Nákupy DUBEN 2015

7. 5. 2015




Weledu jsem kupovala ve slevě. Jak jinak. Ťělové mléko vyšlo na příjemných 170 korun a mám v plánu se na něj vrhnout, jen co dodělám současné pupálkové. Kosatcové krémy šly do výprodeje ve všech dm a vyšly na polovinu ceny. Za poloviční cenu jsem sehnala i citrusový sprchový krém. 

Sérum YR jsem si přivezla jako dárek z akce "Sázejme pro planetu". Přivezla jsem si toho mnohem víc, ale všechno ostatní jsem rozdala mezi kamarádky. 

Arganový olej se mnou přicestoval z veletrhu Interbeauty. Musím říct, že jsem z něj fakt naprosto nadšená a až ho doberu, budu si ho muset koupit znovu. Recenze se dočkáte v nejbližších týdnech.

Tuhý deodorant Jason jsem si pořídila na takové to "domácí" použití. Když mám totiž volný den, většinou ho doma trávím úklidem (to už je skoro nemoc), což znamená, že se trochu zapotím a chci tedy použít deodorant, ale zároveň nechci používat chemický deodorant. No a tuhý deodorant jsem kupovala kvůli tomu, že lepivé kuličkové deodoranty odmítám používat. Na kompletní recenzi se můžete těšit v nejbližších dnech.

A odličovací Saloos je už taková klasika, kterou kupuji každý měsíc.





Největším dubnovým výdajem byla určitě paletka Naked3. Absolutně jsem se do ní zamilovala a nemůžu se donutit používat jinou. Občas ji ale doplním nějakou to barvou z paletky Smoked. Naked2 vyšla na čtyři stovky. Že je to fejk jsem věděla už při nákupu. Za tu cenu ani nic pravého čekat nemůžete. Akorát mě teda docela mrzí, že na to v nabídkách na bazarech nikdo neupozorňuje a tyhle levné napodobeniny se prodávají i za mnohem vyšší ceny a lákají tak osoby, které netuší, že nekupují originál (ale o tom až jindy). Já si ji koupila, protože jsem byla prostě zvědavá, jak kvalitní tyhle kopie jsou. A taky se mi ve dvojce líbí některé odstíny. Není jich ale tolik, abych zatím uvažovala o originálu. Jak u mě kopie pochodila, se dovíte v některém z budoucích článků.

Ultramatnou tmavou paletku Sleek jsem pořídila na veletrhu Interbeauty. Vybírala jsem docela dlouho a nakonec jsem se rozhodla právě pro tuhle, protože matných stínů bývá většinou nedostatek. Recenzi mám opět připravenou (jsem zvědavá, kdy budu stíhat všechny ty připravené recenze psát a vydávat...) :-)



Sprchové gely bioPha jsou mou novou závislostí. Nejdříve přišla hruška a po pár použitích jsem musela pořídit ještě jablkovou verzi. Škoda, že nedělají více druhů. Třeba taková mandarinka, mango nebo ananas... kokos... a mohla bych pokračovat ještě týden :-) Recenzi naleznete ZDE.



Odličovací houbičky Calypso jsou nutným doplňkem k odličovacímu oleji Saloos. Naprosto skvělá kombinace a Saloos na vatovém tampónku už nikdy více. 

Srdíčková tvářenka od MUR byla bohužel to jediné, co mě z jejich aktuální nabídky v Rossmannu zaujalo. Tak snad se nabídka rozšíří. Třeba o zapečené tvářenky nebo srdíčkový rozjasňovač.

Laky na nehty China glaze a EBD jsem si přivezla také z veletrhu. Catrice jsem měla už od zimy na wishlistu a konečně ho vystavili do regálu, takže jasný nákup. No a nakonec jsem se nechala udolat i lakem od L'Orelau s metalickým efektem.



Vlhčené ubrousky Balea jsou u mě už taky stálicí, ale protože jsem už v době focení měla balení poloprázdné, musela jsem doplnit zásoby o další. Výběr padl na Alouette, které hlásají něco jako "sensitiv" a navíc vyjdou opravdu levně. No... jsem na ně zvědavá.

Mezizubní kartáčky používám denně, a i když se snažím aby chvíli vydržely, jednou za čas je holt potřeba koupit nové balení. U těchhle jsem ale moc netrefila velikost. Jsou dost široké a vecpu je jen mezi stoličky. V dm newsletteru jsem ale viděla, že začali vyrábět menší, tak se po nich kouknu. Jinak mi ale naprosto vyhovují. Mají dlouhý kartáček, který je možný dle potřeby ohnout, na každém kartáčku je obal a tělo kartáčku je ze silikonu, takže je měkké a kartáček se dobře drží a neklouže, jako některé jiné, z pevného plastu.

A čímpak jste si v dubnu udělali radost vy? :-)


13 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. nie su tie hubky prilis drsne? :)
    fuj a to ruzove telove mlieko by som teda uz nechcela ani zadarmo, mne strasne smrdi :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě že po namočení ani trochu. Ale když uschnou, tak zase jo :-)
      Já se s tím růžovým mlékem nějak poperu. Víc než to pupálkové určitě smrdět nebude :-D

      Vymazat
  2. Mna z tvojich nakupov najviac zaujala Naked 3. Mam paletku Iconic 3 od Makeup Revolution a je super, takze sa mozno niekedy odhodlam aj na "original" ;) Ale zatial mi Iconic 3 staci.
    Zaujimalo by ma, ci si niekto kupuje Weledu aj za plnu cenu. Podla mna je sialene predrazena :(
    Mam sa ti pozriet, ake sprchove gely (pripadne cely sortiment) maju od BioPha u nas v DMke? Aj ked som videla, ze sa u nas zacala predavat znacka Nip+Fab a neviem, ci niektoru inu znacku kvoli tomu nezrusili. Musim to obzriet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám dupe od W7 a myslela jsem si, že mi taky stačí, ale když mám teď originál, tak už vím, že se to prostě nedá porovnávat. Pigmentace a konzistence stínů je prostě úplně jinde.
      Podle mě Weledu za plnou cenu nikdo nekupuje :-D Ale musím uznat, že tělová mléka a pleťové krémy mají naprosto skvělé a prakticky se při výběru nedá sáhnout vedle. Jen asi budou sedět spíše suché pleti, protože jsou všechny jejich produkty dost mastné.
      Kdyby ses mi na tu bioPha mrkla, byla bych moc ráda. Zajímalo by mě, jestli tam mají víc produktů, než je dostupných na internetu (parfumissimo). Když by sis tedy byla tak hodná a našla si čas, předem moc děkuji a ozvi se mi na mail :-)

      Vymazat
    2. Podvecer sa tam zastavim. Zistim situaciu, nafotim to a napisem mail ;)

      Vymazat
    3. Super! Budu se těšit :-)

      Vymazat
    4. Ja som asi slepa, ale neviem najst tvoju mailovu adresu :)

      Vymazat
    5. Ne, nejsi slepá :-D Někam mi zmizel, když jsem dělala pořádek v postranním panelu, musím ho tam zase přidat :-)

      Vymazat
  3. A všimla sis jako, že sis nekoupila odličovací ubrousky, ale vlhčený toaletní papír? :-)))))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, nevšimla :-) Ale nijak mě to netrápí, já to používám jen na úklid nebo na otření rukou, když fotím swatche. On mezi nimi stejně asi nebude moc velký rozdíl :-)

      Vymazat
  4. Ach, tie sprcháčiky bioPha. Stále ti tu o nich píšem, ako veľmi po nich túžim, ale musím silno odolávať, pretože nechcem mať doma zásoby. Na druhej strane sa veľmi bojím, že ak zaváham, viac ich nedostanem. Až tu cítim ich vôňu.
    Ešte by ma zaujímalo, ako používaš tie hubky na odličovanie. Navlhčíš vodou, nakvapkáš olej a odličuješ? Ide to takto? Asi to vyskúšam, lebo tento postup s olejom Saloos a tampónikom sa mi až tak neosvedčil...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych se nebála, že by se najednou stáhly z prodeje. Jen záleží, na kolik let dopředu máš zásoby :-D
      Odličuju se ve sprše, takže houbičku pod sprchou namočím, lehce promačkám, nanesu olej a promnu oči a pak opláchnu a ještě čistou párkát přejedu. Odlíčí suprově a aspoň pak nemá člověk mastné oči :-)

      Vymazat