Zbrusunová limitka Alverde

30. 4. 2015

Hned ze startu prozradím, že tentokrát se limitka opravdu povedla. Ta zimní mě moc za srdce nevzala, ale tahle je super. A ty puntíkovaté obaly prostě musíte milovat. Aktuálně je dostupná v drogérii dm, vystavovali ji někdy začátkem týdne, tudíž ještě stále není beznadějně rozebraná. Já sáhla po tvářence, řasence, linkách a gelu na obočí.

Zakoupeno v drogérii dm:
tvářenka 149 Kč,
řasenka 99 Kč,
linky 119 Kč,
gel na obočí 129 Kč.

Z tvářenek můžete vybírat mezi teplejší růžovo-meruňkovou a poměrně neutrální a výraznější růžovo-červenou. Já sáhla po té první z možností. Ta barva je totiž nád-her-ná! Druhá tvářenka mě moc neoslovila a barva mi přišla trochu "cirkusácká". Tvářenka je mramorovaná a najdete v ní zlatou, béžovou, chladnou růžovou a oranžovou. Nevím, zda je to tak na všech kusech, ale já mám jednu polovinu teplejší a druhou o poznání chladnější. Smícháním pak vzniká "něco mezi tím".

Tvářenka je suprově pigmentovaná, ale zároveň to s ní nepřeženete, protože je dostatečně světlá. Jen ta výdrž mě moc neoslovila. Je možné, že jsem jí nanesla málo, ale po čtyřech hodinách jako kdyby nebyla. To mě trochu mrzí. I přesto ji ale doporučuji, protože s ohledem na pigmentaci a odstín budete mezi přírodními tvářenkami jen těžko hledat konkurenta.


Teplejší polovina.... 

 ... a chladnější polovina.


Dole naneseno z tepleji zbarvené části, uprostřed z chladnější a úplně nahoře pak mix obou polovin:


Dále tady máme řasenku. U té mě zaujal především kartáček. Kdo mě čte pravidelně, ví, že si potrpím na plastové kartáčky, které řasy oddělí a pročešou. Tenhle to dělá naprosto parádně. Jenže kamenem úrazu je ta náplň. To si takhle vytáhnete kartáček a na něm nic. Já si myslím, že je náplň moc tekutá. Řasy to prodlouží, rozčeše a s trochou snahy a tlaku i natočí, ale absolutně vůbec nepřidává na objemu. Za mě tedy nic, co bych v kosmetické sbírce nutně potřebovala. 

Linky perfektně drží, jsou černočerné a mají příjemně matný finiš. Trošku mě ale štve ten aplikátor, který dost komplikuje vytvoření ostrých okrajů linky. Nevím, jak to bude patrné z fota, ale aplikátor je taková ta tvrdá špičatá houbička - doufám, že chápete, co myslím :-D Je naprosto neohebný a musíte mít fakt pevnou ruku, aby linka nevypadala roztřeseně. A navíc, když s ním kreslíte, špičce rychle dochází barva a pak nanáší barvu dost nerovnoměrně. Navíc bych taky brala aplikátor delší. S tímhle kraťoučkým se mi, s ohledem na neohebnost špičky, nepracuje moc pohodlně. Linky tedy opět nejsou nic, bez čeho bych nemohla spokojeně přežívat.

A nakonec gel na obočí. Ten mě potěšil z celé limitky asi nejvíce. Konečně se totiž Alverde vytasilo s chladnějším odstínem!! Na fotkách může působit trochu teplejším dojmem, ale vůbec jim nevěřte, protože se opravdu jedná o hnědo tónovanou do šeda. Balení je roztomilé, s kartáčkem se dobře pracuje, barva je super. Nemám co vytknout.


Linky a řasenka v akci (omluvte prosím barvu fotek, nějak se mi při focení nedařilo):



Gel na obočí v akci:




Tahle pak vypadá zbytek limitky. Jen se jim někam zatoulal ten gel na obočí :-)




26 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Dekorativka Alverde me nikdy nelakala, ale tahle limitka vypada uzasne, hlavne ta tvarenka :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky dekorativce Alverde moc nefandím, ale musím uznat, že tentokrát se jim to povedlo :-)

      Vymazat
  2. Krásné, já jsem už taky nakoupila, mám druhou tvářenku, linky, rtěnku a taky gel na obočí. :) A zatím jsem docela spokojená, jen rtěnka by mohla držet lépe.
    Ale každopádně se limitka povedla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky příjemně překvapená :-) Ještě jsem koukala na ty stíny. Kvalita nevypadala špatně... jen bych jich nesměla mít doma už milion :-)

      Vymazat
  3. Designově se mi limitka moc líbí, právě jsem se vrátila z drogérky, kde jsem ji byla okouknout. Tvářenka je moc pěkná, ale nekoupila jsem ji právě kvůli výdrži (ze zkušenosti vím, že mi Alverde tvářenky drží tak dvě hoďky). Plastové kartáčky mi moc nesedí, takže řasenka u mě taky neboduje, gel na obočí jedině průhledný, a to si radši koupím klasický, je ho víc. Linky vypadaly celkem blbě už ve stojánku (drze jsem jednu otevřela, když tam nebyl tester, abych viděla aplikátor, a dobře jsem udělala). Stíny mi barevně nesedly, na mě moc světlé barvičky a pigmentace nic moc. Takže nakonec jsem si odnesla jen dvě rtěnky - růžovou a červenou (broskvovou třpytivou jsem zkusila a vypadala na mě hrozně, hlavně kvůli třpytkám, nebrat!) a na zkoušku peelingovou masku. Na stojánku ale ještě něco chybí, to v té široké tubě, zajímalo by mě, o co jde a jestli se to u nás objeví. Aspoň jsem ale tolik neutratila. :)
    (Ovšem zítra moje konto zapláče, protože Shiro chystá velkou narozeninovou slevovou akci.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhodou, já si kdysi dávno koupila tvářenku soft pink a mám ji doteď. Je to moje nejoblibenější tvářenka a drží fakt pěkně. Vůbec nechápu, proč ji už nedělají :-/ Nutno ale uznat, že to, co prodávají teď ve stálé nabídce má do kvalitní dekorativky dost daleko. Za mě je tvářenka naprosto kouzelná. Jen škoda té výdrže. S linkama se mi pracuje trochu hůře, ale zase drží jak přibité. Stíny se zase mně barevně líbily, ale na stíny jsem docela náročná, takže by mi nestačily kvalitou. No a rtěnky nepoužívám vůbec, takže to bylo jasný :-)
      Ta tlustá věc by měla být čistící prášek na odstranění makeupu. Nanese se to, smíchá s vodou, pořádně odrhne a opláchne. Ale je to určeno na mastnou pleť, takže to bude asi dost vysušovat...

      Vymazat
  4. Tvářenky vypadají super, zvlášť ta růžovo-červená mi padla do oka, jeste o ni musim popremyslet:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A přesně ta se mi moc nelíbila :-) Přišla mi moc výrazná, i když jsem se jí snažila dát jen trochu :-) Ale efekt obou je moc hezký a cena je taky user friendly :-)

      Vymazat
  5. Já zrovna s Alverde moc dobrou zkušenost nemám, příjde mi, že skoro žádný výrobek "nebarví". Měla jsem dvě řasenky, stíny a nějakou tvářenku a prostě to vypadalo, jako bych si nic nenanesla. V téhle limitce mne nejvíc zaujal gel na obočí, barví, nedělá hnusné umělé obočí, prostě ideálka.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já z běžné nabídky používám jen bezbarvý gel na obočí a jednu řasenku, zbytek stojí, slušně řečeno, za prd :-) Tyhle tvářenky se jim ale fakt povedly.

      Vymazat
  6. já jsem si vzala tu cirkusáckou tvářenku :D sice mě nejdřív lákala ta tvoje, abych měla konečně i něco jiného, ale tahle se mi líbila víc... je fakt krásná, dělá takový přirozený ruměnec, ale výdrž u mě taky tak půl dne max. a gel mám průhledný. opravdu se jim tohle povedlo, zimní se mi taky moc nelíbila, ale tahle je krásná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že tu cirkusáckou brali všichni kromě mě. Což mě přivádí k myšlence, že je asi něco špatně se mnou, když se mi jako jediné nelíbí :-D Gel by sis klidně mohla vzít i ten hnědý - je vcelku světlý a má chladný odstín. Ale na samotný gel potřebuje mít člověk docela hustý obočí... né takový vypelichaný chuďery, jako mám já :-)

      Vymazat
    2. Nahodou ja zas videla stojan, kde uz nebyly ty broskvove :D
      Ja ti nevim, brat ten gel nebo ne...sakra...mi vadi ze je tak malicky a drazsi nez ten jejich standardni. Plus nejak starnu a ten obsl ne nedojima. Tak ted nevim.

      Vymazat
    3. Tak jo, nejsem divná, to jsi mě potěšila :-D Gel sice je maličký, ale ten v obvyklé nabídce je hrozně červený. Tenhle je v takové taupe barvě, což bude 90% populace sedět rozhodně líp. A pořád vyjde cenově líp, než třeba takový benefit :-)

      Vymazat
  7. Ten gél na obočie !!! :) aj tá kefka je menšia a konečne sa s ňou bude lepšie pracovať. Ja som si akurát dnes kúpila ten nový gel na obočie od Essence tak snáď k nám dorazí aj tento od Alverde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle limitka by čistě teoreticky měla být už v každém dm. Jen má teda svůj vlastní stojan a je oddělená od stálé nabídky s ostatníma limitkama. Třeba jsi ji jen přehlédla :-) Gel je skvělý, určitě doporučuji :-)

      Vymazat
    2. U nás je to s limitkami od Alverde chudobnejšie :( pozerala som dnes v jednej DMke a bola tam ešte nejaká staršia limitka ale pôjdem sa ešte pozrieť inde :)

      Vymazat
    3. No jo, to mi vůbec nedošlo, že u vás může být nabídka jiná... tak třeba to přijde s malým zpožděním :-)

      Vymazat
  8. Teda to až žasnem, táto značka sa mi začína páčiť čím ďalej tým viac. Ich dekoratívka je ale dosť ťažko zohnateľný tovar, veľmi často je zobratá čo možno svedčí aj o jej kvalite, sama som skúsila pár vecí a zatiaľ žiadna negatívna skúsenosť nebola.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem naopak toho názoru, že jejich dekorativka moc dobrá není, i když se tam najde pár dobrých kusů. Jenže ty jsou vždycky hned vybrané :-/ Třeba sypký minerální pudr, báze pod oční stíny, linky, rozjasňovač... Ale tahle limitka se výjimečně fakt povedla a zatím je ještě docela dobře k sehnání :-)

      Vymazat
  9. Vcera som bolav dm a limitku sim nevidela :( je krasna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to bohužel vypadá, podle dalších komentářů, že na Slovensku bude ta dostupnost horší (nebo žádná).

      Vymazat
  10. K nam este nedorazila, do rakuska tiez este nie resp. minuly tyzden este nebola.tak sa mozno este dockame :-)
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by byla velká škoda kdyby ne. Po dost dlouhé době se jim ta limitka totiž fakt povedla :-)

      Vymazat
  11. U nás ešte stále nie je, čo ma trošku štve, lebo táto limitka Alverde ma fakt zaujala :) Len dúfam, že príde..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás už je skoro rozebraná. Doporučuji napsat dotaz dm (například na FB stránky), zda bude tahle limitka dostupná i na Slovensku :-)

      Vymazat