Spotřebováno ÚNOR 2015

2. 3. 2015

Začátek měsíce = rekapitulace spotřebovaných produktů. Kupodivu se mi stále daří spotřebovávat načatá balení a nenačínat nová. S menšími výjimkami... někdy člověku ta zvědavost prostě nedá a nenechá to ležet ladem a nenechá.
Původně jsem myslela, že produktů moc nebude, ale opak je pravdou a i tento měsíc se prázdných obalů nastřádalo poměrně hodně. A jak si u mě po dobu své existence produkty vedly, viz dále :-)


Kiss my face šampón pro suché a poškozené vlasy
Hodně jsem si oblíbila šampón stejné značky ve verzi pro každodenní použití. Takže jsem od tohohle měla asi moc vysoká očekávání. Rozhodně nebyl špatný - vlasy nevysušoval ani nezatěžoval a příjemně mátově a květinově voněl. Přirovnala bych ho ale tak na úroveň své oblíbené Alterry, která stojí 40 korun. Tenhle stojí 200. A v tom je asi ten hlavní rozdíl. Znovu už asi ne.
-----
Hodnocení: 7/10

Alverde sprchový gel s olivy a aloe vera
Sprchové gely z téhle řady používám už od léta, kdy si mě totálně získala mátová verze. Gely jsou šetrnější, takže se musíte smířit s tím, že vůbec nepění. Ale myjí a nedráždí, to je hlavní. Kvalitou pro mě vyčnívá jen mátový při jehož užívání jsem v parných měsících téměř chrochtala blahem, ostatní jsou účinky zhruba na stejné úrovni a liší se jen vůní. Tahle olivová verze je ale ze všech nejslabší, což pravděpodobně způsobuje ta lehce nakyslá vůně, evokující šťávu z aloe. Těmhle gelům zůstávám věrná, jen budu kupovat jiné vůně.
-----
Hodnocení: 6/10, recenzi chystám

Weleda regenerační tělové mléko granátové jablko
Pořád jsem přemýšlela, jestli mám na tohle tělové mléko napsat plnohodnotnou recenzi, nebo ji vynechat. Nafoceno mám, ještě se rozhodnu. Plusové body musím určitě udělit za kvalitu balení, protože to je fakt peckovní. Perfektní pevné a navíc má takový atypický aplikátor s pumpičkou, ale v pumpičce je kulička, která, dokud nezačnete pumpovat nepustí ven ani kapku obsahu a dovnitř taky nic. Totální okouzlení. Z obsahu jsem už ale tak na větvi nebyla a vlastně si nějak celkově nerozumím s celou granátovou řadou této značky, protože fakt divně smrdí. Mléko rozhodně nebylo špatné - mastné tak akorát a krásně hydratovalo, ale za tu cenu bych čekala, že mě účinky posadí na zadek. Dost vážně ale přemýšlím, že ho vyzkouším znovu, jen v jiné verzi.
-----
Hodnocení: 6/10

Sally Hansen hydratační odlakovač
Už jen ten název. Hydratační. V drogérii prostě neexistuje nic jako hydratační odlakovač. Tenhle navíc fakt dost vysušuje, rychlost odlakování není nijak závratná a co si pamatuji, taky nebyl z nejlevnějších. U Sally Hansen, jakožto značky zacílené na nehtovou kosmetiku, mě tahle (ne)kvalita docela překvapuje. Znovu ne.
-----
Hodnocení: 4/10


Cien sprchový gel Orange sky
Vždy, když je nějaký ten XXL týden a jsou v Lídlu k dostání tahle maxibalení sprchových gelů, tak domů jedno pořídím. Nebojte se, nesprchují se s ním, ale používám ho do dávkovače na mýdlo. Voní hezky. Na ruce dobrý. Za tu cenu? Super.
-----
Hodnocení: 7/10

Nivea intimní mycí gel Sensitive
Bystřejší si všimnou, že tohle není origoš obal od intimního mycího gelu této značky, ale mě prostě pro tyhle účely více vyhovuje pumpičkový aplikátor, takže jsem mycí gel přelila do obalu od spotřebovaného Chilly. Až na ten obal ale nemám moc co vytknout. Jasný, složení není žádná příroda, nicméně gel rozhodně nedráždí, hezky voní a tak nějak celkově jsem s ním byla spokojená. Znovu asi nekoupím, přece jen chvíli trvá, než takovouhle pikslu vypoužívám a chtěla bych vyzkoušet i něco jiného, ale rozhodně to neznamená, že bych tenhle gel nemohla doporučit.
-----
Hodnocení: 8/10, recenze ZDE

EcoTools mycí a peelingová houbička na obličej
Někdy začátkem zimy jsem přešla na mokré odličování a odličuji se vždy večer ve sprše a to právě za pomoci těchto houbiček. Moc se mi líbí, že jedna strana je opravdu tuhá, peelingová (ale látková) a druhá je taková bavlněná, chlupatá a jemná (na oči super). Měkčí stranou (na fotu) odličuji oči, druhou stranou, když je potřeba, zbytek obličeje. Bodík strhávám za to, že když je houbička nová, je dost tuhá a nepoddajná a chvíli jí trvá, než změkne tak, aby se dala pohodlně ohýbat. Balení je po dvou, měním zhruba po měsíci (i když by to asi nebylo třeba, ale bakterie jsou bakterie).
-----
Hodnocení: 9/10

Saloos hydrofilní odličovací olej Neutrální
Já prostě nedám na tyhle odličovače dopustit. Ani nemám v plánu zkoušet jiné. Tyhle jsou super účinné i na voděodolný makeup a navíc přírodní. Párkrát jsem si vyslechla nějaké ty negativní hodnocení na tenhle produkt, ale řekla bych že vycházely spíše z nesprávného užívání. Důležité je, olej dostatečně smísit s vodou (ano, vodou, ne micelárkou). Já ho dávám na bohatě namočenou houbičku, zmíněnou o odstavec výše, a po odlíčení pák ještě několikrát přejedu vodou. Doporučuji, kupuji znovu. Momentálně mám verzi tuším granátovou a v zásobě ještě jednu levandulovou. 
-----
Hodnocení: 10/10

Saloos sprchový olej Intimia
Přesto, že patří tyhle sprchové oleje k mým nejoblíbenějším, Intima verze mě vůbec nepotěšila. Účinky jsou stejné, ale ten olej fakt smrdí. Co byste taky čekali od kombinace tea tree a sezamového oleje. Fuj. Olej je určen buď pro intimní hygienu nebo normálně na celé tělo, vhodný údajně zejména pro atopickou a podobně postiženou kůži. Já jsem ale kromě vůně nezaznamenala jiný rozdíl oproti dalším vůním.Opět jsem ho musela nacpat do jiného obalu (tenhle je z tělového oleje Alverde), protože Saloos je prostě mistrem nepoužitelných aplikátorů.
-----
Hodnocení: 6/10


Ebelin vlhčené ubrousky
Bod za praktický plastový obal, takže člověk nemusí tahat z kabelky nevzhledný pomačkaný igelitový obal plný ubrousků. Ale jinak je na těchhle vlhčených ubrouscích všechno špatně. Hlavně ten materiál, ze kterého jsou vyrobeny. Je to jako kdybyste namočili Á čtyřku rozdělenou na tři pruhy do zředěného saponátu a pak zarolovali do krabičky. Hlavně jsem je ani nestihla dopotřebovat všechny. Poslední tři kusy vyschly, protože víko dostatečně netěsní. Nikdy více.
-----
Hodnocení: 1/10

Soaphoria tělové suflé lepkavý karamel
Příjemná vůně, dostatečná hydratace (na to, že to je samý olej), super složení, fajn cena, roztomilý obal. Jen ta dostupnost kdyby byla lepší. Určitě bych koupila znovu, kdyby si značka našla cestu k nám do ČR.
-----
Hodnocení: 8/10, recenze ZDE

Weleda Men intensivcreme
Pro tenhle pleťový krém rozhodně nejsem v cílové skupině. Je určený spíše na normální/mastnější pleť. Ale dokážu si představit, že kdybych právě takový typ pleti měla, krém by mi maximálně vyhovoval. Rozhodně si nemyslím, že je určen výhradně mužům, jen je potřeba počítat s tím, že je parfemován typicky mužsky - trochu alkoholově, trochu kořeněně. Pro jakoukoli jinou pleť než suchou určitě super. Pro suchou už tolik ne.
-----
Hodnocení: 7/10

Signal white system Lemon and Mint
Prostě zubní pasta. Já u těch "chemických" moc nevidím rozdíl v ničem jiném, než v příchuti/barvě. Tahle kombinace citrónu a máty mě docela bavila a cena byla příznivá.
-----
Hodnocení: 7/10

Alverde balzám na rty s měsíčkem
Chválu jsem pěla v jednom z posledních příspěvků, viz odkaz níže. Prostě super balzám za pár korun. Už dopotřebovávám další a další balení mám v záloze.
-----
Hodnocení: 10/10, recenze ZDE

Lavera balzám na rty Basis sensitiv
Tyhle balzámy jsem používala poslední dva (možná tři) roky. Spokojenost byla, nicméně už to chtělo změnu. A objednávat se mi z internetu taky nechtějí, když najdu obdobnou kvalitu u stojanu Alverde.
-----
Hodnocení: 8/10,

Alverde řasenka Eye catcher
Řasenku jsem použila jednou.... ok, dvakrát, ale podruhé to bylo na swatch, abych vám ukázala, jak je hrozná. Chvílemi jsem výrobce podezřívala, jestli do téhle mojí nezapomněl dát náplň, protože absolutně nic nedělala. Řasy jsou po nanesení stejné jako bez řasenky. Vždyť tímhle nemůžu nikoho ani podarovat. Musel by to totiž brát jako akt provokace. Takže bohužel letí do koše. Kdyby se někdo zajímal, kde vzala ten bod, tak to je za přírodní složení.
-----
Hodnocení:1/10, recenze ZDE

Catrice lak na nehty LE une deux trois C02 Meet Berry
U tohohle laku není moc co napsat. Docela hezká střední až tmavší fialová s kapkou růžové. Matnější, s průměrnou výdrží. Kupovala jsem ji do dvojice se stejně barevnou tvářenkou. Lak ale začal vysychat a dost špatně se nanášel, takže jsem se ho rozhodla vyřadit.
-----
Hodnocení: 6/10

Color Club lak na nehty Poptastic
V létě jsem si na téhle barvě neuvěřitelně ujížděla. Kvalitou mi laky Color Club nepřijdou nijak světoborné, ale s barvami to umí. Navíc oceňuji pidibalení, protože mi většinou laky vyschnou dříve, než je stačím spotřebovat. Jen škoda té dostupnosti. Nějak necítím potřebu objednávat si průměrné laky přes internet.
-----
Hodnocení: 8/10


Toť pro dnes vše. Příště se podíváme na únorové nákupy, kterých bylo i přes veškerá očekávání více než zdrávo... :-)



11 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Pěkná spotřeba. Já jsem tento měsíc nedopotřebovala nic. Zkušenost mám akorát s intimním gelem od Nivey a ten mi vyhovuje.
    Recenze kosmetiky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak je to možný, že nic? :-)
      Mě ta Nivea taky vyhovuje, ale chtělo to změnu. Navíc jsem v dm narazila na nějaký přírodní kus, tak mi zvědavost nedala :-)

      Vymazat
  2. Vezmu to popořadě :) Sprcháč od Alverde jsem kdysi měla, grepový a voněl úžasně. Opětovnou koupi zatím neplánuji, u sprchových gelů mě nepřírodní složení nijak netankuje, takže nejčastěji používám Baleu. Nebo nevyhovující šampony, které chci spotřebovat.
    Přesně tenhle odlakovač mám v plánu koupit, mám růžový a je dobrý, odlakovává rychle a vysušování jsem si nevšimla.
    Alverde balzámy mě lákají, zvlášť teď v tom rozkošném balení po dvou kusech, ale zrovna mám rozdělané tři Crazy Rumors a několik domácích balzámů, takže jsem si jakékoliv nákupy zakázala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten grepový mám načatý zrovna teď :-) Já mám bohužel na většinu sprcháčů alergii, a to dost často i u těch přírodních, takže jsem při výběru dost opatrná. Z odlakovačů mi zatím nejvíce vyhovoval asi ten nový od Dermacolu. Odlakuje fakt rychle a dobře a navíc je takový jakoby olejový, takže kůže není po použití tolik vysušená. A co se týče balzámů, já mám spotřebu tak dva až tři měsíčně, takže se nebojím dokupovat do zásoby :-)

      Vymazat
    2. Grepový... Úplně jsem si ho dneska připomněla, myslím, že až budu příště v dm, půjdu ho aspoň očuchat :D
      O Dermacolu už jsem četla na více místech, možná ho někdy vyzkouším.
      Tak potom se nedivím, že máš na fotce hned čtyři balzámy :) Já sice mažu rty každou chvíli, ale stačí mi slabá vrstva a trvá pár měsíců, než se dostanu na dno.

      Vymazat
  3. mne zase od weledy smrdelo to ruzove telove mlieko, navyse je vona fakt intenzivna, takze odporucam ocuchat nejako :) toto granatove jablko mi voni, aj citrusove bolo fajn :) v zasobe mam este rakytnikove. a s tou intimiou suhlasim, vyrobok sice super, ale mne smrdel ako grcky a tak dole fakt vonat netuzim :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám zase růžový sprchový krém a ten mi tou vůní taky začíná lézt na nervy. Ale moc mi voněla ta citrusová verze sprchového krému, ta byla super :-)

      Vymazat
  4. Koukám, že i tobě se ve spotřebě více než dařilo:) I já jsem očekávala méně produktů, vzhledem k délce měsíce, tak mě to naopak velmi mile překvapilo:)
    Saloos hydrofilní odličovače používá mamka a je s nima naprosto spokojená. Na mě to ale příliš není, nedokážu si moc přestavit, že bych se odličovala namokro.. jsem zvyklá se odličovat v pokoji u stolu, takže by to dost dobře ani nešlo:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem toho čekala míň :-) A to už mám i nějaké březnové adepty :-)
      Já se dříve taky odličovala micelárkou nebo odličovacím mlékem, ale začaly se mi dost ucpávat póry a kolem obočí a spánků se mi dělaly pupínky, tak jsem se začala odličovat ve sprše, aby se všechny nečistoty fakt poctivě opláchly a od té doby mám pokoj :-)

      Vymazat
  5. Pekná spotreba! Trochu závidím, že vieš spotrebovať aj dva balzamy na pery za mesiac. To by sa mi momentálne zišlo, lebo ich mám slušnú zásobu (žiaľ, väčšina je už otvorená) a to nemám rada. Akosi sa mi ich nedarí míňať, dám asi jeden za 3 mesiace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono není moc co závidět :-D Kdybys měla rty v takovým stavu jako já, taky bys spotřebovala nejmíň dva :-) Během léta mám ale taky tak jeden balzám na 3-4 měsíce.

      Vymazat