Přírodní intimní mycí gel z drogérie

8. 4. 2015

Podařilo se mi dopotřebovat intimní mycí gel. Už jsem skoro nevěřila, že při tom mém večerním skromném "dvojpumpnutí" to bude vůbec možné. Ale nakonec k tomu přeci jen došlo. Musela jsem tedy jít shánět nový. Náhoda tomu chtěla, že se v dm zrovinka nově, mezi tou vší chemickou nabídkou, objevil i jeden přírodní kus. (Saloos nepočítám, protože... fuj. Prostě fuj. Ten smrad sezamového oleje v kombinaci s tea tree už znovu nedám).

Objem? Stejný. Cena? Stejná. Složení? Přírodní. Balení? Kvalitní. Volba byla jasná. 

Zakoupeno v drogérii dm. Cena 115 Kč, objem 200 ml.


Se značkou bioPha Organic jsem do té doby neměla žádné zkušenosti. Dokonce jsem o ni ani neslyšela. Na internetu jsem toho taky moc nenašla. Ono by se tedy asi něco našlo, ale zase tolik jsem se v tom nešťourala. Poskytnout tedy mohu odkaz na oficiální francouzské stránky a facebook. Ale je to špatný, všechno je to francouzsky... nic pro mě.

Co by vás ale mohlo zajímat, je odkaz na eshop Parfumissimo, kde můžete část nabídky produktů zakoupit. V dm jsem totiž zatím narazila jen na tenhle intimní gel a zbytek sortimentu u nás (alespoň v Pardubicích) není :-/
Já ale hned po výplatě zabrousím na Parfumissimo a pár produktů určitě objednám.


Z etikety se můžeme dovědět, že je produkt nositelem certifikátu ECOCERT. Je bez GMO (geneticky modifikované organismy), bez parabenů, silikonů, PEGů a phenoxyethanolu, umělých barviv a beze složek obsahujících chlór. Netestuje se na zvířatech. (Hehe, testovat intimní mycí gel na zvířatech...)

Copak ale najdeme ve složení? Voda. Klasika. Na druhém místě složení je překvapivě voda z pomerančových květů. Pak najdeme pár šetrných tenzidů, konzervantů, upravovačů pH a někde ke konci i zmíněný měsíček lékařský a extrakt z lískových květů. Ve složení mi trochu vadí benzyl alcohol a hydroxid sodný. I tak je ale o dost lepší než u běžných intimních gelů.


Na gelu se mi líbí především absence dodatečné parfemace. Voní opravdu lehce, svěže, květinově. Nic přehnaného, zbytečného nebo dráždivého. Jako květová voda. Ono tam té vody z pomerančových květů bude asi opravdu požehnaně. Gel je čirý a konzistence je taková gelová, hutnější a podivně mazlavá. Vůbec nepění a trochu hůře se mísí s vodou. V tom já ale nevidím nijak velký problém a ostatně jsem to u "bezmýdlého" gelu čekala. Díky nepěnivosti a lehce horší mísitelnosti s vodou o fous rychleji ubývá, ale vzhledem k denně potřebnému množství, je to okolnost bezproblémově snesitelná. Co do působení, gel  je osvěžující a zklidňující a doporučila bych ho i těm, které trpí častějšími gynekologickými strastmi. (Což já po vysazení antikoncepce naštěstí už ne. Ťuk ťuk.) Balení je pumpičkové, bytelné, designově vyvedené. Pumpička pumpuje akorát.

Celkově jsem tedy s gelem velmi spokojená a určitě ho můžu doporučit všem, co hledají něco levného, účinného a přírodního.

PS: Nemáte náhodou někdo info, zda chystají česká dm nabídku i dalších produktů bioPha? Docela by se mi to hodilo :-)



20 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Já viděla v Brně v DMku i sprcháč této značky, na Slovensku pak mají i odličovací vodu (ráda si prolistuji online jejich Journal :D ) a u nás v Tetě mají i deodoranty této značky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A u nás mají, jako obvykle, velký kulový :-) A to jsem byla už ve třech dm. Na fóru jsem taky koukala, že je na Slovensku tak dostupnost lepší. Nu což, omrknu ještě nějaké drogérky, ale moc tomu nedávám, takže objednám s největší pravděpodobností po internetu.

      Vymazat
  2. vypadá moc dobře... já teda používám obyč sprcháč (když je přírodní a šetrný, tak mi stačí), ale kdyby něco, mrknu na tenhle. Jinak kdysi jsem měla něco z Biooo (možná Cattier) a to byl děs běs :D, nebo Melvitu, když tu ještě měla obchody, ta byla dobrá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já obyč sprcháč nene. Mi příjde, že to tam pak nedrží takové to klima :-D Cattier mě zatím naštěstí nechává chladnou :-) A Melvitu popravdě vůbec neznám. Stejně mám s tímhle novým balením tak na další půlrok vystaráno. Příště ho ale asi koupím znovu, protože cena je vzhledem ke složení a množství super a dostupnost (zatím) taky.
      PS: Mrkni na maila, psala jsem ti :-)

      Vymazat
  3. Na Slovensku mame vacsi vyber od tejto znacky a tiez tam je i Sante, to som v Brne tiez nevidela. Takze radsej nakupujem v dmke doma, navyse tam vecne nieco dopredavaju, minule som tam nasla niektore pripravky od Weledy za tretinovu cenu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem hledala info o značce, tak jsem právě narážela jen na slovenské příspěvky, z čehož jsem pochopila, že tam je asi dostupnost lepší. Weledu za třetinu a Sante bych si taky nechala líbit :-)

      Vymazat
  4. Sampon tejto znacky bol mojim prvym stretnutim s prirodnou kozmetikou. Spravili sa mi z neho tak strasne lupiny, ze som na prirodnu kozmetiku na dost dlhy cas zanevrela. Tuto znacku som teda obchadzala, ak ked mozno tomuto gelu by som dala.sancu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrá, budu mít na paměti, že až budu objednávat, šampón mám vynechat :-)

      Vymazat
  5. já už jsem tak paranoidní, že když vidím v drogérce něco s názvem Bio, tak už se na to ani nedívám, páč jsem vyléčená z některých značek, které se jako přírodní kosmetika jen tváří a po přečtení složení se člověk akorát tak bije do hlavy :D intimní gely už nepoužívám, měla jsem jednu dobu dost velký problém s mykózou a gynekolog mi jakékoliv produkty tohoto ražení zakázal, prý je nejlepší čistá voda (a asi to bude i pravda, páč od té doby mám klid) ... každopádně se běžím při nejbližší příležitosti mrknout do Tety, jestli mají jejich deodorant, jak psala Kamila ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na podobné produkty taky nedůvěřivě pokukuju se slovy, že dokud si neprohlídnu složení tak neuvěřím :-) Ale tohle má složení pěkné, ecocert svítí už z dálky a produkty jsou za docela dobrou cenu. Já přemýšlím nad hruškovým sprcháčem, tělovým mlékem s arganovým olejem a nějakým deodorantem.

      Vymazat
  6. Já mám výbornou zkušenost z Intimní řebříčkovou emulzí od Kivvi, mám teď druhé balení a nově se těším na přípravek pro intimní hygienu z Havlíkovy přírodní apotéky. Nedávno mě ještě zaujala Čisticí pěna na intimní partie od korej. zn. Missha, asi ji taky vyzkouším. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S Kivvi mám jen takovou letmou zkušenost, výrobky nebyly špatné, ale vadila mi taková tak "konopná" vůně. Od Apoteky jsem ještě nic nezkoušela, ale mám to v plánu :-) No a u Misshy moje zkušenosti začínají a končí BB krémem :-)

      Vymazat
  7. V swape som od tejto značky dostala čistiacu vodu na pleť tak som zvedavá :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak napiš recenzi, ráda si počtu :-)

      Vymazat
  8. Ja mám od Biopha odličovač a ten je fakt peckový a úžasný :)
    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
  9. Já od nich měla jen sprchový citron gel a s ním jsem moc spokojená nebyla, hodně vysušoval :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A měla jsi určitě tuhle značku (vůbec nevím, že by citrón dělali)? Já mám taky sprcháč (hrušku) a jsem s ním moc spokojená. Málo tenzidů a hodně aloe, nádherně voní a skoro nevysušuje :-)

      Vymazat
  10. Intímne gély už niekoľko rokov nepoužívam a vôbec mi nechýbajú, ale chcela by som sa vyjadriť k značke. Objavila som ju pred pár mesiacmi v dm v našom malom meste a zatiaľ som skúsila len šampón a odličovaciu vodu. Z obidvoch produktov som bola milo prekvapená a obidva by som si kúpila znova. Šampón naozaj krásne umýval a veľmi nevysušoval moje suché vlasy, s olejom bol skvelá dvojka. Odličovacia voda je tip-top, asi o nej čoskoro napíšem aj recenziu, lebo podľa mňa si ju zaslúži. Láka ma ešte ich zubná pasta a sprchovacie gély - jablko i hruška, tie ja môžem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě pěkně štve, že na Slovensku máte těch vyrobků více :-) U nás zatím jen intimní mýdlo a před dvěma týdny se objevily sprcháče (jablko a hruška). Já si hned koupila ten hruškový a je fakt boží. Ta vůně je naprosto neuvěřitelná. Hned na druhém místě složení má šťávu z aloe, takže moc nevysušuje ale zároveň není mastný. Nedávno jsem ho vezla jako dárek další blogerce a ta je z něj nadšená úplně stejně :-) Já bych ráda vyzkoušela taky odličovací vodu/micelárku a hlavně arganové tělové mléko. Tak snad se k nám dostanou i další produkty :-)

      Vymazat