Sprchové gely Alverde 2/2

20. 3. 2015

Loňského léta k nám do drogérie dorazily nové sprchové gely Alverde. Že jsem si okamžitě zamilovala mátovou verzi jste se mohli dočíst v červencovém článku. Mimo jiné jste se tam taky mohli dočíst, že jsou sprchové gely celkem čtyři. Myslím tedy, že nastal čas (konečně, po třičtvrtě roce) představit vám další dva z této čtveřice. Jedná se o verzi grepovou a verzi olivovou.

Zakoupeno v drogérii dm. Cena +/- 65 Kč, objem 250 ml.


Proč mi tyto sprchové gely vyhovují jsem psala již v letním článku. Takže jen lehká rekapitulace - jsou poměrně dost šetrné, neobsahují skoro žádný alkohol a hlavně žádné brutální tenzidy, takže prakticky nevysušují, a to ani atopickou pokožku. Vůbec ale nepění (což mi samozřejmě nevadí). Dost mi připomínají sprchové gely Urtekram (pokud máte někdo tu zkušenost), jen jsou, logicky, o dost levnější. Já se gelem ve sprše i odličuji a musím uznat, že ani kůži na obličeji nijak zvláště nevysuší a hlavně nepodráždí. Pokud máte tedy citlivější nebo sušší pleť a hledáte něco dostupného a levného, tak určitě doporučuji vyzkoušet právě tyhle gely.

Dnes tedy k oběma kusům opravdu jen stručně, protože se opravdu liší jen vůní a pár složkami v druhé polovině složení.

Grepová verze má u mě bezkonkurenční prvenství za vůni. Není vyloženě do nosu bijící typu "aroma ritual", ale příjemná, středně silná a trochu sladší, ale stále svěží grepová vůně.




Naopak pomyslné poslední místo obsadila olivová verze, která mi ani trochu nevoní. Vůně je taková nic neřikající, nakyslá. Ve složení najdete složku parfume, ale já je stejně podezřívám z toho, že tam tu parfemaci dát zapomněli. Za mě je tohle prostě nejslabší zástupce celé čtveřice.





Kdybych tedy měla seřadit gely podle oblíbenosti, pořadí by bylo následující:

  1. Mátovo-bergamotová verze, protože svěže voní a uklidní a ochladí kůži (letní must-have).
  2. Grepovo-bambusová verze, protože fakt moc příjemně voní a na jaro je jako dělaná.
  3. Vanilkovo-madarinková verze, protože taky docela dobře voní a potěší hlavně v zimě.
  4. Olivovo-aloe verze, protože mi fakt nevoní a nepřekvapila mě ani ničím jiným.

Máte zkušenost s některým s těchto gelů? Spokojenost? Nespokojenost?


8 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Ještě jsem je nezkoušela, ale určitě zkusím, až dojedu současné zásoby. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej :-) Navíc za tu cenu....

      Vymazat
  2. myslím, že jsem měla kdysi ten madarinkovo-vanilkový a nebyl špatný :)). Alverde je dobrá levnější alternativa, ještě že ho máme!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mátový a grepový jsou ještě lepší :-) Mě obvykle více potěší dražší a lepší kosmetika, ale výhodou Alverde je kromě ceny hlavně dostupnost, protože mě nebaví brouzdat po eshopech a zdlouhavě vybírat, pak zas do bankovnictví, abych to zaplatila, platit poštovné a pak pár dnů čekat, než to přijde. Celý tenhle postup mi přijde hrozně únavný :-)

      Vymazat
  3. Já jsem si v zimě koupila tu limitku s kardamomem a vanilkou a těžce lituju, že jsem se nezásobila. To je tak boží vůně, i když spíš na zimu, to jo... A sprcháč je moc příjemný.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byla, tuším, nějaká limitka a bohužel jsem zaváhala, nekoupila hned a pak už u nás taky nebyla :-/

      Vymazat
  4. Z tychto 4 sprchacov som mala v lete ten matovy, ale nastastie iba v mini verzii. Vona mi vobec nevyhovovala a ledva som tych 50 ml minula. Uz nikdy viac :( V minulosti som mala ten vanilkovo-mandarinkovy a bol super. Ten by som si v pohode kupila znova. Ale mam zasoby limitovanych edicii (a stale pribudaju nove :)), takze k tymto "stalym" sprchacom sa tak skoro nedostanem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když ti nesedne vůně, tak se pak nedivím, že ho nepoužíváš. Já přesně kvůli tomu docela nerada používám granátovou řadu od Weledy nebo avokádový krém od Alverde. Vanilka voní dobře, ale grep je trochu lepší :-)

      Vymazat