Catrice LE Doll's Collection

25. 3. 2015

Pravidelné čtenářky (pravidelní čtenáři?) jistě postřehli, že značka Catrice patří k mým oblíbeným. Obvykle mě sice její limitky tolik neberou, ale když jsem narazila na tuhle, bylo mi jasné, že z ní potřebuju prostě všechno... ok, možná oželím ty umělé řasy a prstové nálepky. Zbytek ale CHCI!

zdroj: catrice.eu

Limitka je inspirována šedesátými léty. Mě však zaujaly především chladné pastelové odstíny, kterých je limitka plná. Měla by být dostupná od dubna a doufám, že potká i Pardubice...


Teď už ale k tomu, co v limitce najdeme:


Oční stíny Satin Matt

107 Kč
zdroj: catrice.eu
C01 Playing in Lavender Heaven
C02 Hide & Green
C03 Be My Porcelain Doll!

Řekla bych, že se bude jednat o matné stíny, které byly součástí podzimních novinek a na které se objevovaly dost rozporuplné recenze. Mě ale docela sedly, takže je logické, že tyhle potřebuji všech odstínech. A to jakože nutně.


Oční linky Matt Dip

85 Kč
zdroj: catrice.eu
C01 Black

Černých očních linek není nikdy dost. Jako bonus navíc v matném provedení.


Řasenka Glamour Doll

113 Kč
zdroj: catrice.eu
C01 Black

Líbí se mi obal a líbí se mi kartáček, takže není co řešit :-)


Tvářenka v kuličce

113 Kč
zdroj: catrice.eu
C01 Droll like a Doll

Předpokládám, že se bude jednat o krémovou tvářenku. Líbí se mi odstín a tak nějak už mám pro ni naplánováno, že ji budu nosit v kabelce a vytahovat ji ve chvílích nejvyšší nouze, kdy bude po celém dnu potřeba trochu osvěžit líčení.


Laky na nehty

70 Kč
zdroj: catrice.eu
C01 Droll like a Doll
C02 Playing in Lavender Heaven
C03 Hide & Green
C04 Be My Porcelain Doll!

Pro mě ideální barvy na jaro/léto. Oželím možná jen ten zelený. Naopak rozhodně nehodlám oželet ten levandulový.


Umělé řasy Doll Lashes

127 Kč
zdroj: catrice.eu

Nic, co bych nutně potřebovala, ale pro speciální příležitosti (focení, maškarní) určitě žádané a použitelné.


Tetování na nehtovou kůžičku

65 Kč
zdroj: catrice.eu
C01 Catch me if you’re Ken

Další věc, kterou nutně nepotřebuju a tahle mi navíc ani nepřijde moc estetická a vlastně ani praktická.


Co říkáte na limitku vy? Líbí? Nelíbí?

5 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Ty fialové stíny se mi líbí, snad budou dost pigmentované :)
    Škoda, že je to bez rtěnek, i když vzhledem k těm pastelovým barvám by jejich odstíny stejně nebyly nic pro mne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala, já si myslím, že to bude to samé, jako ty matné ze stálé nabídky, takže snad ano, protože ty jsou pigmentované velmi slušně :-) Rtěnky mě taky nemrzí, protože zaprvé na rtěnky moc nejsem a zadruhé v pastelových odstínech nic moc. Ale kdyby k tomu přihodili pár nude ostínů, tak by to bylo fajn.

      Vymazat
  2. Mna najviac zaujali ocne tiene. Skoda, ze tato limitka na Slovensku nebude. U nas by sa mala kazdym dnom v DMku objavit limitka Nude Purism. Ale potesilo ma, ze v ramci obmeny sortimentu sa k nam konecne dostali tieto rozjasnujuce licenky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jdu dneska taky zkouknout Rossman, kdyby se u nás taky něco nového objevilo :-) Kdybys po nich extra hodně toužila, tak ti je můžu poslat (pokud u nás samozřejmě budou) :-)

      Vymazat
    2. Dakujem velmi pekne za ponuku :) Najprv si pockam na swatches a podla toho sa rozhodnem. Mozno sa tato limitka dostane nakoniec aj k nam. Aj ked tienov mam tolko, ze az. Uvidime ako to dopadne ;) Naposledy som neodolala tienom z limitky Viennart.

      Vymazat