Spotřebováno DUBEN 2015

5. 5. 2015



Lactovit tělové mléko do sprchy
Tělová mléka do sprchy jsou pro mě takové nutné zlo. Někdy prostě spěchám a nebo nemám chuť se natírat až po sprchování. Tohle ale překovává všechny ostatní svou vůní, která je taková sladká mandlovo-karamelová a na kůži poměrně dlouho drží. Co se týče promazávacích účinků, určitě nenahradí pokoupelové mazání. Rozhodně je ale o dost lepší, než kdybych se nenamazala vůbec (což v mém případě nepřichází v úvahu, protože by se na mě smrskla kůže a během dvaceti minut bych se uškrábala).
-----
Hodnocení: 6/10, recenzi chystám

Alverde sprchový gel grepfruit a bambus
Alverďácké sprchové gely jsem tady omílala už  mockrát. Tohle byl poslední z původní čtveřice, který mi zbýval na vyzkoušení. Z celé série tenhle vede právě vůní, jinak jsou účinky u všech zhruba stejné. Gely obsahují málo tenzidů a dost mořské soli (vody?), takže nedráždí pleť, ba naopak ji zklidňují. A navíc za celkem nízkou cenu.
-----
Hodnocení: 8/10, recenze ZDE

Alverde krém na ruce s granátovým jablkem
Letošní zimu byl právě tohle můj nejoblíbenější krém na ruce. Podrobnosti najdete v samostatné recenzi. Teď mám ale nedodělanou Alterru a navíc v zásobě ještě Laveru, Urtekram a chystám se ke koupi bioPha, takže mám s krémy na nějakou dobu vystaráno. Pokud ho ale jiný netrumfne, určitě se k němu vrátím.
-----
Hodnocení: 8/10, recenze ZDE

Alverde tělové máslo Vintage rose
Syndrom limitované edice opět zafungoval a donutil mě ke koupi tělového másla s vůní růží. Hodnocení asi nemusím moc rozebírat, je to prostě taková typická alverďácká máslová limitka. Ale vůně potěšila!
-----
Hodnocení: 8/10



Alverde vlasová kůra s aloe vera a ibiškem
I přesto, že jsem tuhle kůru zařadila do oblíbených produktů minulého roku, letos mě nějak netěšila. Nevím proč, asi funguje jen s určitými šampóny a nebo jsem ji používala až moc dlouho a intenzivně, ale prostě mě přestala bavit. Třeba si k ní ale časem zase najdu cestu.
-----
Hodnocení: 6/10

Alviana krém na ruce s arganovým olejem
Kabelkové balení krému na ruce Alviana jsem čapla při nákupu v Glóbusu. Původně jsem měla v plánu nakoupit tam víc produktů téhle značky, ale v nabídce nic jiného, než dva krémy na ruce nebylo. Tenhle je ale docela fajn, pěkně hydratuje, pěkně voní a vyšel mě na nějakých 19 korun. Takže doporučuji a časem asi pořídím zase.
-----
Hodnocení: 7/10

Argital hypoalergenní krém s violkou
Super zklidňující a výživný pleťový krém, který se snadno roztírá, takže vám vydrží děsnou dobu. Já tohle prťavý balení používala denně asi tři týdny. Jen na mě byl až trochu nepříjemně hutný a mastný a chvílema mi nebyl na pleti moc příjemný.
-----
Hodnocení: 7/10

Biosilk silk therapy
Jasný, vím, že tohle má k přírodní kosmetice dost daleko a v podstatě je to jen silikon, ale mně prostě nic jiného neudělá takhle hezké, lesklé a uhlazené vlasy během dvaceti vteřin. Používám ho do délek vlasů asi dvakrát týdně, když se vzbudím s rozcuchaným hnízdem na hlavě.V zásobě mám ještě jedno balení a pak se budu muset začít shánět po dalším. Bodík strhávám za to složení...
-----
Hodnocení: 9/10

Saloos hydrofilní odličovací olej Levandule
A tady máme pravidelného účastníka měsíčních článků o spotřebovaných produktech. Ještě stále mě nepřestal bavit. Jen se podíváme podívám po jiné verzi, protože tahle levandulová mi moc nesedla vůní.
-----
Hodnocení: 9/10

Alterra SOS péče o rty s granátovým jablkem
Tohle je, až na silnou vůni, fakt bezva balzám. Bohatě hydratuje a stojí pár korun. Akorát mě štvalo, že se ke konci, díky ultra měkké konzistenci, ohýbal v tubě do všech stran.
-----
Hodnocení: 7/10, recenze ZDE

Colgate zubní pasta Max white now
Prostě chemická zubní pasta. Přišla mi kdysi v Ladyboxu a já se rozhodla, že je na čase ji spotřebovat. Dost mě na ní štvalo, že je sytě modrá. Všechno bylo modré. Kartáček, umyvadlo... a nedejbože, když jsem se nechtíc poplivala. Modrý zuby. Jestli tohle měl být bělící záměr, tak nutno poznamenat, že obvyklá žlutá nedá s modrou zářivě bílou ale zelenou. Jen tak pro pořádek.
-----
Hodnocení: 4/10


Rival de Loop odličovací ubrousky Exotic mango
Výprodej limitky, cena 20 Kč. No neber to. Naprosto srovnatelné s ubrousky Balea. A tahle navíc fakt docela hezky voněly po mangu.
-----
Hodnocení: 7/10

Soaphoria šumivá bomba do koupele Romanticá růže
Jediné, co oceňuji, je přírodní složení, bez zbytečných konzervantů, barviv a syntetické parfemace. Za tu cenu bych ale čekala trošku větší kuličku. Pokud vyloženě nelpíte na sto pro přírodním složení, klidně si kupte nějakou od Bomb cosmetics. Já si od nich na veletrhu koupila koupelové špalíčky, které vypadají jako malé dortíky a neuvěřitelné krásně mi provoněly celou koupelnu.
-----
Hodnocení: 6/10, recenze ZDE

Curaprox zubní kartáček ultra soft
Jsem si nebyla jistá, jestli ho taky zařadit, ale nakonec jsem se rozhodla, že ano. Za mě nejlepší kartáčky. Mám dost problém s odhalenými zubními krčky a tenhle kartáček je jediný, který je dostatečně měkký na to, abych ho na krčky mohla dát. Kartáček většinou střídám po třech měsících, což jsou asi 2 balení zubní pasty. Pak už, zaprvé, je plný bacilů a zadruhé, vypadá jako koště.
-----
Hodnocení: 9/10

Calypso odličovací houbička
Naprosto skvělé odličovací houbičky. Používám je na odličování očí spolu se saloosím odličovacím olejem, měním po každém spotřebovaném balení odličovače. Po namočení jsou krásně měkké, takže na oku nedřou a odličují asi tak dvěstěkrát lépe, než vatové tampónky.
-----
Hodnocení: 10/10

Dr. Hauschka koupelový olej
Příjemný aromatický olej, který je součástí sady šesti olejů v plechové krabičce. Jen by ho, na můj vkus, mohlo být v jednotlivých ampulkách trochu více.
-----
Hodnocení: 7/10

12 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Tu Alverde vlasovou kúru jsem teď viděla ve výprodeji, takže že by ji rušili?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsem se cestou z práce stavovala v dm a u nás ji nemají ve slevě, takže se třeba jen zbavovali nějakých starších kusů. A přinesla jsem si tu limitovanou sadu + sprej na nohy :-)

      Vymazat
  2. Paci sa mi Tvoj vyber najmä prirodnej a cenovo dostupnej kozmetiky. Ja sa v prirodnej kozmetike iba zacinam orientovat, takze na Tvoj blog sa chodim casto inspirovat :-)
    /kaviareň/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, moc děkuji :-) Ono se u mě najde i dost cenově nedostupnější kosmetiky, ale tu si šetřím :-D

      Vymazat
    2. Viem a trpezlivo cakam na recenziu make-upu :-)

      Vymazat
    3. No teď chystám na Jelly pong pong a koupila jsem si Alverde, kterému sice moc nevěřím, ale zatím ho všichni doporučují, tak uvidím :-) A pak někdy během léta budu objednávat nějaký tmavší LilyLolo. Toť celé mé budoucí makeupové story :-)

      Vymazat
  3. Parádní spotřeba :-) To Alverde máslo se mi líbí už hoodně dlouho, ale dokázala jsem se přesvědčit, že krémů mám zatím dost a další fakt nepotřebuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala, u mě zafungoval syndrom limitky a říkala jsem si: "co kdyby náhodou nebylo, až ho budu chtít" :-D Klasika. Ale rozhodně ho doporučuji. Má takovou příjemnou decentní vůni bez kyselých podtónů.

      Vymazat
  4. Paradna spotreba ;) Mne sa minuly mesiac nejako nedarilo spotrebovavat. Snad to tento mesiac bude lepsie.
    Ked sa niekedy v zivote dostanem do Globusu, tak by som rada vyskusala nieco od tej znacky Alviana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nevím, jak to bude u vás v Glóbusu, ale u nás od Alviany už skoro nic nemají. Dřív jsem tam narazila na tělové mléko a kondicionér a teď jen na dva krémy na ruce.

      Vymazat
    2. Na Slovensku nemame Globus. Ani Rossmann, ani Sephoru .... :( Snad na nejaky Globus narazim pri najblizsej navsteve Prahy.

      Vymazat
    3. Nebuď smutná, vy zase máte Soaphorii, BioBeauty box a bioPha v DMku :-) A to bych rozhodně vyměnila za všechno zmíněné :-D

      Vymazat