MuLondon

22. 6. 2015

Bylo nebylo, to jsem takhle jednou u Yvonne na blogu vyhrála v soutěži. Kromě jiného mi domů dorazil tak voňavý bezvodý balzám, že jsem při každém jeho použití trpěla abstinenčními příznaky po čokoládě. No a protože je skvělý, právem si zasloužil místo v oblíbencích za rok 2014. A pak si článku všiml pan majitel, mile poděkoval a navíc mi jako projev díku na mail poslal slevový kupón na 10 liber (a to se vyplatí!). Kupón jsem pak použila na nákup růžové mycí emulze. No a celý tenhle příběh je vlastně o tom, jak vlastním výrobky MuLondon v hodnotě 31 liber, ale dala jsem za de facto jen 6 liber... a teď záviďte! :-D

No a taky je to vlastně příběh o tom, jak má tahle značka milého majitele, který si váží svých zákazníků a dokonce(!!) hledá a čte jejich recenze. Což je v téhle době asi tak časté, jako patnáctiletá panna...

Čokoládový bezvodý balzám byl součástí výhry v soutěži u Yvonne. Bežná cena £15/60 ml.
Růžová mycí emulze zakoupena na stránkách mulondon.com za cenu £6. Běžná cena £16/150 ml.





Teď už ale něco málo k samotným produktům. Složením je to jedna z nejčistších kosmetik, na kterou vůbec narazíte. Žádné zbytečné parfemace, barviva, konzervanty. Jen přírodní a bezpodmínečně nutné látky. Ano, cena sice není z nejnižších, ale produkty opravdu dlouho vydrží. Balzám mám už rok a pořád ještě nejsem na dně. Mycí emulzi používám denodenně asi měsíc a spotřebovala jsem zhruba třetinu.

Mycí emulze krásně voní. Připomíná mi šípkový čaj. Co vás na ní ale zaujme nejvíce, je konzistence. Je to pěna. Hustá, jakoby olejová. Na obličeji ale žádný film nezanechává (záhada). Pleť je po použití nádherně čistá, zklidněná a hydratovaná. Ale hlavně hladká. A to až neuvěřitelně! Jak jsem psala výše, opravdu velmi pomalu mizí. Na celý obličej vystačíte s jedním pumpnutím.







Balzám taky krásně voní. Jen čapnou lžíci a šup s ním do pusy! Fakt naprosto přesně stejně jako bílá čokoláda. Přírodní suroviny jsou holt přírodní suroviny a čichové buňky to poznají! Neobsahuje vodu, tudíž je potřeba, aby byl lehce našlehaný. Jinak by se nabíral asi tak snadno, jako balzámy Saloos (takže dost nesnadno). Při kontaktu s kůží taje, nechá se rozetřít do tenké vrstvičky, která je ale naprosto dostačující a příjemně hydratující, přičemž hydratace přetrvává ještě mnoho hodin po nanesení.

Všimla jsem si ale toho, že jsem na některou ze složek přecitlivělá a když se mi zblázní ekzém (což se naštěstí stává zřídka a v malém), balzám mě trochu dráždí, a to hlavně v obličeji.





Foto pro představu konzistence:
je zde vcelku patrná našlehanost balzámu a po okrajích je vidět, jak na kůži taje; 
mycí emulze zase pumpuje pěnu, která se na fotce tváří dost řídká, ale doopravdy je hodně hutná a takováhle trocha vám klidně vystačí na celý obličej:



A závěrem? 
Peněženka bude plakat, ale mycí emulzi si prostě musím pořídit znovu...

PS: Že tomu říkám balzám a mycí emulze je jen můj výmysl... zkuste si totiž přeložit moisturiser a foaming face wash tak, aby to neznělo totálně debilně... :-)


16 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Jááj musím už MuLondon vyskúšať najmä ten konopný krém? balzam? :D na moju problematickú pleť. Ale aj tento s bielou čokoládou ma láka keď som úchyl na vanilkové vône :D. Takže niekedy najbližšie moja peňaženka zase zaplače ako tento mesiac :D

    BilberryDay

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je dost blbý, že se nedá sehnat u nás :-/ Je potřeba objednávat přímo od výrobce a poštovné vyjde na 4 libry (pokud si dobře pamatuju). Ale pro mluví, že produkty fakt stojí zato. Ale ten balzám je fakt hodně hodně mastný (holt kokosák ve složení udělá svoje, no).

      Vymazat
  2. já potvrzuju, že ten balzám voní božsky, a to čoko vůně v kosmetice ráda nemám! ale tohle je tak autentické, že to prostě jinak nejde. a je teda hutný, ale třeba po holení na nohy je super, krásně zklidní a hydratuje

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak říkám, jen čapnout lžíci a sednou si s tím k telce :-D Já jsem si ho oblíbila hlavně na léto, když je kůže podrážděná od sluníčka, tohle spolehlivě zklidní.

      Vymazat
  3. MuLondon už mám naplánované dlouho, tak po Tvé recenzi zřejmě konečně blíže prozkoumám e-shop a něco vyberu. Oba produkty vypadají skvěle a u Yvonne na blogu jsem na produkty MuLondon četla taky jen chválu. Díky za připomenutí a fajn recenzi, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, ono moc nebude co zkoumat, ta nabídka není moc rozsáhlá :-) Ale při výběru není prakticky možné šlápnout vedle. Jen škoda toho poštovného, je to něco kolem 150 Kč, ale doručení je s ohledem na vzdálenost docela rychlé (cca týden) a všechno je vyráběné čerstvě.

      Vymazat
  4. ten úvod mě rozsekal :D. Ale přesně, zákaznický servis je kromě kvalitních výrobků to nejdůležitější a u MuLondonu ani nemůže být lepší a Boris milejší, je zlatíčko :). Sama se divím, že se nikdo prodeje u nás opět neujmul, protože zájem rozhodně byl a pořád je, si myslím. Ve mně taky pořád vrtá myšlenka, zkusit to někdy později znovu a ve větším... každopádně jsem ráda, že ti produkty tak vyhovují, vůně i účinky jsou fakt neskutečný, i levandule nebo třeba měsíček, kadidlo a myrha, mňam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě! Fakt mě potěšilo, že existuje někdo, koho opravdu zajímá názor zákazníka a je ochotný investovat svůj volný čas do toho, aby si tyhle názory přečetl a co víc, ozval se ti a dal ti slevu, protože ho tvůj názor potěší. Taky se divím, že u nás ještě není k sehnání... kdybys měla v plánu eshopovat znovu, budu tvůj první zákazník! :-)

      Vymazat
  5. Teda ty si mě na tu pěnu dost nalákala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se moc omlouvám tobě i tvé peněžence :-D

      Vymazat
  6. Hi Zdeňka! Thanks so much for your lovely review. Great to hear that you're happy with your MuLondon cleanser! I hope that your eczema gets better so that you can enjoy the White Chocolate Truffle moisturiser as well. You may want to try the Marigold, Frankincense & Myrrh moisturiser instead, which is suited for problem skin. Thank you for all the beautiful photos and wonderful comments about MuLondon, that really means a lot! Warmest wishes from London! /Boris ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi Boris, you're welcome! Cleanser is so great, I almost have no words for it :-)

      Vymazat
  7. čokoládíčkový balzám mám taky a nemůžu se ho nabažit, ta vůně je neskutečná! ... a jejich zákaznický servis teda nemá chybu, vůbec by mě nenapadlo, že zahraniční firma může hledat příspěvky o svých výrobcích i na českých blozích a ještě s nimi komunikovat! mají můj obdiv a příště si už jenom proto u nich něco koupím ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, měla by tam být poznámka "čichat jen na vlastní nebezpečí" :-D
      Taky to obdivuju, a to to Boris všechno stíhá sám :-)

      Vymazat
  8. Dlhšiu dobu mám v pláne čokoládkový balzam (chcem ho skúsiť hlavne ako očný krém), ale teraz ma láka aj umývacia emulzia. Jujujuj, to sa bude mlsať :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nooo... on možná jako oční krém bude docela mastný. Je v něm dost kokosáku. Já bych zkusila napsat Borisovi, ať to poradí, který bude nejlepší. A emulzi určitě vyzkoušej, je fakt skvělá a mám po ní takovou zdravější pleť. Hlavně, když už se platí poštovné stopade, tak ať ta objednávka aspoň stojí zato :-)

      Vymazat