Strč si tu giveaway někam...

20. 5. 2015

Tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu...

Dnes bude řeč o sběratelkách odběratelů, nebo, jak je nazývám familiárně já - kolektorkách. Jejich revírem jsou blogy cizích blogerek a tempo, kterým tyhle blogy spamují, je vražedné... (trochu ohraná slovní hříčka, ale nemohla jsem odolat).

Ve většině případů článek ani nečtou. Kdo by se tím taky zdržoval, žejo, protože o to tady vlastně vůbec nejde. Jde jen o to, aby autorka článku a všichni kdo ho přečtou věděli, že se u nich na blogu koná rozdávačka! Načež k článku, věnující se tomu, jak je tenhle šampón děsně děsnej a jak vám z něj slezou vlasy z hlavy utrousí komentář typu "Vypadá dobře, mrknu se po něm! Zvu tě... ". Facepalm jak sviň... nevím, jestli se mám smát nebo brečet.


Holky tak pravděpodobně činí s vidinou slávy a produktů zdarma. Bohužel ale nechápou, že takhle se ve většině případů nikam nedostanou, ba naopak, naserou spoustu blogerek, které se snaží svůj blog vést poctivě a s alespoň kapkou lásky.

Pokud má blogerka zapotřebí obrážet cizí blogy a vnucovat se, u mě si v tu chvíli podepsala, že mi nestojí zato, abych na jejím blogu ztrácela čas. Fakt sorry, ale takový pocit to ve mně vyvolává a asi to už lepší nebude. 

Takže, holky, chcete reklamu? Tady jí máte a važte si toho, protože mi zabralo dost času vás v komentářích dohledat :-)

http://style-and-smile15.blogspot.cz/
http://www.lovies47.cz
http://lubezna.blogspot.cz/
http://klarissaaddell.blogspot.cz/
http://biancaprincipessa.blogspot.cz/
http://vmemzivote.blogspot.cz/
http://www.lipsticksjungle.com/
http://corculum.blogspot.cz/
http://bellesfleursnikol.blogspot.sk/
http://blog-de-la-licorne.blogspot.cz/
http://www.chicoco.cz/
http://beautecaresse.blogspot.cz/


PS: Od nynějška podobné komentáře mažu a komentující přidávám na seznam kolektorek. Pokud zde samozřejmě už není, protože si nedělám iluze, že by některá z nich tenhle článek přečetla.


73 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. přečetla jsem si v Bloggeru nadpis a dostala jsem záchvat smíchu :D. Haha, jo, chápu tě, já jsem flegmouš a ani to nemažu, ale spíš nechápu, PROČ někdo chce urputně navyšovat počet čtenářů, k čemu jako... pokud někoho to, co píšu, zajímá, jsem (moc!) ráda, ale nevím, proč se hnát za nějakým číslem a "nutit" pomocí GA... no jo :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A navíc v těch GA rozdávají takové pikačoviny, že to svět neviděl! Prostě co dům dal, to dám do rozdávačky, hlavně když z toho kápne aspoň stovka odběratelů. Na co je ti 200+ čtenářů, které sis "koupila", když se k tobě na blog pak vrací sotva 20 a z toho ti 10 spamuje komentáře obdobnými nabídkami. Já mám trpělivost taky svatou (nebo teda alespoň skoro dvouletou), ale tyhle samé holky pak spamujou na blogu holkám, které čtu ráda a nakrkne mě to ještě víc. Takže s touhle pasivní podporou končím. A že jsem ajťák a sedím u počítače celej den, můžou si být jistý tím, že ty komentáře se tady ani neohřejou.

      Vymazat
    2. Smejem sa z článku aj zo slova pikačoviny :D

      Vymazat
    3. Prvně uvedenou slečnu čtu - její gramatika a styl vyjadřování je ten nejlepší lék na špatnou náladu :-D

      Vymazat
    4. Já znám víc lidí, který jí čtou spíše z recese, no...

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Klidně někoho navrhni do seznamu kolektorek, já ho tam přidám, když se chce tak moc zviditelnit :-)

      Vymazat
    2. Nikoho dalšího konkrétního si nevybavuju, ale vzpomínám si, že jsem narazila na pár blogů, kde byla hned jako první nebo druhý článek giveaway :-D

      Vymazat
  3. Dobře ty....zvu tě

    Haha, ne, dělám si srandu :D

    Pobavilo :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem přečetla "zvu tě" a úplně ve mě hrklo! To mi nedělej :-D

      Vymazat
  4. Ano, ano, ano! Naprosto s Tebou souhlasím, tyhle komentáře už mi taky pijou krev. (Na druhou stranu si myslím, že zrovna u mě na blogu jim ta reklama k ničemu není, to jen tak... :D).
    Jsou i slušnější případy. Ty aspoň občas i komentují k věci.
    Snad se nad sebou dotyčné aspoň trochu zamyslí... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, takové případy jsem ze seznamu vynechala :-)
      Nezamyslí se, protože si to pravděpodobně vůbec nepřečtou. A kdyby ano, už to, že se tak chovají vypovídá o nedostatku soudnosti, tudíž je tohle rozhodně nedonutí k tomu, aby se chytily za nos.

      Vymazat
    2. Máš pravdu, nepoučí se...
      Jen mimochodem, teď jsem koukala na odkazy k sebereklamujícím slečnám. Většina komentářů u článků je přesně taková, jaké dávají ony... Takže svůj ke svému... :))

      Vymazat
    3. Je to tak :-) Já už to tady někde zmiňovala, že komentáře u nich jsou dost podobné tomu, co ony zanechávají jinde. A dokonce jsem zjistila, že je dost trendy tzv. vzájemný odběr, kde se domluvíte a odebíráte se navzájem, jen kvůli číslům a vůbec ne kvůli zájmu o to, co ten dotyčný píše.

      Vymazat
  5. Máš můj velký obdiv, že jsi je tak vyhledala, a že jsi svoje mínění dala najevo. Konečně to někdo řekl naplno. A nejlepší je, když se teda účastním nějaké soutěže a dám do komentáře svůj mail, tak i na ten mi chodí pozvánky na giveaway od úplně cizích blogerek. Je mě jasné, že zveřejňuji svou emailovou adresu a kdokoliv mi tam tak může napsat, ale zkrátka to už mně přijde jako vrchol...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je pecka, to slyším prvně :-D Já na takové blogy kliknu spíš s ironickým úšklebkem, abych viděla, o co se tam vlastně soutěží, ale nikdy jsem se neúčastnila. Ale jestli moc chtějí mojí emailovou adresu, mají ji v pravém horním rohu! :-)

      Vymazat
    2. Mně se to stává taky - pravidelně po zapojení do giveaway tak do týdne jeden až dva maily přijdou. Připadá mi to jako nebetyčná drzost.
      A víš co? Zvu tě ;) A nebo vlastně ne, já nemám kam :-D

      Vymazat
    3. No a maily odkud? Jako nějaké obchodní nabídky nebo přímo z jiných blogů?
      Nezvi, nezvi... když budu chtít, pozvu se sama (kdyby bylo kam) :-)

      Vymazat
    4. Mně přišly pozvánky na giveaway od jiných blogerek. Schválně jsem se vždycky podívala na jejich blog a ty ceny fakt stály za to...prostě ostuda. Když vidím v mailu: "Ahoj, zvu tě...." tak už okamžitě mažu. Giveaway by podle mě mělo být poděkování lidem, kteří blog opravdu sledují a ne jako jen tak ledajaká výhra pro ty, co prostě jenom chcou dostat něco zadarmo. Proto by se podle mého názoru giveaway, nebo jakákoli jiná soutěž neměla objevovat nikde jinde.

      Vymazat
    5. Ano, pozvánky mailem od mně neznámých bloggerek buď na giveaway, nebo na nakouknutí na její blog, nebo na tvrďáka žádost o sledování blogu.
      A větší množství spamu jsem taky po účasti na giveaway občas zaznamenala, ale to bylo hlavně, když jsem takhle zveřejnila mail u hodně čtených bloggerek. Teď už jich zas tolik nečtu, tak se to vyřešilo samo.

      Vymazat
    6. No holky, tak to jsem vůbec netušila, že to kolektorky rozjely až takhle ve velkým. Souhlasím, že rozdávání dárků by mělo být směrováno na pravidelné čtenáře a hlavně by mělo mít význam - zastoupení nějaké firmy dá výrobky do soutěže, výročí blogu, mezník v počtu odběratelů apod. Ale jen tak mít dva měsíce spuštěnou soutěž o deštník, gumičku do vlasů, rtěnku Essence a sprcháč, za cílem sbírání odběratelů, mi přijde fakt dost retardovné :-)

      Vymazat
  6. Tenhle fenomén jsem taky nikdy nepochopila...přijde mi to totálně absurdní a v podstatě ani netušim, jak to některý ty holky dělaj. Bylo by mi asi líto, kdybych měla trávit veškerej čas naháněnim nových čtenářů :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si taky myslím, že jim to musí žrát děsně času. I když... na druhou stranu... článek nečteš, ve schránce máš nakopčený něco ve stylu "skvělý článek! zvu tě..." a děláš jen ctrl+v, tak to asi tak náročný zase nebude. A nejvtipnější je, jak jsem zjistila dneska, že ty jejich GA trvají třeba 2 měsíce, jen aby na to natahaly co nejvíc lidí :-D

      Vymazat
    2. Což ctrl+v ještě chápu, spíš mi nejde do hlavy, jak se dostávaji k těm novým blogům, na který to hážou... já jsem za svojí blogovou kariéru měla blogů několik a vždycky po založení blogu mezi prvníma komentáře přistálo něco takovýho... aniž bych o sobě nějak výrazně dávala vědět. Říkala jsem si, že za tim musí bejt nějaký nadpřirozený schopnosti :-D

      Vymazat
    3. No je pravda, že já to tady měla podobně. Ale stačí, když se zaregistruješ třeba na blogerky nebo se účastníš někde soutěže a jseš jasná :-)

      Vymazat
  7. Už mě to kolikrát také napadlo, přesně jak píšeš, když zahlédnu tyhle komentáře na blozích, které ráda čtu. Je mi povědomé hlavně style-and-smile15. Tam jsem ze zvědavosti zavítala a nestačila jsem se divit, že existují 'takové' blogy. To bych snad raději neděla nic... Jinak já dávám čas od času také ke komentáři odkaz na svůj blog anebo GA, ale jen v případech, kdy tak nějak věřím, že by dotyčnou blogerku mohly mé příspěvky zaujmout a ne abych za každou cenu chtěla navýšit počet čtenářek s vidinou produktů zdarma a otravovala tak kde koho. To mi přijde opravdu směšné, až ubohé...
    Zdravím a díky za článek, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, style and smile je klasika. Jsem si říkala, že je asi nová, ale při procházení komentářů jsem zjistila, že mě pravidelně navštěvuje už nejméně rok :-D Taky jsem tam zavítala a taky jsem se divila... nebudu to ale více rozvádět, myslím, že máme obě jasno v tom, o čem je řeč...
      Já si myslím, že pokud je blog dobrý, své věrné čtenáře si najde i bez toho, aby si je musela kupovat. A hlavně, když už si dám tu práci s nafocením a sepsáním článku, chci aby ho četli lidé, které opravdu zajímá.

      Vymazat
  8. Vyzera to dobre, musim to v rossmanovi omrknut...:D

    ne, ja ziadny blog nemam :D Jasne, klasika, tiez tieto komentare nechapem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jasný, jen to v rossmannovi omrkni :-D

      Vymazat
  9. No, musím říct, že jsi mi tímto článkem udělala radost. Tedy hlavně v případě, že si to dotyčné slečny alespoň přečtou, i když bych se vůbec nedivila, kdyby to nečetly a ještě ti to okomentovaly stylem "pěkný článek, mrkni na můj blog" či "souhlasím, zvu tě na svojí GA". Jsem ráda, že to někdo takhle "na plnou hubu" řekl, protože pokud si to konečně uvědomí, bude to pro všechny jenom dobře. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak na jednu stranu mi trochu šlo o to, aby si to alespoň zlomek z nich přečetl a zkusil to i pochopit, ale hlavně jsem se potřebovala vyventilovat :-)

      Vymazat
  10. V tomto s tebou súhlasím a úprimne takéto blogy ani veľmi nesledujem, jeden konkrétne som aj pre tento dôvod sledovať prestala. Je to fakt do oči bijúca reklama a strašne otravná. Možno je môj blog malý a nemá milión čitateľov, zatiaľ ani sto ale toto mi za to nestojí, na takú úroveň sa znížiť určite nechcem. Giveaway by sa aj tak mala robiť hlavne ako odmena existujúcich a verných čitateľov blogu a nielen čiste zo zištných dôvodov.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš, jak to je, na velikosti nezáleží :-) Mě chodily spamy, už když jsem měla sotva 20 čtenářů. Souhlasím s tím, že GA by měla být prostředkem odměny pravidelných čtenářů a ne prostředkem nasbírání čtenářů. A měla by mít smysl, hodnotné ceny a neměla by se táhnout x měsíců.

      Vymazat
  11. jsem tyhle komenty začala bez milosti mazat asi před rokem nebo dvěma, jsem na ně totiž mívala úplně stejnou reakci: "jděte s tou ga už fakt někam" a se mi z toho až ulevilo, protože mě neskutečně vytáčely. je pravda, že trošku to pomohlo a většina těch holčiček ke mně přestala chodit... dokonce jsem se s takovými komenty až usmířila. a teď třeba i nějaký nechám, protože jsem líná to mazat. jinak tedy teď trošku žárlím... nikdy jsem nedostala emailové pozvání na soutěž.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dřív mě tady pronásledovala jenom Bianca, ale poslední dobou se tenhle postup fakt stal trendem a neuvěřitelně takovýchhle kolektorek přibylo.
      Taky žárlím! Asi nás k některé z nich přihlásím! :-D

      Vymazat
  12. Pod tohle se podepisuju, taky se mi to na blogu objevuje. A snad vůbec nejčastěji pod negativními recenzemi - "Super produkt, zvu Tě k sobě na giveaway!" :-D Nemyslím si, že by zrovna na mém miniblogu nahnaly nějaké nové oběti, ale když jim to udělá radost... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já moc negativních recenzí nedělám, takže u mě se se "super produkt" většinu trefí a pak trochu váhám, jestli to četly nebo ne :-D A oběti se dají nahnat na kterémkoli blogu. To je jeden človíček tam, druhý jinde a když se to nasčítá, je to několik set.

      Vymazat
  13. Já tě tak ráda čtu! :) Vždycky mě tvé komentáře rozesmějí a většina z nich sedne jako p***l na hrnec (typu jak je důležité míti obočí apod.). O:) A díkybohu za to, že můj blog nikdy nebyl víc, než pro pár známých, kamarádů a rodinu... protože já trpělivá nejsem a byla bych zlá... :D
    Těším se na další článek! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, takovýhle komentář vždycky neskutečně potěší :-) Tohle však neměl být článek pro zasmání ale spíš jsem to ze sebe potřebovala konečně vyblít a dát najevo, že na mém blogu už tohle prostě nechci a nebudu tolerovat. Doufám, že se i ostatní holky chytí a budou se podobných komentářů zbavovat na svém blogu.

      Vymazat
  14. no neviem, príspevok ok, ale ten zoznam? nemám pocit, že by taká Biancaprincipessa, ktorá má takmer 1400 odberateľov alebo baby z Lipsticjungle, ktoré ich majú 1000 robili giveaway len pre získanie čitateliek a že by vypisovali komentáre pod každý blog, čo im príde pod ruku ... a to veru tie GA u nich stoja za to. Nehádž všetkých do jedného vreca...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to bacha, tenhle pytel byl naplněn naprosto systematicky a šly tam jen blogy, jejichž komentáře byly do očí bijící reklama. A nebudu nikoho vynechávat, jen proto, že má hodně čtenářů. Zrovna slečna Bianca mě v období vzniku mého blogu spamovala u každého komentáře, pokaždé nějakým bezduchým kecem typu "bezva článek, zvu tě na GA!" a pamatuji, kdy měla třetinu odběratelů, co má teď. Jak se dostala ke zbytku si už každý asi domyslí. Ano, je pravda, že se tady už delší dobu neobjevuje, ale pravděpodobně to s takovýmto počtem čtenářů už nemá zapotřebí. Nicméně je stále vidět, že se nejedná o moc věrné čtenáře, když má u každého článku průměrně 10 komentářů (při počtu 1400 odběratelů!!) a z toho polovina vkládá stejně bezduché věty s linkem zpět na svůj blog, jako to dělala dříve ona. Holky z Lipsticjungle neznám, nic proti nim nemám, ale když se někdo objeví na mém blogu poprvé a naposled, s dvouslovným komentářem, jehož vypovídací hodnota je nulová a zbytek je velebení jejich úžasné GA, kde vyhraju hodnotné ceny(!!), dle mých měřítek si na seznamu prostě zaslouží být.
      Objevují se zde i další komentáře s pozvánkou na GA, ale od holek, které odebírám a ony to vědí - tudíž na mě už nic dalšího nevydělají. Nezařazovala jsem zde ani ty, které napíšou něco bezduchého a jen přihodí link zpět na svůj blog, protože to neberu jako natolik agresivní postup v získávání čtenářů.

      Vymazat
  15. Klobuk dolu a tlieskam ;) Budem dufat, ze sa slecny spamataju. Mna dokazu fakt dostat niektore "vyhry", ktore sa obcas objavia v niektorych giveaway. Napr. 3 sacky caju (nie krabicky, ale sacky!), 1 sojovy jogurt alebo vzorky, ktore davaju zadarmo v kazdej lekarni. WTF?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že pokud tohle někdo potřebuje dělat, tak má tak nějak z nátury naprogramováno, že není schopný hrát fér. Blog nepíše, protože ho to baví, ale protože ho chce ždímat, co to půjde. Někomu se takový postup daří, ale 99% nikdy nezaujme zastoupení žádné z firem. Jak jsem psala v komentáři výše, když má někdo 1400 odběratelů a u článku průměrně 10 komentářů a ani jeden z nich se smyslupně nevyjadřuje k dané problematice, asi si každý sám domyslí, za co takový blog stojí. No a k hodnotnosti cen na takových blozích jsem se vyjadřovala už v komentáři od Yvonne, takže není potřeba se opakovat :-)

      Vymazat
  16. palec nahoru - vic to komentovat nemusim 👍

    OdpovědětVymazat
  17. Moc pěkný a trefný článek, který pobavil. :D Jo, taky mi to přijde trapné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se přidej ke mně a začni je taky mazat :-)

      Vymazat
  18. Myslim ze samotne "giveaway" su temou na samostatny clanok. Neskutocne ma irituje, ked su ceny uz podla fotografii otvorene a vyskusane. Pride mi to, ze do giveaway sa davaju casto veci, ktore, blogerke nesadly. V tomto pripade by bolo korektne uviest veci na pravu mieru a citatelov na to upozornit. Dalej zrebovania. Nie je problem stlacat random.org dovtedy, kym "nevyzrebuje" blogerka svoju kamaratku, pripadne uplne fiktivnu osobu. Mnohe giveaway /zväcsa tie, ktore trvaju dva mesiace, ako spominas/ dokonca zmiznu bez vyhlasenia vyhercu. Raz som tak zo zaujimavosti sledovala vyhodnotenie jednej "uzasnej" giveaway, v ktorej sutazili iba traja sutaziaci, a giveaway skoncila vymazanim z blogu, ako by sa nic nedialo :-). Ved po dvoch mesiacoch si malokto pamäta, ze sa do niecoho zapojil. Samozrejme, ze su aj seriozne giveaway, kde blogerka naozaj chce odmenit pravidelnych citatelov, pripadne ceny venovala firma, ale takých je mozno tretina.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem článkem ani tak nechtěla vyvolat diskuzi, jako spíš dát jasně a hlasitě najevo, že s podporou těchhle blogů končím a nemá cenu zde komentáře tohohle typu zanechávat. Co se týče GA, určitě není problém je zmanipulovat, ale na druhou stranu, stěžovat si můžou jen ti, co se tam přihlásí. Protože ti, co odebírají opravdu pravidelně a ne jen kvůli GA o nic nepřichází. A pokud někdo začne blog odebírat jen kvůli tomu, aby měl šanci na výhru, nejsem si jistá, jestli je to správná osoba, která by měla moralizovat a vykřikovat něco o zmanipulovaných soutěžích... asi tak. Já osobně se do GA registruju málokdy - spočítala bych to na prstech jedné ruky a většinou jsem soutěžila jen u Yvonne a nebo trb, které mají vždycky parádní výhry a taky používají k soutěžení rafflecopter, což je super věc, díky které nemusíš zveřejňovat email všem a hlavně výherce vybere sám - není tedy možné "vyklikat" výherce, kterého chceš a odpadá to, že by tě někdo mohl osočovat z podvádění (což mi připomíná, že se musím Yvonne zeptat, jak tenhle program funguje). No a pokud se někdo zapojuje do tolika soutěží, že už si ani nepamatuje, kde všude soutěží, taky si o něm myslím svoje...

      Vymazat
    2. pošlu mail :) i když na tom nic není, je to jednoduchý! (A díky :), zrovna jsem uvažovala, že nějakou ga bych mohla udělat, ""slavím" kulaté číslo sledovatelů přes gfc a taky pojedu domů, takže budu moct odesílat přes ČP... hm! Tak uvidím :))

      Vymazat
    3. Díky, to budeš moc hodná... po mně to furt chtělo nějaký prachy a byla jsem z toho lehce zmatená :-D Určitě nějakou uspořádej, já se hlásím už předem!

      Vymazat
    4. hm. ono rafflecopter jde nafingovat. tedy musíš nejspíš losovat, dokud se netrefíš, kam chceš. a je dost dobře možné, že v tom systému o tom zůstává nějaký záznam, zas tak daleko jsem to nezkoumala. ale jde normálně vybrat výherce, a když se ti nelíbí, tak ho můžeš vymazat a vybírat znovu. a jinak děkuji, přitom já dost často dávám do výher věci, co nechci... ale snažím se je ani neotvírat, to je pravda.

      Yvonne... tak hlavně, až budeš mít soutěž, tak nezapomeň všem rozeslat email. když už teď víme, že se to tak normálně dělá!

      Vymazat
    5. tyjo, tak doufám, že se nic nezměnilo, já tam taky byla naposledy tak před půlrokem, ale to bylo ještě vše zdarma (kromě nějakých speciálních funkcí.) Trb, haha :D, neboj, zasvětím tomu celý víkend, že budu na cizích blozích sbírat a bombardovat mailové adresy :D. A je fakt, že i s randomem se vybírat dá, já to použila jednou u neplatného hlasu, tak jsem losovala znova, ale aby se to trefilo do jednoho člověka z několik set, to by dalo velkou práci...

      Vymazat
    6. Absolutní neprůstřelnost losování by s sebou stejně nesla i riziko, že ti někdo do soutěžních políček vyplní fakt ptákoviny, víš že výhru mu nepošleš, ale soutěž by byla kvůli znemožnění dalšího losování v tahu, takže je to takhle asi lepší. Rozhodně je ale výhoda, že program drží v tajnosti emailové adresy před ostatními návštěvníky - pak ti aspoň nechodí ty pozvánky, žejo.
      Co se týče výher, on je rozdíl mezi "tím co nechci" - myšleno, že by ses toho nedotkla ani tyčí na krocení opic a nebo "tím co nechci" - myšleno tak, že toho máš zrovna v zásobách hodně nebo, jak se stává často v mém případě, máš na některou ze složek alergii (zdravím konopí!), ale kvalita produktu tě nijak neuráží. Použitý produkt bych do soutěže asi nedala, spíš ho daruji někomu osobně, ale pokud už tak "musí" být, je určitě fajn na to upozornit.
      Yvonne, já jen doufám, že si v tom perném víkendu najdeš chvíli čas a vysvětlíš mi rafflecopter :-)

      Vymazat
    7. a mi nepřišlo, že by byl rafflecopter nějak náročný. si to už moc nepamatuji, ale přijde mi, že já k tomu kdysi přišla a řekla si... jak to vlastně funguje? zkusím se tady zaregistrovat, pak tam něco intuitivně naklikat... zkusím to vložit i do html na blog... a najednou koukám, že mám soutěž. sice jsem z toho byla asi tak první dvě soutěže trošku zmatená, ale pak se to tak jako vyjasnilo a všechno dobrý.

      takže normálně tady sign up a pak už tak nějak intuitivně. https://www.rafflecopter.com/rafl/+me/

      Vymazat
    8. Když mě to chtělo sosnout o prachy a nějak se mi prostě nedařilo se s tím domluvit :-) Asi jsem byla málo trpělivá. Já totiž nesnáším, když nejsou programy vytvořené tak, aby byly intuitivní - holt nemoc z povolání.

      Vymazat
  19. Také ke mně pár slečen ze seznamu chodí. Já jsem ráda za to, že mé články čtou mí příbuzní a rodina a pár lidí co se najde na internetu, že je můj blog zajímá, a co se týče giweaway, většinou se hlásí "nové" objevy a ne ty, co danou blog nějakou dobu sledují.

    OdpovědětVymazat
  20. Vidiš, 4 blogy z tvého seznamu znám a mám ráda. Ale dám si pozor, abych tě náhodou k žádné GA ani blogískovém přátelení nikdy nepozvala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem nikdy netvrdila, že ty blogy nejsou dobré, jen že se mi nelíbí jejich postup v získávání čtenářů - spamování cizích blogů nesmyslnými komentáři s pozvánkou na svůj blog. Takže, jak říkám všem, nezvi, pozvu se sama, když budu chtít :-) A hlavně bych se asi trochu styděla, odebírat blog jen kvůli výhře :-/

      Vymazat
  21. Súhlasím :) Vadí mi, keď mi niekto napíše dvojslovný komentár k článku typu "vyzerá to dobre" alebo "táto značka je super" a hneď pod tým je odkaz na blog alebo na giveaway. Ako, takto, giveaway je fajn vec, napríklad ja sa chystám urobiť moju prvú ale skôr mi ide o to, aby som odmenila hlavne pravidelných čitateľov, ktorí mi zanechávajú krásne komentáre.. :) A napríklad mi nevadí, ak niekto napíše riadny komentár k veci a pripojí link na giveaway... No toto spamovanie, o ktorom ty hovoríš, mi občas vadí, resp ma vie trochu sklamať..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavě začínající blogerky tyhle komentáře trochu zamrzí, znám to z vlastní zkušenosti. GA je určitě fajn, ale měla by být hodnotná a měla by být cílená jako odměna pro pravidelné čtenáře, takže by si jí čtenáři měli najít sami, na blogu, který mají rádi a ne aby jim byl vnucován horem dolem. Nevadí mi, když někdo napíše smysluplný komentář a přidá link na svůj blog, usnadní mi to cestu k němu na blog. Každopádně si myslím, že každý aspoň trochu inteligentní člověk pozná, zda se jedná o zájem o článek nebo prachsprostou reklamu.

      Vymazat
  22. Mňa osobne celkom prekvapilo, keď som narazila na začínajúci blog s jedným článkom a to bola "uvítacia giveaway", ako to slečna nazvala. Páči sa mi, keď giveaway odmeňuje pravidelných čitateľov, no ona tam zatiaľ žiadnych nemala, tak je jasné, že jej išlo len o to, aby nejakých prilákala. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak takový blog jsem ještě neviděla :-) Ona je taky otázka, jakou sortu čtenářů ti tohle počínání přiláká...

      Vymazat
  23. Som v tejto blogosfére už niekoľko rokov s pauzami a je pravda, že je v poslednej dobe tých blogov veľmi veľa. Získavanie čitateľov cez giveaway mi príde tiež divné ale je to každého osobná vec, či bude sledovať, či nie. Ja sama sa v komentároch podpisujem odkazom na blog a na tom nevidím nič zlé. A keď mi príde komentár s odkazom na GA tak sa rada zapojím, ak ma to zaujme ;) Táto tvoja reakcia mi príde až trošku prehnaná..nemyslím to ale v zlom ;)
    MORE than FASHION

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přehnaná? Asi ano. Ale jak jsem psala, tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se ucho utrhne. Ona je jedna věc vystavět si takhle fanouškovskou základnu a druhá věc je, když tímto obtěžuji na blogu, který mi nepatří a jehož autor si nepřeje, aby tam takováhle reklama byla. S mlčením jsem přetrpěla několik desítek takových komentářů. Stejné komentáře vidím i na blozích holek, které ráda čtu, a to dokonce i přesto, že tam mají psané upozornění, ať takové komentáře nejsou vkládány, že si to nepřejí. A pomůže to? Očividně ne. A řešení "tak to smaž, když ti to vadí" mi popravdě úplně nevoní. Já bych raději, abych se k tomu mazání vůbec nemusela snižovat. Proti odkazu na vlastní blog nic nemám, pokud následuje až po smysluplném komentáři, který se opravdu vyjadřuje k článku a nesmrdí z něj na sto honů sebereklama.

      Vymazat
  24. Skvělý článek! Musím říct, že jsi uhodila hřebíček na hlavičku. Mám pár opravdu oblíbených blogů a když mě článek opravdu zaujme nebo k němu mám co říci, tak ho ráda okomentuji, myslím, že je to dobrá zpětná vazba i pro autorku článku. Často tam vídám právě nic neříkající reakce typu: super článek..musím omrknout.. a pod tím odkaz na svůj blog. Je to víc než trapné, obtěžuje to, zvlášť když ty blogy nestojí za nic. V poslední době právě všude vídám odkaz na style-and-smile15.blogspot.cz, u které polovinu obsahu blogu tvoří postahované obrázky :-D a rubrika spotřebováno (odličovací tampony a sprcháč) :-D Mimochodem víš, že se k tomu na svém blogu vyjádřila? Každopádně ti přeji hodně úspěchů, a spoustu asertivních článků + recenzí na přírodní kosmetiku, to se vždycky k tobě na blog budu ráda vracet ;-) Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On je trochu problém, že o tomhle spousta blogerek mluví, štve je to, ale většina nechce ty komentáře mazat, protože jim není příjemné takhle reagovat a nechtějí ani napsat podobně agresivní vyjádření. Ale jak vidíš, tak je tady ze strany blogerek několik desítek souhlasných komentářů. Neříkám, že jsem hrdá na to, že jsem tenhle článek vydala a řekla to nahlas, ale stojím si za tímhle názorem pořád a musím uznat, že od té doby tady nepřibyl žádný komentář typu "zvu tě" nebo sdílení odkazu na blog s tupým komentářem a ubylo jich i na ostatních blozích které odebírám.
      Vyjádření jsem četla, ale nějak jsem necítila potřebu se k tomu vyjadřovat. Když jsem koukala na komentáře a blogy komentujících, tak to byla taková ta vrána která sedá k druhé vráně :-)
      Leni, děkuji moc! Přírodní kosmetika určitě bude a doufám, že článek podobný tomuhle už potřeba nebude :-)

      Vymazat
  25. Zdeni, musela som si znova vyhľadať tento tvoj článok, lebo akurát dnes mi prišiel email o GA od jednej slečny ktorá ma zase všelijaké zdieľacie a divné pravidlá na súťaž a ešte aj divné podmienky že keď prekročíme 200 čitateľov cez GFC spravím ďaľšiu súťaž a čo môžu vyhrať bloggerky, ktoré napíšu článok o mojej GA. No proste musím menovať : http://co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ta je dobrá, no :-D A ještě posílá emailové pozvánky... to jsou služby :-D

      Vymazat
    2. K blogu Giveway patří ale někdo toho upřímě zneužívá. Konkrétně tento blog znám moc dobře, popravdě když se na něj člověk koukne, tak vidí nic moc fotky ani produkty, design blogu též nic moc až hrůza a věci v giveway, já nevím co bych s nimi dělala. A žádná snaha.

      Vymazat
  26. Ze všeho nejdřív bych chtěla říci, že některé holky co vedou blog nejsou povahově zdaleka takové ve skutečnosti, jako na blogu. Za druhé spousta těch kteří článek ani nečtou se po pár komentářích poznají. No a s těmi vyjmenovanými, ne se všemi souhlasím ale s většinou jo.

    OdpovědětVymazat