Jedovatá soutěž k druhému výročí blogu! UKONČENO

6. 6. 2015

Už jsou to skoro dva roky. Fakt že jo! No a protože mám naprosto skvělé čtenáře, kteří mi tady nechávají milé, inteligentní a extra dlouhé komentáře, bylo by fajn, aby jim z toho druhého výročí taky něco káplo, žejo :-)

Soutěžit tedy budeme, jak je patrné z fota, o emulzi EFFFI gold





Info o produktu (zdroj: efffi.cz):
- syntetický jed chřestýšovce / jojobový olej / kyselina hyaluronová / avokádový olej
- emulze pro hladkou a zářivou pleť s účinnou látkou ze syntetického jedu chřestýšovce
- užití: 1x až 2x denně (ráno, večer)
- na obličej, krk a dekolt
- intenzivní relaxační účinek na jemné i hlubší mimické vrásky
- bezpečný a bezbolestný způsob omlazení pleti
- pomáhá udržet mladistvý vzhled pleti, zdokonaluje ji, hýčká a udržuje ji v kondici
- chrání pleť před nepříznivými vlivy životního prostředí

Pro náročnější přidávám i složení: AQUA, PERSEA GRATISSIMA OIL, SIMMONDSIA CHINESSIS SEED OIL, CETEARYL ALCOHOL, GLYCERYL STEARATE, CETEARYL GLUCOSIDE, TOCOPHERYL ACETATE, PHENOXYETHANOL, BENZOIC ACID, DEHYDROACETIC ACID, TROPIDOLAEMUS WAGLERI, SODIUM HYALURONATE


Pravidla soutěže jsou jednoduchá:

  • Níže máte přihlašovací formulář, do kterého se přihlásíte pomocí facebooku nebo zadáním kombinace jméno + email. Nikdo kromě mě neuvidí vaše odpovědi ani kontakt. 
  • Celkově můžete nasbírat 4 body. Povinný je odběr blogu přes GFC (2 body) a nepovinné bonusové body (1 bod + 1 bod) můžete nasbírat za dva další úkony - odběr blogu na facebooku a zodpovězení otázky.
  • Nepřihlašujte se, prosím, v komentářích!
  • Soutěž trvá do půlnoci neděle 15. 6. 2015 a výherci se během pondělí ozvu na email.
  • Kdyby měl někdo problém s vyplněním formuláře, nechť se mi ozve na email (vpravo nahoře).
  • Soutěž platí pro ČR a SR.


a Rafflecopter giveaway

13 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. To je milé. :) Ale já se raději nezúčastním, budu ráda, když vyhraje někdo, kdo by to opravdu využíval. :)

    Každopádně, děkuji, že píšeš tak super články, skoro u každého se kromě toho, že se něco i nového dozvím, se i pořádně zasměji a tak to má být. Těším se na další a další roky! :)

    (A teď nevím, jestli jsem ten komentář nepřidala dvakrát, pokud ano, tak se omlouvám...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nesoutěžní komentář u takového článku potěší víc, než deset soutěžích :-) Moc děkuji!
      (Ne nepřidala, neboj!) :-)

      Vymazat
  2. Zaujimava vyhra :) Ale asi tiez vynecham, celkom sa bojim, ako by moja plet reagovala na nieco taketo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že není čeho se bát :-) Složení vypadá moc fajn, jen já a moje alergie bychom si moc nerozuměly s avokádovým olejem (bohužel). Však kdyby sis to rozmyslela, soutěž běží ještě další týden :-)

      Vymazat
  3. Ja tiez nesutazne gratulujem k blogonarodeninam a prajem ti hlavne vela chuti do pisania a inteligentnych citatelov :)

    OdpovědětVymazat
  4. také ještě jednou moc gratuluju a jdu se zúčastnit, nečekala jsem tak přírodní složení :)) a navíc zrovna před pár dny jsem si všimla dvou hlubokých vrásek na čele a mám z toho depku :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sakryš, a ještě jsem zapomněla na barevnou typologii, o té by se mi taky líbilo ještě víc článků a podobná tematika :)

      Vymazat
    2. Já jsem si tohle právě schovávala do soutěže, protože je to docela drahej špás a kupodivu má pěkné složení. Jen mě vadí to velké množství avokádového oleje. Neboj, barevná typologie bude! :-)

      Vymazat
  5. Nastal jazykovy problem a musela som si najst co ten chresticovec vlastne je . Vobec nemyslis na svojich slovenskych citatelov.☺ Podobne ako v komentaroch vyssie, si na takuto kozmetiku netrufam. Macky a chresticovce si velmi nerozumeju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, promiň, to mi vůbec nedošlo :-D To je škoda, že si netroufáš, já ho teda ještě nezkoušela, ale myslím, že bude fajn - složení vypadá hezky.

      Vymazat
  6. Chtěla bych všechny ujistit, aby neměli z tohoto krému strach, složení je super, já ho používala jen na noc, ale překvapivě, ač mám smíšenou pleť mi sednul a ač obsahuje avokádový olej, tak pleť po něm nebyla umaštěná, spíš matná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky překvapilo, kolik lidí se ho bojí :-D Sama bych ho ráda vyzkoušela, ale avokádový olej ve větším množství mi způsobuje alergickou reakci, stejně jako například konopný.

      Vymazat