Staronová láska...

12. 5. 2015

Jak už jsem tady zmiňovala v jednom z předchozích článků, dost se mi v posledních měsících zhoršil stav pleti. V oblasti spánků se mi dělaly drobné pupínky, měla jsem dost rozšířené póry a hodně se ucpávaly. Z čehož (logicky) vyplývá, že jsem je pořád šťourala, z toho pak byly další pupínky a tak pořád dokola. Nebyla to žádná katastrofa, ale pro někoho, kdo měl pleť celý život prakticky bezproblémovou (pomineme-li to, že je extrémně suchá), to byl dost těžký nezvyk.

Co tohle způsobilo se asi už nedopídím. Může to být makeup, nevhodně zvolená péče, nedostatečné čištění... podezřelých je dost. Prvním krokem k vymýcení zmíněných neduhů byla kupě čistící ho kartáčku na pleť. A hned druhým krokem vynechání silikonového makeupu, který jsem si sice moc oblíbila, ale když musíš, tak musíš... abych ale ukončila tenhle slovní průjem - musela jsem si najít makeup bez silikonů. No a tak došlo k návratu k oblíbenému jelly pong pong, který jsem používala prakticky celé minulé léto a podzim.

Produkt byl součástí jedné z edic Ladyboxu. Bežná cena $26.40 ( přibližně 600 Kč)/6 g.







Hned po prvním nanesení jsem žasla nad tím, jak mě vůbec mohlo napadnou, že ho opustím. Asi to mělo něco společného s tím, že mě produkt, který používám několik měsíců v kuse, trošku omrzí a znudí. A to může být jakkoli dobrý. 

Makeup je namletý tak jemně, že už to víc ani nejde. Krásně k pleti přilne a po nanesení máte pocit, jako kdybyste na pleti nic neměli. Mastnou pleť zmatní a suchou pleť nevysuší. Ideální stav. A určitě vás potěší i vyšší krytí, které ale na pohled působí až nečekaně přirozeně. Výdrž je nadprůměrná a na pleti mi vydrží klidně 10 hodin.

No a kdyby vás zajímalo, jak dlouho trvá takové balení spotřebovat, tak (mně) asi 4-5 měsíců téměř každodenního užívání.




I přesto, že se makeup na první pohled tváří jako přírodní produkt, není tomu tak. Ve složení bohužel naleznete celou řadu nevítaných konzervantů, jako jsou parabeny nebo phenoxyethanol. No a taky tam nevidím moc ráda ethylhexyl methoxycinnamate

Asi by mě tohle složení mělo trápit, ale netrápí. Na pleti mě vůbec nedráždí, což je fajn, protože spooousta tekutých makeupů mi dělá na obličeji docela paseku. No a navíc mám už poslední balení a u nás není k sehnání. Až ho doberu, budu muset sáhnout po jiném. Takže si ty výhody chemie ještě na chvíli užiju, než začnu být věrná pouze přírodním makeupům :-)



Před aplikací proklepu zavřené balení, aby prášek prošel přes "cedník" (takovou tu díratou plastovou věc) nahoru, otevřu naberu na štětec a oklepu do víčka. Další prášek pak nabírám vždy z víčka a štětec pokaždé trochu oklepu. Zbytek produktu pak z víčka sklepu zase zpátky do "cedníku" a zašroubuju.

Makeup na pleť nanáším nejraději nějakým plochým hustým štětcem s kratšími štětinami. Na větší plochy používám štětec větší, na záhyby (kolem nosu, pod oči) mi v případě potřeby skvěle slouží menší, hustý a lehce zkosený štětec od Yves Rocher. Tenhle typ štětců mi vyhovuje proto, že na nich, díky hustotě prášek dobře ulpí a při nanášení se makeup lépe vtlačuje do pleti. Čím kratší štětiny, tím méně se štětiny budou ohýbat a rozmetávat prášek všude po okolí - kdo někdy nanášel sypký makeup, chápe o čem mluvím :-) 

Pozn.: Kdo ještě nebyl omrknout nové štětce Yves Rocher, nechť tak rychle učiní, protože fakt stojí zato. Přísahám!



A protože nic nemluví tak jasně, jako praktická ukázka, tady ji máte:



Vidíte to sjednocení a krásný matný sametový finiš? Pecka.

Já jen doufám, že přírodní sypké minerální makeupy budou alespoň  z poloviny takhle skvělé, jinak nevím, co si počnu, až ho spotřebuju!

10 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. a proč já jsem si myslela, že je to klasický tekutý MU? :D a jako... praktická ukázka je fakt wow, vypadá úžasně! a na ofiko stránkách mají free shipping nad 50 dolarů, což jsou zrovna ty dva makeupy... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, sypký. Jsem tě pravděpodobně mystifikovala, to by mi bylo podobný. Právě že mě ty sypké dělají nejhezčí efekt a není možný, aby ses po nich leskla (maximálně až za pár hodin). No a tenhle mi vůbec každý ráno vytvoří úplně nový obličej :-D
      Vyzkouším everyday minerals, lily lolo a když ani jeden z nich nebude tak dobrý, tak si ty dva objednám i kdybych si pro ně měla dojít pěšky! :-)

      Vymazat
  2. krásné krytí a to balení je taaak roztomiloučké :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se mrkni na jejich ostatní produkty. Nic tak infantilního nikdo jiný nevyrábí :-D

      Vymazat
  3. Moc pěkný článek ty porovnávací fotky jsou skvělé!:) a závidim štetec od Petry :D .)
    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY!:) Budu ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Štětec doporučuji, je kvalitní a za dobrou cenu, tak na něj mrkni :-)

      Vymazat
  4. Fotky před a po mluví za vše. Ten makeup je super. zatím jsem žádný minerální nezkoušela, pokukuju po Bare minerals.

    http://jsikrasna.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě, co jsem začala používat sypké, mám trochu nechuť k používání tekutých :-) Ty sypké mi přijdou na pleti lehčí a neobsahují oleje, silikony, alkohol... tedy alespoň většinou :-) Já přemýšlím nad lily lolo a everyday minerals, ale bare minerals bych mohla taky okouknout, díky za tip!

      Vymazat
  5. Brutálny výsledok, paráda! Už nejaký čas zvažujem kúpu minerálneho makeupu, len neviem ktorého. Zatiaľ vyhráva Zao, ale v hre je aj bareMinerals, PürMinerals, Lily Lolo atď. Doma síce jeden mám, ale je zapečený a vynosím ho až v lete.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky teď pořád koukám, co kde mají a za kolik... ale tenhle mi asi ještě nějakou dobu vydrží a když bych náhodou přes léto moc ztmavla (haha, sama tomu nevěřím), tak mám ještě Alverde, v lehce tmavším odstínu. Zatím u mě vítězí lily lolo, hlavně kvůli dostupnosti.

      Vymazat