Nákupy ÚNOR 2015

4. 3. 2015

Prej "v únoru těch nákupů bude méně". Haha. Koho jsem chtěla obelhat. Na druhou stranu je alespoň o čem psát, žejo. Na mou obranu ale musím poznamenat, že theBalm a UD jsem objednávala někdy na konci ledna a do nákupů jsem je tedy mohla dát až v únoru. V březnu už ale tolik utrácet nebudu, slibuji...


Paletku theBalm Nude Tude jsem sehnala z druhé ruky, po Vánocích, za přijatelnou cenu. Chtěla jsem nějakou tu kvalitnější nude paletku a do Naked se mi moc nechce investovat, protože, nebudeme si nic nalhávat, já po těch hnědých odstínech sáhnu opravdu spíše svátečně. Recenzi jste si mohli v únoru přečíst ZDE.

Naopak paletka Urban Decay Smoked mě zaujala na první pohled. Bylo mi jasné, že ji prostě "nutně potřebuji". Chladné tmavší barvy, super kvalita, zajímavě řešený obal. Recenze ZDE.

Další paletkou (a ne poslední) byla v únoru Sleek See You At Midnight. Z té jsem možná ještě nadšenější než z obou UD dohromady. Ty tvářenky jsou totiž geniální! Komplet recenze ZDE

V neposlední řadě jsem si taky udělala radost zrcátkem z limitky Catrice. Zatím mi doma zdobí toaletní stolek a čeká, až se to, co aktuálně nosím v kabelce, ošoupe do nekoukatelné podoby. Zmíněno v recenzi ZDE.


Nový korektor Catrice byl nákupní fail. V obchodě se mi zas tak zlý nezdál, ale opak je pravdou. Zmíněn v recenzi ZDE.

Paletku Urban Decay Mariposa jsem za tam za tu cenu (500 Kč!!) prostě nechat nemohla. Stíny super, výběr barev super a ten obal je prostě pecka. Recenzi jsem slibovala, mám ji (jakžtakž) připravenou a čekat ji můžete v nejbližších dnech.

Tvářenky, oční stíny a laky na nehty UMA jsem za tu cenu prostě v drogérii nechat nemohla. Hlavně tmavě šedý stín je super. Používám ho na konturování oka a ztrácení stínů denně. Recenze všech zmíněných malovátek ZDE.

Na Ladybox exchangi jsem vyměnila něco (už fakt nevím co) za stíny Bellápierre v odstínu Reluctance. Už mám jedny v tmavě fialovém odstínu a moc mi vyhovují, takže proč nevyměnit další za něco, co vám chybět nebude, že? Recenze zatím není :-( Ale bude!


Báze pod oční stíny Catrice byla na rozdíl od korektoru příjemným překvapením. Není sice tak dobrá jako má oblíbená Artdeco, ale je dostačující. Hlavně za tu cenu. Zmíněno v recenzi ZDE.

Makeup Catrice Nude Illusion je mým loňským miláčkem a nutně jsem už potřebovala nový. Balení, co teď používám, začíná při pumpičkování tak divně chrčet prázdnotou. Proběhla výměna s Charmedkou, které tímto děkuji za bonusové vzorky, které se zrovna chystám zkoušet, a problém s docházejícím makeupem byl vyřešen. Recenzi makeupu si můžete přečíst ZDE.

Po delší době jsem zavítala do Glóbusu a když už jsem tam byla, šla jsem taky omrknout stojan s přírodní kosmetikou. Chtěla jsem si odnést pár produktů od Alviany. Kromě krémů na ruce tam ale nic dalšího neměli. Tak jsem vzala alespoň jeden v cestovním balení. Škoda, protože mě tahle značka docela bavila. Recenzi na dva produkty Alviana jste mohli číst kdysi dávno ZDE.

Měsíčkové balzámy od Alverde mám už ve třetím (!!) dvojbalení, a to jen za poslední dva měsíce. Za mě jedny z nejlepších balzámů. A nemá to dokonce nic společného s bezva cenou a dostupností. Recenze ZDE.

Srdíčkový štětec Essence z aktuální limitky se mi prostě líbil. Díky velikosti mi přijde, spíše než na tvářenku, vhodnější na nanášení pudru, ale jinak je rozhodně (na Essence) docela fajn.


Přepadla jsem výprodej Weledy v dm a odnesla si levandulový sprchový krém v plném balení, dvě cestovní balení v limetkové verzi a protože jsem chtěla už dlouho vyzkoušet vlasovku této značky, vzala jsem i jeden šampón a kondicionér. Zatím mám vyzkoušen jsem sprchový limetkový krém (který úžasně voní!), takže nemůžu moc posuzovat, ale o recenzi vás časem určitě neochudím. 


Malé balení vlhčených ubrousků Balea jsem si pořídila do kabelky namísto těch pekelných Ebelin (viz předchozí článek o spotřebovaných produktech).

Velké balení vlhčených ubrousků Rival de Loop jsem si pořídila protože bylo ve výprodeji a stálo snad nějakých 25 korun. A s mou úklidovou obsesí se mi takovéhle ubrousky fakt hodí, protože mám spotřebu asi balení měsíčně. První dojmy jsou takové, že jsou to vlastně dvojčata těch od Balea.

Dorazila jsem i balení hydrofilního odličovače Saloos, takže bylo potřeba pořídit nové. Tohle je asi šesté balení, které mám. Tentokrát jsem se rozhodla pro levandulovou verzi. Nechápu, že jsem na ně ještě nenapsala recenzi, vzhledem k tomu, že patří k mým kosmetickým svatým grálům. Asi bude potřeba to napravit.

No a protože mi asi po roce došel i intimní mycí gel, bylo potřeba pořídit nový. Los padl na přírodní novinku z dm - bioPha Organic. Prvotní hodnocení je vcelku pozitivní. Recenzi chystám.


Při nákupu tělového mléka do sprchy Balea s vanilkovou vůní mě opět přepadl "syndrom limitované edice" a tak nějak jsem cítila dost velkou potřebu si ho na zkoušku pořídit. Taky mě zajímalo, jak si povede v porovnání s Niveou. Recenze vás opět nemine.

Pokračujeme na vlně "syndromu limitované edice" a to s tělovým máslem Alverde ve verzi Vintage Rose, které jsem jako první zahlédla u Lišky. Tímto ji teda pěkně děkuji, protože mě zveřejněním jeho existence vlastně donutila si ho pořídit :-D Stejně tak to bylo s balzámem na rty s granátovým jablkem. U obou jsou prvotní dojmy velmi pozitivní.

Za účelem testování mi dorazil balzám na rty Bioargan. Dojmy mám zatím takové všelijaké, ale nebudu prozrazovat předem, detailní recenze bude v nejbližších dnech ZDE.

Posledním kosmetickým nákupem v únoru byla řasenka Maybelline Lash Sensational. Za cenu 169 Kč, spolu s kosmetickou taštičkou, jako bonusem, byl tohle docela vydařený nákup. S řasenkou jsem prozatím docela spokojená, na recenzi se můžete také těšit v nejbližší době.


A nebyla bych to já, kdybych si nepořídila nějakou tu svíčku. Tahle Profissimo je v dm nově a voní po lesním ovoci (v zimě jste si mohli užít verzi jablko-skořice). Jasný, není to žádná Yankee candle, ale za cenu kolem 70 Kč je super. Hlavně se mi líbí netradiční tři knoty.

Na fotce si můžete všimnou kosmetické taštičky, která byla zdarma k nákupu Maybelline řasenky zmíněné výše. Taštička je naprosto dokonalá. Jednoduchá černá, kvalitní, omyvatelná, akorát velká. Prostě nákup měsíce.


10 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Krásné nákupy. Já právě přemýšlím nad nákupem nějaké té nudné paletky, jen nevím, pro kterou se rozhodnout. Na Nude Tude jsem neslyšela zrovna pozitivní ohlasy, stále čekám až (jestli) se v ČR objeví Too faced Semi sweet chocolate, protože v té klasické je to na mě moc růžové a fialové, mám ale v merku ještě Cargo Vintage escape nebo Sleek. Tak uvidím, tahle koupě stejně nespěchá. Limitce Alverde jsem tentokrát odolala, já nějak nemám ráda tohle obří balení, kupuju i klasického makadamového miniaturky.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já osobně bych šla asi do Sleeku nebo do Cargo (o nějaké jejich paletce taky uvažuju, ale zatím mě nevzala za srdce barevná skladba žádné z paletek). Značka Too Faced mě nikdy moc neoslnila, protože mi přišlo, že mají veškerou dekorativku takovou divně světlou a blýštivou a některé kusy dost zle pigmentované. Navíc za tu cenu...
      Já mám tělového mazání gigantickou spotřebu, takže čím větší balení, tím lépe :-) To malé mi totiž vydrží tak 5 dnů :-)

      Vymazat
  2. Nákupy docela slušné, to ti povím. :D Já kupovala tento měsíc nový mobil a u toho to skončilo... Jinak hodně mě zaujala paletka od UD, těším se na recenzi. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, já vím :-D V lednu jsem si to nakupování ještě omluvila povánočníma slevama, ale na únor omluvu nemám. Nikdy mi to nedocházelo, dokud jsem to nezačala takhle pohromadě fotit do článku :-) Ale na tento měsíc mám docela zásoby, takže přemýšlím jen o nové přírodní vlasovce, co jsem našla v Tescu a pak si chci pořídit nějaký elektrický kartáček na pleť. Tak snad zůstanu jen u těchhle dvou věcí :-) Recenzi mám naplánovanou na neděli!

      Vymazat
  3. moc hezké nákupy, co se týče toho šamponu od Weledy, tak doufám, že ti bude vyhovovat, ale mně bohužel strašně, strašně nevyhovoval (přitom vzorek toho žlutého ovesného se zdál ok) a jsem z něj pěkně vzteklá :D. Věci do sprchy ale chci taky zkusit, ty se snad pokazit nedají :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaktože ti nevyhovoval?! Nestraš! :-D Ty sprchové krémy jsou fajn, oproti tomu alverďáckému spíše olejové (alverďácký byl více gelový). Jen to chce fakt vybírat podle vůně, protože jsou dost výrazné. Já mám teď načatou růži a už mě ta vůně trochu irituje (a to se mi zpočátku líbila). Krásně ale voní ta citrusová verze, tak se snad nikdy neomrzí :-)

      Vymazat
    2. nechci strašit :)). Pokud na něj budu psát recenzi, tak to bude peklo :D. Nemyl, vlasy jsem po něm měla těžké a mastné (i s mytím 2x po sobě), a říkala jsem si, že může být lepší na suché vlasy (já mám jemné rychle se mastící), ale podle kamarádky je to se suchými totéž. Ale tak to jsou jen dvě zkušenosti. Ale nakrklo mě to fakt hodně, nějakým záhadným způsobem mi došly ostatní šampony, zdravá výživa tady rekonstruuje a pokud nechci chemický šampon z drogerky, tak teď čekám na objednávku z eshopu a musím používat tenhle, i když ho nesnáším, tak jsem naštvaná, že už to víc nejde haha :D. Krém mě ještě zaujal levandule - kromě růže, musí být super na léto.

      Vymazat
    3. No tak uvidím. Já teď koupila u nás v Tescu něco z kanadské přírodní vlasové kosmetiky. Složení vypadalo super, tak mám kdyžtak záchranu, aby mě, stejně jako tebe, nepotkalo nevyhnutelné používání :-) Levanduli jsem ještě neočuchala, tak zatím nemůžu tvrdit. Ale jak mám běžně ráda vůni růží, tak teda musím uznat, že mi více voní ta citrusová verze. Ta je fakt jak čerstvě rozkrojená limetka :-)

      Vymazat