Řasenkujem s Maybelline

19. 4. 2015

Aby to nevypadalo, že používám jen přírodní řasenky, dneska vám ukážu dva nepřírodní kusy, které v poslední době používám asi nejčastěji. Jak je jasné už u názvu, obě řasenky jsou z dílny Maybelline, obě mají skoro stejné balení, podobné kartáčky i podobný efekt na řasách, proto je obě zdrbnu v jednou článku :-)

Lash Sensational zakoupena v drogérii Rossmann za cenu 169 Kč/9,5 ml.
The One by One Volum Express zakoupena v drogérii dm za cenu cca 120 Kč/9,6 ml.



Obě řasenky mají plastový kartáček s ostny, páč takový mám já radši než klasický. Jen nechápu ten rozdíl v objemu. Proč má jedna 9,6 ml a druhá 9,5 ml, když balení mají totožnou velikost? A proč do té jedné nepřidali o 0,1 ml více? Já vím, že to není důležité, ale trochu to dráždí mou OCD. A vůbec nejlepší by bylo, kdyby je zaokrouhlili obě na 10, to by se mi na to hned koukalo líp... :-)

Lash Sensational jste už asi potkali v mnoha recenzích (já za poslední dva týdny asi ve čtyřech), ale i tak přispěji svou trochou do mlýna. Moc mi vyhovuje kartáček, který fakt hezky pročeše a natočí řasy. Je ale potřeba nanášet úplně u kořínků, protože při prvním nanesení nalepí dost materiálu. To je fajn, když nanášíte ke kořínkům, protože to opticky zahustí řasy. Fajn to ale není, když začnete trochu dále od kořínků (nedej bože odprostřed), protože si řasy pěkně slepíte a "zahustíte" vprostřed a špatně se to pak upravuje. Asi bych měla podotknout, že tahle řasenka u mě drží prvenství v píchání do oka... jak se vždycky snažím narvat kartáček co nejvíc ke kořínkům řas. Ale to je moje gramlavost, za to ona, chudák, nemůže.
Na řasách vydrží celý den, neopadává. Někdy mi trošku zabarví kůži pod obočím, když se jí řasy dotýkají, ale to už musí být fakt podmínka typu déšť nebo se musím pekelně zapotit. Jedinou výtku, co bych měla, že mi řasy nezanechá tak pružné jako má oblíbená Alverde



Objemová One by One je výsledným efektem v podstatě zaměnitelná s výše zmíněnou. Kartáček je trochu mohutnější, ale na koncích se zužuje, takže se s ním dobře pracuje i v koutcích oka. Kartáček je v celé délce ohebný a s trochou snahy z něj klidně vytvoříte oblouk... což je ale z praktického hlediska naprosto irelevantní, protože byste museli mít řasy jak ocelové trubky, aby donutily štěteček při aplikaci k ohnutí.
Výdrž je taky srovnatelná, ale všimla jsem si, že má tendenci opadávat, když si sahám na oko - když mi do něj třeba něco spadne, chápete (jen tak z hecu si do oka nesahám). Lash Sensational tohle nedělá, což ji přihrává plusové body. 




Závěrem bych poznamenala, že ani jedna z nich nepředčila oblíbence od Alverde, ale pokud moc nefandíte přírodním řasenkám, minimálně Lash Sensational určitě stojí za vyzkoušení a můžu ji doporučit.

PS: Omlouvám se za absenci článků za posledních čtrnáct dní, dodatečně vás zahrnu příští týden :-)


6 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. absolutně nejhorší na píchání je TAR od Benefitu, to je tak strašně ostré, spodní řasy mi s ní vůbec nešly namalovat! na tu Lash Sensational se těším, ale nejdřív musím dodělat rozmazávací Dermacol :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem si ji musela vygooglit, protože jsem ji ještě nezkoušela. A jako fakt ta špička vypadá dost nebezpečně :-D
      Jj, Dermacolka s nevyžádaným kouřovým efektem :-) Tak ji zahoď a vem si tuhle, je lepší!

      Vymazat
  2. Obě jsem už zkoušela a jsou fakt fajn, ale vim, že na mě čeká někde ještě nějaká lepší:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To každopádně :-) Já se kromě té Alverďácké taky ještě k žádné jiné nevrátila víckrát :-)

      Vymazat
  3. Mně tyhle plastové kartáčky (ani ten od alverde) vůbec nesedly. :( Je to asi dáno i tloušťkou mých řas. Plánuju se o tom někdy rozepsat, ale bojím se, že ten článek nebude mít hlavu patu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně zase moc nesedí ty štětinkové, každý to má jinak. Článek napiš, aspoň nám provětrá mozkové závity, ze vší té snahy o pochopení :-D

      Vymazat