Našlehané stíny od Max Factor

15. 5. 2015

Už jste zkoušeli nové stíny Max Factor? Já už jo, heč. Kdyby se ke mně ale nedostaly z liščí dobroty, asi by to nebyl produkt, po kterém bych nadšeně sáhla. Ona totiž ta cena a výběr odstínů... no co vám budu povídat. No ale když už je mám, tak se k nim taky vyjádřím, žejo :-)

Stíny mi poslala Liška, nicméně běžná prodejní cena je kolem tří stovek a balení obsahuje 7g produktu.








Přesný název stínů je Excess Shimmer. Odstín mám 15 Pink Opal. Určitě vás jako první do oka praští podobnost s všeobecně oblíbenými Color Tattoo. Podobnost ale začíná a končí u obalu, protože obsah je diametrálně odlišný. V titulku článku jsem je označila přívlastkem našlehané, což přesně vystihuje jejich konzistenci. A bohužel i manipulaci s nimi. Tahle našlehaná pěna se totiž nenabírá úplně snadno. Vtlačím prst do kalíšku a hmota se rozprcne všude okolo prstu a pokus o nabrání končí tak, že honím v kalíšku dokola takový malý kopeček, který se ne a ne chytit na prst. No a když už tedy něco málo s vypětím sil vydoluju a začnu mazat po víčku, odměnou je mi mastná, nerovnoměrná šmouhatá vrstva. Stínu se navíc moc nechce přilnout na víčko a je potřeba ho vrstvit a na víčko pořádně natlačit. 

Asi to bude odstínem, ale ta pigmentace je dost slabá. No a slibovaná 24hodinová výdrž? Haha. Bez báze a přepudrování stínem sotva 4 hodiny. Zlaté CT, které jsou úžasně pigmentované a drží jak přibité. A navíc stojí polovinu ceny těchto.


Srovnání balení s CT, které sice vypadají větší (objemnější), ale opravdu nejsou :-)






Na fotu níže můžete vidět (smutnou) pigmentaci samotných stínů a také to, jak nerovnoměrnou a hrudkovatou vrstvu vytváří (dole), když je důkladně nerozmažete a nezapracujete (nahoře):



Našla jsem pro ně ale využití jako podklad pod růžové, fialové nebo stříbrné stíny, které na nich vypadají opravdu nádherně. Stejně je ale potřeba pod ně dát ještě bázi. Ale nebudeme si nic nalhávat, jako podkladové stíny pro zvýraznění barev jsou za tři stovky docela drahý špás.


Báze Artdeco, stíny Max Factor Excess Shimmer 15 Pink Opal, přepudrováno stínem Inglot 445, kontura a ztmavení koutku stínem UMA 04 what a woman:




Finalní hodnocení? Nekupovat. Prostě málo muziky za hodně peněz. Pokud chcete voděodolné stíny s dlouhou výdrží, skvělou pigmentací a cenou přiměřenou výkonu, koukněte se raději po zmíněných Color Tattoo od Maybelline.


8 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Na CT nedám dopustit. Navíc když jsem viděla výběr barev ve stojanu Max Factor, tak jsem si nevybrala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, a taky jsou si ty barvy vždycky ve dvojicích podobné, což snižuje výběr ještě na polovinu. Já na CT taky ne, hlavně tyrkysovou a taupe :-)

      Vymazat
  2. takéto tiene nemám veľmi rada, ale asi treba vždy "prepúdrovať" nejakým sypkým v podobnej farbe, tvoje líčenie je úplne nádherné :)
    letná giveaway
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :-) Stíny s podobnou konzistencí se daly najít u Catrice (Made to stay), ale už se nedělají. A ty byly teda mnohem lepší a taky stály třetinu ceny! Tyhle jedině na bázi a překrýt nějakým pudrovým, no :-/

      Vymazat
  3. vidím, že stíny v tvém testování dopadly stejně jako u mě :( ale fotky líčení máš fakt krásné, jak vy to všichni děláte, že ty barvy jdou tak vidět! mně všechno sežere foťák vždycky :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky!:-) Bohužel tě zklamu, opravdu nejsem tak zručný fotograf, fotky upravuju, protože mám v bytě málo světla, takže jsou většinou dost tmavé a nevystihnou správně odstín. Doporučuji stáhnout Picasu - tady. Kdybys k programu měla nějaké dotazy, tak se mi ozvi na mail :-)

      Vymazat