Co mě bavilo - DUBEN 2015

3. 5. 2015

Vítám vás u nového měsíčníku. Už nějakou dobu jsem přemýšlela, že bych sem na blog ráda vtlačila článek, který tak nějak shrne, co mě minulý měsíc těšilo, bavilo nebo mi udělalo radost. No a samozřejmě jsem taky potřebovala místo, kam vecpat i všechny své nekosmetické drobnosti :-)



Někdy v polovině měsíce mi domů dorazila Naked3. Od té doby ji používám každý den. A opravdu stojí za každou tu vydanou korunu, to mi nikdo nerozmluví. Miluju ty barvy, to balení, tu kvalitu stínů a kdybych si měla vybrat jedinou paletku v celém kosmíru, byla by to právě tahle.



V záchvatu péče o pleť jsem vysadila silikonové makeupy, což znamenalo návrat k mému milovanému minerálnímu Jelly pong pong. A potvrdila jsem si, že ho zbožňuju úplně stejně, jako dřív. Krásně kryje, vymizíkuje póry, zmatní pleť, ale nevysuší. Jedinou nevýhodou je, že už mám poslední balení :-(



Mým kosmetickým objevem měsíce byla značka bioPha - kdo nečetl články, nechť tak neprodleně učiní. Líbí se mi na ní naprosto všechno a není nic, co bych mohla vytknout. Kromě horší dostupnosti, samozřejmě.



Aktuálně oblíbená dvojice pro péči o pleť - sérum značky Yves Rocher a čistý argaňák Alassala. Obvykle produkty YR moc nechválím, ale tohle se jim fakt povedlo. Dokonce i složením. No a arganový olej sice smrdí jak sušená klobása, ale účinky mi to plně vynahrazují, takže mu odpouštím.



Opět jsem vyměnila vlasovku. Live Clean mi sice dělalo moc hezké vlasy, ale po dvoutýdenním používání jsem měla podrážděnou a dost vysušenou kůži na hlavě (a prej že bezsulfátová kosmetika je šetrnější, haha, to určitě). Na řadu přišla dvojice od Urtekramu, což byla trefa do černého. Po téhle dvojici mám objemné a hydratované vlasy, které vydrží v nositelném stavu i 3-4 dny bez umytí. Zázrak. 



Objevem mezi kosmetickými pomůckami byla tahle růžová peelingová věc, která je nenahraditelným pomocníkem při mytí štětců. Co jí používám, mám dvakrát čistější štětce za třetinu vynaloženého času.



Z nápojové sekce jsem musela zmínit "dětský čaj pro spokojené bříško". Zaprvé, je fakt děsně dobrej (chutná jako lékorky). Zadruhé, opravdu působí proti nadýmání a podobným břišním neduhům.



Sójové mléko + Caro + karamelový sirup. Poděkovat mi můžete později.



Že jsem blázen do svíček, ví asi každý. Že jsem blázen konkrétně do Yankee Candle už tak známé není. Tenhle měsíc u mě vedla vůně Aloe water, která na obrázku chybí, protože voněla tak nádherně, že jsem ji vypálila v rekordním čase.



Radost jsem si udělala i tímhle baťůžkem ze Zootu, který patří mezi letošní must-have. Plně nahradí kabelku a je mnohem pohodlnější. Hodí se k teniskám i balerínám, šatům i kalhotám. A oceníte ho hlavně při nákupech, kdy potřebujete mít volné ruce :-)



Ohromnou radost mi dělá kytička (jejíž jméno je mi stále tajemstvím), kterou jsem dostala na narozeniny. No a čím že mě těší? Protože nechcípla! Ba, naopak, roste a kvete jak divá. No chápete to? Mně, které chcíply i kaktusy. A to neříkám, jen tak ze srandy. Fakt jsem měla kaktusy a fakt mi chcíply. Každopádně tahle, nejen že je moc hezká, ale taky nevypadá, že by se chystala umřít. Achievement unlocked!

zdroj

Kdo mě dobře zná, ví, že dost ujíždím na seriálech. V dubnu u mě naprosto bezkonkurenčně vedl Daredevil. Komu jsou blízké komiksové televizní počiny, určitě si nemůže nechat ujít právě tenhle. Flash, Arrow, Constantine i všichni Agenti S.H.I.E.L.D.u se můžou jít vysr... bodnout, chtěla jsem říct bodnout.


Veškeré připomínky, dotazy nebo informace o vlastních radostech, jsou v komentářích vítány. No a příště, už klasicky, spotřebované produkty a hned po nich ty nově zakoupené.

16 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Moc hezký článek i fotky :-) Líbí se mi kosmetika, kterou používáš. A ten nápoj taky vypadá úžasně :-D No a velké Yankee svíčky nemohu než závidět :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a děkuji a děkuji :-) Velké svíčky YC nejsou z nejlevnějších, ale když si ve vosku nebo votivce vyberu vůni, která se mi fakt líbí, rozhodně se finančně velká svíčka vyplatí více. Třeba ta velká kokosová vyjde na 700 a vydrží hořet 140 hodin.

      Vymazat
    2. Jojo, vím, určitě se to vyplatí ;-) Já mám u YC problém s tím, že ani u malých svíček se mi nedaří dokonalé rozpuštění vosku. Vždycky se mi udělá tunel. Doporučuje se nechat svíčku hořet třeba 4 hodiny, jenže ty vůně jsou natolik intenzivní, že mi provoní pokoj třeba za 15 minut a co pak s tím? :-D Aspoň zatím ušetřím :-D

      Vymazat
    3. No mně provoní pokoj hodně jen ty střední a velké klasiky a vosky. Válce a malé klasiky tak decentně a votivky dávám dvě, abych něco cítila. Tak vyzkoušej třeba ty válce, ty právě tak intenzivně nevoní. A po velkých válcích ti pak navíc zbyde pěkný obal, který se dá zužitkovat třeba v kuchyni :-)

      Vymazat
  2. Paletka by potěšila i mě. :-) A svíčky yankee candle jsou opravdu hezky voňavé.
    giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle paletka musí potěšit každého! :-)

      Vymazat
  3. Daredevil je skvělý seriál, teď ho sjíždím podruhé s bráchou. :) Agenty mám taky ráda, ale tohle je jiný level. :) Ale nemůžu srovnávat s čímkoli od DC, Arrow, Flash a spol. mě vůbec nelákají, obzvlášť když mám omezeně volného času. Jo a bacha, není to komix (comix), ale komiks (comics). To první je jiný žánr, něco jako komiksový underground. ;)

    Naked 3 mám pořád na wishlistu, ale pořád nevím, jestli si ji někdy pořídím. :D Vždycky ty peníze utratím radši za něco jiného. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Agenty mám ráda, Flash mě taky nijak neuráží, ale Arrow jde těžce do kytek. Chybu napravím! Díky za opravu :-)
      A Naked3 je podle mě nejlepší existující paletka a fakt nutně ji potřebuješ :-D

      Vymazat
    2. Tak dík. :D No já pořád váhám mezi Naked 3 a Naked 2 Basics...

      Vymazat
    3. Ta basics mi přijde taková nudná, moc toho s tím člověk nevykouzlí a musí to doplňovat o další stíny. Naopak naked 3 je naprosto soběstačná a uděláš s ní spoustu líčení - jak výrazného lesklého, tak tmavého, tak světlého přirozeného. Já se už asi tři týdny nelíčím ničím jiným... jen jednou jsem to doplnila o stříbrnou z inglotí paletky. Toť ale čistě můj názor.

      Vymazat
    4. Jasně, taky mi přijde nudnější, ale je levnější a já bych potřebovala pořádné základní stíny právě na to doplňování těch výraznějších...

      Vymazat
    5. A nad Catrice Absolute matte jsi nepřemýšlela?

      Vymazat
  4. Super napad na clanok. Najviac ma laka Naked 3 ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :-) A nějakou tu paletku od UD si musí pořídit každá správná kosmetická nadšenkyně. A nemusí to být ani nutně Naked. Ale ta trojka barevně sedne fakt skoro každému.

      Vymazat
  5. Jupí! Každý mesiac sa môžem tešiť na takýto príjemný článoček. Zaujalo ma tu všetko, no vyzdvihnúť musím krásnu kvetinku, fajnú Caro kávičku a značku biopha. Dnes som zasa obzerala ich sprcháče, ale kým neminiem niečo zo zásob, musím odolať. Lenže odolaj jabĺčkam a hruštičkám ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :-) Já ještě nemám spotřebovanou hrušku a už mám v zásobách i jablko :-) No... momentálně mám zásobu sprcháčů tak do konce roku...

      Vymazat