Urban Decay Mariposa Palette

9. 3. 2015

Tak jste se dočkali, toliko slibovaná recenze téhle krásné plechové paletky je konečně na světě. Když jsem paletku na bazaru našla, bylo mi jasné, že ji musím mít. Navíc za tu cenu... O to větší radost jsme měla, když mi přišla zpráva, že paletka je navíc úplně nová a obsah netknutý. 

Zakoupeno na bazaru Omlazeni.cz za cenu 500 Kč.

Pro začátek se pokocháme obalem. Paletka vám přijde uložená v hnízdě z tvrdého kartónu, posázeném fialovými motýlky. Není do kartonu zasazená nijak napevno a krabicový obal také nemá pravděpodobně jinou funkci, než estetickou, ale mě se celý komplet líbí, takže jsem si motýlkový obal nechala a paletku skladuji v něm. Obal je poměrně bytelný a nemám z něj pocit, že by v měl v nejbližší době padnout za vlast. Na víku je vyraženo logo Urban Decay, spolu s ornamentem motýla. 

Paletka se takhle na fotkách zdá poměrně velká, ale doopravdy je docela lehoučká a drobná. I s obalem má každá strana dle mého tipu tak 15 centimetrů, výška paletky je asi cenťák a půl. Přestože tenhle kus rozhodně nepatří k těm nejdražším  ze sortimentu UD, balení je opravdu bytelné, nikde se nic neviklá, nechybí, nepřebývá. S obalem tedy spokojenost. Teda až na ten štěteček... to je skoro urážka každé kosmetické závislačky. Na nanášení stínů mi nepříjde moc vhodný a hlavně má taky dost kraťoučkou "násadu". Štětiny jsou takové dlouhé a nepoddajné. Představila bych si ho spíše spolu s krémovými stíny nebo korektorem.

Vnitřek paletky je pak také vyveden ve fialové motýlové. A pořád se nemůžu rozhodnout, jestli se mi to líbí nebo ne. Jestli by černá nebo kovová nebyly lepší :-)






Moc se mi líbí i barevná skladba. Jediné, co bych vytkla je podobnost odstínů Wreckage a Spotlight. Všechny odstíny jsou naprosto neprašné a perfektně pigmentované. Jediný odstín, který malilinko pokulhává za ostatními je růžový Infamous, ale i tak je na růžovou a navíc ještě matnou přinejmenším nadstandardně kvalitní. Zrovna v pátek jsem ho měla na očích (ladil mi ke svetru) a já husa pitomá ho zapomněla vyfotit. To je mi podobný... Další matný stín už je pak jen světlý Skimp (který ale není úplně stopro matný, ale ani lesklý), ostatní stíny jsou lesklé. K mým nejoblíbenějším pak patří například odstín Money, který má dost specifickou a neokoukanou stříbrnozelenou barvu, nádherný sytý tyrkysový Haight nebo Mushroom, který mám už v paletce Smoked (ale vůbec mě to netrápí). Skvělý je i Gunmetal. Ostatně, líbí se mi všechny barvy v paletce. Bez výjimky.

Co se týče výdrže, je to stejné jako u paletky Smoked. Mě stíny na očích prostě celý den nevydrží (ale to kromě L'Oreal Color Infallible ani žádné jiné). Většinou je tedy nanáším, kromě báze, ještě na nějaký tužkostín, což prodlouží výdrž na celý den úplně s přehledem. 

Hmotnost každého ze stínů je 0,8 g. 




Pokus o vyfocení a zkompletování složení:



Podařilo se mi mezi fotkami líčení najít i taková, která se váží k této paletce:

1. V hlavních rolích stíny Haigh a Mushroom z paletky UD Mariposa, kontura šedým stínem UMA.



2. Zde byly použity stíny Money a Gunmetal z paletky UD Mariposa, kontura opět šedým stínem UMA.



Tak nějak postupem času zjišťuji, že asi potřebuji ještě nějakou tu další UD paletku. Třeba Naked2 Basics nebo první Vice by vůbec nebyly k zahození.


Co vy? Už jste stínům Urban Decay podlehli nebo stále ještě odoláváte?

16 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Ufff, tak to je velká nádhera! Krásně složená paletka, moc se mi líbí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Už dlouho jsem nepotkala paletku, která by se mi barevně takhle líbila, takže velká spokojenost :-)

      Vymazat
  2. Moc krásná paletka! K očím ti skvěle sedne. :) Já nějak dosud ani nezaregistrovala, že existuje, ona vyšla už nějak víc dávno?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Hele a víš, že vůbec nevím... narazila jsem na ní náhodou na tom bazaru a tam jsem ji taky viděla poprvé.

      Vymazat
  3. Krása!! Zvlášť ta horní řada:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Já zase používám více tu spodní řadu :-)

      Vymazat
  4. Paletka vypadá velice pěkně :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkná, i líčení se mi líbí ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Škoda, že jsem našla jen dvě fotky. Líčím se s ní asi obden, jen je po ránu málo času na focení :-)

      Vymazat
  6. Ta je krásná! :) Obdivovala jsem ji už mnohokrát na internetu, obdivuju i teď. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Tak to bys neměla zůstat jen u obdivování a taky si ji pořídit. Opravdu stojí zato :-)

      Vymazat
  7. Líbí se mi to plechové balení :) I když gramáž těch stínů je malá, ale tak aspoň má člověk naději, že je vypotřebuje :) Pigmentace úžasná, jak jinak u UD. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, to balení se jim moc povedlo :-) Gramáž je sice malá, ale alespoň má člověk šanci je spotřebovat a taky se to pak odrazí na cenně.

      Vymazat
  8. Táto paletka je krásna, nielen balením, ale aj obsahom. Od UD mám zatiaľ len Naked 3, s ktorou som spokojná a rada by som jej dopriala kamošku Vice 3, len neviem, kde ju zoženiem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se Naked 3 taky moc líbí, ale mám doma dupe od W7, který je poměrně kvalitní, takže o nákupu neuvažuju. Z Vice paletek se mi nejvíce líbí ta první, druhou a třetí bych asi barevně moc nevyužila.

      Vymazat