Sprchový peeling Alterra

27. 5. 2015

Už asi tak sto let tady nebyla žádná recenze na produkty od Alterry. Ok, možná ne sto let, ale prostě dost dlouho. Pořád si ještě nejsem jistá, jestli mám tuhle značku vlastně ráda nebo ne. Jejich balzám na rty a krém na ruce patří mezi nejlepší (a nejlevnější) produkty, které jsem zkoušela. Regenerační šampón jsem dokonce zařadila do oblíbenců za minulý rok. Ale tělová mléka jsou děs běs a oční krém s pleťovým krémem mě taky moc nepotěšily. A BB krém byl, slušně řečeno, pekelná pomsta... takže nevím, nevím. Každopádně... nedávno probíhala 30% sleva na celý sortiment Alterry, tak jsem si říkala, že bych mohla vyzkoušet jejich sprchový peeling, který je až nápadně podobný kokosovému peelingu od Alverde. No a za tu cenu...

Zakoupeno v drogérii Rossmann za cenu 49 Kč/200 ml. Běžná cena cca 70 Kč.





Kdyby náááhodou někdo značku neznal, přiblížím. Jedná se o privátní značku drogérie Rossmann a je to v podstatě to samé jako Alverde v drogérii dm. Ceny podobné, složení podobné, obaly podobné. Jen Alverde nám v regálech trochu víc expanduje. Oproti tomu, u nás dostupné produkty Alterry byste spočítali na prstech rukou.

Produkty Alterry neobsahují syntetická barviva, parfemace a konzervanty a také neobsahuje silikony a minerální složky. To však není zárukou bezchybného složení, které je v tomto případě opravdu přizpůsobeno ceně. Na druhou stranu, pokud máte citlivou pokožku a nechce se vám investovat do drahé přírodní  kosmetiky, určitě vás výrobky této značky neurazí.



Teď už ale k peelingu. Příjemně voní. Hlavně po kokosu. Pak ale taky trochu po papáje. Není to ale žádná chemická vůně, je opravdu dost autentická, hodně sladká, postrádá jakékoli kyselé tóny. Představte si jak voní obsah pytlíku se sušenou exotickou směsí kokosu a papáji. Přesně takhle voní tenhle peeling.

Konzistencí je to hustý nepěnivý gel, který za sebou zanechává lehký hydratační film. Prakticky nevysušuje a vůbec nedráždí (ani poškrábanou nebo jinak poškozenou kůži), ale asi není vhodný pro fakt kvalitní vymydlení a vyčištění nějak výrazněji znečištěné kůže. Kvůli hustotě a nepěnivosti mám docela velkou spotřebu a řekla bych, že vydrží, s trochou štěstí, tak týden a půl až dva.

Co se týče peelingovacích schopností, přejmenovala bych je spíše na masážní. Tuto funkci v gelu plní jen hoblinky kokosu, které jsou navíc rozdílné velikosti. Není to typický, do jemných jehliček, nastrouhaný kokos, jako spíše nerovnoměrně nasekaný. Sem tam je malý puntík kokosu, sem tam zase trochu větší hoblinka. A někde v útrobách tuby na mě čeká extra velká hoblinka, která mi včera ucpala aplikátor a já pak klepala tubou jak pominutá, abych se jí zbavila a mohla pokračovat v dávkování :-) Peeling tedy skoro nepeelinguje, ale je na kůži příjemný a ani citlivá kůže se nemusí obávat každodenního používání.





Se mi nepodařilo vymáčknout víc kokosu... chjo :-( 
(dole je pár kousků, ty však mívají i desetinásobnou velikost oproti tomu, co zde vidíte)




Sprchový peeling mě vlastně vyloženě nenadchnul, ale rozhodně mě neurazil. Že bych prahla po dalším balení se říct nedá, ale klidně ho můžu doporučit těm, kdo hledají opravdu jemný peeling, který nedráždí a nevysušuje. No a třeba si ho časem pořídím zase...

PS: V Rossmannu zrovna probíhá akce na vlasovku od Alterry, kde můžete koupit šampóny za necelých 40 korun a vlasový olej za příjemných 55 korun (zrovna včera jsem ho koupila, tak jsem zvědavá!).


19 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Tak na ten vlasový olej jsem taky zvědavá a doufám, že se o něm brzy dozvíme víc! :)
    Tenhle peeling jsem nezkoušela, ale už jsem ho asi třikrát málem koupila a nakonec si to vždy rozmyslela. Momentálně nemám vůbec žádný peeling a říkám si, že občasné obroušení by mi moc neuškodilo. :)) A jak koukám, asi se rozhlédnu jinde, protože bych ráda, aby peeling peelingoval. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An, tak tenhle fakt nepeelinguje skoro vůbec :-) Trošku silnější je ten od Alverde, jak píše VeroNeko níže, ale taky spíš takový jemnější. U mě na blogu žádný drasťáky nenajdeš, já jsem na to moc velká citlivka :-D Já měla na občasné obroušení Soaphorii a Deep Steep - ten je dražší ale naprosto nejskvělejší! Nádherně voní a hlavně je cukrový, takže na rozdíl od solného neštípe, když máš drobné ranky, škrábance nebo štípance. Olej vyzkouším, jen co dopatlám na vlasy Argan revital od Saloosu (potřebuju se ho už konečně zbavit a na kůži mi moc nesedl, tak holt na něj zbyly vlasy).

      Vymazat
  2. Ahoj, prirodni peeling je dobry od Alverde, na celulitidu - voni po citrusech a opravdu peelinguje :) zase vlasovy olej od Alverde mi nesedl ani trochu, tak ze by naopak zabodovala Alterra? :) V. ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten znám! Dvě balení jsem měla minulé léto :-) Zase nad ním přemýšlím, ale mám v zásobě kolem deseti kusů sprcháčů, tak se snažím další moc nenakupovat.

      Vymazat
  3. Vlasový olej od Alterry? To musím prozkoumat, s jejich šamponem s papájou jsem moc spokojená. Dokonce mě mile překvapil i jejich krém na obličej (ten s aloe vera) - používám ho ráno pod mmu a spokojenost - přiměřeně hydratuje, rychle se vstřebá (a nezanechá na pleti lesklý film, čímž mě zradily i takové hvězdy jako Celestial od Lush nebo Steamcream) a hlavně neucpává moji problematickou pleť (takže už mu chybí jen nějak oslnivě vonět a léčit k mé představě o dokonalé ranním krému). Na druhou stranu čistící mléko ze stejné řady mě nijak nenadchlo - vysušuje... Každopádně pořád jsem z (teprve nedávného) objevu alterry jako levné přírodní kosmetiky nadšená a mám chuť prozkoumat celý sortiment, takže: víc alterra článků prosím! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to složení u vlasového oleje není nějaká extra výhra, ale pořád je to lepší, než většina osazenstva vlasovky v drogérii. Navíc jsem si zvykla nepozusovat vlasovku podle složení, protože už jsem s párkrát spálila. Vlasovka se prostě musí vyzkoušet a buď sedne nebo ne. Krém na obličej s aloe jsem od nich taky měla. Ze začátku jsem byla spokojená ale časem mě začal trochu dráždit... a hlavně... ta parfemace... to je fakt síla :-) Ze šampónů mám nejraději tu regenerační verzi s makadamovým oříškem, za tu cenu je naprosto bezkonkurenční. Pak určitě doporučuji krém na ruce a balzám na rty, oboje ve verzi s granátovým jablkem. Dle mého názoru dvě jejich nejpovedenější věci. Když si tady pod článkem klikneš na štítek, tak najdeš recenze dalších produktů :-)

      Vymazat
  4. O značce Alterra slyším poprvé. Vždy, když objevím nějakou novou značku, tak mě nejvíce zajímají různá tělová mléka, protože na tich ujíždím, ale nevím, jestli nějaké vyzkouším, když je to podle tebe děs běs, ale nějaké patlátko na pusu mě láká :) Značku Alverde znám a musim uznat, že jsem si na internetu vygooglila ted obě značky a v něčem si sou opravdu hodně podobné... miluji vůni kokosu, ale občas se mi z ní dělá zle (asi od té doby, co jsem používala kokosový olej jako masku na vlasy - měla jsem ho na vlasech několik hodin), ale jinak mě z tvé recenze tento sprchový pealing moc nenadchnul.. když už mám nějaký peeling, tak jsem ráda, když tam jsou opravdu velké ty.. ehm.. hrudky?:D nevím ted jak to lépe nazvat, ale ty šampony asi omrknu protože šampony nové zkouším ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pomerančové mléko nebylo tak hrozné, ale to zelené (limetka?) bylo fakt k ničemu a snad ještě víc vysušovalo. Já si taky dávám kokosák na vlasy! A taky tu vůni moc nemusím. Ale pak mám vlasy hezky jemné, takže to holt musím přetrpět. :-) V tomhle peelingu jsou i velké kousky, ale jsou dost ohebné a nemají ostřejší hrany, takže fakt jen tak masírujou. Ale na šampóny určitě koukni, tím spíš, když jsou teď ve slevě :-)

      Vymazat
    2. Já vůni kokosu milovala, ale pak jak jsem kokosák začala používat jako masku na vlasy.. několik hodin, tak se mi z toho začalo dělat špatně.. když už jsem si myslela, že tu vůni necítím, tak jsem třeba jen trošku pohnula hlavou a hned jsem to ucítila... :D

      Vymazat
  5. Tohoto peelingu jsem si v drogerii zatím nevšimla a podle toho jak málo peelinguje by to nebylo nic pro mně. Spíše mě zaujala akce na vlasovou kosmetiku, kterou se chystám už dlouho vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je tam chudák takové osamocené mezi sprchovými gely ostatních značek :-) Ale peelinguje fakt málo. Citrusový peeling od Alverde je určitě lepší. A vlasovku určitě zkus! Za sebe můžu doporučit regenerační - dělá lehoučké vlasy a díky vyššímu obsahu panthenolu osvěží a zklidní pokožku hlavy. Olejíček se teprve chystám zkoušet, tak ten ještě hodnotit nemůžu :-)

      Vymazat
  6. Ja som mala kokosovy peeling od Alverde - asi som to tu uz spominala :) a na mna bol prilis jemny. A ked pises, ze tento je este jemnejsi, tak to by mi bol uplne zbytocny. To si mozem do sprchacu priniesat cukor a bude to mat vacsi efekt.
    Nevedela som, ze Alterra ma aj olej na vlasy. Mala si ten od Alverde? Ci bude aj ich porovnanie? :)
    Od Alterry mam doma mini sampon a masku/kuru s granatovym jablkom, ale este som ich nepouzila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, nevím jestli je jemnější než kokosový, protože ten jsem od Alverde nezkoušela. Ale je rozhodně jemnější než ten citrusový - ten proti celulitidě (haha, jako by to fakt mělo pomoct). Ten citrusový mi ale docela sedl. Když je řeč o tom cukru, tak já viděla u jedné americké youtuberky, že ho používá normálně samotný - přinese si třtinový cukr, nabere do ruky a obrousí se jenom s ním.
      Olej od Alverde jsem ještě neměla, ale sedla mi ta jejich arganovo-mandlová řada, tak jsem nad ním taky přemýšlela :-) Alterru jsem brala hlavně proto, že byla teď ve slevě (z nějakých 86 na 55??). Masku s granátovým jablkem jsem taky měla, jen si už nevybavuju, jaká byla... takže asi tak nějak průměr, když vezmu v potaz to, že to ve mě nezanechalo vyloženě pozitivní nebo negativní vzpomínky.

      Vymazat
  7. Tak tenhle peeling jsem si v té akci taky koupila a zrovna předevčírem se mi taky ucpal extra velkým kouskem kokosu. S recenzí nejde nic jiného jenom souhlasit...koupila jsem si ho hlavně kvůli pupínkům na pažích, abych tam pokožku mohla "očistit" každý den, ale jeho peelingová schopnost je fakt malá, takže výsledky k tomuto účelu taky vesměs žádné :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby byl nějak drahej, tak by mě dost zklamal, ale za těch 40 a něco peněz to není žádná tragédie... Zkus ten citrusový od Alverde. Taky to není žádný drasťák, ale je o kousek víc peelingovací :-) A pokud ho máš vyloženě na pupínky, tak bych stejně nedoporučovala nic hodně obrušujícího, aby sis náhodu ještě nepřihoršila... pupínky jsou totiž nevyzpytatelné potvory :-)

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. A já chci bioPha, Nonique a Sante v dm! :-D

      Vymazat
  9. já jsem vlastně nikdy tu Alterru pořádně neviděla! jak to nemají na jednom místě, jako Alverde v DM, tak jsem se na jejich věci nikdy nedívala... chtěla bych napsat, že se po něčem mrknu, ale vzhledem k zásobám tak nejdřív za rok :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, právě, maj to tam roztahaný jak cikánský hračky, taky vždycky dlouho hledám. Já můžu doporučit balzám a krém na ruce. Oboje kolem čtyřiceti korun a lepší než kdejaká ultrasuperbio kosmetika :-)

      Vymazat