Nákupy BŘEZEN 2015

3. 4. 2015


Největším výdajem březnového měsíce byla určitě objednávka na BIOOO. Rozhodla jsem se, že je načase opět doplnit zásoby mého oblíbeného Urtekramu. Oblíbený proto, že složení je za tu cenu opravdu kvalitní a potěší i velmi citlivou atopickou pokožku. Objednávala jsem navíc dvě malé balení od Argitalu na zkoušku - masku se zeleným jílem a violkový pleťový krém. Od Urtekramu pak sprchové gely, krém na ruce, kondicionér a šampón s jílem. V původní objednávce nefiguroval cukrový šampón, ale sprchový gel. Místo sprchového gelu ale dorazil šampón a protože poslední věc, kterou bych chtěla řešit, je zpětné odesílání zaměněného produktu, rozhodla jsem se šampon si ponechat (protože ten se nikdy neztratí a navíc je určen pro suché vlasy) a nechat si doposlat chybějící sprchový gel. 


Sprchový gel dorazil tedy taky a jako omluvu jsem dostala asi tak milión vzorečků, za což mockrát děkuji :-)

Ze zmíněných produktů jsem zatím nezkoušela jen krém na ruce a kondicionér od Urtekramu a masku se zeleným jílem Argital. S ostatními jsem ale poměrně spokojená a hlavně urtekramová řada s třtinovým cukrem mě nepřestane bavit asi nikdy. Recenze vás nemine!


Kakaové tělové mléko do sprchy bylo jedním z narozeninových dárků od kamarádky. S vůní se naprosto trefila, protože kupuji jen kakaovou nebo medovou verzi. Porovnání pár tělových mlék do sprchy taky chystám na nejbližší dobu. Objevila jsem totiž jedno ještě lepší!

Od vlasovky Live Clean jsem měla dost vysoká očekávání, protože složení je opravdu vyvedené, ale po prvním použití mě dohnala tvrdá realita. Takhle suché vlasy jsem v dosavadním životě ještě neměla. A navíc se má jednat o regenerační řadu. Je možné, že to mohlo být způsobeno tím, že jsem vlasy myla šampónem dvakrát, takže jsem je přesušila... popravdě se ale trochu bojím dát si repete a našampónovat vlasy jen jednou. Bezoplachový kondicionér mi zase vlasy zamastil, ale vůbec je nehydratoval ani neuhladil. Toť ale hodnocení po prvním, použití, takže dám této kosmetice ještě jednu šanci, než se natrvalo rozhodnu ji zavrhnout.


Pupálkový revitalizační set tělového mléka sprchového krému od Weledy jsem přihazovala k objednávce na Mallu, protože je tam aktuálně mají s téměř padesátiprocentní slevou, to znamená za 300 Kč a nějaké ty drobné (liší se dle typu). Dále jsem si od Weledy pořídila zklidňující pleťový krém pro mimina. Má fajn složení a oproti jiným pleťovým krémům této značky vychází poměrně levně (kolem 270 Kč, pokud si dobře pamatuji).
Delší dobu jsem teď používala nepřírodní zubní pasty, takže jsem prozměnu sáhla po něčem přírodním - Alverde. Ještě jsem nezkoušela, takže jsem zvědavá. Od Alverde jsem si dále ve výprodeji koupila tělové máslo. Tohle jsem nikdy nezkoušela a ani jsem po něm nikterak neprahla, ale za 59 korun, no neberte to.


Další tělové mléko do sprchy, tentokrát značky Lactovit. Aneb mé nově nejoblíbenější tělové mléko do sprchy. Sice to není žádná příroda, ale obsahuje poměrně dost mandlového oleje. A navíc ta vůně... ta vůně...
Sprchový peeling Alerra jsem kupovala v akci, která se vztahovala na celý sortiment a vyšlo opravdu jen na pár desetikorun. Ještě jsem ho neotevřela, ale mám to v plánu, jen co doberu současný sprchový gel. Moc si totiž nedělám iluze o tom, že by to byl opravdu drastický peeling a tím pádem nevhodný na každodenní použití. Kdybyste s ním měli někdo zkušenost, dejte mi prosím vědět v komentářích :-)
Třpytivé tělové mléko jsem původně chtěla to od značky Alverde, ale nikde v dm jsem na něj zatím nenarazila. A hrozně mě to štve, protože ho fakt fakt chci. Jako náhradu jsem si ale pořídila Baleu, kterou jsem měla už loni. V létě totiž ten zlatý lesk na kůži vypadá fakt moc hezky. A z limitky jsem si dále pořídila i tělový sprej, který naprosto nádherně voní. Je hodně sladký, ale ne tak těžce kořeněně, spíše hodně ovocně. Cítím z něj hlavně mango. Na léto jako dělaný.


Ve výprodeji jsem pak ukořistila olejové tyčky do koupele. Jednu lotos/máta, druhou citrónová tráva/kokos. Vždy po nedělním běhání (hlavně v téhle zimě!) si pak doma napustím vanu a nějakou tu tyčku nebo bombu si tam hodím. Paráda.
V dalším výprodeji jsem pak ukořistila stříbrné tekuté oční stíny od Max Factor. Většinou je používám jako podklad pod práškové oční stíny. Nijak extra mě ale nenadchly a kdyby nebyly ve výprodeji, asi bych koupě litovala.
Musela jsem si pořídit i nové oční stíny L'Oreal. Původně jsem měla v plánu více odstínů, ale kromě tohohle chladnějšího hnědého mě žádný nezaujal. Většinu podobných barev mám totiž už z řady Infallible, takže pro mě jejich pořízení  nemá smysl. Kvalita je ale více než dobrá a srovnala bych je právě se zmíněnými Color Infallible. Pokud by se vám tedy některý odstín líbil, rozhodně s koupí neváhejte.
U Arvonky jsem viděla originální využití matného laku Rimmel ve vínovém odstínu. No a protože matný lak mám všehovšudy pouze jeden (teď už dva), rozhodla jsem se pořídit si ho také. Hned po prvním vyzkoušení jsem ale měla jasno, že kamarádi nebudeme. Více ale v chystané recenzi (pomluvě).
Chtělo to nový odstraňovač nehtové kůžičky. Tentokrát jsem sáhla po zástupci značky Ebelin. Ořezávač je OK, zatlačovač je ale na můj vkus dost měkký a po kůžičce, kterou se snažím odstranit spíše klouže, než aby ji stlačil.
A jelikož mi došly odličovací tampónky, bylo potřeba zásobu doplnit. Jako vždy jsem sáhla po značce Lilibe. Jsou čistě bavlněné, nebělené chlórem a za přijatelnou cenu. Jiné už delší dobu nekupuji. 


O nových štětcích Ebelin jste si už u mně mohli přečíst, více bych je už raději nerozebírala. Spolu se štětci nám do sortimentu přibyla i tahle růžová peelingová "věc", kterou já osobně používám při mytí menších štětců. A je naprosto skvělá. Takhle čisté štětce jsem už dlouho neměla. A navíc dost šetří čas a mýdlo při mytí. Doporučuji!


Závěrem článku bych všem ráda popřála SLUNEČNÉ veselé Velikonoce!
(a moc se holky nebraňte, ať neuschnete)


20 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Já si teďka pořídila růžový šampón Urtekram, cukrový bych taky ráda v budoucnu zkusila. :) Taky mám ten mangový Balea tělový sprej. A to na ovocné a sladké vůně normálně vůbec nejsem. Ale něco jsem z té limitky zkrátka chtěla, něco s normálním složením a tohle voní fakt pěkně, takže za 60 korun jsem to vzala, i kdybych to měla používat jako osvěžovač na záchod. :D A drží na kůži docela dlouho. :)
    Taky jsem si koupila první Alverde sprcháč - limitku, co teďka vyšla, vanilka + kardamom.
    Live Clean zní jako pěkné peklo...
    Ebelin štětce mě moc nelákají... nejvíc se mi líbily z drogérkových ty dražší v Rossmannu, ale těch mají málo druhů. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla od Urtekramu už hodně produktů z více řad, ale cukrová mi prostě přijde nejlepší. Taková hydratační, hojivá a šetrná. A nevíc si ujíždím na té vůni, která se mi zpočátku moc nelíbila :-) Baleácký sprej jsem kupovala s úplně stejnými úmysly :-D
      Ten sprcháč od Alverde s vanilkou a kardamonem, jsem si téměř jistá, byl jako limitka v zimě, ale já jsem zaváhala a prošvihla ho. Ale kdyby se náhodou zase v drogérii objevil, tak po něm půjdu jak slepice po flusu :-) Live Clean ještě vyzkouším, nerada bych ho zavrhla po jednom použití a na internetu se o značce nepsalo nijak negativně... asi jsem holt jiná. Z těch ebelin štětců se kamarádím jedině s blendícím štětcem, ostatní moc nepochodily. Ale ten blendící fakt není špatnej, za tu cenu. Co jsem koukala, dm má ještě ecoTools, ale ty jsou pěkně předražené. A Rossman má myslím nějaké ty For your beauty, ale ty mi stejně nepřijdou jako dobrá investice. Raději si pár korun připlatím a koupím si Hakuro.

      Vymazat
  2. Tohle bude asi dlouhý komentář :) Urtekram mě docela baví, mám od něj právě šampon brown sugar a dalších asi pět na kuplistu :D Poslední dobou to mám s vlasy tak, že nemůžu žádný šampon objektivně posoudit, protože po každém mytí je výsledek úplně jiný... Brown sugar je většinou docela fajn, ale mohl by asi být míň pečující, mám dojem, že se mi po něm vlasy víc mastí. Ale jak říkám, definitivní závěr budu moci udělat až ve chvíli, kdy se mi vlasy vrátí do normálního stavu (pokud vůbec :) není to příjemná představa...). Taky mě zaujaly nové rozčesávací spreje, ale tyhle přípravky vůbec nepoužívám, tak mám smůlu :)
    Máslo Mamaglück mám a je fajn, ale makadamiové mám raději. Tohle je hodně hutné, jakoby až drolivé, ale stále má krémovou konzistenci, možná je trochu sušší než ostatní alverdí másla, ale přesto je vyživující. Ovšem potkat ho za tuhle cenu, neváhala bych :)
    To zatlačovátko na kůžičku je gumové? Já si loni koupila od Essence a normálně to je jakýsi kus šutru! Není mi vůbec příjemné s tím rejdit po nehtu, takže mi zatalčovátko leží někde v šuplíku. Škoda, že tenhle od Ebelin je moc měkký. Zatlačovač mívali i v Rossmannu, tak možná vyzkouším ten.
    Peelingová věc vypadá skvěle! :) Pokud jde o štětce, hodil by se mi zkosený na linky a obočí (hlavně na to obočí, linky se teprve učím), ale nabídka v drogeriích je tragická. Většina zkosených štetečků má z druhé strany nějaký další štětec, což vypadá hrozně blbě a světle zelený od Essence se mi nelíbí vzhledově. Asi budu konečně muset udělat tu objednávku z Hakura.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dlouhé komentáře mám nejraději :-) Pokud se ti po tom cukrovém Urtekramu mastí vlasy, zkus je vždycky umýt dvakrát. Já s ním mám totiž stejný problém, když myju vlasy jen jednou. Z Alverdích másel se teď kamarádím s růžovou limitkou, který je prakticky stejná jako makadamová verze, jen voní po růžích. Ale ne tak typicky po růžích, ale trochu slaběji a je to poměrně sladká vůně. Špatně se to popisuje, to si musí člověk očichat :-)
      Zatlačovátko není úplně gumové ale ani plastové. Řekla bych půl napůl. Ale prostě je fakt měkké a špička se při zatlačování ohýbá. Co se týče štětců na obočí a na linky, tak já osobně bych je nemíchala a pořídila si každý zvlášť, protože na linky preferuju tenké štětečky a na obočí zase spíš silnější. Na obočí se mi docela líbil ten od Ebelin, co má takové to víčko s kartáčkem, ale když jsem štětce kupovala, tak ho u nás ještě neměli. A na linky je super Essence a pak byl výborný ten štěteček, co byl v balení k linkám od L'Oreal. Ale ty byly teda docela drahé. A pak je dost chválený ještě takový ten zahnutí od Alverde, ale s tím zkušenost zatím nemám. Co se týče Hakura, tak pár štětců mám a se všemi maximální spokojenost.

      Vymazat
    2. Dvakrát umývám, jinak by se ani neumyly, mám holt mastící se vlasy :)
      Obočí jsem zvyklá dokreslovat úzkým štětečkem z obočového setu od elfu, stačí mi jen pár tahů, nemusím dokreslovat celý tvar a tenhle úzký mi na to vyhovuje. O Essence jsem právě uvažovala, ale teď mají místo toho černého nový pastelově zelený a ten mi neladí se štětci, které už mám :D I když na druhou stranu není těch 50 korun zas tolik, aby se nedal koupit na zkoušku. Štětce Hakuro už právě doma mám, tak aspoň vím, do čeho půjdu.

      Vymazat
    3. Tak to pak špatný výběr typu šampónu, protože já mám vlasy suché a stejně musím mýt dvakrát :-) No a chudák moje obočí je v poslední třetině takové vypelichané, takže dokreslovat holt musím :-) A tenké štětečky mi právě pak dělají dost ostré linky. Novou barvu Essence štětečku jsem teda ještě neviděla, ale asi bych ji překousla, za tu cenu. Ho kdyžtak zahrabeš někam doprostřed mezi ostatní štětce, kde nepůjde vidět, aby tě zbytečně nedráždil :-D

      Vymazat
  3. No to jsou parádní nákupy! ;) Tyhle nakupovací články mě moc baví, nemám pak pocit, že v 'tom' jedu sama. :D ;) Od Urtekram jsem zatím koupila jen jeden jediný produkt a to hlohový šampón pro muže k Vánocům. Nějak podezřele rychle mu ubývá, tak ho budu muset co nejdříve alespoň párkrát vyzkoušet, ať taky vím, o co jde.
    Jsem moc zvědavá, co řekneš na Alverde Tělové mléko s divokými slézem, hlavně jak se Ti bude líbit nebo nelíbit jeho vůně. Mně bohužel dvakrát nenadchla, jak už jsem psala u sebe ve Spotřebováno.
    A ještě bych chtěla poznamenat, že jsem díky Tobě a akci za Weleda balíčky na mall.cz zase o tisícovku lehčí. :))) Nešlo odolat. ;) Ty březnovo-dubnové nákupy se mi mírně řečeno vymknuly z ruky, nechci to ani vidět pohromadě, až příští týden dorazí. :o
    Zdravím, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, to já taky ráda okoukávám, co si kdo nakoupil :-) Já jsem zatím byla spokojená se všemi produkty Urtekram, s výjimkou růžového tělového mléka, které mi přišlo málo hydratační.
      O tom slézovém másle jsem u tebe právě četla, tak jsem zvědavá. Ale i kdyby mi nesedlo, tak jsem si to alespoň odzkoušela za poloviční cenu :-) Teď mám tu růžovou limitku a ta mi vyhovuje. Hlavně se mi líbí ta vůně.
      Ta tisícovka mě teda mrzí :-D Ale na druhou stranu, můžeš to brát tak, žes tisícovku ušetřila, žejo... :-D Navíc zrovna sprchové krémy a tělová mléka od Weledy jsou moc fajn a fakt se doma neztratí.

      Vymazat
    2. To je hezké s tou ušetřenou tisícovkou! :)) Jen mě mrzí, že neměli to citrusové, to chci nejvíc. ;)

      Vymazat
    3. Jó, to mě taky. Protože ta vůně je pro jaro jako stvořená.

      Vymazat
  4. Pěkné nákupy, sice omyl s šampónem nepotěší, ale mě ten šampón brown sugar od urtekramu moc vyhovuje, už jsem na něj psala recenzi, ještě žádný šampón a už vůbec ne přírodní mi neudělal tak pěkný objem. Tak jsem zvědavá, jak dopadne u tebe. Mě teď od urtrkramu zaujaly bezoplachové kondicionéry, tak uvidím, jestlk si nějaký pořídím.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Mě ten šampón moc nemrzí, protože je docela fajn :-) Ale stojím si zatím, že arganový Alverde je lepší :-) Jinak, jen tak pro info, ten s jílem je přímo na objem vlasů a opravdu dělá ještě lepší objem, než ten třtinový. O bezoplachových kondicionérech slyším, prvně. Určitě na ně mrknu, protože podobné produkty musím kvůli sušším a vlnitým vlasům používat prakticky denně a něco účinného a přírodního by mi udělalo radost.

      Vymazat
  5. Skvele nakupy, telove mleko do sprchy si chci take poridit, vyzkousela jsem ho a nutne ho potrebuji znovu.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to doporučuji ten Lactovit, protože účinky jsou stejné, ne-li lepší než u Nivey a ta vůně je prostě úžasná!

      Vymazat
  6. Lilibe vatové tamponky jsou taky mé oblíbené, pro jiné už nechodím:) Nové stíny od L'Oréal bych taky moc ráda vyzkoušela, zatím na ně čtu snad jen pozitiva, tak snad se na ně brzy objeví nějaká akce:) A tu růžovou věcičku na čištění štětců, tu asi nutně potřebuji.. už mě to nebaví čistit je v rukách :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je kupovala někdy v půlce března, to zrovna měli v Rossmannu akci 30% sleva na celý sortiment L'Oreal + jsem použila ještě 10% slevu na celý nákup, takže nevyšly tak draho. Tu růžovou věcičku nutně potřebuješ, protože malé štětce to fakt myje skoro samo. Ale na velké se moc nehodí, protože je docela prťavá a když do ní člověk velkým štětcem zabere, tak se v ruce smeká.

      Vymazat
  7. Paradne nakupy :)
    Od Urtekram som mala pred par rokmi jeden sampon a po prvom pouziti letel z domu. Na tuto znacku som odvtedy zanevrela. No mozno jej dam este jednu sancu, ked ju tak chvalis :) Ale najprv urcite musim vyskusat vzorky, kym si nieco kupim v plnom baleni.
    Minuly mesiac som si kupila telove mlieko Weleda rakytnikove, tak s nim snad budem spokojna. Vcera som skusala to limetkove zo vzorky a z vone som zrovna odvarena nebola. Ale urcite lepsie ako to ruzove. To bol priserny smrad :( Ja na ruzove vone fakt nie som, takze som si nechala ujst aj to ruzove telove maslo Alverde. Mala som ruzove maslo na ruky Alverde a musela som ho dat mame, pretoze tu vonu som vazne nezvladala.
    Tiene L'Oreal uz mam a su uplne uzasne. Laska na prvy pohlad a pouzitie ;)
    Aj ja mam najradsej odlicovacie tamponky Lilibe.
    Par info k Alverde sprchovym gelom: sprchac vanilka+mandarinka konci a miesto toho zaraduju do staleho sortimentu limitku sprchovy krem Kakaobutter+Hibiskus. A maju 2 nove limitovane jarno/letne sprchove gely - jeden sa vola tusim Blutenmeer (asi kvetinova vona) a druhy ma byt nejaky sviezi morsky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uznávám, že ty Weleďácké sprcháče voní hodně intenzivně a hlavně vůní se opravdu nedá zavděčit všem. Růžové mi vůní taky nesedlo. Ale vůbec nejhorší mi přijde granátová řada. Ta vůně mě vyloženě odpouzuje. Nevím proč :-) Urtekram je super, jen si musí člověk najít svoje oblíbence. Obecně si myslím, že jsou fajn sprchové gely. Tam jsem ještě nepotkala nic, co by mi nesedlo. U šampónů to je různé, ale asi nebudou úplně sedět jemným a rychle se mastícím vlasům. Se stíny jsem taky spokojená, jen bych brala více odstínů. Příjde mi, že většina je téměř totožná s těmi Color Infallible.
      Díky za Alverde novinky, vůbec jsem to netušila :-) Vanilka-mandarinka mi moc chybět nebude, raději si koupím mátu nebo grep. Ale být jimi, stáhnu tu olivovou verzi, protože ta je z nich fakt nejhorší. Myšlenku, že by měli sprchový krém zařadit do stálé nabídky jsem tady rozebírala už někdy v zimě, takže z toho mám radost :-) Na limitované sprcháče se těším. Snad se k nám dostanou. Já pořád ještě vyhlížím to třpytivé tělové mléko, co by se mělo aktuálně objevit.

      Vymazat
  8. Články s nákupmi mám tak rada, no u teba som sa tentokrát poriadne začítala. Urtekram ma tak veľmi láka vyskúšať viac, ale nemám veľmi možnosť nákupu. Zatiaľ som mala len jeden šampón (ten ma síce až tak nezaujal), ale chcela by som vyskúšať viac.
    Potešila si ma tou "peelingovou vecou", pretože to si musím kúpiť na rovnaký účel, na aký ju používaš ty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S těmi šampóny to je tak půl napůl. Někomu sedí, někdo si stěžuje, že má po nich mastné vlasy :-) Obecně mi ale všechny přijdou vhodnější spíše na suché vlasy. Tu růžovou věcičku si kup, fakt se vyplatí.

      Vymazat