Matný propadák

21. 4. 2015

Dnes si dáme jednu super stručnou a rychlou odstrašující recenzi. Nevím, zda jste postřehli, že se Rimmel vytasil s matnými laky na nehty. Dostupné jsou ve vínové, tmavě fialové a černé barvě. Matných laků moc nemám, nechala jsem se tedy navnadit ke koupi. Vínový byl jasná volba a dost vážně jsem přemýšlela i nad fialovým... který jsem naštěstí nevzala.

Přejdeme rovnou k odstrašujícímu fotu. Lak se už po dnu dost nevzhledně oloupal. Kdyby jen ustupoval u špiček, jsem ochotná se s tím smířit. Ale on se fakt štípe v dost velkých kusech a u takhle tmavých odstínů jakýkoli defekt bije do oka. Druhý den ráno jsem spěchala a nestihla nehty opravit, takže jsem špičky jen lehce dobarvila, aby z metru a půl ten oloupanec nebyl vidět (ok, vím, že se to nedělá)... každopádně, odpoledne byl lak v následujícím stavu:


Nutno poznamenat, že jsem nanášela na podkladový lak ve dvou poctivých vrstvách. Po první vrstvě byl nehet samá šmouha. Druhá vrstva celkový dojem trochu vylepšila, ale uznejte, že má výsledek k dokonalosti dost daleko...


No a poslední výtku mám k aplikaci. Lak má dost tekutou konzistenci a špatně se mi s ním pracovalo v okolí nehtové kůžičky a bylo takřka nemožné vytvořit pěkně hladké obloučky.

Docela mě tahle negativa mrzí, protože lak na nehtech vypadá fakt hezky (když nebrejlíte z pěti centimetrů na ty šmouhy). Negativa ale přebíjejí pozitiva, takže nepoužívejte, nekupujte, nechtějte...


4 komentáře:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Nepouzivam, nekupujem a nechcem :) Ale je to skoda, pretoze farba je fakt pekna.

    OdpovědětVymazat
  2. matne laky od flormaru su celkom pouzitelne :) ale zase zavisi od odtienu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý den cestou do práce míjím Tetu, kde maj flormaří laky narvané hned u výlohy a vždycky na ně pomrkávám. Budu se tam muset konečně kouknout :-)

      Vymazat