Že já se nikdy neponaučím...

28. 4. 2015

Taaakže... stav mojí pleti dost připomíná tankodrom. První, co mě napadlo, bylo vysazení silikonového makeupu. Ten je sice skvělý, ale co kdyby za to mohl on, žejo. No a protože jsem ohleduplná a nechci vystavovat okolí pohledu na můj děsivý nenamejkapovaný obličej, rozhodla jsem se mrknout po něčem trochu víc přírodnějším.  

Požadavky, kromě toho na složení, byly následující: musí být světlý, hydratační (aby si ta pleť po zimě taky trochu užila), dobře dostupný (takže ideálně drogérka) a nesmí mě finančně zruinovat. Po chvíli googlení jsem narazila na Rival de Loop, který dle swatchů nevypadal zas tak zle, blogerky si ho poměrně chválily (především německé), dostupnost na každém rohu a navíc za uživatelsky přívětivou cenu... a přesně tady už jsem měla předvídat, že v tom bude nějaký háček. Kdyby totiž byl tak boží, jak se zdálo, prodavačkám v Rossmanu by s ním zákaznice trhaly i ruce. Ale to bych nebyla já, kdybych zase, i po všech pekelných zkušenostech s "rádoby BB", nesedla na lep dalšímu.

Zakoupeno v drogérii Rossmann za cenu 75 Kč/50 ml.









Sliby na obalu jsou už taková "BB klasika". Ideální krytí (často k nalezení pod pojmem optimální) = slabé krytí. Hydratuje = je mastný a budete se po něm lesknout. Kryje zarudnutí. No, to možná... nutno uznat, že na pleti je fakt příjemný a zklidňuje. Ale jen do doby, než zaschne = slibované zmatnění. Pak máte na obličeji pocit blízký tomu, když vám zasychá jílová maska. Suchý a svraštělý. Samozřejmě v závislosti na síle vrstvy, kterou nanesete. Abyste ale vygenerovali nějaké to krytí, nemůžete s ním moc šetřit.



Ke složení víceméně nemám co dodat. Na to, že se jedná o dekorativní počin, vypadá docela dobře. Vůně taky je, jen nevím, k čemu bych ji přirovnala. Je taková sladší, svěží a na obličeji je dlouho cítit.

Teď už ale k mým dojmům při jeho použití. Konzistence je trochu gelová a krém se hůře zapracovává do pleti. Máte pocit, že ho po kůži spíše převalujete, než že by na ni držel, jak jste zvyklí u klasického makeupu. Rovnoměrné zapracování tedy není zrovna jednoduché. Zkoušela jsem rukama, štětcem a beautyblenderem. Nejmenší zlo bylo asi zapracování rukou. 

Ihned po nanesení je krém přijemně hydratační, pleť je pěkně projasněná a není ani moc tmavý. Jenže... jak zasychá, vytrácí se obvyklá bílá, která krémy doprovází a odstín se vám před očima mění z tělové barvy do nevzhledné růžovo-oranžové. Nejsem si jista, zda si chci představovat, jak bude vypadat tmavý odstín, když teď koukám na ten světlý. Už tahle okolnost by mě dostatečně odpudila, bohužel to ještě není vše. Ona se totiž začne vytrácet i ta hydratace a na řadu přichází slibované zmatnění. A to je přesně ta chvíle, kdy vám obličej začne osychat a stahovat se. A čím víc krému dáte, tím sušší ve finále budete. 


Po nanesení (ano, okraje už jsou lehce "okoralé")...



... a po zaschnutí (zvláštní pozornost věnujte ne-tak-přesvětlené spodní části).




Označení HELL (= německy světlý, anglicky peklo) mi v tomto případě přijde až ironicky trefné.

Nejlepší volbou byl tedy návrat k oblíbenému Jelly pong pong. Je sice trošku (ale fakt jenom trošku) tmavší, ale to je asi tak jediný jeho nedostatek. A navíc se do jeho odstínu za pár týdnů doopálím, takže není co řešit. No a na podzim zainvestuju nejspíše do Lily Lolo. Kdybyste náhodou měli nějaký tip na dobrý sypký minerální makeup, sem s ním!


20 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Ah, soucítím s tebou. Chtěla jsem vyzkoušet levnější BBčko a rozhodovala jsem se mezi tímto a Alterrou. Nevím, jestli by to nakonec nedopadlo stejně, ale tohle je vážně peklo. Ztmavnutí barvy, jsem po něm lesklá, a pak mi vadí ten pocit na obličeji, jako když je celý ulepený. Aby vypadal obstojně nanášela jsem ho třikrát déle než obvyklý CC krém od Bourjois, a jako bonus se začal v půlce dne vytrácet. Od té doby mi sedí na poličce a mám pocit, že mě tam dlouho štvát nebude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já se neleskla, spíš jsem měla obličej fakt divně stažený - ono je to vidět i na té poslední fotce, že jak uschne, svraští mi kůži a vyleze asi milion vrásek. Ale přemýšlela jsem nad tím, že bych ho používala na nohy, když je mám teď po zimě zářivě bílé. Otázka ale je, jak to bude vypadat. :-)

      Vymazat
    2. Hehe to by bylo možná originální využití.. a s tím BB od Alterry zkušenost nemáš, prosím?

      Vymazat
    3. Bohužel mám, psala jsem o něm tady.

      Vymazat
  2. Hell. :D No vypadá fakt pekelně.
    Já konečně našla make-up, který jsem schopná nosit, doteď jsem raději žádný nepoužívala. Je to obyčejný tekutý minerální make-up od Alverde. Sice vypadá na ruce trochu oranžově, ale jde rozetřít do ztracena a jako pomeranč s ním nevypadám. S jinými make-upy a BBčky jsem se vždycky mnohem víc leskla, tenhle je ale zmatňující, takže se s ním lesknu stejně jako bez něj. Trošku zvýrazňoval suchá místa, ale od té doby, co jsem začala testovat bezvodý krém od BioAroma, s tím nemám problém. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na něj koukala už asi třikrát, protože vždycky někde čtu doporučení. Ale já to prostě nedám. Přes tu smradovůni bych se ještě přenesla, ale mě fakt dost suší. A když mi vysuší i ruku, tak si nechci představovat, co mi bude dělat na obličeji. Nejvíce se mi zatím opravdu osvědčila kombinace lehkého krému v kombinaci se sypkým mmu jelly pong pong. Nevysušuje, nedráždí, nádherně kryje a nelesknu se po něm, i když pod něj dám mastný krém. Kdyžto s tekutými matujícími makeupy mám pleť k večeru už dost přesušenou.

      Vymazat
    2. je fakt, že ta vůně je zlo :D. Ale jinak... mně ta konzistence přijde vyloženě krémová :O

      Vymazat
    3. Mně voní. :D A po chvíli ho vůbec necítím.

      Vymazat
  3. "hell" haha :D. Taky mě překvapil minerální od Alverde, je sice tekutý, ale fakt skvělý, předčí i 10x dražší "experty" :)). Já teď nepoužívám jiný, i odstín mi sedí (Naturelle). Na mě není tak matný (spíš polo-), ale s pudrem vydrží celý den skoro netknutý!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ok.. tak já se na něj zajdu podívat ještě počtvrté a zkusím ho. Ta cena není nijak závratná, takže mě nebude štvát, když mi nesedne (a kdyžtak ti ho za trest pošlu) :-D

      Vymazat
    2. super :). Samozřejmě, asi máš sušší pleť než já, ale vysušující mi nepřijde... a ty Alverde testery jsou vždycky děs, ani mi nepřijdou, že odpovídají realitě :D. Haha, tak platí, mmch. jaký jsi odstín u LL? Mám Blondie a nevím, co s ním, používat to nemůžu, protože mi nesedí :(... tak si to můžeme vyměnit :D.

      Vymazat
    3. No já mám pleť suchou dost, ale když po ránu nahodím krém, tak to není žádná tragédie. Mně doporučovala "Lily Lolo paní" právě odstín blondie. Napíšu ti maila a nějak se dohodnem :-)

      Vymazat
  4. Vypadá to opravdu pekelně. Hlavně ta změna barvy a okorání. Pro mě byl zatím nejhorší zážitek s BB krémem Alverde a Garnier. Stručně bych je popsala jako smradlavé masky :-)
    Nejlepší BB je od Skin79, ale ten zase není úplně přírodní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alverde jsem myslím kdysi dávno taky zkoušela, ale už jsem to raději zapomněla :-) Garnier byl taky děs. Z korejských jsem měla Skin79 a Misshu (ta je o fous lepší), ale taky je to narvané silikonama k prasknutí a nejsou navíc z nejlevnějších :-/

      Vymazat
  5. Mas niekde recenziu na spominane Lily Lolo? Neviem ci som prehliadla, ale zatial som to na blogu nenasla.
    //Kaviareň u mačky//

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel zatím nemám, protože jsem lily lolo zkoušela jen z testeru, a to navíc v odstínu, který mi moc nesedl. Ale v nejbližších dnech bude recenze na jelly pong pong a na zmíněné lily lolo jen co si ho pořídím :-)

      Vymazat
  6. Och ten odtieň otrasné, nechápem naozaj čo si o nás myslia, že sme černošky či čo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, kdyby černošky. Takhle oranžovou barvu nemá nikdo na planetě :-D

      Vymazat
  7. Ani neviem, či sa mám smiať alebo plakať. Je to peklo! Som rada, že ma tá éra BB celkom obišla, aj keď som podľahla dvom bébečkám, už som asi vyliečená :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď :-/ jsem si zas koupila nějakou blbost :-D Jediné, které bylo jakž takž snesitelné, tak bylo od Garnieru pro mastou pleť. Jenže to mělo k BB dost daleko a byl to spíš takový matující makeup. Takže žádná výživa se fakt nekonala...

      Vymazat