Skvělá vlasová péče s arganovým olejem

12. 3. 2015

Tak mě po dlouhé době překvapila Alverde zase něčím novým. Obvykle přecházím vlasovou pečující kosmetiku téhle značky vcelku bez povšimnutí (výjimkou budiž růžová maska), protože má zkušenost je taková, že její šampóny (a masky) vlasy buď vysuší a rozlítají (meruňková řada) nebo zatíží a vlasy jsou pak splihlé (avokádová řada). 

Tentokrát se ale trefili do černého a podařilo se jim vytvořit vlasovku takovou, že svými účinky s přehledem strčí do kapsy i mnohem dražší značky. Dokonce si troufám tvrdit, že tahle řada bude sedět celé škále typů vlasů, od mastných, před normální až po ty suché (můj případ).

Zakoupeno v drogérii dm. Šampón i kondicionér za cenu +/- 70 Kč, objem je u obou 200 ml.


Šampón má pro mě moc příjemnou mandlovou vůni, kterou ocením rozhodně více, než takovou tu ovocnou klasiku. Nečekejte od něj ale nijak extra pěnivost. Ta je prakticky stejná, jako u většiny přírodních šampónů = slabá. Já osobně myju šampónem právě kvůli nižší pěnivosti vlasy vždy dvakrát. 

Nezatěžuje vlasy (alespoň ne ty moje sušší), ale zároveň je zanechá dostatečně hydratované a lesklé. A hlavně uhlazené. To já umím dostatečně ocenit, protože právě kvůli tomu, že  mám vlnité vlasy mívám dost často problémy s tím, že mi všude kolem hlavy trčí milión "pidivlásků".


Jak vidíte, ve složení je i poměrně dost arganového oleje (na páté pozici) i mandlového oleje (šestá pozice):


Kondicionér je pro mě nutnost, jinak bych vlasy nerozčesala (a tím jsem si jako fakt jistá). Tenhle asi není jeden z těch nejlepších, ale prostě mám pocit, že se k šampónu skvěle hodí. Šampón totiž sám o sobě vlasy nijak nevysuší, takže není potřeba po umytí na vlasy aplikovat nějakou extra výživnou masku. Tenhle kondicionér je fakt lehoučký, vlasy nezatíží, dodá lesk a vlasy uhladí. Nebudeme si ale nic nalhávat, ona ta "lehkost" vychází pravděpodobně z toho, že obsahuje poměrně dost alkoholu. S tím já ale nemám žádný problém, pokud jsem s celkovým dojmem z této dvojice spokojená. 

Jo a taky moc hezky voní po mandlích :-)




Co se týče typu vlasů, pro které bych je doporučila, tak asi všechny s výjimkou opravdu jemných a rychle se mastících. Ty jediné by asi mohly mít trochu problém. Jo a taky asi nemůžu ručit za barvené vlasy, protože já mám barvu přírodní.

Šampón s kondicionérem používám někdy od začátku února... takže, jednoduché počty nám řeknou, že jsem je dopotřebovala zhruba za měsíc a půl (ještě mi tam tak na 2-3 umytí zbývá). Teď mám v zásobě ještě jednu arganovou regenerační dvojici jiné značky a pak něco od Weledy, ale k téhle řadě se určitě co nevidět vrátím, protože za tu cenu jsou účinky bezkonkurenční. 

6 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Díky za tip, určitě ho ráda vyzkouším, až dodělám ty, co mám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, ručím za ně :-)

      Vymazat
  2. Šampón som zatiaľ skúšala iba ten na farbené vlasy, po ktorom sa mi vlasy síce nemastili, ale totálne mi nevoňal, skôr mi to strašne smrdelo. Potom som skúšala avokádovú masku na vlasy a presne ako píšeš u kondicionéru tú ľahkosť vlasov presne to isté som cítila ja po tejto maske.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla avokádový šampón a kondicionér a po umytí byly vlasy fajn, ale už druhý den se mi mastily. Tahle arganová dvojice to naštěstí nedělá. S tím na barvené vlasy zkušenost nemám. Ale zkoušela jsem ještě ten proti lupům, s nějakým jílem, a ten byl fakt děsnej... navíc mě po něm hrozně svědila hlava.

      Vymazat
  3. Mam tento sampon v miniature a som s nim spokojna. Mozno si casom kupim aj plne balenie, ked miniem aspon cast svojich zasob :) Velmi ma zaujima ake vlasove produkty mas od Weledy. Ja som pred 2 dnami pouzila jeden ich sampon zo vzorky a totalna katastrofa. Take priserne vlasy som nemala poslednych par rokov :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tu Weledu ještě nenačala, ale už předem se trochu bojím, protože jsi už druhá, co mě tímhle straší :-D Vyzkouším, napíšu :-)

      Vymazat