12 důvodů, proč si koupit originál

24. 5. 2015

Kdo by si nezamiloval tyhle lehce narůžovělé přirozené barvy. Budu se opakovat, ale kdybych si musela vybrat jen jedinou paletku v celém kosmíru, byla by to právě Naked 3. Lásku k téhle paletce se mnou očividně sdílí i mnoho dalších, jinak by nedala vzniku tolika napodobenin. Nemůžu vám sice podat srovnání všech napodobenin, ale předvedu alespoň porovnání s paletkou od W7.

Paletka UD Naked 3 zakoupena v bazaru na portálu vinted.cz za 1000 Kč.









A těch zmíněných 12 důvodů? Tady je máte:
(vlevo vždy UD, vpravo W7)


                                   STRANGE                                                                                  DUST

                                   BURNOUT                                                                                 LIMIT

                                         BUZZ                                                                                    TRICK

                                     NOONER                                                                                     LIAR

                                     FACTORY                                                                               MUGSHOT

                                      DARKSIDE                                                                          BLACKHEART


Kdo čekal kreativnější výčet dvanácti důvodů, nechť mi promine. Ano, mohla bych tady zdlouhavě rozebírat kvalitu balení, morální důvody pro nákup originálu a nepodporování levných kopií a tak podobně. Pro mě je ale v tomto případě alfou a omegou hodnocení kvalita stínů. A byť se stíny mohou zdát na první pohled stejné, kvalita je u obou úplně jinde.

Když se pozorně podíváte na fotky, tuhle uvidíte propastně rozdílnou pigmentaci, támhle zase lehkou odchylku v odstínu. Co je ale hlavní, a UD u mě staví na první místo, je komfort při práci se stíny. Se stíny UD se prostě pracuje mnohonásobně lépe. Stín se roztírá v rovnoměrné vrstvě a při blendění se krásné prolne s ostatními barvami. UD se dá perfektně vrstvit. W7 oproti tomu trochu šmouhatí - jak můžete ostatně vidět na některých fotkách - tu hrouda, tu nic. No a vrstvení stínů přes sebe doporučuji jen jedincům s železnou trpělivostí. Originál vám navíc poskytne skvělou pigmentaci, která se během dne jen tak nevytratí do neznáma.


A nějaké to líčení nakonec:
ohyb oka NOONER + DARKSIDE,
vnější strana víčka MUGSHOT,
vnitřní strana víčka BUZZ,
spodní víčko DARKSIDE. 




A víte co? Nelituji ani jedné koruny, kterou jsem za paletku utratila. 
A kdo si tyhle barvy zamiloval stejně jako já, měl by se po originálu podívat taky!

26 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Tyhle odstíny Naked 3 jsou parádní, sama nosím jen růžové a fialové stíny, sluší mi ze všech nejvíc. Ale! Jako obvykle je většina z nich třpytivá. Až někdo sestaví takovouhle paletku matných stínů, budu první, kdo si na ni půjde stoupnout do fronty. Ovšem mají to tak snad všichni výrobci, chytám se jenom v mono stínech, a ani těch v matné verzi moc není :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, věčný nedostatek matných stínů :-) Já mám doma matnou paletku od Sleeku, pak Makeup Revolution, kterou obzvláště doporučuju - pigmentace super a dobrá skladba barev. A z monostínů pak UMA nebo přírodní pigmenty od Alvy. No a pak jsem ještě koukala na Absolute matte od Catrice, ale v současnosti bych jí asi nevyužila, protože jsem si matné stíny docela nasyslila.

      Vymazat
    2. No jo, když žádná není tak pěkná jako tahle Naked :-D Ba ne, děkuji za tipy, ty od Makeup Revolution mi úplně unikly. Ale vážně nejsou tak pěkné, ty světlé stíny jsou v nich na jedno brdo a k tomu pár hodně tmavých - ty já třeba vůbec nenosím. Prostě Naked 3, ale v matné variantě, to by byla pecka :-)

      Vymazat
    3. No to není :-) Já se docela divím, že UD s něčím takovým ještě nepřišlo. Jen Basics, ale ty se mi moc nelíbí a stínů je tam málo :-/

      Vymazat
  2. Niektorá paletka Naked je mojim snom, no momentálne pre mňa kvôli cene nesplniteľným :) No nie je pochýb o tom, čo je kvalitnejšie a čo menej, už na prvý pohľad :) Aj keď by mi momentálne stačila aj tá W7 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na jedničku a dvojku jsem moc neslyšela, ale ta trojka! :-) Kdybys po té W7 extra prahla, můžu ti jí za nějakou symbolickou částku nechat :-)

      Vymazat
  3. Krásné fotky, Zdeni :-) Mně se UD paletky líbí a věřím, že jsou kvalitní, ale nejsem prostě ochotná investovat do toho tolik peněz. Na stíny nejsem náročná, na víčku mi drží cokoli celý den bez báze, takže si v pohodě vystačím se stíny z drogérie.

    Ale krásný jsou, to se musí nechat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuju :-) Já chápu, že někdo takové peníze za paletku dát nechce, dřív jsem to měla stejně (a kolik jsem uštřila!). Pokud ti stíny drží dobře, závidím.. já s tím mám děsný problém a kolikrát musím dávat na bázi ještě nějaké krémové nebo tužkostín a na to až pak nanášet pudrový.

      Vymazat
  4. Asi jsem jediná, koho paletky Naked nechávají chladnými. Ale na druhou stranu musím říct, že tahle trojka se mi docela i barevně líbí, ty předchozí dvě jdou mimo mě. A stejně jako Sedmikráska nejsem ochotná dávat tolik peněz, takže bych si UD ani nekoupila, za ty peníze se mi tolik nelíbí :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala výše, mě pořádně zaujala taky až ta třetí. A nutně jsem ji potřebovala :-D Ale já jsem docela blázen do očních stínů. Třeba za pudr, řasenku, korektor nebo rtěnku bych v životě takové peníze nedala :-)

      Vymazat
  5. Kdybych byla fanda do očních stínů, paletku si asi pořídím. Jenže fanda nejsem. Miluju rtěnky a neměla bych problém za ně dát 1000kč :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, tak to já zase nemám rtěnku doma už ani jednu. Absolutně vůbec je nepoužívám... jsem to ale divná beautyblogerka :-)

      Vymazat
  6. Naked 3 je první Nakedka, která mě fakt zaujala. Ale jak už psaly holky přede mnou, tolik peněz zatím nejsem ochotná do paletky vrazit :) Ale kdo ví, možná si jednou udělám radost. I když za tolik peněz bych chtěla asi variantnější paletku - nejen neutrálky do růžova, ale i nějaké výraznější odstíny, pár barevnějších..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono dokud si paletku nesložíš sama, tak asi nikdy nenajdeš takovou, která by ti vyhovovala na sto procent :-) Já mám na téhle ráda, že se hodí fakt k čemukoli, ať už barvě oblečení nebo barvě ostatních líčidel (tvářenka, rtěnka). No a navíc bude sedět prakticky všem barevným typům, a to jen tak nějaká paletka nezvládá. Ale taky ji doplňuji o barevnější kousky - fialová, stříbrná, modrá.

      Vymazat
  7. já ji mám a jsem z ní zklamaná, takže už hledá novou maminku.. vadí mi prašnost stínů, ta intenzita těch světlých taky není kdo ví jaká.. takže za mne to byly vyhozené peníze a měla jsem i in thu nude a ta už novou maminku má.. takže asi tak

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jsi si jistá, že máš originál? Na internetu se dost prodávají fejky, a to klidně i za plnou cenu. A to tak zdařilé, že když člověk nedrží v jedné ruce originál a v druhé padělek, tak to ani nepozná. Já právě mám napodobeninu dvojky a ta mi, upřímně, moc dobrá nepřijde. Originální trojka je ale naprosto skvělá.

      Vymazat
  8. Hezké důvody, úplně jim rozumím. :)
    Paletky od UD mám moc ráda, nikdy mi nebylo líto dát za ně byť jedinou korunu z pořizovací ceny (tedy až na to, že Naked jednička má vážně ohavný chlupatý obal, navíc už za ty tři roky, co ji mám, mám dost poškrábaný zlatý nápis). :) Trojka se mi líbí moc, ale zatím jsem se neodhodlala k nákupu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně se mnou někdo souhlasí :-D Po jedničce a dvojce jsem nikdy neprahla, protože ne mě je tam dost teplých odstínů, které bych nevyužila :-/... pokud bych tedy nechtěla vypadat, jako bych tejden v kuse pařila. A jednička má fakt dost ošklivý obal, toho jsem si taky všimla. Trojka je ale naprosto skvělá. Kdybych ale mohla něco změnit, tak bych asi přidala matné stíny. Aby to bylo tak půl napůl. Čtyři ku osmi je trochu smutná bilance.

      Vymazat
  9. Trojku mám, pretože som bola od začiatku predvedčená, že to bude ideálna paletka pre moje sivo-zelené oči. Podľa mňa je super, i keď v mojej zbierke jej prvé miesto nepatrí (asi tretie), ale keby sa dalo, vymenila by som aspoň 2 trblietavé za matné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trojka je právě geniálně vymyšlená, protože se fakt hodí skoro pro každý typ - ty barvy jsou dostatečně teplé, ale i růžové, takže se nebudou tlouct s chladnou barevností (v mém případě), sednou i tlumeným typům (v tvém případě) a navíc hezky vytáhnou zelenou v duhovce :-) Problém asi budou mít jen tmavé typy, které potěší zhruba jen čtyři poslední stíny.
      Jak jsem psala výše, tak bych přidala na počtu matných. A které jsou tvoje první dvě oblíbené? To by mě zajímalo... :-)

      Vymazat
  10. Ja s tvojimi 12 dovodmi suhlasim. Ked ma niekto original UD Naked paletku, tak je jasne, ze vsetky ostatne "inspiracie" sa mozu ist zakopat :) Su vsak dobre na to, ked si chce niekto otestovat, ci by sa mu take farby pristali. Ja zatial ziadnu UD paletku nemam, takze som spokojna aj s "inspiraciami", pretoze ich nemozem porovnat s originalom. Kedy som si vsak original kupila, tak som si na 100% ista, ze na "inspiracie" by som uz nikdy nesiahla. Ono je velmi takze porovnavat akekolvek ocne tiene s UD, pretoze tie su asi uplne top. Alebo su kvalitativne nejake tiene podla teba este lepsie? Ja ziadne drahe/kvalitne ocne tiene nevlastnim, takze neviem porovnat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nooo.. UD má krásné syté barvy a dobře se s nimi pracuje. Ale musím říct, že mně třeba moc nedrží. Jo, určitě drží líp než tahle W7 apod., ale například oblíbené Infallible od L'Oréalu mi drží líp. I takové monostíny od Yves Rocher jsou téměř srovnatelné kvality, taktéž některé stíny Sleek. Z krémovek pak Color tattoo od Maybelline. Jenže UD vždycky přijde s nějak perfektně složenou paletkou, neokoukanými barvami, skvělým designem a tím asi ostatní značky dost válcuje.

      Vymazat
  11. Ja mam stastie, ze s bazou od UD mi drzia uplne vsetky tiene (aj Essence). Color tattoo aj Infallible mam po jednom kuse, ale nejako z nich neodpadavam. Ked niekedy narazim na Sleek nazivo, tak paletky poriadne obzriem a nevylucujem, ze s nejakou odidem domov ;) Ktore su tvoje najoblubenejsie Sleek paletky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U color tattoo je to dost o odstínu - mě vyloženě sedly jen tři - bronzový, tyrkysový a taupe. Ostatní už tolik ne. A na Infallible mi nesahej! Na ty já nedám dopustit! :-D Mám asi 6 odstínů a miluju je všechny.
      Paletky Sleek mám 2 - matnou dvojku (tmavou) a bad girl. U sleeku se moc nekamarádím s barevnou skladbou, v paletkách je na mě většinou až moc velký počet teplých odstínů, takže ti asi žádnou jen tak nedoporučím. Musíš si holt vybrat sama, podle toho, která se ti bude líbit. Ale kvalitu jim rozhodně upřít nemůžu.

      Vymazat
  12. mala som takto fake The balm, nemala som síce nikdy orginál, ale tie tiene boli skrátka priemerné :) takže úplne súhlasím, že v niečom netreba šetriť na lacných produktoch a ísť do kvality :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tím spíše, pokud se jedná o paletku, která je neutrální a člověk do ní sáhne prakticky každý den. Jinak u theBalm si myslím, že ani není moc proč dávat takové peníze do originálu. Za tu cenu jsou k sehnání kvalitnější kusy.

      Vymazat