. Neuvěřitelně dobře se roztírají (blendí) a barvy během dne neblednou a neztrácejí se. Co mi ale v paletce chybí, jsou světlejší stíny se shimmerem (na projasnění) - ty dva světlejší jsou totiž matné tělové barvy a hodí jen na ztrácení tmavých okrajů - protože, jak je vidět, paletka je plná tmavých odstínů, se kterými vůbec není problém "to přehnat".

Součástí paletky je velké zrcátko a černo-černá tužka na oči.


Naprosto atypicky je zde řešeno zavírání paletky -  na zip. Na jednu stranu mi to přijde docela originální, na druhou stranu mě štvou ty tři promarněné vteřiny, při každém rozepínání :-)


Co do obsažených barev, jsem spokojená se všemi. Možná bych vyměnila buď Kinky nebo Freestyle za lesklou verzi, ale to je jen detail. Naprosto miluji barvu Mushroom, která je taková měňavá šedo-hnědá. Pak ještě moc nepoužívám černou Blackout, namísto které raději volím tmavě hnědou Backdoor.

Kromě zmíněných dvou světlejších matných stínů jsou všechny ostatní naprosto úžasně syté a pigmentované. No však koukněte na swatche a přesvědčte se sami.




Tužku zatím nepoužívám, jen jsem s ní ze zvědavosti párkrát čmárla na ruku a musím uznat, že je fakt pekelně černá. Já jsem ale bohužel spíše na tekuté nebo gelové linky (když už).




Pokud bych ale měla hodnotit výdrž, je problém na světě. Pravděpodobně ale jen u mně, protože zrovna já mám fakt zákeřný víčka a stíny se mi i na bázi po šesti až osmi hodinách začnou slévat do vrásek. Řekla bych, že to bude tím, že stíny jsou opravdu dost máslové a jakoby "mastné" a tahle vlastnost mastná víčka v nezbednosti ještě více podpoří. Problém je ale vyřešen za pomocí tužkostínu, který nanesu po bázi na celé víčko. K tomu mi poslouží například Rimmel, Astor nebo Sumita. Stíny mi pak vydrží klidně i dvanáct hodin.

Takhle nějak se mi stíny slejí po deseti hodinách (na bázi Artdeco, bez tužkostínu):



I přes "trochu" vyšší cenu jsem z paletky fakt nadšená a můžu ji směle doporučit. A aby toho ke značce Urban Decay nebylo málo, v některém z příštích článků vám představím ještě nádhernou paletku Mariposa :-)


10 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Odpovědi
    1. Až tak, že nemám slov... proto dneska tak stručný článek :-D

      Vymazat
  2. Moc krásná, i ten zip se mi líbí :) a hezky sis s ní nalíčila oči
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Jen kdyby to líčení vydrželo v původním stavu celý den :-)

      Vymazat
  3. Krásná. Stíny od UD jsou pro mě nej, po téhle jsem taky koukala, ale nevyužila bych všechny barvy... Na Mariposu se taky těším, po té slintala ještě víc! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si ji vybrala právě s ohledem na to, že mi tam všechny stíny barevně sedí :-) Mariposa je ale lepší a hlavně jsem jí sehnala jen za pětistovku! :-)

      Vymazat
  4. Pigmentace vypadá moc dobře. :) Akorát nevím, nějak mě ty odstíny neoslovují... to přitom mám výrazné barvy ráda. Jen asi ten "smoked" look zas tak často nenosím, takže mám radši v paletce poměr světlé-tmavé půl na půl a tady se mi ty světlé moc nelíbí, na mě jsou světlé až moc...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, taky jsem psala, že mi tam chybí něco světlého :-) Tyhle dva odstíny jsou vyloženě matné a navíc tělové barvy, no... Většinou nedělám celé líčení jen s touhle paletkou, ale ještě k ni něco "přihodím" :-)

      Vymazat
  5. Krásna paletka, ja to síce nepoužívam ale dúfam, že bude aspoň dobre slúžiť!
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Za tu cenu musí sloužit, i kdyby nechtěla :-)

      Vymazat