Taková středně velká recenze MeMeMe

17. 3. 2015

Další slibovaný článek je na světě, tentokrát věnovaný pár produktům z dílny britské značky dekorativní kosmetiky MeMeMe. U nás není značka tolik rozšířená, ale kdo kouká na britské blogerky, určitě na nějaký ten produkt ve videu už narazil. Mně v paměti nejvíce utkvěly tvářenky a rtěnky.

Produkty jsem pořizovala při výprodejích na eshopu Ladyboxu a vyšly opravdu levně. Ceny byly o třetinu až polovinu nižší, než obvykle. Boohužel už se ale jednalo o takové ty "poslední kusy", kdy jsou nejžádanější odstíny už vybrané. Například tvářenku bych raději v odstínu Pink, ale ta již nebyla k dispozici, takže jsem musela vzít zavděk odstínem Rouge (který ale taky není vůbec špatný). Dále jsem objednávala sadu, ve které bylo quatro očních stínů, černá tužka na oči a černé linky ve fixu. Trio očních stínů jsem objednávala samostatně a hnědou tužku (stejně jako tekutý rozjasňovač, který jsem zapomněla nafotit), jsem měla již z dřívějších vydání Ladyboxu.

Ceny produktů: 
tvářenka blush me! 130 Kč (běžná cena 279 Kč), 
sada quatra očních stínu + černé tužky + linek 190 Kč (běžná cena 499 Kč),
trio očních stínů 90 Kč (běžná cena 189 Kč),
hnědá tužka a rozjasňovač byly součástí beautyboxu (běžná cena  149 Kč a 189 Kč).

Produkty této značky můžete zakoupit na zmíněném eshopu Ladyboxu nebo třeba beauty-baru či dekorativce a nebo taky bestmakeupu. Všude je ale nabídka dosti omezená a nejvíce se asi vyplatí Ladybox, pokud ale máte v rukávu pár bodů na jejich účtu, díky kterým si celkovou částku za nákup podstatně snížíte.


Kdybych měla hodnotit balení produktů, jako celek, nemám moc co vytknout. Balení je jednoduché, černé, matné, bytelné. Kosmetika není nijak parfemovaná, což já ráda. 

Teď už ale k jednotlivým produktům. Začneme od nejhoršího, ať si pak už jen spravujeme mínění. Trio matných očních stínů je prostě propadák. Ta pigmentace je směšná a o výdrži tady nemůže být ani řeč, protože byste v první řadě museli na víčko něco nanést, abyste mohli záhy hodnotit výdrž. To se tady ale nekoná. Myslím, že swatche mluví za vše a není třeba hodnocení více rozebírat. 




Pravým opakem je ale zapečené quatro očních stínů, které má pigmentaci opravdu perfektní a výdrž je taky super. Kvalita naprosto srovnatelná například se Sleek nebo UD. Quatro mám v odstínu Drama Eyes a s barvami jsem celkem spokojená, až na dvojici tmavě šedá vs. černá, protože ty jsou téměř totožné. Což je trochu smutné - máte 4 stíny, z toho dva vypadají stejně... Místo jednoho z nich bych dala něco světlého na projasnění (ona totiž ani ta stříbrná není úplně světlá, jen háže světlejší odlesky).




Vnitřní část víčka stříbrná, vnější část modrá. Bohužel modrá je natolik modrá, že zamodřila i tu stříbrnou :-) 
Vnější koutek tmavě šedá, rozjasněno modrým Maybelline CT:


Popravdě nejsem tak úplně "tužková", takže asi nebudu ta nejvhodnější osoba na hodnocení tohohle produkt, ale mé středně omezené znalosti této problematiky říkají, že tužky jsou rozhodně použitelné. Osobně mám raději tužky vysouvací, když už mě okolnosti donutí je použít. Kdo se s tím má totiž pořád strouhat. To je ale asi jediná výtka, kterou mám. Tužky jsou poměrně měkké, ale ne zase tolik, aby se rozmazávaly. Ale dostatečně na to, abyste si víčka nevytahaly až za uši. Pigmentace fajn, výdrž ucházející. Mě se samozřejmě obtiskují, ale to je způsobeno mnou a mými převislými víčky, takže hodnocení berte trochu s rezervou.




Demonstrování výdrže při pokusu o odlíčení:


Mé druhé linky ve fixu, které za dobu své existence vlastním. První byly nějaké od L'Orealu, taky z boxu... už si přesně nepamatuji které to jsou, jen vím, že měly děsně tlustý balení a hrozně se rozmazávaly. Proto jsem linkám ve fixu moc nedůvěřovala. Pak jsem ale vyzkoušela tyhle a musím uznat, že mají něco do sebe. Hrozně pohodlně se mi s nimi pracuje a jsou naprosto super na vyplnění (zahuštění) řas. Jsou fajn i na samotnou linku. Už ale moc ne na linku, nanášenou na stíny. Hrot se totiž pak začne obalovat stíny a skoro nekreslí. Samozřejmě ho potom očistíte a zase kreslí stejně intenzivně, jako předtím, ale není to moc praktické řešení.




Pardón za to opuchlý oko.. nevím jak se to stalo a bohužel jsem jinou fotku s těmahle linkama nenašla :-)


To nejlepší nakonec - tvářenka. Bystřejší si všimnou malé inspirace značkou Benefit. Ok, tak trochu větší inspirace. Ok, tak uznávám, že balení je jak přes kopírák. I ten štěteček uvnitř vypadá stejně (samozřejmě jsem ho taky zapomněla vyfotit - je to takové malé ploché hranaté košťátko). 
Barva je super a i když jsem si původně brousila zuby na odstín Pink, nakonec jsem ráda ze tenhle Rouge, protože světle růžových tvářenek mám doma dost, ale takovýhle odstín mám jediný. Tvářenka trochu práší, ale není to žádné drama. Pigmentace je přesně taková, jakou mám ráda - dost aby byla vidět ale ne tolik, abyste museli být při nanášení extrémně opatrní. Výdrž je ucházející - cca 6 hodin.






Z dalších produktů mám ještě zmíněný tekutý rozjasňovač v růžovém odstínu s příznačným názvem Pink. Jak jsem psala, nějak mi z fotek utekl, ale myslím, že své doby, kdy vyšel v jednom z vydání Ladyboxu, jste si o něm mohli načíst do zásoby, takže jeho absenci v tomto článku snad přežijete :-) Za zmínku ale stojí, protože je docela fajn. Jen je ho poměrně dost, takže nemám šanci ho do konce života spotřebovat. Pak jsem měla ještě světle růžovou rtěnku Pashmina Pink, ale protože na ty rtěnky prostě nejsem, darovala jsem ji (jen už nevím komu).


Co vy a kosmetika MeMeMe? Znáte? Vlastníte? Chystáte se vlastnit?

4 komentáře:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Znacku mam moc rada, nejradeji mam prave tu rtenku, ktere ses zbavila :D Tuzka take neni uplne spatna, ale nekdy ma tendence se lehce mazat. Slzim a to ne kazda zvlada a u tuzek moc neexperimentuju, mam svou stalici.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se docela líbil a seděla mi i odstínem, ale já se prostě rtěnky nedonutím nosit, mám z nich divnej pocit :-) Tužky mám téměř netknuté a obávám se, že tak taky ještě nějakou dobu zůstanou :-)

      Vymazat
  2. Já měla tvářenku i rtěnku, ale obojí jsem poslala dál, nějak mě neuchvátily, rtěnka mi navíc nesedla odstínem. Ale ty zapečené stíny vypadají pěkně. Asi se u nás značka dá sehnat i jinde, ne? Vzhledem k tomu, že Ladybox už je pod kytičkama...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V parfumeriích jsem MeMeMe zatím nepotkala, tak nevím. Nějaké další eshopy jsou, pár jsem jich v článku vyjmenovala, ale LB vychází s uplatněním bodů tak o 50% levněji, než ostatní. Sice je pod kytkama, ale eshop jede do vyprodání zásob. Alespoň tak to avizovali na FB.

      Vymazat