Sprchový gel, který prostě musíte mít!

24. 4. 2015

Nevěřila bych, že budu v tak krátkém časovém úseku opěvovat další produkt od bioPha, ale už je tomu tak. Po velkém úspěchu intimního mycího gelu jsem začala pokukovat po dalších produktech a jaká to náhoda - zrovna se v dm nově objevily sprchové gely. Dostupné jsou v hruškové a zelenojablkové verzi. Sáhla jsem po hrušce, bez rozmyslu, bez očichávání... 

Zakoupeno v drogérii dm za cenu 145 Kč/400 ml.



Začneme balením, které má 400 ml, což je vlastně dost slušný objem. Na fotkách se nemusí zdát, ale balení je fakt velké (níže srovnání s intimním gelem). Za cenu necelých stopade jsem s poměrem cena vs množství naprosto spokojená. Pumpička a design balení je pro značku typický a potkáte se s nimi u většinové části sortimentu. Musím poznamenat, že se mi design moc líbí a pumpičky považuji za extrémně praktické, hygienické a večerní očista je o dost pohodlnější, když jen zmáčknete pumpičku, namísto toho, abyste balení zvedali, otvírali, otáčeli a mačkali, zavírali a zase stavěli zpět na polici. Co do dávkování pumpičky, dvě až tři pumpnutí mi stačí na umytí celého těla.

Vlevo sprcháč, vpravo intimní gel :-)


A samotný sprchový gel? Dvě slova... ta vůně... TA VŮŇĚ! To je fakt něco neuvěřitelného. Až do této chvíle se mi ani nesnilo, že by přírodní kosmetika mohla takhle autenticky vonět. Žádný chabý, polochemický pokus o napodobeninu hruškové vůně. Tohle voní přesně jako zralé hrušky. Ani hruška nevoní v porovnání s tímhle tolik jako hruška! Navíc je vůně opravdu výrazná, ale zase ne přehnaně. Přesně tolik, abyste si ji maximálně užili.

Gel by neměl obsahovat mýdlové složky. Tudíž téměř nepění. Vytváří takovou jemnou, jakoby mléčnou pěnu. Dobře se na kůži roztírá, není ho tedy potřeba na umytí tolik. Rozhodně velké plus, protože dlouho vydrží. Neobsahuje žádné pečující oleje, jak jsme u přírodní kosmetiky zvyklí, ale zato obsahuje velké množství šťávy z aloe, která pomáhá kůži hydratovat a zklidňovat. Potvrzuji, že po umytí je kůže opravdu hydratovaná a působí "čistě", protože si neodnášíte žádné olejové zbytky na kůži (to ocenil především muž, který nesnáší "mastné" sprchové gely).

Jedno balení ode mě dostala i Natálka, tak se snad recenze dočkáme i u ní :-)



Když mrkneme na složení, na druhém místě najdeme aloe. Slibovaný extrakt z lískového oříšku ale až na předposledním místě. Fakt nechápu, proč značky často v popisu zmiňují složky, ke kterým si produkt de facto jen "přičuch".

Shrnutí je následující - SUPER vůně, složení, účinky, množství, cena. Nemám naprosto co vytknout. Rozhodně si pořídím i zelenojablkovou verzi... i když mám tak plný šuplík se zásobama, že se tam už nic nevejde - schválně vám v nejbližších dnech hodím na facebook foto, ať máte představu, jak to u mě se zásobama vypadá :-)

Na produkty téhle značky jsem zatím slyšela a četla jen a pouze pozitivní recenze. Osobně se chystám vyzkoušet ještě šampón, tělové mléko s arganovým olejem, krém na ruce, zubní pastu a micelárku... a je mi úplně jedno, že mám plný zásoby!!

14 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. co ten ammonium lauryl sulfate? myslela som si, ze ten neni prirodny. mam s podobnym zlozenim sprchovy gel od yves rocher a je fakt, ze nevysusuje,ale i tak sa snazim uz nekupovat ani tieto jemnejsie sulfaty...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, pokud se člověk chce umýt, nějaký ten tenzid tam prostě mít bude :-) Tenhle je povolený i v přírodní kosmetice. SLS mi vadí dost, po tom se můžu uškrábat, ale u tohohle jsem žádné komplikace nezaznamenala.

      Vymazat
  2. Natálka hlásí, že je to naprosto boží sprcháč a zcela se pod tvoji recenzi podepisuju! je fakt úžasný, nedráždí, krásně myje, pění tak akorát (i an holení je dobrý) a prostě... ta vůně! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, ta vůně... kdo přičichnul, chápe :-D Jsem ráda, že ti sednul :-)

      Vymazat
  3. Já si chci taky přičichnout. :-) Ještě jsem je nezkoušela. Momentálně mám sprcháče tak na 5 let dopředu. :-D A intimní gel by se hodil, ten můj už dochází. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám sprcháče taky v zásobě, pro případ celosvětového nedostatku :-D Stejně jsem si ho ale musela koupit, když jsem zjistila, že ho u nás začali prodávat. Ale aspoň čichnout si k němu v DMku můžeš :-)

      Vymazat
  4. Ja som mala Biopha šampón ale ten mi nesadol vysušoval mi pokožku, ale to skoro každý lebo trpim seboreickou dermatitídou na hlave. Našťastie pri sprcháčoch nie som taká háklivá tak možno tento raz vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, a mně někdo nedávno právě šampón doporučoval, že je hrozně fajn a vůbec nevysušuje :-) S šampóny je to fakt dost sázka do loterie, co někomu sedne, jinému naopak vůbec a na recenze se nedá moc spoléhat. Ale sprcháč vyzkoušej, určitě za to stojí :-)

      Vymazat
  5. Tak jo.. Normálně impulzivními nákupy netrpím, ale už je objednáno.. A rovnou i se šamponem.. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však mě už taky svrbí ruka, abych konečně objednala :-D Zatím v dm nic kromě sprcháče a intimního mýdla nemají, takže mi asi nic jiného nezbyde :-)

      Vymazat
  6. Ty vieš, že ja si kúpim obidva, hruškový i jabĺčkový. A hoci som sa dušovala, že s tým chvíľu počkám kvôli zásobám, asi nepočkám. Veď sa hádamnepokazia ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já do toho zeleného jablka půjdu taky. Ale tentokrát asi objednám přes internet, i s ostatními produkty. Já mám zásoby taky hrozný :-D ... hlavně tam mám 4 sprchové krémy (2x Weledu, 1x Alverde, 1x Alterru) a ty jsem chtěla mít dodělané ještě v zimě, protože na léto se moc nehodí.... a pak ještě další dva sprchové gely (Alverde a Urtekram)...

      Vymazat
  7. Tak po tomhle se určitě kouknu, ale mám v zásobě tak tři jiné sprcháče... :D Takže nevím, kdy k tomu dojde. Ale intimní gel si pořídím určitě. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No... ehm... já jích mám v zásobě přesně 7 :-D Ale pro jablíčko si ještě dojdu!!

      Vymazat