Spotřebováno BŘEZEN 2015

1. 4. 2015



Weleda růžový sprchový krém
Sprchování tímhle sprchovým krémem je fakt blaho. Je hrozně jemný, olejovitý, nevysušuje. Ale ta vůně. První mytí proběhlo v duchu "jů, to krásně růžově voní". Po týdnu to bylo "hmm, růže.." a po čtrnácti dnech už jsem se modlila, abych balení dodělala, protože mě ta vůně začala neuvěřitelně iritovat a začala jsem dost cítit sezamový olej, kterého jsem si zpočátku vůbec nevšimla. Nicméně vůně jsou dost subjektivní, takže třeba vám vadit nebude. Co do aplikace a účinků ale dávám jedničku s hvězdičkou. Jen ta vyšší cena, kdyby byla nižší.
-----
Hodnocení: 7/10

Weleda citrusový sprchový krém
Prakticky to samé jako růžová verze. Jen ta vůně mi sedla více. Voní jako čerstvě rozkrojená limetka. Mňam. Opět mě ale od dalšího nákupu trochu odrazuje vyšší cena. Tohle cestovní balení stálo 29 Kč a vydrželo asi 3-4 použití. Cenou se oproti plnému balení rozhodně nevyplatí, ale doporučuji u weleďáckých sprchových krémů nejdříve vyzkoušet toto malé balení, a to právě kvůli vůni, abyste věděli, zda vám bude vyhovovat.
-----
Hodnocení: 9/10

Weleda hydratační mandlový krém
Kosatcový a pupálkový mi vyhovoval trochu více, ale tenhle mandlový je taky super. Hlavně je podstatně levnější. Je dost mastný ale  není moc hutný. Dobře se roztírá a fakt že slušně hydratuje a zklidňuje pleť. Nebude ale sedět mastné pleti, to říkám rovnou. Další zatím neplánuji, protože chci vyzkoušet i jiné krémy této značky. Aktuálně jsem si pořídila zklidňující dětskou verzi, na kterou se vrhnu jen co dodělám načatý Argital s fialkou (nebo co je to za kytku).
-----
Hodnocení: 8/10

Saloos hydrofilní oličovací olej granátové jablko
Přítomnost tohoto odličovače v mých spotřebovaných produktech je už takřka pravidlem. Vychází mi totiž zhruba lahvička na měsíc a nic jiného na odličování očí už asi půl roku nepoužívám. Opět spokojenost, kupuji znovu. Jen to nutně nemusí být granátovo jablková verze, protože beru vždy podle aktuální dostupnosti nebo ceny.
-----
Hodnocení: 10/10

Balea tělový balzám Protect
Balzám jsem objevila v lednovém dm boxu. Sama bych si ho asi nekoupila, ale když už mi ležel doma, řekla jsem si, že mu dám šanci. Složení bylo, až na pár detailů, podobné jako u krémů Alverde, a účinky taky obdobné. Balzám je hodně hutný a hydratuje a promastí i dost suchou kůži. Jen ta vůně mi moc nesedla, proto o další koupi nepřemýšlím.
-----
Hodnocení: 6/10


Alverde šampón a kondicionér s arganovým a mandlovým olejem
Tahle dvojice je tak skvělá, až se tomu skoro nechce věřit. Já po ní měla tak nádherně hydratované a uhlazené vlasy. A hlavně vůbec vlasy nezatěžuje a jsou fakt lehoučké. Po dopotřebování jsem se vrhla na vlasovku od Live Clean (děs), Weledy (děs) a Urtekramu (fajn) a ani jedna z nich tuhle dvojici netrumfla. Kdyby někdo z vás nad koupí váhal, je možné si v dm koupit cestovní balení jak šampónu, tak kondicionéru za cca 30 Kč. Já rozhodně kupuji znovu. 
-----
Hodnocení: 10/10, recenze ZDE

Alverde mycí krém
Ať si kdo chce co chce říká, já mám tenhle mycí krém s hlínou prostě ráda. Používám ho na odlíčení obličeje rukama, ale i na kartáček. Konzistence je hrozně zajímavá, připomíná mi arašídové máslo. Vůně je dost typická a těžko k něčemu přirovnatelná a taky se mi moc líbí. Navíc je díky vysokému obsahu oleje skvělý pro suchou pleť. Jen bacha na oči, protože v očích to řeže jak střepy!
-----
Hodnocení: 8/10, recenze ZDE

Alverde balzám na rty s měsíčkem
Balzám jsem zde vychvalovala už mnohokrát a přes zimu byl mým věrným společníkem. Za tu cenu je prostě super. Teď už mám naštěstí rty zahojené, takže ho používám jen ráno před líčením a večer po sprše a snažím se dobrat poslední dva kusy, které mi doma zbývají, abych mohla otevřít jiné, které na mě čekají v zásobách. Na podzim se k němu ale určitě vrátím.
-----
Hodnocení: 9/10, recenze ZDE

Alverde noční krém s divokou růží
Opět produkt, který tady chválím už od mých blogerských začátků. Naprosto skvělý hydratační a zklidňující krém za nízkou cenu. Tohle je asi čtvrté dopotřebované balení a další mám v zásobě.
-----
Hodnocení: 9/10, recenze ZDE


Catrice Nude Illusion Makeup
Best makeup ever! Střední krytí, které se dá ale navrstvit až do vysokého, matuje ale nevysušuje a má skvělý odstín. Navíc má praktické a kvalitní pumpičkové balení. Nové balení už mám otevřené a v budoucnosti ani nehodlám měnit.
-----
Hodnocení: 10/10, recenze ZDE

Gabriela Salvete lak na nehty Stars Enamel 04 Mystero grey
Ne, nevypotřebovala jsem na dno, ale vyhazuji ho, protože jaksi "zgumovatěl". Já ty třpytkové laky miluju a nesnáším zároveň. Miluju, protože tak hezky vypadají a nenávidím kvůli tomu, jak mě rozčiluje jejich odstraňování. Navíc se mi vždy zhruba po třech dnech začal štípat od konečků, takže musel dolů.
-----
Hodnocení: 4/10

EcoTools mycí a peelingová houbička na obličej
Jak jsem byla s předchozím kusem spokojená, tak jsem s tímhle nespokojená. Houbička ne a ne změknout. Což je mimochodem viditelné i na fotce - je taková divně vypouklá. No a odličujte si tímhle oči, když to nejde ohýbat. Aktuálně na odličování očí používám Calypso a jsem s nimi nadmíru spokojená.
-----
Hodnocení: 3/10

Lilibe odličovací tampónky
Mé nejoblíbenější odličovací a odlakovací tampónky. Stoprocentní bavlna, neběleno chlórem. Navíc obří balení za pár korun. K sehnání v Rossmannu.
-----
Hodnocení: 10/10

Balea vlhčené ubrousky Grep
Úklidový must-have. A pak se taky hodí, když fotím swatche nebo když loupu v práci pomeranč. Tyhle mají docela příjemnou vůni a jsou z relativně pevného materiálu. Kupuji stále dokola. Jen obměňuji vůně.
-----
Hodnocení: 7/10


Alouette vlhčené ubrousky
Nejvíc pekelné ubrousky na světě. Obdobné ubrousky jsem pomluvila už v posledních spotřebovaných produktech a můj názor se nezměnil. Spotřebovávání tohohle velkého balení bylo skoro nekonečné a používala jsem ho výhradně na otírání záchodu. Na nic jiného se totiž nehodí. Opakuji, co bylo z mé strany řečeno již dříve - ten materiál je jako kdybyste namočili Á čtyřku rozdělenou na tři pruhy do zředěného saponátu a pak ji smotali do krabičky. Nikdy více.
-----
Hodnocení: 1/10


Tak to bychom měli ze spotřebovaných produktů za březen vše. 
Příště, tradičně, zakoupené produkty za minulý měsíc... a že jich i přes veškeré sliby zase bylo :-)


20 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Mně ten balzám od Baley vyhovoval velmi a klidně bych si ho pořídila znova.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky, ale ta vůně mi nesedla. Já raději "jedlé" vůně, tzn. ovoce, vanilka, čokoláda apod. :-)

      Vymazat
  2. Ja mám mastnú pleť a kúpila som si ten hydratačný mandľový krém od Weledy ale na noc mi vyhovuje a je super, na deň určite nie :) a ten makeup od Catrice musím vyskúšať, mám teraz ten All matt plus ale nematuje vôbec rovnaký efekt ako keď si dám Bourjois Healthy Mix :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je fajn, že vyhovuje. Já mám právě dost suchou pleť a po použití jsem ji měla pár hodin dost umaštěnou, takže jsem si ani nechtěla představovat, co musí dělat s mastnou pletí :-) Od Catrice jsem zkoušela i jiné makeupy, ale nepřišly mi taky dobré.

      Vymazat
  3. mandlovy krem mi dost vyhovoval v zime, pomahal mi od najhorsieho ekzemu :) Sprchovy krem ma caka, ale nastastie s vonou levandule. Makeup od Catrice som si kupila na tvoje odporucanie a tiez sa nan chystam coskoro :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, mně se na něm právě líbilo, že má jednoduché složení, bez zbytečných alergenů, takže jsem na něj taky neměla alergii, i když jsem ho namazala na zmíněný ekzém (to jsem ale zatím neměla na žádný od Weledy). Levanduli mám taky v zásobě, tak jsem zvědavá... ještě jsem k ní nečichala, tak snad bude v pohodě :-) Doufám, že ti makeup bude vyhovovat :-) Jen, pokud máš sušší pleť, doporučuji dát pod něj nějaký krém (a nechat ho chvíli vstřebat), protože je určený na mastnější pleť, takže by po celém dni mohla pak být pleť nepříjemně vysušená.

      Vymazat
  4. Milá Zdeňule, líbí se mi ty Weleda sprchové gely, ještě jsem snad žádný neměla a vůně limetky na léto, ááách! ;) Bůhví, zda by se mi líbil ten růžový, z vůně růže jsem poslední dobou nadšená, mažu se zrovna růžovým pěstícím olejem Dr. Hauschka a to je ráj!! :)) Zvu Tě k nakouknutí do mého kosmetického okénka a přeji pěkné Velikonocce, Veronika. :)
    http://wheretigerslive.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Verčo :-) Sprchové krémy od Weledy jsou naprosto super a ten limetkový je z nich úplně nejlepší. Jen to chce vychytat akce, protože běžná cena se pohybuje kolem 250 Kč (pokud si dobře pamatuji). Já mám vůni růží taky ráda, ale tahle mě časem omrzela a začala být taková "štiplavá" a dost jsem cítila sezamový olej. Tvůj blog odebírám, takže mám vše poctivě přečteno :-)
      Také přeji pěkné Velikonoční svátky!

      Vymazat
  5. Přidávám se do fanclubu mycího gelu Alverde. V obličeji sice trochu vysušuje, ale co, namazat bych se musela tak jako tak. Hodně mi pomáhá s pupínky na zádech a v dekoltu, poměrně dobře se s ním hojí, aniž bych musela používat další přípravky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt vysušuje? Mě zase tolik ne... nebo teda jako tak nějak standardně, jako kterákoli jiná přírodní mycí kosmetika :-) Na pupínky teď přes zimu netrpím, ale v létě, jak začne být vedro a zapotím se, tak trochu jo. Tak už alespoň vím, co mám vyzkoušet :-)

      Vymazat
    2. Ne až tak, že by se mi tvořily šupinky, ale po použití obličej docela pne. Pro srovnání, alverdí mycí gel s mořskými řasami je v tomhle asi milionkrát horší, pokud jsi ho ještě nezkoušela, raději se mu vyhni :)
      Na ten dekolt a záda má onen skvělý vliv hlavně proto, že (na rozdíl od obličeje) jsem fakt líná ty pupínky patlat ještě nějakými dalšími přípravky, tohle jenom nanesu ve sprše (občas nechám chvíli působit) a spláchnu, žádné složité procedury :)

      Vymazat
    3. Alverde mycí gel s mořskými řasami taky obsahuje tolik alkoholu, že by se měl vydávat až od osmnácti na občanku :-) Takže nezkoušel a zdatně se mu vyhýbám.
      S pupínkama je to těžký. Můžeš je patlat jak chceš, ale to je jen léčení důsledku namísto toho, abychom se zbavovaly příčiny. Ona ta kůže totiž takhle nereaguje bezdůvodně. To si každý, kdo má kožní problémy, musí uvědomit. Bohužel rozpoznat příčinu je vždycky dost těžké.

      Vymazat
    4. Já například vysledovala, že kdykoliv to přeženu se sladkostmi a obecně nezdravými věcmi, udělá se mi bolák na bradě a mně nezbývá než pár dní čekat, až se ztratí sám :) Jinak pupínků moc nemívám, ty na zádech se mi dělají většinou právě když se zpotím.

      Vymazat
    5. Jsme na tom podobně, mě zase vadí čokoláda :-) Navíc se mi loňské léto, poprvé v životě - nechápu, dělaly pupínky v dekoltu a na zádech. Ale nebyl to ani tak "mačkací" pupínek, jako spíš takový malý vřídek, který byl viditelně zanícený, ale nešel vymáčknou ani za zlatý prase a vždycky jsem musela čekat několik dni, až zmizí. No a právě se objevovaly, když jsem se zapotila, což bylo téměř každý den, protože chodím denně pěšky tři a půl kiláku do práce a když už ráno je 25 stupňů, tak tomu pocení člověk prostě neuteče. Jen doufám, že se to letos nebude opakovat.

      Vymazat
  6. Tak jsem si koupila za slevový kupon právě ten citrusový Weleda krém, takže teď nevím, který načnout dřív, zda ten nebo Alverde. :D A určitě někdy vyzkouším tu alverde vlasovku. :) Balzámky mě taky lákají, ale těch mám moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo... drsný dilema... taky nevím, pro co bych se rozhodla. Ale asi ten citrusový od Weledy, protože je takový hutný a olejový, tak si ho užít, než na něj začne být moc vedro. Hlavně mi ta svěží vůně vždycky trochu pozvedne jarní náladu :-) Vlasovku určitě vyzkoušej. Hlavně, kdybys měla sušší vlasy, tak ti určitě poděkujou :-)

      Vymazat
  7. Super spotreba. Ja kazdy mesiac spotrebujem ledva 5 plnych produktov.
    Skoda, ze Weleda je taka draha :( Bez vyskusana vzorky by som si asi nic iba tak nekupila.
    Alverde myci krem na tvar mam doma. Krasne vonia a nevysusuje, ale mam podozrenie, ze sa mi z neho upchavaju pory. Musim to poriadne preskumat.
    Alverde nocny krem s ruzou pouzivam a je uplne skvely. Vyhovuje aj mojej sialenej zmiesanej pleti.
    Akutne vsak hladam nejaky prirodny denny krem (SPF nepotrebujem). Najlepsie nejaky lacnejsi a hlavne matujuci na zmiesanu plet, pretoze sa mi celo a nos lesknu (aj bez makeupu) v poslednej dobe uplne udesne. Nejaky navrh prosim? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však já se taky snažím, aby bylo o čem psát, protože článek o jednom produktu by byl o ničem :-) Weleda je poměrně drahá a když jsem byla ještě student, tak jsem ji nekupovala. Ale dm mívá sem tam něco, čemu končí trvanlivost, za poloviční cenu a pak to není takový děs. Ten mycí krém fakt zajímavě voní. Někde jsem psala, že mi připomíná ruskou slunečnicovou chalvu :-) Jestli ale ucpává, to nevím. Ono se dost špatně identifikuje, co ty póry ucpává, když na sebe člověk denně plácne ještě krém, olej, makeup, tvářenku apod. Růžový noční krém je fakt super. Kupuji ho stále dokola. Sice to obměňuju, ale tak 3 balení do roka stejně padnou :-)
      Na matující krémy mě s mojí suchou pletí moc neužije, ale v létě, když se mi pleť více mastí tak používám takové lehčí denní krémy od Lavery v pumpičce. Fajn byl mentolový fluid -> odkaz.

      Vymazat
    2. Možná bych ještě v tvém případě přemýšlela nad tím, ráno prostě nekrémovat. Jen pleť otřít nebo nastříkat květinovou vodou... ale nějakou čistou, bez obsahu alkoholu.

      Vymazat
  8. Dakujem za radu :) Nekremovat ma ani nenapadlo. Skusim a uvidim.
    Weledu kupujem iba v zlave ;) Plnu cenu by som za nu nedala ani nahodou.

    OdpovědětVymazat