Nákupy KVĚTEN 2015

15. 6. 2015

Tak jsem zpět a jdu si splnit blogové resty! Tentokrát v podobě novinek v mé kosmetické sbírce za minulý měsíc.



Recenze růžové mycí emulze MuLondon se dočkáte v nejbližší době. Krásně voní, na pleti je neuvěřitelně příjemná a ke značce se v mém případě váže i story jak Zdeňule k MuLondon přišla... no však uvidíte :-)


V dm jsem čapla miniaturu měsíčkového krému na ruce od Alverde. Do kabelky ideální. Už jsem skoro na dně a popravdě mě moc neoslnil. Granátová verze je mnohonásobně lepší.

Cítila jsem silnou potřebu pořídit si alverďácký sprej na nohy. Čekala jsem nějaký typický mentolový dryák, ale opak je pravdou. No... ještě ho musím chvíli testovat, než si udělám kompletní obrázek.

Světe div se, Yves Rocher má sprchové gely certifikované Ecocert. Tenhle má moc fajn složení s vysokým podílem třtinového cukru. A hezky voní. Ještě jsem ho neotevřela, ale je na první příčce pořadníku, takže se brzy dočkáte obsáhlejšího hodnocení.

Dochází mi Biosilk a bláhově jsem doufala, že by ho mohl nahradit uhlazovač vlasu Toni&Guy. No jakože ani náhodou. Naprosto zbytečný kup (aspoň, že ta 40% sleva byla...).

Stíny Max Factor byly dárek od Lišky (díky, díky!). Recenze už byla a najdete jí ZDE.



Milá zlatá Natálka mi z Budapešti přivezla dva včelí balzámy - Bee Natural v mangové verzi a Burt's Bees v peprmintové verzi. Zatím jsem ve fázi zkoušení buřta, se kterým jsem absolutně spokojená.

Na popud Yvonne a Lišky jsem si koupila minerální makeup Alverde. Běžným silikonovým makeupům se (z mého pohledu) nevyrovná, ale z přírodní skupinky je to to nejlepší, co jsem zatím zkoušela.

Tvářenku, řasenku, linky a gel na obočí z roztomilé limitky jsem si pro ten limitovaný pocit nemohla odpustit. Recenzi jste mohli potkat ZDE.

Miniatura krému Weleda přišla v balíčku od Lišky, spolu s výše zmíněnými stíny Max Factor (jsem to na tu fotku taky nemohla dát vedle sebe, žejo...).



Pár měsíců chodím kolem masky Alverde. Nějak mě až doteď nenapadlo jí vyzkoušet. Prvotní dojem je: super, ale mohli by pytlíčky rozdělit na více kusů - jeden vyjde zhruba na 4 použití a vůbec mi nevoní, že ho musím nechávat otevřený, povalující se po stole.

Minimalizér pórů od Alverde jsem koupila ve výprodeji. Pořád se chystám, že ho vyzkouším a pořád to odsunuji. Ale blížím se k tomu! Opravdu...

Opět Alverde. Opět makeup. Tentokrát verze Cover & Stay. Docela spokojenost - hydratuje a má vyšší krytí. Jen bych ho doporučila spíše sušší pleti, na normální a smíšenou by mohl být trochu mastnější.

Přítomnost hydrofilního odličovacího oleje Saloos je v měsíčních nákupech nutností. Přemýšlím o větším balení, aby mi taky chvíli vydržel a jeho přítomnost zde na blogu vás nezačala nudit (pokud tomu již tak není).

Neodolala jsem akci Mini Cindy-Lou ke každému nákupu u theBalm. Dlouhou dobu jsem toužila po Mary-Lou a nakonec jsem přihodila i bronzer. Se všemi produkty maximální spokojenost. Recenze bude, jen co budou fotky (ano, chápete to správně, vázne to na mé lenosti fotit).



Kdo ještě nebyl omrknout nové štětce Yves Rocher, nechť tak neprodleně učiní. Za tu cenu, aniž byste byli nuceni objednat přes internet, tuhle kvalitu nenajdete.

Pumpičkový Luxury krém na ruce od Balea byl takový impulzivní nákup. A zase jsem si naletěla, protože stojí za starou bačkoru. Děsivá parfemace + vysušování. Pro tohle jsem ho fakt nekupovala.

Dokoupila jsem i druhý odstín makeupu Cover & Stay od Alverde. Byl tam totiž už poslední kus, takže mě zachvátil neuvěřitelný strach z toho, že by, až ho budu potřebovat, už nemusel být!

Už tradičně Weleda za polovinu. Tentokrát růžový noční krém, na který jsem měla spadeno hodně dlouhou dobu.



Sleva 30% na vlasový olej Alterra byla rozhodujícím impulsem k nákupu. Zatím testuji. Dojmy jsou spíše pozitivní, za necelých 60 Kč je určitě fajn (a krásně meruňkově voní!). Vhodnější ale na suché vlasy, protože je poměrně dost mastný. 

Ve slevě jsem sehnala i kobaltově modrý tužkostín Rimmel. Zatím nevyzkoušeno, ale jeho čas se blíží, fakt. Chystám recenze na všechny tužkostíny, které aktuálně vlastním, takže stay tuned!

Předminulý měsíc jsem si v dm koupila mezizubní kartáčky. Jenže jsou moc tlustý, žejo. Nacpu je jen mezi stoličky. Chtělo to tedy něco trošku hubenějšího, co se vejde mezi ty moje přední perličky. Tyhle kartáčky už mám odzkoušené ke spokojenosti (poměrně levné a super tenké). Jo a byly v 30% slevě.

Růžový Fa sport antiperspirant je mým absolutním favoritem. Miluju tu vůni. Některé deodoranty hezky voní, ale na kůži se pak divně rozleží (no, prostě se k nám nehodí, co si budeme nalhávat). V tomhle jsem se ale našla a vůně mi skvěle sedne. A v akci za 40 Kč? Jsem s ním málem prodavačce urvala i ruce.

Štětec For Your Beauty jsem si koupila pro nanášení stínu do ohybu očního víčka. Je to takový hybrid mezi štětcem na nanesení stínu na celé víčko a blendícím štětcem. Pro mě ideál. A cena je jen pár desetikorun. 

37 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Pekna hromada:) Sprchac Yves Rocher byl super, vlastne cela tahle rada je paradni, zbyl mi uz jen balzam, ale ten pouzivam co to jde, aby se mi nezkazil :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, a to si každej měsíc slibuju, že se budu krotit :-D Na sprcháč se moc těším. Teď jim navíc v sortimentu přibyl no poo šampón, tak si pro něj zítra taky skočím :-)

      Vymazat
  2. Mne ten krém na ruky od Alverde pomohol od ekzému na ruke asi práve preto že nie je až tak moc mastný, lebo pod mastným a ťažkým krémom má u mňa pokožka tendenciu sa ešte aj zapariť. Ale ano tá verzia s granátovým jablkom je lepšia omnoho najmä na zimu :) a závidím tie balzamy so včelím voskom :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně fakt moc nesedl. Je na můj vkus málo hutný a hydratační. Ale já mám ruce fakt suché a když pořád nemažu, tak se mi pak rozjede ekzém, hlavně na kloubech. Zatím mi nejvíc sedla granátová Alterra (která je navíc skoro zadarmo) a on něco víc hutný zmíněný granátový Alverde.
      Za balzámy jsem moc ráda. Měla jsem na ně políčeno už dlouho, ale nechtělo se mi dávat poštovné, když jsem nevěděla co od nich čekat. Peprmintový burt ale můžu doporučit! :-)

      Vymazat
  3. hromada super věciček, nevím, co komentovat dřív :). MuLondon je MuLondon, Alverde make-up mi pořád sedí, zrovna dneska jsem šla doplňovat zásoby, můj nejsvětlejší odstín nebyl, tak jsem vzala 06 Golden Sand a záhada je, že mi pasuje :D. Bude fajn na léto. U masky Alverde mě štvalo totéž, to fakt není dávka na jedno použití... ale mně se po něm navíc ucpala pleť, je pěkně mastná! Ten sprej na nohy bych taky zkusila... a s krémem na ruce jsem spokojená, ale neměla jsem tu granátovou verzi, tu asi pořídím :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona to s tím makeupem není zas taková záhada - všechny tři odstíny jsou totiž skoro stejné :-D Já mám 01, 03 a 06, nejtmavší a trochu do žluta je paradoxně 03, ale jen nepatrně. Pokud chceš tmavší, tak vyzkoušej ten Cover & Stay v tmavší verzi. Já se teď docela opálila a sedí mi skvěle.
      Masku jsem zatím měla 3x, takže ještě nemůžu úplně soudit, jestli ucpává, ale je pravda, že je hodně mastná a hutná. Ten sprej na nohy, mi přijde, že nic nedělá (bez vůně a na nohou není po nastříkání cítit ani na dotek). Ale třeba jsem ho ještě nepoužívala dostatečně dlouho a intenzivně :-D
      A z krémů na ruce mi nejvíc sedla granátová Alterra. Vyjde na pár korun a je o trochu méně hutný než granátový Alverde. Dlouho spolu soupeřili o první místo, ale když jsem se nakonec rozhodovala, který z nich pořídit, sáhla jsem tak nějak instinktivně po Alteře, takže je to jasný :-)

      Vymazat
  4. To jsou velké nákupy :) Od The Balm mám taky rozjasňovač Mary- Lou a jsem s ním spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, jako každý měsíc :-) Mary-Lou je naprosto skvělý rozjasňovač. Hrozně mě baví ten odstín, který není ani ledově chladný, ani nepříjemně teplý, prostě takový chladně zlatý. Paráda :-)

      Vymazat
  5. Ó, krása. :) Mary-Lou mi aktuálně jde poštou, tak se moc těším. :) Na štětce YR se tedy musím zajít podívat, i na certifikované sprcháče. :) A Burt's bees je zkrátka super, úplně souhlasím. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Na Mary-Lou se těš! Má naprosto nádherný odstín. Takový zlatavý, ale ne teplý. No prostě musí slušet snad všem. A má skvělou výdrž a není nijak nelíbivě řvavý :-) Prostě ideál!

      Vymazat
  6. Vidim, ze Alverde make-up sme si na zaklade recenzii na spominanych dvoch blogoch kupili viacere. Zatial som ho mala len raz, lebo chcem najskor minut max faktor, ale vyzera to tak, ze s nim budem spokojna. Weledu v zlave chcem aj ja, len u nas sa nikdy do zlavy nedostane.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, holky by měly mít nějaké procento z prodeje :-D Za mě fajn, ale všechny tři dostupné odstíny jsou na mě teď světlé, takže jsem přešla na ten tmavší z Cover & Stay. Na Weledu musí mít člověk štěstí, není ve slevě pořád. Já mám takové poklidnější dm, ve kterém není moc lidí, po cestě z práce, takže se tam vždycky tak 2x týdně stavím omrknout výprodej.

      Vymazat
  7. skvělé nákupy, alverde makeupy mám také v plánu vyzkoušet, zaujal mě i sprej na nohy od stejné značky :) Nalákala jsi mě na štětce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud vyloženě neprahneš po přírodním makeupu, tak raději zůstaň u těch nepřírodních. Holt silikon v makeupu příroda jen tak netrumfne :-) Pokud ale po přírodním prahneš, tak rozhodně doporučují spíše, než mnohem dražší zástupce typu Sante, 100% pure, Logona, Alva. Sprej nemůžu ani doporučit, ani nedoporučit, pořád jsem z něj trochu rozpačitá :-) Nepřijde mi totiž, že by měl nějaký efekt (i když já mám nohy v pohodě, takže vlastně nevím, jaký efekt očekávám) :-D A štětce určitě zkus. Drogérka je málo kvalitní a parfumérky zase dost předražené. Tohle je taková kvalita parfumérky za cenu drogérky.

      Vymazat
  8. No tolik novinek. Sprchove gely od Yves Rocher mam velice rada.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako každý měsíc :-) Já se sprchovými gely YR ještě zkušenost nemám, tohle je můj první, tak jsem zvědavá!

      Vymazat
  9. Nedávno jsem si koupila štětec na konturování od YR a můžu říct, že lepší štětec na zapracování make-upu a korektoru jsem zatím neměla. Vím, že je to štětec na konturování, ale zkrátka na tekuté produkty je naprosto geniální. A na ty sprcháče se taky chystám. Mám zatím pomerančovou a karambolovou verzi a jsem z nich celkem nadšená. A hydrofilní odličovací oleje už taky nedám z ruky, na což jsi mě nalákala ty :-). Používám meduňkový, protože růže mi nevoní a navíc meduňka večer krásně uklidní a příjemně se u ní usíná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :-) Na konturování mě taky moc nebere, protože mi přijde dost hutný a neohebný, ale na zapracování makeupu v ohybech je skvělý :-) Sprcháče s Ecocertem jsou zatím jen 3, nadchla mě ale jen tahle medová verze. Jsem ráda, že ses taky dala na saloosí odličovače :-) Já mám nejraději neutrální verzi, ale bohužel v dm jsou dostupné jen argan revital a levandule, takže budu muset už konečně objednat z netu.

      Vymazat
  10. Ten Balea krém sa mi páčil, aj som si ho chcela kúpiť, no ako tak čítam, tak dobre, že som si ho nekúpila.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za sebe ho doporučit rozhodně nemůžu. Jako asi třeba někomu s ne tak suchýma a citlivýma rukama sedne, ale mně ruce víc vysušil než namazal, k tomu šílená parfemace a navíc mě na rukou dráždil, takže jsem se za pár minut začala škrábat.

      Vymazat
  11. tyhle dva štětce od Rochera jsou vážně super, díky za tip na ten na oči, už ho používám :) Baleu má celkem ráda, ale zrovna krémy se mi až tak moc neosvědčily, hlavně mají vždycky silnou parfemaci a mě to časem omrzí + bývají hodně tekuté, ble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No není zač! :-) Baleu ráda nemám a krémy jsou přeparfémované a alkoholové. Vůbec nevím, jak mě napadlo si ho koupit. Asi jsem se nechala zlákat obalem, protože ten se jim fakt povedl :-)

      Vymazat
  12. Ten Alverde makeup mě pěkně štve. Respektive štve mě, že všude narážím na samé nadšené recenze a přitom ho nemůžu vyzkoušet, protože je moc tmavý :D
    Burt's Bees mě láká, kdyby byl k dostání někde v kamenném obchodě, určitě bych neodolala.
    Od Yves Rocher mi hrozně voní jejich kávový sprcháč, doufám, že se dostanu ke koupi dřív, než ho případně stihnou zrušit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nadšené recenze ano, ale jen když se omezíme na odvětví přírodní kosmetiky. Jako takový Catrice Nude Illusion mi přijde lepší, ale řekla jsem si, že dám šanci přírodě. A fakt není tmavý! Ono se to může zdát, ale mrkni na mě nebo na Yvonne, jak jsme světlé a sedí nám dobře. On se docela přizpůsobí odstínu pleti. S Burt's Bees mám ten samý problém, ale tentokrát se mi poštěstilo :-) YR mě nikdy moc nebral, ale poslední dobou si k němu pomalu nacházím cestu a je pravda, že hodně začali pracovat na vylepšení složení.

      Vymazat
    2. S tou tmavostí se bojím, že by mi fakt nesedl, jak jsem nedávno zjistila u Yvonne, nosím o dva odstíny světlejší MMU než ona :D Ale zaujal mě, to zas jo :) Jen bych si asi musela natřít i krk :D
      Já si od YR nedávno kondicionéry, hlavně vyhlazující je skvělý. To vlastně i ten regenerační, jen je moc řídký a rychle se spotřebuje.

      Vymazat
    3. Ak by ti bol Alverde tmavy, môžeš si ho zmiešať s 4 in 1 Color & Care Foundation, ktorý je tiež od Alverde. Ja som ho tak zmiešavala s tonovacim kremom od Biodermy a fungovalo. Alverde ma tak prijateľne ceny, že ak by Ti aj nesedel, tak to nebude také hrozné ako keď dáš 20 € za nejaký iný make-up.

      Vymazat
    4. Hele, on se fakt přizpůsobí :-) Navíc začíná léto, takže nahoď barvu a můžeš si užít Alverde dosytosti :-) Od YR toho moc nemám. Moc mě potěšily ty štětce. Pak jsem si vzala ten medový sprcháč, protože má Ecocert, dneska jsem si z téhle bio řady vzala krém na ruce a ten nový no poo šampón. Ale u ostatních kusů se trochu bojím složení.

      Vymazat
    5. Tak zrovna ten 4 in 1 jsem měla před časem v hledáčku, je světlý tak akorát, ale nakonec mi přišel málo krycí, tak jsem ho nekoupila :)
      Jak poznamenala Biela mačka, Alverde není nijak drahé, takže nesedící produkt člověka tolik nemrzí, ale jde mi spíš o to, že když mi produkt nebude vyhovovat, bude ležet v koupelně bez využití, čemuž bych se ráda vyhnula. Ono nevyhovující krém můžu dopoužívat na ruce, ale co s rtěnkou nebo očními stíny? Snad teď nepůsobím jako frfňa, co pořád hledá nějaké výmluvy, ale zkrátka se snažím pořizovat hlavně takovou kosmetiku, kterou budu schopná a ochotná spotřebovat, tak proto to tolik promýšlím :)

      Vymazat
    6. Plně tě chápu, já mám taky doma spoustu nevyužívaných produktů, hlavně z Ladyboxu. A to nemluvím o zásobách :-D Pokud bys ale chtěla něco přírodního, tak zkus mrknout na sypké LilyLolo, ty se dělají i extrémně světlé (skoro bílé).

      Vymazat
  13. tak na MU London jsem víc než zvědavá, na emulzi i na historku! ;) a díky za tip na štětce od Rošéra, nikdy by mě nenapadlo je tam kupovat, zajdu tam maximálně vždycky pro balzám na rty a rychle mizím, páč mi prodavačky cpou tu jejich slavnou klubovou kartičku, kterou nechci, páč by mi pak chodily slevy a já kupovala kvůli tomu kraviny, se znám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MuLondon bude! A dokonce mám nafoceno! Jen se chci dostat na polovinu lahvičky, abych měla pořádně ozkoušeno :-) Na ty štětce určitě mrkni. Cenově se určitě vyplatí a kvalita je až podivuhodně dobrá. Trochu pokulhává akorát ten stipple, který je dosti řídký. No však si je osahej a rozhodni se sama :-) Ty slevy se zas tak moc nevyplatí, protože tam mají slevu skoro na všechno a když přineseš slevové kupóny, tak se to stejně odpočítává od té původní ceny, takže sleva je nakonec řádově v korunách. A ty dárky k nákupu jsou stejně věci, bez kterých bys přežila :-) Ale! Fakt v poslední době vylepšují složení, už jsou k dostání 3 sprcháče s Ecocertem a teď přidali i no poo šampón, takže si tam vyberou i jedinci s vyššími nároky na kvalitu složení.

      Vymazat
  14. Vitaj spat :) Planujes o stetcoch Yves Rocher samostatny clanok? Bolo by to skvele. Mam ten na oci, ktory mas na fotke a rozmyslam nad dalsimi. Ktore odporucas? Ktory by bol podla teba vhodny na nanasanie ocnych tienov na cele viecko, na make-up a na tvarenku? Dakujem.
    Z tej bio rady mam krem na ruky a je super. Neviem sa dockat recenzie na YR no poo sampon. Som naozaj zvedava :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Recenzi na štětce zatím v plánu nemám. Mám jen dva, ostatní jsem byla jen omrknout, ale mám doma štětců fakt spoustu a ostatní YR štětce jsou v podstatě to samé, co už doma mám v několika kusech. Určitě můžu doporučit tyhle dva. Pak se mi líbil štětec na blending a ujdou i na pudr a tvářenku. Naopak se mi moc nelíbil stipple, který mi přišel dost řídký a měl zbytečně dlouhé štětiny. Nevybavuju si, že bych tam viděla štětec na oční stín, ale na tom prakticky není co pokazit, takže se po něm zkus mrknout, osahat ho a uvidíš sama :-) Recenze šampónu bude! Jen je ve momentálně na pořadníku až za 100% pure :-)

      Vymazat
  15. Neviem preco som si myslela, ze tych YR stetcov mas viac. Moja chyba :) Asi skusim od nich ten na tvarenku. Aj na sampon 100% pure som velmi zvedava ;) A clanok o stetcoch tak celkovo planujes? Alebo si uz o nejakych pisala? Dakujem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štetce zatím neplánuju, ale mohla bych je zařadit na pořadník :-) Já psala o štětcích Ebelin (nedávno) a Hakuro (dávno), tak zkus zapátrat :-) Nepsala jsem o nich, ale doma mám ještě malou i velkou sadu Lovelyhair, pak tyhle Yves Rocher, něco z Ladyboxu a pak pár náhodných kusů od různých levných nebo noname značek :-) Vlasovku 100% pure mám v plánu načnout příští týden, takže někdy v půlce července by mohla být recenze :-)

      Vymazat
  16. Tomu sa teda povie nákupy hodné kozmetickej maniačky :) Už tradične by som si u teba vedela vybrať.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi povídej, pomalu se to začíná vymykat kontrole! :-D

      Vymazat